PDA

View Full Version : uitslagen "rampengala" Istanbul



lopez86
30-07-2007, 08:20
Hier een paar resultaten van het "rampengala" dat vandaag plaatsvond in Istanbul, Turkije.
Blijkbaar is er toch nog een delegatie vertrokken en is het gala niet gecancelled.

Ali (?) wins vs Iranian fighter (Arman Soufi?)
Mesut Acikyol wins KO vs Greek Fighter
Yucel fidan wins KO vs Orlando Viet
Goksan Saki wins KO vs Jeremy İlliadis (1st rnd)
Oktay Karatas wins KO vs Azad Soufi
Mutlu Karabulut wins TKO vs Andre Mannaart

Klopt weinig meer van, ben heel benieuwd wat er uiteindelijk van geworden is dus als er mensen zijn die meer info hebben over het verloop ervan, graag :)

The Bulldog
30-07-2007, 08:36
Yucel tegen orlando...kolere...respect voor Wiet hoor..

Richelieu
30-07-2007, 08:38
Bedankt voor de uitslagen...

Andre Mannaart???....zou die hier gaan vechten?

gazi86
30-07-2007, 09:02
uitslagen kloppen. Andre mannaart heeft ook gevochten. Kon door een flinke snee boven de wenkbrauw niet verder vechten.

payap
30-07-2007, 09:47
Orlando Wiet ?

Damn! Was vroeger een topper en een van mijn favorieten maar hoe oud is Orlando nu wel niet ?

http://img82.imageshack.us/img82/7938/59qq8.jpg
Orlando novemeber 2006 tijdens het gala in Roosendaal

Marco (scheids)
30-07-2007, 17:59
Oktay Karatas wins KO vs Azad Soufi :eek:
Azad Soufi traint toch bij Oktay?

Mutlu Karabulut wins TKO vs Andre Mannaart:eek:
Respect voor Andre, en ook niet tegen de minste ....

Fr3ddy
30-07-2007, 18:17
Verrassende partijen hebben hier plaats gevonden!

De man van 14K
30-07-2007, 18:49
wat was dit voor een gala? en wat een bizarre partijen zeg.

marcelt
30-07-2007, 18:51
ja dacht ook dat Wiet en Mannaart van vroegah waren.

Richelieu
30-07-2007, 20:11
Ben erg beniewd of er nog foto's van dit gala gepubliceerd worden.

Fr3ddy
30-07-2007, 20:13
Ik las aan de andere kant dat alle partijen DEMO partijen waren..

Marco (scheids)
30-07-2007, 20:24
Demo partijen die op een KO eindigen ?? hmmmmmmmm.............

phranq
30-07-2007, 20:26
Demo? Volgens mij is het dan niet de bedoeling dat je je tegenstander nokkie slaat...

Marco was me net voor ;)

Getto
30-07-2007, 20:34
Die Turken daar hebben weer de mensen een oor aangenaaid. Ze zeggen tegen de vechters jullie vechten een demo partij, maar de publiek weet hier helemaal niks vanaf. Het is allemaal bull-shit, ik zou zeggen als je geen normale gala neer kunt zetten doe dan helemaal niks. Vechters van hier zijn dan ook wanhopig want willen allemaal beroemd worden ofzo. Vorige keer in maart belden ze ook alle turkse vechters van hier op zoals; Kose (dui), Direkci, Gunyar, Saki, Karatas om daar een demo partij te vechten tegen hun eigen leerlingen of vrienden nog wel en ze lanceerden het gewoon als normale partijen. Van de bovengenoemde namen hebben Kose en Gunyar hier niet zijn medewerking aan verleend, want dit is gewoon vuile politiek....

Om dit soort praktijken kan ik echt kwaad om worden en vooral die vechters die hier zijn medewerking aan verlenen toen en nu echt schandalig. Mannaart en Wiet en Karatas nog wel tegen eigen leerling, ik heb hier geen woorden meer voor en de tegenstander van Saki wat was hij N-C klasse ofzo...

Fr3ddy
30-07-2007, 20:37
Zijn de vechter toch ook zelf bij..?

Getto
30-07-2007, 20:37
Ik probeer Mannaart en Wiet natuurlijk niet zwart te praten ofzo, volgens mij probeerden zei de gala te redden ofzo. Maar de tegenstanders van deze vechters dus alle Turkse vechters die zulke mensen nog helpen, ben je dan nog wel een sporter heb ik mijn twijfels bij.

