PDA

View Full Version : Partijdige beslissingen



Sjaak
15-07-2007, 01:19
Wie kan er partijen opnoemen waar duidelijk sprake is van partijdige beslissingen door een jury en/of scheids en die een ontrechte uitslag zijn ?

Chico
15-07-2007, 01:50
uhm... silva vs hunt...

zelfs hunt geloofde het niet...

en rampage vs ninja... ook daar zei zelfs rampage: "dit klopt niet."

Sjaak
15-07-2007, 03:45
Silva vs Hunt is inderdaad een goed voorbeeld

The Maniac
15-07-2007, 04:06
Guida vs Griffin
Bonnar vs Jardine
Salaverry vs Nate the great
Wandy vs Hunt
Cro Cop vs Wandy 1
Wandy vs Arona 2
Barnett vs CC 2
Couture vs Rizzo 1
Randleman vs Bas

Sjaak
15-07-2007, 04:37
Wie won er en waarom waren deze uitslagen zo discutabel ?

HUNEBED
15-07-2007, 05:36
Silva vs Hunt was terecht gewonnen door Hunt, no way dat die partijdig werd beslist, was trouwens split decision ook

The Maniac
15-07-2007, 05:47
Wie won er en waarom waren deze uitslagen zo discutabel ?

Sjaak down ze nou maar dan kan je er zelf achter komen luilak nee geintje

--------------------------------------------------------------------------------

Guida vs Griffin duidelijk een 2-1 overwinning UFC jury is soms erg blind
Bonnar vs Jardine Bonnar werd letterlijk the ring rond gelowkickt
Salaverry vs Nate the great - Slavaerry had meer controle overall
Wandy vs Hunt- gewichts voordeel herhaaldelijk takedowns bezig blijven zowel de grond en staand gaf ik de partij aan Wandy
Cro Cop vs Wandy 1= Cro Cop deed niets alleen maar af en toe schoppen
Wandy vs Arona 2= Wandy werd gecontroleerd zowel grond als staand
Barnett vs CC 2 = Barnett deed gewoon meer
Couture vs Rizzo 1= Randy kreeg een beating ging steeds half neer maar kwam goed terug alleen voor mij gevoel te laat.
Randleman vs Bas= Bas lag alleen maar op zijn rug een van de domste beslissingen ooit.

dreamone
15-07-2007, 12:59
Guida vs Griffin
Bonnar vs Jardine
Salaverry vs Nate the great
Wandy vs Hunt
Cro Cop vs Wandy 1
Wandy vs Arona 2
Barnett vs CC 2
Couture vs Rizzo 1
Randleman vs Bas

Cro Cop vs Wandy 1 --> was een wedstrijd met speciale regels ivm. crocop's overstap van de K-1 naar PRIDE. Als er geen beslissende winnaar was binnen de tijd, dan zou het een draw eindigen, dus er kwam geen jury aan te pas.

The Bulldog
15-07-2007, 19:56
BAs rutten bleef constant actief op de grond en heeft Randleman behoorlijk pit gegeven vanaf zijn rug..

Effective
15-07-2007, 20:39
Hong Man Choi vs Sem Schilt, ik vond dat schilt (ondanks een matige pot) toch met winst naar huis had gemoeten.

The Maniac
16-07-2007, 00:43
BAs rutten bleef constant actief op de grond en heeft Randleman behoorlijk pit gegeven vanaf zijn rug..

Toch nog vond ik Randleman de beter in het gevecht takedowns groundcontrol moeten toch voor iets tellen

Briant
16-07-2007, 00:59
Hong Man Choi vs Sem Schilt, ik vond dat schilt (ondanks een matige pot) toch met winst naar huis had gemoeten.

Ook de eerste waar ik aan dacht ja.

The Bulldog
16-07-2007, 01:29
Toch nog vond ik Randleman de beter in het gevecht takedowns groundcontrol moeten toch voor iets tellen

IDD daarom de split ook denk ik..

Chico
16-07-2007, 04:37
Als het niet voor bas was geweest was dat echt een lay en pray val maar in slaap fest geweest

soef 0
16-07-2007, 08:06
ben al een tijdje aan het meekijken maar zit echt te wachten op een patij die hier in nederland is gevochten waarbij er duidelijk sprake was van partijdige beslissingen.


ik wacht met smart

redjuh
16-07-2007, 12:56
Alle extra rondes van musashi tegen bonjaski
knaap vs radev
bonjaski vs lebanner (later teruggedraaid door K1)
Aerts vs Musashi
Sapp vs Hoost 2 (waar hoost echt niet out was en gewoon 8 tellen had moeten hebben en zlfs dat eigenlijk niet)
Hardonk vs Bonjaski (hardonk had met 48-47 moeten winnen)
Kaman vs Ignashov

soef 0
16-07-2007, 14:31
Alle extra rondes van musashi tegen bonjaski
knaap vs radev
bonjaski vs lebanner (later teruggedraaid door K1)
Aerts vs Musashi
Sapp vs Hoost 2 (waar hoost echt niet out was en gewoon 8 tellen had moeten hebben en zlfs dat eigenlijk niet)
Hardonk vs Bonjaski (hardonk had met 48-47 moeten winnen)
Kaman vs Ignashov

Bij de partij van bonjaski vs lebanner was er geen sprake van een partijdige beslissingen door een jury en/of scheids!!