PDA

View Full Version : Kharitonov nu officieel GG vechter?



Ralph
06-08-2007, 18:14
Op sherdog.net zag ik een thread staan over Kharitonov en dat hij afgelopen zaterdag zou hebben getekend bij Golden Glory. De geruchten gingen natuurlijk al wat langer, maar is het nu dan officieel? En betekent dit dat hij in Nederland komt trainen of gaat hij bij Red Devil o.i.d. aan de slag?
In ieder geval een goede toevoeging aan GG en ik hoop dat hij weer snel bij een grote organisatie aan de slag kan. Lijkt me trouwens ook leuk als hij en Alistair gaan sparren....

Paganstars
06-08-2007, 18:15
met in het achterhoofd houdend hoe alistair het hoofd van kharitonov open brak als een rijpe meloen tijdens pride!

Ralph
06-08-2007, 18:18
Idd ja!

MilfhunterMMA
06-08-2007, 19:03
toch schat ik sergei hoger in.

Gulo gulo
06-08-2007, 20:24
Alistair moet gewoon op zijn natuurlijke gewicht vechten, niet meer cutten om bij de middleweights mee te doen. Dan kan hij super meedraaien en met Kharitonov als sparringpartner kan hij alleen maar beter worden.

Goede zet

Tony
06-08-2007, 20:28
met in het achterhoofd houdend hoe alistair het hoofd van kharitonov open brak als een rijpe meloen tijdens pride!

tevens in het achterhoofd houdende dat kharitanov toen een schouderblessure (of iets anders?) had waardoor het niet mogelijk was voor hem om uit de mount van overeem te komen.


maar toch... brutal mishandeling door alistair :)

MilfhunterMMA
06-08-2007, 20:46
die sergei kan wel veel hebben toch, een paar van die loeiers op het gelaat zorgen meestal voor een KO maar hij stond gelijk weer op. die van aleks leken me harder

RamonaS
06-08-2007, 21:11
tevens in het achterhoofd houdende dat kharitanov toen een schouderblessure (of iets anders?) had waardoor het niet mogelijk was voor hem om uit de mount van overeem te komen.


maar toch... brutal mishandeling door alistair :)

tevens in het achterhoofd houdend dat de schouderblessure heel simpel veroorzaakt werd door toedoen van de worp van allistair...niet meer en niet minder,

Gewoon een top partij van Allistair!

Tony
06-08-2007, 21:13
tevens in het achterhoofd houdend dat de schouderblessure heel simpel veroorzaakt werd door toedoen van de worp van allistair...niet meer en niet minder,

Gewoon een top partij van Allistair!

klopt ja.. was het vergeten. ik dacht dat hij die blessure al van te voren had.

thnx voor de correctie.

Khanom Thom
06-08-2007, 21:47
Hierbij het filmpje...

http://www.dailymotion.com/relevance/search/Kharitonov+/video/xj1yd_pride-31-overeem-vs-kharitonov


:thup:

detje
07-08-2007, 06:05
kharitonov daarintegen sloeg Schilt weer aan pulp...das ook niet voor veel mensen weggelegd, ik kan het me alleen van Yvel herinneren toen..

lopez86
07-08-2007, 06:58
Alistair moet gewoon op zijn natuurlijke gewicht vechten, niet meer cutten om bij de middleweights mee te doen. Dan kan hij super meedraaien en met Kharitonov als sparringpartner kan hij alleen maar beter worden.

Goede zet

doet ie ook niet.

micha
08-08-2007, 01:47
en vergeet niet wie met de primeur kwam.....