PDA

View Full Version : BJJ OF MIXFIGHT School in regio Utrecht



BJJCORE
26-07-2007, 19:23
Sorry ik weet dat dit type topic al vaak voorbij komt maar ik kan er niks meer van vinden dus hierbij toch dan maar mijn vraag.

Ik ga vanaf oktober in Nieuwegein wonen en train BJJ in Hellevoetsluis waar ik het echt super naar mijn zin heb. Als ik in Nieuwegein woon lukt het me nog wel om op dinsdag daar te trainen en op maandag ga ik dan in Vlaardingen trainen bij Gym International. Maar ik zoek dan nog iets in de buurt van Nieuwegein voor de woe, do, vrij,za of zondag, want ik wil minimaal 3x per week trainen.
Nu weet ik dat er scholen zijn in Utrecht en mogelijk ook Nieuwegein. Om een kort verhaal dan verder nog korter te maken ....WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR? :blush:

Alvast bedankt voor jullie reacties en train ze verder allemaal :lol:BJJ Rules :thup:

cholitzu
26-07-2007, 19:39
Na de zomer vakantie geeft team agua weer les in Utrecht.

www.teamagua.com (http://www.teamagua.com)


Neem even contact met ze op zodat ze je op de hoogte kunnen houden.

Justinian
26-07-2007, 19:44
Marc Duncan geeft er les, maar het adres heb ik zo niet bij de hand.

DAJAK
26-07-2007, 19:57
Na de zomer vakantie geeft team agua weer les in Utrecht.

www.teamagua.com (http://www.teamagua.com)


Neem even contact met ze op zodat ze je op de hoogte kunnen houden.

Ik heb hier ook les gehad, maar ivm mijn werk kan ik niet met regelmaat trainen. In de tijd dat ik hier heb getraind ontzettend veel geleerd van Augusto Ferrari.
Voor de topic starter kan ik je deze lessen echt aanraden.

Mickey
26-07-2007, 20:14
Marc Duncan gaf de laatste keer dat ik er was les in de buurt van Overvecht. Dat kan inmiddels veranderd zijn..

Marc is een goeie leraar en zn lessen zijn lekker pittig!
Zeker een aanrader!

bryan
26-07-2007, 20:27
Ik zou ook oor duncan gaan... relaxe kerel met veel inhoud in zijn lessen !

cholitzu
26-07-2007, 20:33
Ik zou toch eerst even een keuze maken wat je nou echt wilt gaan doen.

Als je BJJ zoekt in Utrecht , even contact opnemen met team agua, zoek je mma in utrecht marc DUncan.


In nieuwegein zit Clyde van Dams geeft ook mma.

cholitzu
26-07-2007, 20:34
Marc Duncan


Trainingsdagen & tijden zijn als volgt:

Di & Do 20:15-21:45 uur MMA
Vr 19:30 - 20:30 uur MMA-standup
Za 11:30 -13:00 MMA

Adres:

Laan van Chartroise 166
(naast rietendakschool - precies tegenover de bushalte)


Weet niet of dit nog klopt.

Ben
26-07-2007, 21:17
kan je nog mee rijden ook ,want marc woont in nieuwegein

Zon
26-07-2007, 21:30
Marc Duncan


Trainingsdagen & tijden zijn als volgt:

Di & Do 20:15-21:45 uur MMA
Vr 19:30 - 20:30 uur MMA-standup
Za 11:30 -13:00 MMA

Adres:

Laan van Chartroise 166
(naast rietendakschool - precies tegenover de bushalte)


Weet niet of dit nog klopt.


Dit is nog steeds het juiste adres de trainingen beginnen weer op zaterdag 11 augustus 2007.

Train er zelf ook sinds een jaar, en het zijn goede afwisselende trainingen zowel conditioneel als technisch.

Willemijn

BJJCORE
26-07-2007, 22:53
Iedereen alvast bedankt en ga ik zeker doen. In september hoop ik mijn paarseband te halen en dan weer hard verder trainen. Ik kan de sport gewoon niet missen :blush:
Soort verslaving geworden :D
Ik blijf sowieso in hellevoetsluis trainen en dan vanaf oktober ook by Gym International. Hellevoetsluis zijn gewoon mijn matties...ook allemaal hele relaxe gasten en veel plezier in het trainen.

Volgens mij is elke school wel relax. Ik wil me wel meer richten op BJJ dan op MMA moet ik eerlijk zeggen, maar als alles zo dichtbij is ga ik het zeker bij allebei even proberen :thup:

Strange Cutbean
26-07-2007, 23:25
Waarom kom je niet een keer bij Yamasaki in Zeist mee trainen?

http://www.grappling.nl/

Robbie
27-07-2007, 04:52
Worstelvereniging De Halter Utrecht gaat aankomend seizoen Grappling lessen geven. Natuurlijk word er ook Olympische Worstelen les gegeven

Kijk voor meer info op www.dehalter.com

Mvg Robbie

Kimura
27-07-2007, 04:57
Waarom kom je niet een keer bij Yamasaki in Zeist mee trainen?

http://www.grappling.nl/

Precies!!!

inc
27-07-2007, 05:30
lijkt wel op zieltjes winnen...Zit iedere sportschool zo verlegen om leden???? : )

Als ik jou was zou ik maand aug en sept lekker proeflesjes nemen en daaruit een beslissing maken...



















oh ja............ Duncan- echt strakke trainingen en een geweldige sfeer : )

BJJCORE
27-07-2007, 07:21
Ik ken de meeste mensen wel ;-) dus gaat helemaal goed komen. En inderdaad ik ga gewoon even overal kijken. In ieder geval al bedankt voor alle reacties ... weer een zorg minder .... :-)

bastaard
27-07-2007, 09:11
Waarom kom je niet een keer bij Yamasaki in Zeist mee trainen?

http://www.grappling.nl/

wat doen jullie precies in zeist? bjj of grappling?

Strange Cutbean
27-07-2007, 20:41
wat doen jullie precies in zeist? bjj of grappling?

Voornamelijk BJJ maar zomers en als er grappling wedstrijden op het programma staan gaat de Gi uit.

BJJCORE
28-07-2007, 08:46
Wie geeft er les in Utrecht trouwens, want ik had vernomen dat er er elke week iemand uit rijswijk kwam, maar is er dan ook nog een vaste leraar?

cholitzu
28-07-2007, 22:01
BJJCOREWie geeft er les in Utrecht trouwens, want ik had vernomen dat er er elke week iemand uit rijswijk kwam, maar is er dan ook nog een vaste leraar?


Op dit moment zijn de lessen nog niet begonnen in utrecht, maar waarschijnlijk begint het volgende week weer.

Ik laat het hier wel even weten als de lessen weer zijn begonnen.