PDA

View Full Version : Ronde 4.......UFC 73: Tito Ortiz and Rashad Evans at the Post Fight Press Conference



MMA Fan
08-07-2007, 21:44
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=MultiMedia.video

UFC 73: Tito Ortiz and Rashad Evans at the Post Fight Press Conference

Tito Ortiz and Rashad Evans at the UFC® 73 Post Fight Press Conference. See round 4 of their fight only this time they weren't in the Octagon™.

Also everone elses Post Fights are there.......

Jeru
08-07-2007, 21:52
Hahaha het begint nog heel respectvol.

MMA Fan
08-07-2007, 21:59
Ja mooi he....Tito weet op het einde gewoon niet meer wat ie zeggen moet......hahahah......eindelijk iemand die harder bullshit terug lult tegen hem.

Lijkt me duidelijk dat deel II hier moet komen en dit jaar nog ..........

Wheelie
08-07-2007, 21:59
Inderdaad, ben ik niet van Tito gewend dat hij lovend is over zijn tegenstander.
Bedankt voor het filmpje

MMA Fan
08-07-2007, 22:01
inderdaad......hij praat in een keer met veel respect en gaf ook toe dat ie terecht een -1 punt kreeg.....en daarna begint ie bijna te huilen dat ie altijd geboe'd wordt. Hij was erg mild in deze press conference...........

Jeru
08-07-2007, 22:03
Hij was erg mild in deze press conference...........

Misschien had ie last van zijn rug ;)

Tsuki
08-07-2007, 22:04
dat boe'en dat kan ook gewoon echt niet. Laat die luie klereleijers dan zelf de ring in gaan en niet als imbecielen langs de kant gaan staan te boe'en .............

amerikaans publiek bestaat voor 90 % uit mongolen ..............

Virus
08-07-2007, 22:08
dat boe'en dat kan ook gewoon echt niet. Laat die luie klereleijers dan zelf de ring in gaan en niet als imbecielen langs de kant gaan staan te boe'en .............

amerikaans publiek bestaat voor 90 % uit mongolen ..............
Helaas niet alleen Amerikaans publiek (vaak dikke bierzuipende cowboys)...

shakie
08-07-2007, 22:12
Thnx...gewoon een rematch dan hoeven ze ook nie verder te lullen.:)

MMA Fan
08-07-2007, 22:27
Helaas niet alleen Amerikaans publiek (vaak dikke bierzuipende cowboys)...

Hoe was dat anders dan als in de Arena ??
In de filmpjes hoorde ik het publiek daar ook boe'en zodra een partij naar de grond ging.....toch ??

Jeru
08-07-2007, 22:36
Hoe was dat anders dan als in de Arena ??
In de filmpjes hoorde ik het publiek daar ook boe'en zodra een partij naar de grond ging.....toch ??

Jup... precies hetzelfde. Helaas verschillen de bezoekers van dit soort grote gala's in Nederland en de States niet zoveel van elkaar.

MMA Fan
08-07-2007, 22:53
helaas niet nee......ze komen allemaal voor 1 avond en verwachten alles in zo'n avond....ze tonen niet altijd het respect dat de vechters verdienen..helaas.....maar ze zorgen er ook weer voor dat de sport kan groeien door uitverkochte gala's, dus helaas moeten we die irritante toeschouwers erbij nemen...........

shakie
08-07-2007, 23:25
helaas niet nee......ze komen allemaal voor 1 avond en verwachten alles in zo'n avond....ze tonen niet altijd het respect dat de vechters verdienen..helaas.....maar ze zorgen er ook weer voor dat de sport kan groeien door uitverkochte gala's, dus helaas moeten we die irritante toeschouwers erbij nemen...........

Dat is waar ,maar ze weten er niet zo veel over waarschijnlijk.Ze komen om actie en bloed te zien en op de grond is het wat interessanter voor de kenners.Op de grond is er voor hun dan geen actie maar dat geboo moet ook wel veranderen met de tijd.Je kan ze dus niet echt kwalijk nemen.

Biiyen
08-07-2007, 23:31
ha man wat grappig! Rashad is the man! Laat part 2 maar komen.

Hoek
08-07-2007, 23:43
Ongelooflijk wat een stel kleine kinderen zeg. Van mij hoeft part deux er niet te komen.

Virus
09-07-2007, 00:04
Hoe was dat anders dan als in de Arena ??
In de filmpjes hoorde ik het publiek daar ook boe'en zodra een partij naar de grond ging.....toch ??

Daar heb je inderdaad gelijk in, vandaar ook de woorden "helaas niet alleen daar" ;)

Japans publiek bijvoorbeeld rulez! Altijd respectvol naar iedereen die in de ring stapt en zo hoort het ook!

Virus
09-07-2007, 00:11
...

De dikke nudist
09-07-2007, 00:42
Weet je wat echt vervelend is?

Dat elke nabesprekings-thread van een groot gala ontaardt in eindeloos gebitch over boe-geroep.