PDA

View Full Version : Man schiet met luchtbuks op lachende jongeren



Sjaak
15-07-2007, 00:30
In Hellevoetsluis (Zuid-Holland) is gisteren een 20-jarige man aangehouden omdat hij met een luchtbuks op een groepje jongeren geschoten had. De man was kwaad omdat het groepje hem even tevoren had uitgelachen toen hij met zijn auto een stoeprand raakte en daarbij een lekke band kreeg.

De man reed met de lekke band naar zijn huis terug en haalde zijn luchtbuks op. Hierna reed hij op zijn brommer terug naar het groepje dat hem uitgelachen had en opende het vuur. Bij het incident raakte niemand gewond. De man die zich bij zijn aanhouding hevig verzette, is aangehouden en ingesloten voor verhoor.


Die dacht natuurlijk, ik wat lek hun ook lek

Maar die spoort dus duidelijk niet, opsluiten of gewoon een spuitje geven

Muay Thai Elite
15-07-2007, 00:46
Een spuitje ... ja... tuurlijk.... Logisch.

Justinian
15-07-2007, 00:59
Een spuitje ... ja... tuurlijk.... Logisch.
x2

Bij ons in de buurt hadden wel meer jongens een luchtbuks. En ik moet bekennen dat we ook wel eens op elkaar schoten... op de benen dan en we hadden een spijkerbroek aan :D Stelde op zich niet zoveel voor, hoewel het natuurlijk niet ongevaarlijk is (wanneer je niet zo goed kunt schieten). Ik ben toen nog een keer in mijn gezicht geraakt (bij m'n mond) en had daar zelfs geen last van (ik was een jaar of 13/14). Tijd erna kwam ik erachter dat het kogeltje er nog in zat.

Denk dat het hier in het oosten van het land misschien iets gebruikelijker is om een luchtbuks te hebben en dat ik er daarom iets luchtiger tegen aan kijk.

Sjaak
15-07-2007, 01:35
Een spuitje ... ja... tuurlijk.... Logisch.

Nee schieten met een luchtbuks op jongeren is vrij normaal ..... natuurlijk :whistling:

Biiyen
15-07-2007, 01:37
Geeft wel weer met wat voor mongool je te doen hebt...

Eerst wil hij stoer dan want je moet toch wel erg hard de stoeprand schampen wil een autoband er lek van raken. En dan zou je denken dat hij zijn verlies neemt en de sukkel die hij is aanvaard.... maar nee hoor de übermongool pakt een brommer en gaat met een luchtbuks schieten. Dan heb je echt een chromosoompje teveel dan.

leks
15-07-2007, 02:00
Wij schoten op de lagere school ook wellus op elkaar maar dat was altijd op de bil, kon ook flink pijn doen.

Eenx schoot een oudere jongen 13-14 op een klasgenoot en die raakte um precies tussen zijn ogen, die jongen viel bewusteloos neer eventjes. Was daar overigens niet bij, maar die had dus wel geluk.

Wij schoten met lucht maar ze bestaan ook op gas dat is een flink verschil natuurlijk. Ben toen 1x door Rijkaard aangesproken toen wij met zijn 3en in wat nieuwbouw zaten te klooien, hij liet toen zijn honden uit.