CAPO58
30-07-2007, 21:11
Er wordt geprobeert te concurreren met Tarik Solak(manager Zambidis) promotions, want die man organiseert thaibox gala's zowat elke week in Turkije, wel top geregeld elke keer maar met minder goeie vechters. En heeft een monopolie positie. Turkije is niet wat het lijkt, er zijn veel mensen die gala's willen opzetten met top-vechters. Maar als het op gages komt aanzetten van die top-vechters denken ze nouu kan die gage niet wat minder. Ze willen top-vechters voor weinig geld, wat gewoon niet kan. De Superleague in Turkije was toen wel goed georganiseerd, maarja organisatie was WFCA. Je kan haast niemand meer in Turkije vertrouwen die beweert een gala te organiseren. En in dit geval worden de wedstrijden in Istanbul zelfs live uitgezonden! De persoon die voor het geld zorgt van dit gala heeft een deal met Fox Tv. Tarik Solak heeft een deal met Show Tv, maar gaat altijd wel heel goed. Het ligt echt aan connecties, ervaring in de thaiboxwereld en geld. Als je dit niet hebt moet je geen gala proberen te organiseren in Turkije.

De man van 14K
30-07-2007, 21:12
maar ff serieus hé, Mutlu tegen Mannaart kan je ook niet als normale partij zien. Mannaart is bijna 2x zo oud (sorry andré ;) ) en heeft geen wedstrijdritme en traint zijn jongens meer dan hij zelf traint dus wat dat betreft..
als je tegen een leerling van je moet staan is het helemaal bizar.

CAPO58
30-07-2007, 21:14
Je hebt helemaal gelijk, ik denk ook dat het was om de gala te redden.

@ Getto: Waar maak jij je druk om?? Misschien willen die jongens allemaal graag daar vechten omdat het hun eigen land is. Zou je het niet leuk vinden als je populair wordt door je partij. En meer connecties krijgt in Turkije. Je denkt dat alles goed gaat tot het laatste moment, wat moet je dan doen? Gewoon weggaan, waarheen? Ik vind jammer voor Mehmet Yuce, die man probeert echt al zn best om dingen te regelen maar ligt niet aan hem, ligt aan die gasten in Istanbul.

jan sensei kyokushin
30-07-2007, 21:53
Demo partijen die op een KO eindigen ?? hmmmmmmmm............. x2
lekker helder :rolleyes:


sportgroeten

Getto
30-07-2007, 21:57
Ik maak m'n eigen niet druk, ik zeg waar het op slaat. Ze hebben in april of mei (ik weet het niet meer precies of was het maart) hetzelfde gedaan en vechters laten komen en de mensen voor de gek gehouden. Ik zeg ook niks over dhr Yuces die doet ook z'n best. Ik vind het alleen erg als je vechter bent je door dit soort vieze spelletjes laat mee slepen. Deze organisatie heeft nou 3x al een gala laten flutlopen of helemaal niet door laten gaan. En de superleague werd helemaal niet georganiseerd door de WFCA, er waren wel een paar juryleden hiervan. Maar hij werd ook opgezet door een van de promoters van deze gala, maar dat werd ook bijna gecancelled totdat mensen van de regering er zich mee gingen bemoeien en het werd een ere kwestie om het door te laten gaan. Het was tevens ook meteen de beste gala in Turkije tot nu toe kwa organisatie en vechters (wedstrijden).

CAPO58
30-07-2007, 22:13
Nou over die Superleague Turkije, believe me als WFCA niet in de organisatie zou zitten dan zou die gala niet zo aflopen. En het is dezelfde persoon die de 'rampengala' organiseerde gister.

Fonz
30-07-2007, 22:44
Er zijn gewoon vechters met mooie verhalen in de maling genomen. En dat mag gezegd worden. Die Nederlandse trainer die het allemaal geregeld heeft en mooie beloftes heeft gedaan, heeft aan de vechters/coaches toch echt wel wat uit te leggen...sta je daar tot 2x toe voor jan met de korte achternaam op Schiphol.

Ufuk
30-07-2007, 22:55
Ik heb gıster ff zıtten kıjken. Er werd van te voren flınk reclame gemaakt op tv. Ik stond verbaasd te kıjken dat Oktay tegen Azad of Arman stond, ın de reclamespotjes.

Op het gala zelf; ık heb het nıet helemaal gezıen, maar het zag er grappıg uıt... Bıj de tweede pot werd er verkeerd omgeroepen (kan gebeuren). Dıreckı zeı dat zıjn tegenstander nıet op was komen dagen. Maar nu ık dan hıer lees dat Oktay tegen Azad KO heeft gescoord, dan hebben ze dus twee keer tegenover elkaar gestaan. Want het kan nıet zo zıjn dat er met voorfılmpjes reclame wordt gemaakt, waarın te zıen ıs dat oktay Azad (of Arman) overruled ın de hoek van de rıng, en dan vervolgens lıve(!) een pot wordt neergezet door de 2. Ik ga verder ook geen oordeel vellen over het hele gebeuren. Maar tıs wel logsıch dat het hele gala vraagtekens oproept.

