PDA

View Full Version : Mundials



remco pardoel
09-07-2007, 08:10
Wie gaat er eind augustus ook deelnemen aan de Mundials?
het is een meer dan goede en logische stap om dit toernooi buiten Brazilie te brengen om een meer mondiaal karakter te krijgen..

Remco

Paganstars
09-07-2007, 08:26
Ja op zich met de naam MUNDIALS

Chico
09-07-2007, 23:20
kun je zomaar meedoen met mudials?? nee toch?

De man van 14K
09-07-2007, 23:22
wat is dit?

Chico
09-07-2007, 23:26
is niets voor jou... zwetende mannen die elkaar knuffelen op de grond... :wub:

Amazing James
10-07-2007, 01:41
99% zeker dat ik ga...

Wheelie
10-07-2007, 01:50
Ik hoorde al van Wiggert dat hij en Remco gaan.
Succes !!!

remco pardoel
10-07-2007, 08:37
Dit jaar heb je ook een witte banden klasse.. dus als je beginnend bent.. kan je mooi instromen..

Inschrijven staat vrij..
Er gaan een aantal veranderingen plaats vinden, veel positieve, dus daar komen we na de mundials op terug

Remco

chief108
10-07-2007, 16:14
wie, wat, waar...
ehhh... ik bedoel:
datum en plaats Remco?

remco pardoel
10-07-2007, 17:42
http://www.ibjjf.org/
zie alle info..

chief108
10-07-2007, 18:10
thnx

Chico
11-07-2007, 20:17
je bedoeld die in california???

Christophe
11-07-2007, 21:03
99% zeker dat ik ga...

Vette shizzle kerel, laat even weten hoe het gegaan is! En veel succes trouwens! :thup:

Christophe
11-07-2007, 21:08
Wie gaat er eind augustus ook deelnemen aan de Mundials?
het is een meer dan goede en logische stap om dit toernooi buiten Brazilie te brengen om een meer mondiaal karakter te krijgen..

Remco

Het is inderdaad een goede keuze om het tornooi ook buiten Brazilië te houden, en de US is - mijn inziens - een logische keuze omdat heel veel bekende (veelal Gracie-verbonden) BJJ'ers daar zijn gaan lesgeven. Ik hoop persoonlijk dat het om het jaar buiten Brazilië is, en dan ook telkens op een andere locatie (ander continent?).

Waarom om het jaar toch terug in Brazilië voor mij? Back to the roots, is ook eerlijker voor de "armere" Brazilianen die heel hard trainen in de hoop dat BJJ hun ticket naar een betere toekomst is en last but most definatly not least: ik zou graag een Mundial-deelname koppelen aan een trainingstage én een leuke vakantie ... en daar is Rio perfect voor! ;)

remco pardoel
12-07-2007, 06:46
Europa zal misschien over een jaar of 4 pas gaan lukken.
te weinig mensen doen mee met de toernooien vanuit Europa..

Het zal naar alle waarschijnlijkheid ook zo gaan worden
Ik kan je daar meer over vertellen na de vergaderingen die voor de mundials voorafgaan en het toekomstplan BJJ & Grappling - FILA uitgelegd gaan worden.

Christophe
12-07-2007, 17:52
Europa zal misschien over een jaar of 4 pas gaan lukken.
te weinig mensen doen mee met de toernooien vanuit Europa..

Het zal naar alle waarschijnlijkheid ook zo gaan worden
Ik kan je daar meer over vertellen na de vergaderingen die voor de mundials voorafgaan en het toekomstplan BJJ & Grappling - FILA uitgelegd gaan worden.

Zeker doen! :thup:

yas
21-07-2007, 00:05
i´ll be there!!

in de week van 26/27/28 juli vindt in Sao Paulo de nieuwe Mundial plaats (dit is een nieuwe, 3e federatie : CBJJE). Het zal een sterk toernooi worden!

Dus voor de duidelijkheid: in brasil heb je dus de Copa do Mundo (CBJJO) en de Mundial (CBJJE), vindt echter plaats in het zelfde weekend (rivaliteitstoestanden) en in Long Beach de Mundials (CBJJ)

marcelt
21-07-2007, 23:47
Ook in Bjj heb je dus dat gezeik:wacko: 3x wereldkampioenen in alle gewichtsklasses, dan zeker ook nog met en zonder gi.

Christophe
22-07-2007, 01:55
Ook in Bjj heb je dus dat gezeik:wacko: 3x wereldkampioenen in alle gewichtsklasses, dan zeker ook nog met en zonder gi.


x 2

Anders moeten hier ook maar eens een mundialletje organiseren ... komen er misschien nog wat interessante mensen op af voor weer een vette Pardoel-stage! ;o)

Justinian
22-07-2007, 22:32
Ook in Bjj heb je dus dat gezeik:wacko: 3x wereldkampioenen in alle gewichtsklasses, dan zeker ook nog met en zonder gi.
...en dan heb je volgens mij ook nog de indeling qua banden ;)

remco pardoel
23-07-2007, 06:00
Mundials is het eerste en staat ook in de rest van de wereld als het beste kampioenschap aangeschreven ...
De tweede, en nu ook derde toernooi, is gemaakt uit afgunst..
waar hebben we dat niet eerder gehoord..... mensen die proberen het wiel opnieuw uit te vinden... het is jammer dat het gebeurd...

In december krijgen we ook de eerste editie van de de mundials grappling..

nicolas the red
23-07-2007, 19:56
Dus voor de duidelijkheid: in brasil heb je dus de Copa do Mundo (CBJJO) en de Mundial (CBJJE), vindt echter plaats in het zelfde weekend (rivaliteitstoestanden) en in Long Beach de Mundials (CBJJ)

allez, het (kick)boksvirus heeft dus ook toegeslagen in de BJJ wereld. wat een gezeik toch allemaal... komt niemand ten goede, buiten misschien de portemonnees van de organisatoren

fireblade900
22-08-2007, 04:06
Het aftellen is begonnen.......

Dit waren de winnaars van de vorige editie van de mundials:

Super Heavy

First Roger Gracie Gracie Barra

Second Robert Drysdale Brasa

Third Rodrigo Medeiros Brasa

Third Roberto Tozi Brazilian Top Team

Super Super Heavy

First Gabriel Gonzaga Macaco Gold Team

Second Leonardo Leite Brasa

Third Luiz Theodoro Brazilian Top Team

Third Lucio Rodrigues Gracie Barra

Open Class

First Alexandre Ribeiro Gracie Humaita

Second Roger Gracie Gracie Barra

Third Roberto Abreu Nova Geração

Third Marcelo Garcia Alliance

Ik ben benieuwd hoe ver Remco en Wiggert gaan komen!
Ik

Paganstars
22-08-2007, 04:25
Succes mannen!