PDA

View Full Version : JC v Damme - 'The Smashing Machine' geannuleerd



Dragon Tail
30-07-2007, 06:12
Bron: http://www.jeanclaude-vandamme.com/infos.php

13 Juillet 2007 : The Smashine Machine est annulé :

Tout était bien parti pour son prochain film The Smashine Machine, jusqu'au tout dernier moment ou la production a exigé certaines choses mais Jean-Claude Van Damme n'etait pas en accord. Il a donc préféré annuler ce film à quelques jours du tournage. Le prochain film en remplacement sera bientôt divulgué.

maar eerst....

01 Juin 2007 : "The Smashing machine", le prochain film :

Le tournage du prochain film de Jean-Claude Van Damme débute en Juillet 2007. Il s'appelle "The Smashing Machine" et c'est un fim tiré de l'histoire vraie de Mark Kerr et de son mentor (interprèté par jean-Claude Van Damme, qui je vous rassures aura tout de même des cambats). Des stars de la MMA (Mixed Martial Arts) bénéficierons d'apparitions, comme Mark Coleman, Mauricio Rua, Fedor Emelianenko, et d'autres encore.

Il sera produit par Moshe Diamant et réalisé par Simon Fellows (Until Death) pour les sociétés de production Signature Pictures et Foresight Unlimited. The Smashing Machine sera distribué par Sony.

Fr3ddy
30-07-2007, 06:13
ok .. catchy news..

Biiyen
30-07-2007, 06:18
Me Frans is niet meer wat het nooit geweest is...

Richelieu
30-07-2007, 06:58
euh..Frans...:twak:...weer lekker van die gasten om de site lekker in het Frans te doen zodat geen hond het kan lezen...

ach..het materiaal van Jean zal toch nooit een oscar winnen...:rolleyes:

Dragon Tail
30-07-2007, 08:46
euh..Frans...:twak:...weer lekker van die gasten om de site lekker in het Frans te doen zodat geen hond het kan lezen...

ach..het materiaal van Jean zal toch nooit een oscar winnen...:rolleyes:

En 'Richelieu' is een Nederlandse naam... ;)

Richelieu
30-07-2007, 08:48
En 'Richelieu' is een Nederlandse naam... ;)

:(...weer lekker scherp...Das inderdaad Frans, maar de reden waarom ik die naam gekozen heb leg ik je nog wel eens uit.

Iggy
30-07-2007, 17:08
Babelfish vertaling
Alles was goed voor zijn volgende film The Smashine Machine, tot het hele laatste moment vertrokken of de productie heeft bepaalde dingen vereist maar Jean-Claude Van Damme was niet in overeenkomst. Hij heeft dus verkozen deze film aan enkele dagen van het draaien te annuleren. De volgende film in vervanging zal weldra bekend gemaakt zijn. maar eerst.... 01 Juni 2007: "The Smashing machine", de volgende film: Het draaien van de volgende film van Jean-Claude Van Damme begint in Juli 2007. Hij heet "The Smashing Machine" en het is fim uit de ware geschiedenis van Mark Kerr en klank mentor (interprèté door Jean-Claude Van Damme, dat gerustgestelde ik u toch van cambats zal hebben). Stars van MMA (Mixed Martiaal Kunsten) van verschijnen, als Mark Coleman, Mauricio Rua, Fedor Emelianenko, en anderen nog zullen genieten. Hij zal door Moshe Diamant geproduceerd worden en door Simon Fellows (Until Death) voor de vennootschappen van productie Handtekening Pictures en Foresight Unlimited verwezenlijkt. The Smashing Machine zal door Sony verdeeld worden.

Yamato Damashii
31-07-2007, 00:10
Van die babelfish vertalen krijg je echt hoofdpijn :wacko: :D

Maar goed, thx anyway :)

Toch jammer dat de film niet doorgaat. Meestal worden het niet echt goede films, maar t is toch vaak wel leuk om te zien (althans dat vind ik).

Bejito007
31-07-2007, 00:57
Ale, nu ook deze film weer gecanceld. De tweede poging van JC om met een paar MMA vedetten een film te maken (in Kumite, opvolger van Bloodsport, was dit ook de bedoeling). Denk eigenlijk dat daar het schoentje wringt: JC mocht in de film niet doen alsof hij ze allemaal tegelijk met zijn jump split kon verslaan:D