PDA

View Full Version : Match Adre Mannaart vs Mutlu



jan sensei kyokushin
07-08-2007, 20:13
http://www.mat-magazine.com/mat/index.php?option=com_content&taks=view&id=3472&ltemid=2

lijkt mij leuk dit nog even te posten op zich en mooie match van Adre en Mutlu
van de buren ;) kan ik goed mee over de weg lol

sportgroeten jan


osu

Italian*Berlusconi*
07-08-2007, 20:22
thanx!! :)

De man van 14K
07-08-2007, 21:39
staat ook nog een reactie op de site van Meijro gym en op Fighttalk.nl

Italian*Berlusconi*
08-08-2007, 00:08
Andre Mannaart vecht demo partij in Istanbul

Andre Mannaart vecht demo partij in Istanbul

Zondagavond, 29 juli 2007
Afgelopen weekend heeft Andre een demo partij tegen Mutlu Karabulut gevochten.

Sinds een week verblijft Andre in Istanbul. Hij is daar in training met Erhan Deniz ter voorbereiding voor de K1 Hong Kong 5 augustus a.s.
Na de training van zondagavond maakten zij zich klaar om wat wedstrijden te gaan bekijken op het betreffende gala in Istanbul. Aangezien een hoop vechters op Schiphol waren gestrand door onbetaalde tickets, etc. werd er sterk getwijfeld aan het doorgaan van het gala. Toch waren er wat vechters op eigen gelegenheid heen gegaan, en gingen er een aantal partijen door. Er was echter geen tegenstander meer voor Muvlut. Zodoende werd er zondagavond een paar uur voor het gala aan Mannaart gevraagd of hij de demo wilde verzorgen. Dit wilde Andre wel, die goed getraind en in conditie, onverwachts de ring in ging. Zo gebeurde het dat op een warme zondagavond in Istanbul Andre Mannaart met in zijn hoek Perry Ubeda en Erhan Deniz voor een volle zaal een demo vocht! Ook leuk om te vermelden is dat Orlando Wiet een demo partij verzorgde met Yucel Fidan.

Op sommige momenten trok Mannaart Muvlut er door heen. Door zijn coachende woorden tegen Muvlut. In de derde ronde kon Andre door een scheurtje boven zijn oog de partij niet afronden. De turkse televisie was onder de indruk van Mannaarts demonstratie. Ondanks de afloop heeft Andre van de partij genoten en heeft nu boven beide wenkbrauwen een blijvende herinnering!

Respect van de Mejiro family!!

Ter info: alle partijen waren demo partijen. Dit betreft dus ook de uitslagen die elders op internet zijn vermeld.


Van de mejiro website.

Arie
08-08-2007, 05:30
Wel mazzel voor de tegenstander van Mannaart dat het hier 'slecht' om een -overigens pittige- demo partij ging.;)

PigDog
08-08-2007, 07:36
Ik ken Mutlu goed, maar denk toch dat hij ook liever een "echte" tegenstander had gehad. Met alle respect voor Mannaert en Wiet, die alleen een hopeloos gala proberen te redden.
Als dit een trent word, zijn er wel andere partijen denkbaar: Badr tegen Harinck, Aerts tegen Vos.

Ik denk dat niemand hierop zit te wachten.....

Justinian
08-08-2007, 07:47
Ik ken Mutlu goed, maar denk toch dat hij ook liever een "echte" tegenstander had gehad. Met alle respect voor Mannaert en Wiet, die alleen een hopeloos gala proberen te redden.
Als dit een trent word, zijn er wel andere partijen denkbaar: Badr tegen Harinck, Aerts tegen Vos.

Ik denk dat niemand hierop zit te wachten.....
Denk eerder dat hij liever een echte wedstrijd had gehad, want vrijwel alle partijen waren demopartijen. Vraag me wel ff af of de partijen ook als demopartijen werden 'verkocht' of dat men deed voorkomen alsof het echte partijen betrof.

PigDog
08-08-2007, 07:55
Denk eerder dat hij liever een echte wedstrijd had gehad, want vrijwel alle partijen waren demopartijen. Vraag me wel ff af of de partijen ook als demopartijen werden 'verkocht' of dat men deed voorkomen alsof het echte partijen betrof.

Ik bedoel hetzelfde als jij. Met echte tegenstander bedoel ik ook een wedstrijdvechter die voor de winst gaat.
Ik vrees dat een hoop mensen in de zaal in de maling zijn genomen....