PDA

View Full Version : Badr Hari MMA



gustafacci
11-07-2007, 05:31
Ik heb een oud filmpje gevonden van Badr Hari in Letland. Weet iemand meer over zijn freefight wedstrijden (kickboks is meer zijn ding)

http://www.youtube.com/watch?v=6CP63CUM5Jg

Jochem
11-07-2007, 05:37
was dit niet een inval-partij ofzo? et schijnt dat ie tegenwoordig wel wat beter kan rollen. Melvin Manhoef stond trouwens in zijn hoek leek wel

Ronald
11-07-2007, 05:41
Dat was niet in Letland maar in Schalkhaar, vlakbij Deventer (ik was daar ook toen die partij gevochten werd). Eigenlijk zouden Melvin Manhoef en Alistair Overeem daar vechten. Die vielen echter uit omdat ze destijds een contract in Japan aangeboden kregen. Badr (toen hét opkomende talent) was bereid om in te vallen... maar mma is toch echt wat anders dan kickboksen ;)

Trouwens, boven het filmpjes staat "Edmund Kirsis". Bij mijn weten heette zijn tegenstander "Igor Kirsis".

Wel heel leuk om de partij weer eens terug te zien. Ik wist niet dat ie online stond.

KTFO
11-07-2007, 05:48
Waar verliest hij eigenlijk op? Is een beetje moeilijk te zien......

Ronald
11-07-2007, 06:18
Waar verliest hij eigenlijk op? Is een beetje moeilijk te zien......
Front choke.

KTFO
11-07-2007, 06:46
Oke thnx

RedDawn
11-07-2007, 18:24
Trouwens, boven het filmpjes staat "Edmund Kirsis". Bij mijn weten heette zijn tegenstander "Igor Kirsis".

Wel heel leuk om de partij weer eens terug te zien. Ik wist niet dat ie online stond.


Hij heet echt wel Edmunds. In Nederland heet elke Oostblokker Igor. LOL!

Briant
11-07-2007, 19:13
Leuk om te zien, veel van onze kickboxers hebben wel eens een mma partijtje gedraaid, zo zag ik laatst dat Peter Aerts ook een paar mma partijen op zn naam heeft staan. Grappig om te zien, maar vaak zijn ze niet zo erg succesvol. Enne... kloppen op een front choke...