PDA

View Full Version : Uitnodiging 11e Open Europees Kampioenschap Kyokushin Karate



Sjaak
12-07-2007, 05:15
Voor de liefhebbers : zet even 16 december in uw agenda.

Voor alle sportscholen : Iedereen is welkom ongeacht bond of organisatie, dit EK is open voor elke ware kyokushin karateka

http://www.musashi.nl/cms/images/stories/nieuws/musashi-posters/11e-europese-kampio.jpg

Klik hier voor info (http://www.musashi.nl/cms/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=26&Itemid=127) voor de uitnodiging, regels en inschrijfformulier

Osu Sjaak

KTFO
12-07-2007, 05:19
Miss stomme vraag maar waarom zijn de gewichtsklasse zo ingedeeld????

Sjaak
12-07-2007, 05:52
Nee hoor is helemaal geen stomme vraag, dit is nu eenmaal de normale gewichtsindeling in kyokushin.

Iemand van bv 82 kg kan het dus moeten opnemen tegen een tegenstander van 120 kg bij wijze van spreken. Er is dus in iedere poule een gewichtsverschil mogelijk van 10 kg, of in het zwaargewicht zelfs veel meer.

osu Sjaak

KTFO
12-07-2007, 07:00
Oke thnx,Is dus een zware dobber voor de lichtere zwaar gewichten, een behoorlijke uitdaging.

jan sensei kyokushin
13-07-2007, 14:53
Osu sjaakie zal wel weer en volle sporthal worden zoals altijd met kei harde kyokushin fulcontact partijen zoals de afgelopen jaren .

sportgroeten jan

osu

Sjaak
13-07-2007, 19:37
Osu sjaakie zal wel weer en volle sporthal worden zoals altijd met kei harde kyokushin fulcontact partijen zoals de afgelopen jaren .

sportgroeten jan

osu

We zullen zien, we doen ons best

osu

adam
13-07-2007, 22:12
hed eerder op forum gelezen dat in november ook zo een gala was.
is het handig dan maand later zo gala organiseren??

Marco (scheids)
14-07-2007, 00:39
Had wel zin om even te komen kijken daar, maar tegen die tijd zit ik in Thailand .... ook lekker hoor ...

Veel succes iig Sjaak ...

Sjaak
14-07-2007, 04:14
hed eerder op forum gelezen dat in november ook zo een gala was.
is het handig dan maand later zo gala organiseren??

Beste Adam, deze datum is gekozen 1 dag na het vorige EK Kyokushin dus om precies te zijn 1 jaar vooruit. En ja dat is best handig want ieder jaar doen er veel landen mee en zo weet iedereen dat al een jaar van te voren en kan men er rekening mee houden.

Jammer Marco maar een volgende keer beter, veel plezier in Thailand

osu Sjaak

Effective
14-07-2007, 04:28
Hoi Sjaak,

Is Michael ook van de partij als deelnemer? Of doet hij geen wedstrijden meer?

OSU!

adam
14-07-2007, 04:31
Beste Adam, deze datum is gekozen 1 dag na het vorige EK Kyokushin dus om precies te zijn 1 jaar vooruit. En ja dat is best handig want ieder jaar doen er veel landen mee en zo weet iedereen dat al een jaar van te voren en kan men er rekening mee houden.

Jammer Marco maar een volgende keer beter, veel plezier in Thailand

osu Sjaak
wat jammer,
jammer dat ze dan in november die gala gaan organiseren.
maar hoop/weet dat er wel veel mensen zullen mee doen,
ik zal er zeker komen.
osu

Sjaak
14-07-2007, 04:54
Beste Adam,

nog even iets over de spreiding van kyokushin toernooien. Het is belangrijk voor de vechters van alle organisatie dat er spreidng is en ik denk dat er dit jaar goed naar elkaar gekeken wordt.

