PDA

View Full Version : Buakaw artikel uit International Kickboxer (Austrralie)



payap
20-07-2007, 18:42
Met dank aan Nai Khanom Tom van K-1fans voor posting dit artikel uit het Australische vechtsportblad International Kickboxer van Juni.

Hier een special over Buakaw Por. Pramuk voor ditAustralische blad door de beste muaythai verslagever Rob Cox, die ook correspondent voor Royal Rumble in Thailand is.

http://img179.imageshack.us/img179/4166/buakaw1sl9.jpg


http://img264.imageshack.us/img264/582/buakaw2zm8.jpg


http://img166.imageshack.us/img166/1541/buakaw3mw9.jpg


http://img367.imageshack.us/img367/1379/buakaw4st9.jpg

marcelt
20-07-2007, 18:54
Super . Bedankt voor de post. Alleen in K1 verloren tegen Andy en Albert:thup:

DAJAK
20-07-2007, 19:20
Leuk artikel!

bryan
20-07-2007, 20:05
valt me op dat hij nooit lump of raja. stadion kampioen is geweest....

Dat roept de vraag.. die gasten zijn die nog beter..... ?

payap
20-07-2007, 20:15
valt me op dat hij nooit lump of raja. stadion kampioen is geweest....

Dat roept de vraag.. die gasten zijn die nog beter..... ?

Zoals Rob Cox in dit artikel vertelde was Namsaknoi uit het Por Pramuk kamp kampioen toen Buakaw naar zijn top steeg.

Dat is altijd lastig om twee vechters tegen elkaar uit te laten komen voor een titel als ze uit het zelfde kamp komen en trainingsmaatjes zijn.

Namsaknoi is overigens ruim 4 jaar lang ongeslagen kampioen gebleven van deze titel en pas verleden jaar werd deze titel vacant verklaard.

Reden ? Namsaknoi kreeg ruzie met de baas van het Por Pramuk kamp en is weggelopen. Aangezien hij een contract had kon hij niet vechten voor een ander kamp dan Por Pramuk. Beide wouden niet toegeven en hierdoor kon Namsaknoi niet zijn titel verdedigen en werd hij vakant (gewonnen door Sakadpetch tegen de hier bekende Samranchai).

Wat betreft Rajadamnern. Vaak vecht een bepaald kamp alleen voor een bepaald stadion (promotor business) en hierdoor niet bij het andere stadion. Pramuk is een van de promotors van het Lumpinee.

viCo
20-07-2007, 21:32
leuk om te lezen! thanks!

maar zo'n grote vechter vind ik hem ook weer niet; hij wint haast alleen maar op beslissing, nauwelijks op KO

Highline
20-07-2007, 22:39
leuk om te lezen! thanks!

maar zo'n grote vechter vind ik hem ook weer niet; hij wint haast alleen maar op beslissing, nauwelijks op KO

uhu...dus je bent alleen groot vechter als je alleen maar op ko wint? ik d8 btw dat buakaw best wat ko's op zijn naam heeft staan

zoiezo: souwer, sato in de finale vorig jaar, die japanner binnen 15 sec en buakaw heeft heus wel meer ko's. sterke kant van buakaw is juist dat hij altijd net iets meer weet te doen dan zijn tegenstander, totdat hij echt kwaad wordt

al met al ik vind hem wel een groot vechter :)

Missy
20-07-2007, 23:19
leuk

thnx for sharing

panther management
20-07-2007, 23:46
Geen groot vechter?? de man die 2 keer de K-1 MAX heeft gewonnen en 3 maal achter elkaar in de finale heeft gestaan wint 1 op de 5 partijen op KO.Een vechter die op thaise regels top is en op aangepaste regels in de K-1 MAX ook heer en meester is.Er zullen altijd mensen zijn die hem niet top vinden ook al wint hij de K1 MAX nog 5 keer.

A-team
21-07-2007, 02:09
Ik vind het wel een beetje raar om het verlies tegen Souwer discutabel te noemen.

RED SCORPION
21-07-2007, 03:29
grote nieuws! Tito is geen beste P4P vechter ter wereld!

Biiyen
21-07-2007, 03:43
Leuk artikel, denk dat de Finale een klapper gaat worden... Buakaw is in mijn belevingswereld onverslaanbaar op dit moment, zeker deze K1 Max zou ik niet weten wie hem moet stoppen. Alleen Andy geef ik een kleine kans, niet omdat Andy minder is maar omdat hij de zwaarst mogelijke loting zal krijgen. 100% de moeilijkste route.

Kan dat Pound 4 Pound artikel over Tito ook on line komen? haha

payap
23-07-2007, 06:03
Denk dat de voorkant met Tito en Floyd gewoon wat lokkertjes is voor het blad op de cover. Het artikel van Rob gaat duidelijk over de beste stand up fighter zoals hij zelf ook weergeeft.

marcelt
23-07-2007, 11:13
leuk om te lezen! thanks!

maar zo'n grote vechter vind ik hem ook weer niet; hij wint haast alleen maar op beslissing, nauwelijks op KO

Jij heb er echt verstand van:thown:

Evilman
24-07-2007, 02:57
leuk om te lezen! thanks!

maar zo'n grote vechter vind ik hem ook weer niet; hij wint haast alleen maar op beslissing, nauwelijks op KO

Ben jij soms zo iemand die tijdens de reclame op Talpa ff Eurosport zapt en zo je mening opdoet?
Nu Talpa eindelijk oprot kun je ff wat meer kijkervaring verzamelen. Lijkt me gezond!