Ik heb nıet verder gekeken dan de 2de pot van het gala. Dus kan dr verder nıe zo veel over zeggen meer. Pıkant detaıl; de commentator zeı dat er nog 1000 vrıje plekken waren, en dat ıedereen dıe nu naar het gala zou komen (terwıjl dıe al gaande was) gratıs naar bınnen mocht.

Ik zal je zeggen, ın Turkıje kan alles!!!!!! :D

Jeru
30-07-2007, 23:04
Eén van de oorzaken voor deze bizarre partijen....
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=4428&start=0

Richelieu
30-07-2007, 23:07
Eén van de oorzaken voor deze bizarre partijen....
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=4428&start=0

Heb de foto's gezien..echt bizar..Gelukkig hielden ze de stemming erin aan de foto's te zien!!

PigDog
31-07-2007, 18:31
Ubeda is toch nog vertrokken en ik zie hem niet op de lijst van wedstrijden staan....
Toch voor Jan L.__

armani
01-08-2007, 07:59
Hier een paar resultaten van het "rampengala" dat vandaag plaatsvond in Istanbul, Turkije.
Blijkbaar is er toch nog een delegatie vertrokken en is het gala niet gecancelled.

Ali (?) wins vs Iranian fighter (Arman Soufi?)
Mesut Acikyol wins KO vs Greek Fighter
Yucel fidan wins KO vs Orlando Viet
Goksan Saki wins KO vs Jeremy İlliadis (1st rnd)
Oktay Karatas wins KO vs Azad Soufi
Mutlu Karabulut wins TKO vs Andre Mannaart

Klopt weinig meer van, ben heel benieuwd wat er uiteindelijk van geworden is dus als er mensen zijn die meer info hebben over het verloop ervan, graag :)



Beste lopez,

Die Iranian fighter ben ik niet geweest,dat was een fransman die inderdaad wel gevochten heeft. Dit waren trouwens geen demo partijen enkel er van waren demo. Informatie wat verspreid wordt is niet helemaal kloppend.

Bert Kops
01-08-2007, 08:04
Ubeda is toch nog vertrokken en ik zie hem niet op de lijst van wedstrijden staan....
Toch voor Jan L.__


Perry was na 2 dagen Schiphol zo wantrouwig geworden dat we afgesproken hebben eerst geld dan vechten! Perry heeft dus voet bij stuk gehouden want die Turken kwamen weer niet af met de centjes en Perry is mooi in zijn hotel gebleven hahaha!

Toppie juist van Perry!

armani
01-08-2007, 08:06
Perry was na 2 dagen Schiphol zo wantrouwig geworden dat we afgesproken hebben eerst geld dan vechten! Perry heeft dus voet bij stuk gehouden want die Turken kwamen weer niet af met de centjes en Perry is mooi in zijn hotel gebleven hahaha!

Toppie juist van Perry!

Bertje,

Toch geen turkije voor jou??? haha
Of wouden ze je niet meer mee hebben
\
gr arman

Highline
01-08-2007, 08:06
jammer dat dat gala zo heeft moeten lopen, vooral met beeld in mijn achterhoofd hoe hard wendel roche toen aan het trainen was bij jullie, jammer voor hem had een leuke partij tegen guinty kunnen worden

uiteraard is het voor de andere vechters ook een zware domper geweest. komt de partij van ginty tegen wendell er nog wel of voorlopig niet?

Bert Kops
01-08-2007, 08:21
Bertje,

Toch geen turkije voor jou??? haha
Of wouden ze je niet meer mee hebben
\
gr arman

Nee dus hahaha...

Bert Kops
01-08-2007, 08:24
jammer dat dat gala zo heeft moeten lopen, vooral met beeld in mijn achterhoofd hoe hard wendel roche toen aan het trainen was bij jullie, jammer voor hem had een leuke partij tegen guinty kunnen worden

uiteraard is het voor de andere vechters ook een zware domper geweest. komt de partij van ginty tegen wendell er nog wel of voorlopig niet?

Gewoon jammer van al die jongens die keihard hebben getraind, echt wel
maar het leven gaat verder, wij kunnen er zelf gelukkig om lachen en de partij Wendell vs Ginty kom er echt wel een keer!

PigDog
01-08-2007, 16:47
Perry was na 2 dagen Schiphol zo wantrouwig geworden dat we afgesproken hebben eerst geld dan vechten! Perry heeft dus voet bij stuk gehouden want die Turken kwamen weer niet af met de centjes en Perry is mooi in zijn hotel gebleven hahaha!

Toppie juist van Perry!

Goed van Perry. Eindelijk eens een vechter die weigert in de maling genomen te worden.
Ook goed dat jullie het zo positief opvatten. Jammer van de training, maar het leergeld is betaald.......