PDA

View Full Version : dan henderson - gilbert yvel



kmr
27-07-2007, 09:33
wie heeft dat filmpje:twak:

Evilman
27-07-2007, 09:48
27-07-2007, 07:33
wat voor tijden zijn dat.. tis nu 1.44 :confused:

kmr
27-07-2007, 22:37
Ik wil ditfilmpje zoooo graag zien!!! Zijn er mensen die een samenvatting kunnen geven van het gevecht?

Ik vind het een topprestatie dat Dan heeft kunnen winnen van iemand die 25 kilo zwaarder is en ook nog eens een topvechter.

Jeru
27-07-2007, 22:41
http://www.dailymotion.com/warshark42/video/xw0qt_dan-henderson-rings-king-of-kings-1_sport

Jeru
27-07-2007, 22:44
Is 'm trouwens niet helemaal....

marcelt
28-07-2007, 20:17
Heel vet. Supergoed in takedowns Henderson; worstelachtergrond. Mooie botsing van stijlen. Ben altijd verbaas hoe gilbert uit al die sub pogingen komt. Echt heel knap.

marster
28-07-2007, 23:51
Ik wil ditfilmpje zoooo graag zien!!! Zijn er mensen die een samenvatting kunnen geven van het gevecht?

Ik vind het een topprestatie dat Dan heeft kunnen winnen van iemand die 25 kilo zwaarder is en ook nog eens een topvechter.


Vond Dan Henderson bang vechten en alleen op de grond blijven,Hij wist dat hij Gilbert niet staand kon pakken.
Heb de hele partij op schijf staan,Als iemand het mij uitleg hoe ik het op internet moet zetten doe ik dat.

dtgerald
29-07-2007, 00:02
Mooie partij tijd voor een rematch.

TOON
29-07-2007, 01:05
serieus mooie partij tussen twee stijlen idd! Mooie partij voor een rematch bij de UFC.... krijgt yvel tenminste geen gele kaart ;-)

marcelt
29-07-2007, 06:17
Vond Dan Henderson bang vechten en alleen op de grond blijven,Hij wist dat hij Gilbert niet staand kon pakken.
Heb de hele partij op schijf staan,Als iemand het mij uitleg hoe ik het op internet moet zetten doe ik dat.
Goed game plan dus van Dan. Staand slaat Yvel hem eruit.
Als in K1 een van onze jongens een goede bokser verslaat met low kicks en niet mee gaat boksen, staan we allemaal te juichen.

Illest
29-07-2007, 07:20
:cool2:

@ marcelt: well said...

Ik vond dat Yvel toch wel een paar lekker wegdraaide op de grond..

leuke pot...

kmr
29-07-2007, 09:52
Vond Dan Henderson bang vechten en alleen op de grond blijven,Hij wist dat hij Gilbert niet staand kon pakken.
Heb de hele partij op schijf staan,Als iemand het mij uitleg hoe ik het op internet moet zetten doe ik dat.

IN het begin van de partij zag ik toch een paar keer de rechterhoek van Dan doorkomen. En tja, als Gilbert elke keer trapt, dan werkt Dan (duh, een worstelaar) hem naar de grond.

PigDog
29-07-2007, 10:17
Goed game plan dus van Dan. Staand slaat Yvel hem eruit.
Als in K1 een van onze jongens een goede bokser verslaat met low kicks en niet mee gaat boksen, staan we allemaal te juichen.

Alsof het geven van lowkicks bang vechten is.......

bryan
29-07-2007, 18:48
zoo die elleboog... was echt bad intensions... maar het lijkt net als of gilbert
aftikt in die armbar..

kmr
29-07-2007, 22:32
zoo die elleboog... was echt bad intensions... maar het lijkt net als of gilbert
aftikt in die armbar..

Ik vond ook dat hij aftikte. En tja, Gilbert die zo nu en dan niet erg sportief is, dat is niks vreemds.

Italian*Berlusconi*
29-07-2007, 22:53
Mits je elleboog bescherming had in die tijd mocht je ellebogen geven... Dus ondanks dat Gilbert niet altijd even sportief is, was het hier gewoon toegestaan.
Sommige oudere RINGS NL gala's hadden sommige vechters diezelfde regels, dus met ellebogen (Valentijd overeem vs Japanner is een voorbeeld van een tijd terug in NL).

Justinian
29-07-2007, 22:55
Mits je elleboog bescherming had in die tijd mocht je ellebogen geven... Dus ondanks dat Gilbert niet altijd even sportief is, was het hier gewoon toegestaan.
Sommige oudere RINGS NL gala's hadden sommige vechters diezelfde regels, dus met ellebogen (Valentijd overeem vs Japanner is een voorbeeld van een tijd terug in NL).
Idd, die partij kan ik me ook nog herinneren.

bryan
29-07-2007, 23:45
ook ellebogen naar de achterkant van het hoofd ?

kmr
29-07-2007, 23:52
ook ellebogen naar de achterkant van het hoofd ?

Precies, daar had ik het over.

Italian*Berlusconi*
30-07-2007, 00:15
Die regels waren toen nog erg onduidelijk, ook over het stoten op iemand zn achterhoofd.... denk dat RINGS een beetje aan het 'spelen' was qua regels, uittesten e.d.

Jeru
30-07-2007, 00:33
Mits je elleboog bescherming had in die tijd mocht je ellebogen geven...

Leverde ook een mooi misverstand op bij de partij tussen Gilbert en Joop in Vechtse Banen. Gilbert had bescherming om de ellebogen en ging er dus ook vol mee aan de slag. Na protest van Joop ging de bescherming af en werd het ouderwets open hand :thup:

ijsbier
30-07-2007, 00:39
Vond Dan Henderson bang vechten en alleen op de grond blijven,Hij wist dat hij Gilbert niet staand kon pakken.
Heb de hele partij op schijf staan,Als iemand het mij uitleg hoe ik het op internet moet zetten doe ik dat.

dat heet gewoon niet het spel van je tegenstander spelen.

Mike
30-07-2007, 00:47
mocht je in rings eigenlijk de touwen vastpakken om een takedown proberen tevoorkomen?

thnx voor het posten trouwens , mooie oude partij! zaten paar lekkere takedowns tussen.

Vind het logisch dat Dan Henderson niks met de standup van Yvel te maken wilde hebben. Kunnen maar weinig vechters staan met Yvel en in die tijd was de groundgame van Yvel zwak vergeleken met wat hij nu op de grond kan.

marcelt
30-07-2007, 06:48
Alsof het geven van lowkicks bang vechten is.......
Nee maar kan wel onderdeel uitmaken van een goed gameplan.

jackscofield
31-07-2007, 17:40
Vond Dan Henderson bang vechten en alleen op de grond blijven,Hij wist dat hij Gilbert niet staand kon pakken.
Heb de hele partij op schijf staan,Als iemand het mij uitleg hoe ik het op internet moet zetten doe ik dat.

Dacht ik ook toen royce gracie naar de grond wou met gerard gordeau

RedDawn
31-07-2007, 19:47
Ellebogen naar het achterhoofd zijn nooit toegestaan geweest in RINGS, ook niet als je, zoals Gilbert Yvel, elleboogpads droeg.

Yvel tikt ook gewoon af op die eerste armklem, kruipt een paar keer de ring uit en houdt ook nog eens de touwen vast om takedowns te vermijden. Niet echt sportief.