Zo als je hieronder kunt zien zit er tussen elk toernooi bijna een maand om te herstellen dus mij hoor je niet klagen over de planning van deze 4 kyokushin organisatie's

Voor mijn jongens staan er de volgende kyokushin toernooien op de agenda voor 2007 :

16 September 2007 The Ultimate Kyokushin Challenge Rotterdam Shinkyokushin Organisatie
20 Oktober 2007 Waterpoort Cup 2007 Sneek Kyokushin Union Organisatie
04 November 2007 Oyama Cup 2007 Zevenbergen Nederlandse Karate Associatie Organisatie
16 december 2007 11 Open Europees Kampioenschap Kyokushin Strijen United Federation of Kyokushinkai Karate

Afstemming van de toernooien is goed voor een ieder !!!

osu Sjaak

adam
14-07-2007, 05:06
osu bedankt voor de info.
hoop dat er veel mensen aan mee gaan doen. ben erg benieuwd.
tot dan osu

Jeru
14-07-2007, 05:14
Hoi Sjaak,

Is Michael ook van de partij als deelnemer? Of doet hij geen wedstrijden meer?

OSU!

Die lijkt inderdaad als vechter van de aardbodem verdwenen?

Sjaak
14-07-2007, 07:57
Michael is met een zware studie bezig om zich maatschappelijk verder te kunnen ontwikkelen en dit heeft momenteel gewoon voorrang want van kyokushin betaal je geen rekeningen

Osu

Effective
15-07-2007, 19:45
Michael is met een zware studie bezig om zich maatschappelijk verder te kunnen ontwikkelen en dit heeft momenteel gewoon voorrang want van kyokushin betaal je geen rekeningen

Osu

Dat is inderdaad niet onverstandig, jammer voor het kyokushin dat wel:D

Jeru
15-07-2007, 19:50
Michael is met een zware studie bezig om zich maatschappelijk verder te kunnen ontwikkelen en dit heeft momenteel gewoon voorrang want van kyokushin betaal je geen rekeningen

Osu

Duidelijk. Verstandige keuze.

Sjaak
16-07-2007, 02:01
Duidelijk. Verstandige keuze.

Ja hoe jammer het ook is maar soms moet je wel is wat op zij zetten om iets anders te kunnen bereiken

Osu

jan sensei kyokushin
17-07-2007, 14:56
Osu . ja je moet soms de beslissing nemen de sport trainen vechten of je toekomst veilig stellen leren leren en nog eens leren ja en met wat sjaak zegt met kyokushin betaal je geen rekeningen het kost MEESTAL Geld mij wel teminste al 36jaar . het is en levensweg die je kiest

sportgroeten

jan osu

Sjaak
19-07-2007, 01:50
5 maanden voor het toernooi zijn er al inschrijvingen uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Zweden en Duitsland. Ik zou zeggen schrijf u in

Osu Sjaak

Sjaak
20-07-2007, 19:55
Ik krijg vragen over bescherming en hoelang de partijen duren enz, alles staat in de info onder poster.

Maar misschien ten overvloede :

Geen bescherming toegestaan anders dan bitje en tok.
Tijdsduur : 2 x 2 minuten en halve finale en finale kan het 4 x 2 minuten zijn afhankelijk van het aantal verlengingen.
Aantal partijen : In een poule moet je minimaal 4 partijen draaien om bij de 1e drie te eindigen.
Leeftijd en graad : niet relevant, iedereen knokt tegen iedereen in zijn eigen gewichtsklasse
Gewichtsklasse : - 70 kg, - 80 kg + 80kg.

Osu Sjaak

bryan
20-07-2007, 20:07
ligt het nou aan mij of wordt deze foto al heel lang gebruikt op de posters ?;)

Sjaak
20-07-2007, 21:07
Yep al een jaar of 5 denk ik.

osu

jan sensei kyokushin
21-07-2007, 19:30
Osu het zijn mooie foto,s voor de poster,s;) Bryan

sportgroeten jan


osu

Sjaak
25-07-2007, 18:43
Alle kampioenen van alle organisatie's kunnen nu laten zien dat ze tegen iedereen durven te knokken

jan sensei kyokushin
28-07-2007, 19:04
Alle kampioenen van alle organisatie's kunnen nu laten zien dat ze tegen iedereen durven te knokken:thup:

martin
29-07-2007, 18:43
oh oh hij ook weer pfffffffffffff

Toudiyama
29-07-2007, 19:31
Osu het zijn mooie foto,s voor de poster,s;) Bryan

sportgroeten jan


osu

Na mooie actie maar slechte kwaliteit foto, want het is duidelijk een snapshot van een video, wazig en interlaced (lijntjes)
Zelfs als je het onscherp wilt hebben dan nog is dit niet de manier waarop
Eigenlijk tijd voor een echte hoge resolutie digitale foto van dezelfde actie, zeker als je ziet dat de rest er wel gelikt uitziet

