PDA

View Full Version : Gij zult geen sex hebben met verkeersborden!



knilles
03-08-2007, 01:19
Soms -en in komkommertijd wat vaker- kom je berichten tegen waarbij je denkt: “waar gaat dit toch over”. Typisch weer zo’n gevalletje is het bericht over de zestig jarige Verle Peter Dills uit het Amerikaanse South Dakota. Hij werd gearresteerd omdat hij niet nader gespecificeerde sexuele handelingen verrichtte in de tuin van iemand anders. Toen de politie zijn huis doorzocht vond men daar een een redelijke hoeveelheid video’s waarin te zien is hoe Dills masturbeert en sex heeft met verschillende verkeersborden.

Huh, sex met verkeersborden, hoe moet ik mij dat voorstellen? Weet je wat, laat maar zitten, want ik hoef het eigenlijk niet te weten ook. De beste man is huisvredebreuk en zes gevallen van verstoring van de openbare orde ten laste gelegd.

aliendwurf
03-08-2007, 01:28
Toen de politie zijn huis doorzocht vond men daar een een redelijke hoeveelheid video’s waarin te zien is hoe Dills masturbeert en sex heeft met verschillende verkeersborden.




:thup:

Gulo gulo
03-08-2007, 01:34
wat leven wij in een zieke wereld.....

Paganstars
03-08-2007, 03:40
huh??? kan iemand mij deze fetish uitleggen?

payap
04-08-2007, 06:25
Tja een tijdje terug was ik vlakbij Zutphen (wil niks suggereren) toen ik dit bord in een woonwijk zag staan!

http://img183.imageshack.us/img183/1538/verkeersbodgi3.jpg

Arjan
04-08-2007, 06:50
haha ziet er ook uit als een typische bejaarde wijk.. die hebben vast een paar blote konten op en neer zien gaan