PDA

View Full Version : Barrington Patterson op WK Kyokushin



smatti
31-07-2007, 20:08
Tweede vechter Pro Division WK Kyokushin bekend!

Nadat eerder al Rodney Faverus werd gepresenteerd als 1 van de vechters van het 8-man Grand Prix toernooi kan nu met trots de tweede vechter van het toernooi worden gepresenteerd.
Het wordt niemand minder als de in Nederland alom bekende Brit Barrington Patterson die de strijd zal aangaan binnen het toernooi!
Barrington Patterson vocht al vele wedstrijden in zowel het Knock Down Karate, Kickboxing en het MMA. Al deze ingrediënten moeten voldoende zijn om een goede allround Budokai pro-divisionist te zijn! Hij versloeg in Nederland Sander MacKilljan en Hans Nijman op KO, en verloor van Dave Dalgliesch, Joop Kasteel en Dick Vrij. Al met al geen kleine namen die wel voor een stukje routine garant staan.
Op zondag 4 november, de finale dag van het WK Kyokushin kunt u er allemaal getuige van zijn.
Plaats: Emmen Parc Sandur
Entree: € 10,- per dag, (€ 25,- voor het gehele weekend, 3 dagen)

http://www.mixfight.nl/mama/2006/2h2hroy/9/7.jpg
Foto: bron mixfight
Barrington in gevecht met Henk Kuipers (rematch, ahoy 2006)

The Bulldog
31-07-2007, 20:18
oke strak!!!

Wheelie
31-07-2007, 20:26
Vecht Henk Kuipers die dag tegen Shihan Sjaak ?

Justinian
31-07-2007, 20:33
Vecht Henk Kuipers die dag tegen Shihan Sjaak ?
Klopt inderdaad. Een tijdje geleden hebben Henk en Sjaak overleg gehad en toen is afgesproken dat ze op dit evenement de wedstrijd zullen vechten. Top dus!

Wheelie
31-07-2007, 20:37
Die dag wil ik dus zeker bij zijn :)

jan sensei kyokushin
31-07-2007, 22:23
Die dag wil ik dus zeker bij zijn :) Osu jij moet eerst toestemming hebben Wheelie lol ,zal zeker en mooi toernooi worden smattie en justinian.


sportgroeten jan
osu

Khanom Thom
01-08-2007, 04:52
Is er ergens meer info over dit toernooi te vinden..? Ben erg benieuwd naar de partij tussen Sjaak en Henk... er is zoveel over gesproken! ;)

henk kuipers
02-08-2007, 05:32
www.ibk.nl

danial
02-08-2007, 06:20
hoop dat partij van Kancho Henk kuipers en Sjaak door gaat, hoewel ik denk dat sjaak het afzegt, ALL IN op Kancho

appelsap
02-08-2007, 18:58
ging de topic niet over Barrington???? Altijd spektakel, al heb ik mijn twijfels over sommige verliespartijen hier in NL....

HUNEBED
03-08-2007, 03:11
goeie zaak, die éénoogige bobby ken wel knokken

danial
03-08-2007, 05:27
ging de topic niet over Barrington???? Altijd spektakel, al heb ik mijn twijfels over sommige verliespartijen hier in NL....
ze vechten dan op zelfde gala. ik denk niet dat nodig is om nog een topic voor te openen

Gulo gulo
03-08-2007, 07:02
Heb ik eigenlijk nooit gesnapt, als je maar één oog goed kunt gebruiken kun je geen diepte zien. Merk het al als ik zweet in mijn oog krijg of als één oog opzwelt. Hoe flikt Patterson dat?

citygym
03-08-2007, 08:27
Heb ik eigenlijk nooit gesnapt, als je maar één oog goed kunt gebruiken kun je geen diepte zien. Merk het al als ik zweet in mijn oog krijg of als één oog opzwelt. Hoe flikt Patterson dat?

Wat dacht je van Faldir Chabari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! denk een van de beste in zijn gewichtsklasse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu Dennis

paspoes
04-08-2007, 17:34
Super en dit in Down Town Emmen :ohyeah::power:

Gulo gulo
04-08-2007, 20:59
Wat dacht je van Faldir Chabari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! denk een van de beste in zijn gewichtsklasse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu Dennis

Ook een goed voorbeeld.

(Je moet alleen ff een nieuw toetsenbord kopen, je uitroepteken blijft hangen)