PDA

View Full Version : Poll: Wie vind GURU een RACIST?



jitsinho
10-07-2007, 13:39
Ben gewoon benieuwd wat mensen van de mening van guru hier op het forum vinden.
Ik persoonlijk vind dat hij alles over 1 kam scheerd!
Eigenlijk zoiets van Ik ben geen racist MAARRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eric468
10-07-2007, 14:36
Als dit een poll is, waarom kan ik dan nergens "ja" of "nee" kiezen?

Kan me eigenlijk ook niet boeien of hij een rascist is, hij houd het forum wel lekker levendig!

MB667
10-07-2007, 17:02
Ik heb vaak het gevoel dat hij die dingen schrijft om te provoceren.

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

knilles
10-07-2007, 17:07
Verre van racist, meer realist imo. Tenminste iemand die durft te zeggen, dat dit land naar de afgrond glijdt en de oorzaken bij de naam durft te noemen ipv om de hete brij heen blijven draaien.

Guru, keep up the good work!!!

chief108
10-07-2007, 17:25
Ik heb vaak het gevoel dat hij die dingen schrijft om te provoceren.

op een gunstige dag zal ik dat ook nog wel toegeven idd

maar over het algemeen is dit echter al teveel eer voor z'n Wilders propaganda copy/ paste werkjes

Iwan
10-07-2007, 17:35
Ben gewoon benieuwd wat mensen van de mening van guru hier op het forum vinden.
Ik persoonlijk vind dat hij alles over 1 kam scheerd!
Eigenlijk zoiets van Ik ben geen racist MAARRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No offense, maar deze topic doet me een beetje aan de kleuterschool denken. Dan vroeg een van je klasgenootjes "wie mij lief vind moet z'n vinger opsteken'.

Je vraagt het tegenovergestelde maar op hetzelfde niveau.
Ik denk dat je een beetje vraagt naar de bekende weg.

En dan nog iets, Guru strijdt in ieder geval met open vizier en tracht zijn mening wel te onderbouwen.

De man van 14K
10-07-2007, 17:43
No offense, maar deze topic doet me een beetje aan de kleuterschool denken. Dan vroeg een van je klasgenootjes "wie mij lief vind moet z'n vinger opsteken'.

Je vraagt het tegenovergestelde maar op hetzelfde niveau.
Ik denk dat je een beetje vraagt naar de bekende weg.

En dan nog iets, Guru strijdt in ieder geval met open vizier en tracht zijn mening wel te onderbouwen.


x2, maar niet op hetzelfde maar een lager nivo.
Guru ventileerd zijn mening (of copy - paste werk) hier op het forum maar valt niemand hier persoonlijk aan.

Mickey
10-07-2007, 17:46
Mbt Guru kan ik kort en bondig zijn..

Don't feed the trolls.. Toegegeven. Zo af en toe gooi ik zelf ook wel wat olie op het vuur, maar dat is meer omdat ik zijn sublieme troll werk waardeer. Ik denk nl oprecht dat hij het meer doet om te provoceren dan wat anders.

Ik sluit me dus bij Iwan aan.

Iwan
10-07-2007, 17:55
I rest my case...

Heb ik dat toch nog eens kunnen zeggen Roy, hahaha!

phranq
10-07-2007, 18:32
Guru is de überttroll! Niets dan respect voor hem, heeft 99% iedere keer iedereen weer bij de neus hier.....

MilfhunterMMA
10-07-2007, 18:32
och ik kan me er niet al te druk om maken. zolang het maar een verzetje oplevert waarbij MF'ers elkaar de hersenpan inslaan is alles goed :twak:

Justinian
10-07-2007, 18:52
Mbt Guru kan ik kort en bondig zijn..

Don't feed the trolls.. Toegegeven. Zo af en toe gooi ik zelf ook wel wat olie op het vuur, maar dat is meer omdat ik zijn sublieme troll werk waardeer. Ik denk nl oprecht dat hij het meer doet om te provoceren dan wat anders.

Ik sluit me dus bij Iwan aan.
X2!

en lol@ Iwan :D

RedDawn
10-07-2007, 20:16
Guru is een sukkel, maar dit is wel een echte huiliethread zeg!

FOCUS
10-07-2007, 20:58
hallo mods,
kan hier geen slotje op,
of in de aankondiging een leeftijdsgrens, alleen voor onder de 10jr?

ijsbier
10-07-2007, 22:21
ik begin zolangzamerhand een beetje te twijfelen aan jitsinho's wedstrijd ervaring en niveau, als je op dat nivaeu bent ben je meestal niet meer zo'n blaaskaak en opschepper. laatstaan dat je mensen gaat uitdagen op een forum...

ROIDRAGE
10-07-2007, 22:40
Guru Rocked

Jochem
10-07-2007, 22:46
Dus je bent een troll als je op een of ander forum opruiende/racistische praat uit? sinds wanneer is iedereen zon piemelzuiger als het om Guru gaat.

Volgens mij is guru de forum-Droll. Get a fucking life.

phranq
10-07-2007, 23:08
Hij heeft het nooit ergens anders over, en doet alleen maar om reacties uit te lokken.... Zou me niets verbazen als ie zelf allochtoon was ;)

Biiyen
11-07-2007, 01:37
Guru is geen racist.

ijsbier
11-07-2007, 02:30
guru is een culturalist.