Sorry maar ik ben een beetje nerdy wat dat betreft

Sjaak
29-07-2007, 19:33
oh oh hij ook weer pfffffffffffff

Hhahaha wat ben je toch een looser en zielige anonieme droplul

3 posts op MF en alle 3 over mij, heb je een extra account moeten aanmaken om zogenamd anoniem te posten :thown:

Wees gewoon een echte vent en post onder je eigen naam

Mods ..... :whistling:

Osu

Sjaak
29-07-2007, 19:34
Na mooie actie maar slechte kwaliteit foto, want het is duidelijk een snapshot van een video, wazig en interlaced (lijntjes)
Zelfs als je het onscherp wilt hebben dan nog is dit niet de manier waarop
Eigenlijk tijd voor een echte hoge resolutie digitale foto van dezelfde actie, zeker als je ziet dat de rest er wel gelikt uitziet

Sorry maar ik ben een beetje nerdy wat dat betreft

Je hebt gelijk Toudi, het is een snapshot en yep ik weet dat jij de whizkid bent op dit vlak

Osu

jan sensei kyokushin
29-07-2007, 20:57
oh oh hij ook weer pfffffffffffff ik wou eiggelijk geen commetaar geven op jou posten martin maar ja toch maar eventje antwoord geven want wie antwoord geeft kan het terug verwachten !! heb je zelf wel door martin hoe je ook heten mag dat je zelf de topic,s ook weer omhoog haalt van sjaak .:thup: bedankt

en toon en beetje respect als als als je en man met ballen bent en geen watje, volgens mij zit je vol met afgunst en jaloesie het verteerd jou op den duur maakt je kapot.

sportgroeten jan

osu

Sjaak
30-07-2007, 16:42
Ja zoals ik al zei een trieste anonieme droplul die geen ballen heeft om onder zijn eigen naam te reageren.

Osu

jan sensei kyokushin
03-08-2007, 14:35
Ja zoals ik al zei een trieste anonieme droplul die geen ballen heeft om onder zijn eigen naam te reageren.

Osu is dat zo sjaakie en pc krijger dus herseloos en nutteloos.

osu

sportgroeten jan

FOCUS
03-08-2007, 19:31
@Martin
je bent idd zielig bezig:sleep1:

jan sensei kyokushin
22-10-2007, 18:18
Osu het komt dichterbij Sjaak de 11e Europese Open Kampioenschappen Fulcontact Kyokushin ,maar neem nog wel even de tijd om te herstellen van je ziekte maatje ,de meeste landen en deelnemers weten het al .
respect

alles op zijn tijd ,alles heeft zijn tijd .

osu jan

jan sensei kyokushin
01-11-2007, 00:27
Osu het komt dichterbij Sjaak de 11e Europese Open Kampioenschappen Fulcontact Kyokushin ,maar neem nog wel even de tijd om te herstellen van je ziekte maatje ,de meeste landen en deelnemers weten het al .
respect

alles op zijn tijd ,alles heeft zijn tijd .

osu jan:)

jan sensei kyokushin
03-11-2007, 15:40
:)

jan sensei kyokushin
05-11-2007, 16:24
:):D

breen07
05-11-2007, 22:23
Beste Sjaak,

Wat ik me nu afvraag is of je nu nog tegen henk gaat vechten of is het eigenlijk niet beter dat je er je handen van af haalt? Je hebt toch geen wedstrijdervaring en dat zou wel eens nefast kunnen zijn voor je gezondheid als je de ring instapt! Iedereen die ver geraakt op wedstrijdgebied geraakt er door inzet en jarenlange wedstrijdervaring . Voor zover ik weet heeft u geen ervaring in wedstrijdenen .Iemand die al lang traint en nog niet heeft gevochten gaat toch ook niet de A of B klasse in? Graag een antwoord...

Bert

jan sensei kyokushin
06-11-2007, 05:05
Osu forum broerders en zusster,s de organisatie heeft besloten het E.K kyokushin van sjaak vande velde Musashi 16december te verplaatsen naar 25mei 2008 wegens de ziekte van Shihan sjaak .Sjaak moet nog binnenkort onder het mes operatief liesbreuk en wat er achter weg komt enz .

ik hoop jullie zo goed moggelijk ingelicht te hebben
kijk www.musashi.nl (http://www.musashi.nl) website laatste nieuws

sjaak sterkte jongen
respect osu