PDA

View Full Version : Traveler Season 1



Wheelie
24-07-2007, 19:40
Wie heeft deze serie ook gevolgd ?



Hoe goed ken jij je vrienden? Zou jij je leven er op durven te verwedden? Nadat ze de afgelopen twee jaar lief en leed gedeeld hebben, gaan Jay Burchell, Tyler Fog en Will Traveler samen een reis door Amerika maken. Ze beginnen die reis met een onschuldige grap in New Yorks oudste kunstmuseum. Vlak na hun grap vindt er een aanslag plaats in het museum. Jay en Tyler krijgen de schuld en zij realiseren zich dat hun "vriend" Will ze er misschien heeft ingeluisd. Jay en Tyler kunnen Will nergens vinden en kunnen niet bewijzen dat hij ooit heeft bestaan, daardoor moeten ze wel vluchten.

Nu de FBI ze ziet als terroristen, kunnen de vrienden alleen op elkaar vertrouwen. Ze proberen hun onschuld te bewijzen door het antwoord op twee vragen te zoeken. Wie is Will Traveler en waarom heeft hij hen dit aangedaan? Jay en Tyler zoeken in hun heden en verleden naar aanwijzingen en ontrafelen zo een samenzwering die tegen alles in gaat waar de Amerikaanse democratie voor staat.

Hoek
25-07-2007, 03:51
Ik kijk het ook. De serie is geen echte topper maar zeker wel vermakelijk en ik kijk alweer uit naar afl. 8 overmorgen ofzo.

Wheelie
25-07-2007, 03:53
Ik heb dus alle 8 afleveringen gezien maar zal niks spoilen