PDA

View Full Version : SBS6 zend de K-1 GP 2007 HONG KONG uit !!



Hammerkick
08-08-2007, 01:31
http://static.sbsonline.nl/images/sbs6/header/logo_sbsheader.gif
Zaterdag 11 augustus, 22:55 zend sbs6 hong kong GP K-1 uit met badr en peter aerts, Kijk op:
http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=254

bryan
08-08-2007, 01:35
echt op die 2 partijen na...... waarom ??

Richelieu
08-08-2007, 01:36
echt op die 2 partijen na...... waarom ??

Je kan ook zeggen...top dat ze deze twee partijen in ieder geval uitzenden...:thup:

bryan
08-08-2007, 01:44
Je kan ook zeggen...top dat ze deze twee partijen in ieder geval uitzenden...:thup:

vind alleen jammer dat door die andere partijen mensen weer een verkeerd beeld krijgen van het niveau...

lopez86
08-08-2007, 01:57
Wat is er mis met het niveau van Badr en Peter dan???

detje
08-08-2007, 02:06
tja..de liefhebbers hebben de 2 mooiste partijen toch al gezien via internet..wat een geweldige trap weer van da lumberjack..en hari erg degelijk, gelukkig deze keer niet op het einde geraakt door die maffe trap van die graham

Justinian
08-08-2007, 02:36
echt op die 2 partijen na...... waarom ??
Probeer het eens positief te bekijken en wees blij dat het überhaupt wordt uitgezonden zou ik zeggen.

Paganstars
08-08-2007, 02:40
x1000 maaruh ik hoop echt dat ze dat trieste gedoe van musashi eruit knippen!

Biiyen
08-08-2007, 02:55
Juist geweldig dat ze het uitzenden! Ik vond het een leuk toernooi met een aantal goeie KO's.

Iedereen doet wel net alsof Musashi een grote loser is en dat hij de boel bezeikt heeft... maar we vergeten dat die arme kerel 3x in zijn kloten is geschopt.

Lees de reacties eens na Remy Bonjasky Vs Stefan Leko van de finale 2006.

2006
Leko schopt Bonjasky 2x in zijn kruis:
Leko is een hond en gore klootzak en Remy is een held

2007
Xiang de China man kniet Musashi vol in zijn kloten, nadat Musashi eerder op de avond ook al 2x in zijn kloten is geschopt:
Xiang de China man is een held en Musashi is klootzak en loser en een kutjap en hij krijgt cadeautjes en hij stinkt en hij is lelijk en hij moet met pensioen.

Ik snap er niks meer van. Ik ben absoluut geen fan musashi maar ik vind de reacties overdreven... De beslissing van de K1 om de handdoek te anuleren was misschien niet juist maar ik vindt het CORRECT dat ze degene die een OVERTREDING maakt DMV een knie in kruis, de wedstrijd NIET cadeau geven.

Zou wel fijn zijn in de toekomst voor andere he? "Oh ik kan niet winnen, ah wacht ik schop hem 'per ongeluk' in zijn kloten en dan krijg ik de pot"

Paganstars
08-08-2007, 03:09
ok ik zal mijn reactie nuanceren in the spoiler thread; Musashi gaat neer handdoek in de ring... zegt iets tegen hoofdscheids of organisatie *niet duidelijk* En recall... daarna krijgt hij de wedstrijd omdat qiang al in de kleedkamer zit in de veronderstelling dat hij had gewonnen... Sorry hoor maar dit is gewoon heel krom.... en mijn gevoel zegt dat dit echt niet de laatste keer is dat het bij mmusashi op deze manier gaat!

Punk in drublic
08-08-2007, 05:38
Er is best iets te zeggen voor de beslissing van K1. Maar het gaat hier "toevallig" wel weer om Musashi.
Hari-Karaev vorig jaar hebben ze niets mee gedaan. Maar nu het om Musashi gaat.

Stallion
08-08-2007, 06:06
Goed dat het wordt uitgezonden. Ik hoop dat ze het op termijn ook gaan uitbreiden naar K1 Max.

Ik heb ook niets tegen Musashi zelf. Alleen het feit dat hij een aantal keer de zege cadeau krijgt is vervelend, ook voor Musashi want zijn imago wordt er hier nou niet echt beter op. Verder is het natuurlijk wel heel lullig als je 3x in je kruis wordt geraakt.

leks
08-08-2007, 07:28
Op sher las ik eerder vandaag dat musashi interne bloedingen in zijn rechterbal had, behoorlijk geraakt blijkbaar, heb de gevechten overigens niet gezien.

Maarja Musashi heeft zo vaak onterecht partijen gekregen en wat mij het meest heeft gestoord daaraan is niet dat hij ze dan gewoon krijgt, maar dat er bij hem geen enkele vorm van schaamte of schuldgevoel aanwezig lijkt te zijn, hij accepteert de winst als winnaar en verwacht zelfs vaak dat hij wint als hij de partij enkel overleeft.

Nee veel krediet geef ik hem niet, maar dit gun ik hem ook niet ofzo en ach hij is ook over zijn beste tijd heen zelfs overleven lukt hem ook niet meer zo.

Remco
08-08-2007, 18:39
Ik heb respect voor de man. Draait al jaren mee en vecht altijd tegen sterkere vechters. Twee jaar terug was ie echt goed bezig, nu vind ik hem weer wat minder, maar er is karakter voor nodig om zo lang mee te draaien. Natuurlijk gebeuren er soms rare dingen in zijn partijen, maar hij moet er wel staan.

Die knie van Qiang zag ik trouwens echt niet richting kruis gaan. Ook de tok leek me niet geraakt. Ik kan me goed voorstellen dat het hele gebied inmiddels wat beurs was, door Musashi's eerdere partij, maar daarmee was de techniek van Qiang in mijn ogen niet illegaal. Desalniettemin tekenend voor zijn karakter, hij stond er wel die tweede partij en inderdaad: ook Remy zag er bijzonder zwak uit na die low-blows van Stefan, maar waarschijnlijk is de pijn gewoonweg ondraaglijk.