Wheelie
11-07-2007, 03:42
Guru is absoluut geen racist, ik vind het altijd leuk om zijn topics te lezen.
Soms maakt hij weleens posts die te ver gaan en daar word hij dan ook op aangesproken

Ronald
11-07-2007, 05:25
Geen idee of Guru een racist is, ik lees z'n posts zelden of nooit. Ik word namelijk moe van al dat politieke geleuter. 9 Van de 10 keer als Guru wat post gaat het over politiek. En daarvan gaat het 9 van de 10 keer weer over moslims, buitenlanders of Pim Fortuijn. Althans, dat was voorheen zo toen ik het nog las. Maar hé... ieder z'n ding...

Als je zoveel over buitenlanders en religie post maakt je dat natuurlijk per definitie nog geen rascist, maar mijn idee is wel dat Guru op z'n minst de schijn tegen zich heeft.

Verder is het misschien wel kinderlijk, maar ook zeker begrijpelijk in mijn ogen dat mensen zich hier aan irriteren en dat er dus een topic over geopend wordt. Niets mis mee :) .

Ennuh... @ Iwan... ik vind jou lief :lol:

Jochem
11-07-2007, 05:54
Een negatieve eigenschap/kenmerk toeschrijven aan een bepaalde bevolkingsgroep is al racisme.

Lol, als guru dan geen racist is weet ik niet wat dan wel een racist is. Vanzelfsprekend spreek ik alleen over zijn posts hier op mixfight, ik weet niks over de drol die hij in "echte" leven is.

Biiyen
11-07-2007, 06:19
Een negatieve eigenschap/kenmerk toeschrijven aan een bepaalde bevolkingsgroep is al racisme.


Lief Klein Konijntje
Jaja, zo mensen, het liedje wat ik nu voor jullie ga zingen dat gaat over een lief klein konijntje.
Als jullie de tekst herkennen zing hem dan maar lekker mee. jaja

Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
En het sloeg hem heen en weer

Oh lief klein konijntje
Oh lief klein konijntje
Oh lief klein konijntje
Het bloed liep uit zijn neus

Jaja, Zo, dat viel nog wel mee he,
maar.. we zijn er nog ziet.
Weet je wat we doen?
We doen het gewoon nog een keer. Jaja

Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
En hij liep pijnlijk heen en weer

Oh lief klein konijntje
Oh lief klein konijntje
Oh lief klein konijntje
Had een knuppel op zijn neus

Jaja, zo mensen,
we gaan een beetje leven in de brouwerij brengen,
we doen het nog 1 keertje,
alleen gaan we steeds een beetje sneller. Jaja

Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
Lief klein konijntje had een knuppel op zijn neus
En hij viel dood neer

Oh lief klein konijntje
Oh lief klein konijntje
Oh lief klein konijntje
Had een vliegje op zijn karkas

Oh lief klein konijntje
Oh lief klein konijntje
Oh lief klein konijntje
Had vliegjes op zijn karkas
Had vliegjes op zijn karkas
En dat kwam niet door negatieve kenmerken

jaja nog 1 keer

Guru
11-07-2007, 06:40
Een negatieve eigenschap/kenmerk toeschrijven aan een bepaalde bevolkingsgroep is al racisme.



Klinklare nonsense, mensen moeten eens leren te incasseren in plaats van alleen maar uitdelen.
Mensen zoeken alleen maar de slachtofferrol en PVDA,Groen Links zijn partijen die daar vaak mee "spelen".
Ik kon met een marokkaanse collega gewoon grappen maken in de trant van "wijzen doe je maar naar Allah".

Michelle
11-07-2007, 06:59
tja slowchat waardig !!!

ijsbier
11-07-2007, 07:34
Klinklare nonsense, mensen moeten eens leren te incasseren in plaats van alleen maar uitdelen.
Mensen zoeken alleen maar de slachtofferrol en PVDA,Groen Links zijn partijen die daar vaak mee "spelen".
Ik kon met een marokkaanse collega gewoon grappen maken in de trant van "wijzen doe je maar naar Allah".

Guru heeft dus een baan... reps!

nanni149
11-07-2007, 07:37
Ja portier in een asielzoekers centrum!!

PigDog
11-07-2007, 09:09
Ik heb hem ooit eens racist genoemd. Ik denk dat uit die discussie deze mickey mouse-poll is ontstaan. Ik neem mijn woorden echter terug. Hij is te dom om racist te zijn. Hij praat graag mensen na, om zo een identiteit voor zichzelf te ontwikkelen.
Hier in Alabama zie je het echte werk. Hier zijn negers gewoon untermenschen.
Guru zou zich nooit zo durven en willen uiten. Hij zit liever anoniem achter zijn beeldscherm zijn frustraties te beschrijven.
Ik vind hem zielig maar geen racist.

Ik denk dat ik maar net zoals Sir Tapelot zijn knipseltjes ga overslaan.


:D

MB667
11-07-2007, 15:37
Dat doe ik ook al heel lang. zo nu en dan lees ik het, maar dan krijg ik weer een soort van maagzuur opborrelen.

paspoes
11-07-2007, 17:22
No offense, maar deze topic doet me een beetje aan de kleuterschool denken. Dan vroeg een van je klasgenootjes "wie mij lief vind moet z'n vinger opsteken'.

Je vraagt het tegenovergestelde maar op hetzelfde niveau.
Ik denk dat je een beetje vraagt naar de bekende weg.

En dan nog iets, Guru strijdt in ieder geval met open vizier en tracht zijn mening wel te onderbouwen.

x10000 mee eens :thup: soms wel irri die Guru;)