PDA

View Full Version : Cage Rage 22 Hard as Hell, results *spoiler*

Justinian
15-07-2007, 19:50
Eerst genoemde is winnaar.

1. Tom Watson vs Ed SmithDecision (Unanimous)
2. Michael Johnson vs Damien RiccioTKO (Broken Nose)
3. Ross Pointon vs Dean BraySubmission (Guillotine Choke)
4. Marius Zaromskis vs Ross MasonKO (Flying Knee)
5. Robbie Olivier vs Ronnie MannDecision (Unanimous)
6. James McSweeney vs Mark BuchananTKO (Punches)
7. Paul Cahoon vs Mark Epstein Decision (Unanimous)
8. Gary Turner vz Edson DraggoTKO (Corner Stoppage)
9. Mario Sperryvs Lee Hasdell Submission (Rear Naked Choke)
10. Neil Grove vs James Thompson KO (Punch)
11. Dave Legeno vsHerb Dean TKO (Eye Injury)
12. Tengiz Tedoradze vs Eric Esch TKO (Punches)

The Bulldog
15-07-2007, 20:00
HErb dean gevochten...hmmmm ben benieuwd wat hij laat zien...

James Thompson weer verloren...jammer

knilles
15-07-2007, 20:23
En dat ook nog in 10 seconden in de eerste ronde.... Tsjonge jonge jonge

Mickey
15-07-2007, 20:29
Die Neil deed het best geinig! Voor iemand die 2 weken van te voren de partij aan nam.. ;)

detje
15-07-2007, 20:48
die lee hasdell is toch ook al in de 40? of heb ik nu een ander voor me?

detje
15-07-2007, 20:52
Paul "british bulldog"Cahoon...:twak:...ik denk dat Joop Kasteel nog wel eens van hem wakker schrikt 's nachts...

Justinian
15-07-2007, 20:55
die lee hasdell is toch ook al in de 40? of heb ik nu een ander voor me?
Nee, dat is hem inderdaad. Hij heeft destijds nog tegen Cees Bezems gestaan en Gilbert Yvel. Met name de partij tegen Bezems kan ik me goed voor de geest halen: dit was een NHB-partij, dus zonder handschoenen. Ook ellebogen waren toegestaan. De partij eindigde in winst voor Bezems, vanwege een flinke jaap in het gezicht van Hasdell, volgens mij door een harde elleboog.

MMA Fan
15-07-2007, 22:00
6. James McSweeney vs Mark BuchananTKO (Punches)
Goeie overwinning voor McSweeney.....met Lucien Carbin in zijn corner.

7. Paul Cahoon vs Mark Epstein Decision (Unanimous)
Paul Cahoon zette een goeie partij neer en zag er erg goed afgetraind uit.........en hij is nu de light heavyweight Champ en hij daagde Ian Freeman uit voor een match want die had zijn titel afgestaan.....Ian komt alleen terug als ze hem genoeg geld bieden.

Gary Smiler Turner.....dacht dat ie eerlijk gezegd geen kans zou maken tegen Draggo maar hij deed het aardig....vond het erg vreemd dat ze Drago na de 1e ronde niet verder wou gaan........het leek erop dat ie gewoon moe was en geen energie meer had.......hij had wel een cut boven zijn oog maar dat had Turner ook.....misschien had ie er meer last van dan het leek ????

9. Mario Sperryvs Lee Hasdell Submission (Rear Naked Choke)
Mario heeft het nog steeds.....overtuigend en snel

10. Neil Grove vs James Thompson KO (Punch)
Wow wat een KO......Neil liep gewoon naar voren en begon te swingen en raakte Thompson vol met een rechtse en einde verhaal.......die Thompson heeft nu een Cage Rage record van 1-3.....hoe bedoel je het zit hem niet mee thuis.

11. Dave Legeno vsHerb Dean TKO (Eye Injury)
Was erg verbaasd dat Herb Dean op de kaart stond.....had ook wel verwacht dat Legeno het snel zou afmaken maar Dean deed het nog niet eens zo slecht....hij had een paar goeie takedowns maar helaas na de 1e ronde besliste ook hij en zijn corner om niet verder te gaan.....hij beweerde dat ie niks meer kon zien door zijn rechter oog.......erg jammer had graag een 2e ronde gezien hier.

12. Tengiz Tedoradze vs Eric Esch TKO (Punches)
Tengiz - Butterbean......erg leuke partij en erg goed gevochten door Tengiz......hij had Butterbean waar hij hem wilde totdat Butterbean begon te swingen en hem vol raakte met een linkse en Tengiz ging neer en daar maakte Butterbean een fout.....hijj sprong erboven op en wou het afmaken maar Tengiz was nog half bij kennis en rolde butterbean om en ging erboven op liggen en gaf zichzelf tijd om bij te komen totdat hij het zelf kon afmaken met GnP.
Butterbean op de grond op zijn rug is net alsof je een schildpad op zijn rug ziet liggen.......hij ligt te spartelen en kan geen kant op......zag er wel komisch uit.

detje
15-07-2007, 22:03
thanx!

Punk in drublic
15-07-2007, 22:12
Gary Smiler Turner.....dacht dat ie eerlijk gezegd geen kans zou maken tegen Draggo maar hij deed het aardig....vond het erg vreemd dat ze Drago na de 1e ronde niet verder wou gaan........het leek erop dat ie gewoon moe was en geen energie meer had.......hij had wel een cut boven zijn oog maar dat had Turner ook.....misschien had ie er meer last van dan het leek ????

