PDA

View Full Version : Vette KO's!



Ryu
02-08-2007, 00:24
http://www.youtube.com/watch?v=jvjvugJ2rFM

:D

kmr
02-08-2007, 00:44
Ik vin dhet maar debiel eruit zien: elkaar trappen zonder welke vorm van dekking dan ook.:twak:

Ryu
02-08-2007, 01:01
tja het zijn ook veel amateur beelden, de goede taekwondoka's trap je echt niet 1,2,3, voor hun hoofd geloof me.

maar goed, deze topic heb ik niet bedoeld om de hele ''tkd vs blabla'' discussie te openen, bin there done that ;)

ik vond er wel coole ko's bij zitten so thats all!

Paganstars
02-08-2007, 01:18
hoevaak heb je die discussie al niet aan gegaan ryu?? :P

Ryu
02-08-2007, 01:23
haha vroeger ik ben ouder en wijzer geworden!
Zit al zo lang bij dit forum! ;)

train nu ook meer dan dat ik erop zit eigenlijk, maar hier zitten toch wel een paar coole ko's bij toch ?

Paganstars
02-08-2007, 02:33
zitten zeker wel brute bij maar wat me opvalt is dat heel veel van die ko's vallen op een counter!

Emilio
02-08-2007, 03:04
tja mooie en harde kicks. Maar waar is de dekking dan he.

LJ Silver
02-08-2007, 03:05
Die verrekte Pandal's ook he...

Kaun
02-08-2007, 16:21
toch hebben die gasten echt een onwijze traptechniek,,snap niet waarom je dan toch zo weinig succesvolle Taekwondoka's in de kickboksring ziet

Justinian
02-08-2007, 16:46
Erg cool! Er zijn trouwens wel Taekwondoka's die het spelletje gebruiken in het MMA. Denk bijvoorbeeld aan Roemer Trompert, maar ook aan onze eigen Boem Boem die tijdens zijn laatste wedstrijd zijn +/- 130 kg zware tegenstander binnen 4 sec.(!) uitschakelde, middels een draaitrap in de buik (ben de exacte naam ff kwijt, je spreekt het volgens mij uit als: 'Tweettjakkie' o.i.d. ;)).

Mickey
02-08-2007, 16:51
Ik vin dhet maar debiel eruit zien: elkaar trappen zonder welke vorm van dekking dan ook.:twak:

Ik zou zeggen.. Train es een keertje met ze mee.. That cured me of this ignorance. Met dat spelletje kun je ze bijzonder moeilijk verslaan. Die gasten trappen je zo makkelijk voor je kop.

Mickey
02-08-2007, 16:55
Vette kos trouwens! :D

martin
02-08-2007, 18:07
Op de vraag waarom zie je zo weinig taekwondoka's in het kickboksen?

Hier het antwoord: waarom zie je zo weinig ijshockyers met waterpolo meedoen.

En dan weer die mensen die roepen, wel raar zonder dekking wel dit wel dat ......

Beste mensen kickboksen is niet heilig kijk maar in de ufc en pride als het op echt vechten aankomt komen ze tekort als ze niet kunnen grondvechten.

Het gaat om het vechthart Stefan Tapilatu was een taekwondo man en presteerde ook goed in mma, Fred Royers was een punten karate man en niet eens s'werelds beste maar werd wel wereldkampioen kickbksen terwijl otti Roethof die in dat spelletje wereldkampioen was te bang was om te kickboksen.

Dus niet de stijl maakt de vechter maar het hart.

Gulo gulo
03-08-2007, 02:07
Op de vraag waarom zie je zo weinig taekwondoka's in het kickboksen?

Hier het antwoord: waarom zie je zo weinig ijshockyers met waterpolo meedoen.



Denk dat de vraag voortkwam uit de aandacht die kickboksen en muay thai krijgen. De taekwondoka kan een leuke zakcent bijverdienen in het kickbokscircuit.