PDA

View Full Version : Cage Fight 1 (Antwerpen)



Wheelie
18-07-2007, 19:40
"The first from the Cage Fight Championship series, from Antwerp, Belgium, includes one of the most brutal fights you will ever experience Rene Rooze vs A. Oetelaar."


Wie heeft deze partij gezien en was het echt zo'n brute partij ?



https://www.nikko-sportsvideo.com/products/images/cage-1.gif

B3 lik3 M3
18-07-2007, 19:47
Ik!
Het was inderdaad een bruut gevecht!

Italian*Berlusconi*
18-07-2007, 19:48
Het is echt een rare partij met 2 scheidsen die liepen te 'slapen' naar mijn idee.
Andre werd echt totaal vernield, liggend tegen het hek, footstomps van Rooze en trappen (waardoor hij zn teen breekt en niet door kan na dit gevecht), ellebogen en stoten zoals op de hoes te zien is. Je ziet dat Andre naar de scheidsen wilt aangeven dat hij wilt stoppen maar krijgt de kans niet om te tappen, zijn hoek had ook eerder de handdoek in de kooi moeten gooien.
Ik denk dat als je deze wedstrijd laat zien op bijv sherdog de scheidsen compleet de grond in geboord zullen worden. Levensgevaarlijk was dat voor Andre Oetelaar. Denk dat dat 1 van de redenen is die gebruikt worden om cagefight nu in NL te verbieden.

MB667
18-07-2007, 19:57
die was idd erg grof. door die wedstrijd werd ik een beetje rene rooze fan ;)

Italian*Berlusconi*
18-07-2007, 19:59
die was idd erg grof. door die wedstrijd werd ik een beetje rene rooze fan ;)

ik juist niet... vind hem te aggresief en te veel schijt hebben aan de regels... enige + punt wat ik van hem vind is dat ie er "altijd voor gaat", alleen dan weer jammer dat hij de regels dan even vergeet.
Zie bijvoorbeeld:
http://www.dailymotion.com/relevance/search/rene+rooze/video/xjsdf_k1-romanex-josh-barnett-vs-r-rooze

Ook bij gala's in bijv zilvermeeuwen was hij altijd erg aanwezig zeg maar.

Wheelie
18-07-2007, 20:02
Rooze vs Heath Herring werden ook wat regels verbroken

Italian*Berlusconi*
18-07-2007, 20:09
Rooze vs Heath Herring werden ook wat regels verbroken

dat bedoel ik.... had ook erger kunnen aflopen door die soccerkick....

Hammerkick
18-07-2007, 20:13
"The first from the Cage Fight Championship series, from Antwerp, Belgium, includes one of the most brutal fights you will ever experience Rene Rooze vs A. Oetelaar."

Wie heeft deze partij gezien en was het echt zo'n brute partij ?

Kevin, heb je echt, de partij nog nooit gezien ??????????? :confused:
Dat meen, je niet echt, of wel ??
Kijk hier :
https://www.nikko-sportsvideo.com/products/images/cage123.jpg

Voor wie, dit nooit heeft gezien, Nikko sportsvideo heeft er een videoband van en een dvd. Op de dvd staan zelfs 3 legendarische gala’s op. Het cage fight uit Emmen, maar ook, het cage fight Antwerpen en het allereerste cage fight uit St. Petersburg in Rusland. Dus kijk op :https://www.nikko-sportsvideo.com/

paspoes
18-07-2007, 20:28
waar kan ik de beelden zien van: Rene Rooze vs A. Oetelaar."

Justinian
18-07-2007, 20:30
Ik heb deze partij nog wel op video; erg harde partij!

paspoes
18-07-2007, 20:32
Justi vriend, je weet toch:D

DK
18-07-2007, 21:45
Zelf heb ik andere verhalen gehoord over dit gala. Het zou allemaal erg onduidelijk zijn en er waren al enkele deelnemeners die zich terug trokken na het zien van de partij van Rooze vs. Oetelaar. Na deze partij werden de regels ook veranderd. Ik heb gehoord dat Rooze zijn teen ook niet had gebroken, maar niet verder wilde hij vond het wel goed zo. Dat waren dan ook de redenen dat bob na zijn verlies partij nog een keer vocht.

Italian*Berlusconi*
18-07-2007, 21:59
Zelf heb ik andere verhalen gehoord over dit gala. Het zou allemaal erg onduidelijk zijn en er waren al enkele deelnemeners die zich terug trokken na het zien van de partij van Rooze vs. Oetelaar. Na deze partij werden de regels ook veranderd. Ik heb gehoord dat Rooze zijn teen ook niet had gebroken, maar niet verder wilde hij vond het wel goed zo. Dat waren dan ook de redenen dat bob na zijn verlies partij nog een keer vocht.

qua organisatie zat het best amateuristisch in elkaar... Ook is het toernooi niet echt duidelijk in beeld gebracht.. Maar ja... het was nog het begin van MMA in europa zeg maar.. ontkom je niet aan dat soort 'foutjes'..