Ik kom net een reactie van Smiler tegen. Het schijnt toch als gevolg van de choke geweest te zijn dat Drago niet verder kon.

Hi

Me v Drago

Yippee! I won!

Wow! That was hard work! As you know from his results, Drago can strike, and thats what he went for. I'll do a full report when I have a bit more time, but basically the idea was to keep away from his stand up straight right and his left jab/long hook, and I think we did that pretty well. I was to work laterally, using movement, and pick off his lead leg. Especially in round 2 we got that working.

Not that nice under his ground and pound, but I was managing to block or negate most of his strikes (first time I've been under a ground and pound, lol!), but that elbow really, really hurt me to say the least! But got through it, and continued to work the shots that counted. I can lock off pretty well, and was making Drago work hard on the ground, hence why I think he looked a little tired in the second. Its also tiring when you throw all you have at a dopy Brit who just keeps coming.

I nearly stopped it with a choke in the second, but there was alot of pressure from him driving forward and it wouldn't apply without me losing control. My posture was all wrong. So I slipped my arm in for a strangle, changing the angle. That allowed him to move slightly, so instead I progressed the neck crank. It really was on, and I don't know how he didn't tap from it, I knew he was receiving injuries from holding off. I didn't have a secure posture and thats why it was broken up.

The cuts were both bad, in the wrong place for a referee's stoppage, so we were both worried about getting it opened up again. I have to give a big thanks to Paul Marchant, he's a good cuts man.

Round 2 was much better for me, I was hurting Drago and slowing him down with the leg kicks, and slipping his hooks not too bad, although still getting hit from time to time myself. I was starting to get our strategy to work, and the advantage was turning to me, which we were happy with.

Then he didn't come out for the third.

The reason being was injuries received to his neck and shoulders from holding off the neck crank, which shows how tough he was at not tapping out to it. He rather had the injury than lose on submission. Props to him for that.

Post fight my cheek was in real agony, the doc looked at it a couple of times, and I've just got back from a trip to A&E this morning. My good friends at my local hospital advice me that the fluid is pooling elsewhere from the injury, the trauma is healing very quickly, Paul Marchant did a really good job in gluing the cut, and the xrays reveal no fluid from the injury to the cheekbone and the bone structures in my head are all ok. Mind you, they didn't find my brain again. So I'm all ok and ready for training again, lol! Not a single ache anywhere else on my body either, just my face. But I was ugly before, so it doesn't matter.

Thanks go to my fantastic team, Andre Daltrey and Steve Fox who are my tireless coaches and corner team, my physio in Roland van der Borgh who flies over from Holland for each of my fights, and my manager Jeroen Winters who always looks after me. Further, to Dave O'Donnel and Andy G(r)eer, for putting on a great show, really looking after the fighters, and doing their utmost to further the sport. There's so much that these guys do for our sport than some of you will ever realise. And thanks as well for the kids who asked if they could walk out with me - it was my pleasure to have your support - you can walk with me any time!!!!

As for the other fights, I need to see some footage lol!! But my mate Tom Watson, who pops up my class from time to time for a bit of variety, did real well in his fight. We all know he could have finished it, but he showed maturity, knew he was winning comfortably, his game plan was working, and therefore didn't do anything silly and risk making a mistake. And he was only 25 on Friday - the damn nipper! One to watch I think.

Also in our changing room well done to Ross Pointon, a real nice guy, and a pleasure to have in the room. Best regards and well done mate!

Well done to James McSweeney - shows that you don't need to grapple when you can strike like that lol!

Unlucky JT, listen to Charlie, you'll be back where you belong soon enough.

Well done to all fighters - trust me, it takes guts to get in that cage!

Later dudes!

Smiler

MMA Fan
15-07-2007, 22:18
Ik kom net een reactie van Smiler tegen. Het schijnt toch als gevolg van de choke geweest te zijn dat Drago niet verder kon.

Thanks !!

redjuh
16-07-2007, 12:59
HErb dean gevochten...hmmmm ben benieuwd wat hij laat zien...

hompson is vergeten dat ie niet kan vechten en herb dean was gewoon erg jammer (lees sneu)

Highline
16-07-2007, 19:53
Nee, dat is hem inderdaad. Hij heeft destijds nog tegen Cees Bezems gestaan en Gilbert Yvel. Met name de partij tegen Bezems kan ik me goed voor de geest halen: dit was een NHB-partij, dus zonder handschoenen. Ook ellebogen waren toegestaan. De partij eindigde in winst voor Bezems, vanwege een flinke jaap in het gezicht van Hasdell, volgens mij door een harde elleboog.

klopt staat op de band van battle of styles waar ook ubeda tegen faverus vecht..was wel ene beetje geluk van cees. 1 van de weinige partijendie hij heeft gewonnen meen ik?

nicolas the red
16-07-2007, 20:33
4. Marius Zaromskis vs Ross MasonKO (Flying Knee)

dit was de fight van de avond IMO - zaromskis is gruwelijk!

james thompson is een joke, die kerel kan langs geen kanten vechten

Remco
16-07-2007, 23:31
Lee vocht ook ooit een Freefight tegen André Mannaart. Leuke pot, die eindigde in een draw. Cool dat Lee nog eens acte de presence geeft.