PDA

View Full Version : Ultimate Glory 4 zondag 2-9 Diepenveen



Shooto Holland
09-08-2007, 02:28
G4 Productions presents Ultimate Glory 4 in Diepenveen (Deventer) !!!

Het gala zal worden gehouden op zondag 2 september. Het thema is "20 Year Anniversary". Dit omdat ik dan 20 jaar aan vechtsport doe. Het gala zal worden gehouden in de zaal waar ik ben begonnen met lesgeven aan toppers als Marloes Coenen en Rafles la Rose. Zij zullen dan ook op het gala te bewonderen zijn. Ook vast lid van Tatsujin Dojo: Andy Jekel (7 voudig Nederlands Kampioen worstelen) zal hier zijn Professional Shooto debut maken. Diepenvener Ewout Mundt vecht een rematch tegen Sander Duyvis en B3LIK3M3 zal ook te bewonderen zijn.

Ultimate Glory 4:
Martijn de Jong vs Taro Obata (Japan)
Bastiaan Rejen vs Igor Arajou (Brazil)
Ewout Mundt vs Sander Duyvis
Andy Jekel vs tba
Rafles la Rose vs tba
Marloes Coenen vs tba
Tobias Krone vs tba
Marciano Clare vs tba
Mathijs van de Berg vs tba

(fightcard zal deze week worden aangevuld)

Hier de superposter

http://i11.tinypic.com/6csod1u.jpg

Osu.

Martijn

B3 lik3 M3
09-08-2007, 02:30
Vette poster hoor!!!!!

Richelieu
09-08-2007, 02:32
Ziet er inderdaad weer erg mooi uit !!
Lokatie is trouwens ook erg goed !! - groter dan de Flint volgens mij, alhoewel daar wel een live verbinding was...:D

Justinian
09-08-2007, 04:12
Hahaha cool, een rematch tegen je eerste Japanner. Hoop dat hij nu wel afklopt ;)

remco pardoel
09-08-2007, 04:42
dat wordt een leuk gala!

Mickey
09-08-2007, 05:23
Super zeg! Dat wordt echt super cool!

Impulse
09-08-2007, 05:32
wordt weer kei gezellig! :thup:

The Bulldog
09-08-2007, 07:42
Heel vet MArtijn...ziet er cool uit

Khanom Thom
09-08-2007, 08:26
Wij zullen ook hier zeker bij zijn... half Deventer (de oude garde :)) vecht er!!

Succes allemaal!!!! :thup:

Bert Kops
09-08-2007, 08:36
Top!!!

HUNTER
09-08-2007, 08:38
ziet er mooi uit!!

Yamato Damashii
09-08-2007, 18:05
Ook al zo'n strakke line-up (net als het gala een week later)!

Leuk dat je een comeback maakt Martijn! Kunnen we nog meer partijen verwachten in de nabije toekomst, of is dit puur ter ere van je jubileum en laat je het hier verder bij?

Justinian
09-08-2007, 18:07
Ook al zo'n strakke line-up (net als het gala een week later)!

Leuk dat je een comeback maakt Martijn! Kunnen we nog meer partijen verwachten in de nabije toekomst, of is dit puur ter ere van je jubileum en laat je het hier verder bij?

"Martijn de Jong zijn afscheidspartij tegen Taro Obata uit Japan in een Shooto Grappling Match" staat bovenaan de poster, dus ik denk dat hij het hierbij laat ;)

Marco (scheids)
09-08-2007, 18:17
Heb er zin in .......ziet er goed uit (zoals gewoonlijk)....

Yamato Damashii
09-08-2007, 20:22
"Martijn de Jong zijn afscheidspartij tegen Taro Obata uit Japan in een Shooto Grappling Match" staat bovenaan de poster, dus ik denk dat hij het hierbij laat ;)

Hehe, met mn ogen dicht gelezen vanmorgen, het was nog vroeg he :whistling: :D

paspoes
09-08-2007, 21:33
vet:thup:

Ralph
10-08-2007, 06:39
Vet hoor! Een rematch na dik 10 jaar. Moet een leuke pot worden.

Boem Boem
10-08-2007, 06:58
Vet hoor.....echt top!! Succes met de voorbereiding....

osyu

Chris

bloody
10-08-2007, 07:28
vet gala mij benieuwen hoe andy het doet. zijn foto doet veel beloven!

Mickey
10-08-2007, 17:48
hahahaha! Kicken he, die foto?

Tsuki
10-08-2007, 20:50
fok he nu moet ik 2 weken achter elkaar dat pokke eind rijden ;-) ........................

MMundo
14-08-2007, 03:43
Vette poster!
Is het al bekend tegen wie Andy gaat vechten?

Shooto Holland
14-08-2007, 03:49
Andy gaat tegen een 132kg (!) zware Noor van team Brasa. Zijn naam is: Tommy Rasmussen.

Hij is meervoudig grappling kampioen van Noorwegen en Scandinavie en heeft al een aantal amateur shooto partijen gewonnen. Hij maakt in Diepenveen ook zijn Professional Shooto debut.

Osu,

Martijn

Jochem
14-08-2007, 07:05
Andy gaat tegen een 132kg (!) zware Noor van team Brasa. Zijn naam is: Tommy Rasmussen.

Hij is meervoudig grappling kampioen van Noorwegen en Scandinavie en heeft al een aantal amateur shooto partijen gewonnen. Hij maakt in Diepenveen ook zijn Professional Shooto debut.

Osu,

Martijn

meteen een goeie tegenstander uitgezocht, rspect!

Fasada
14-08-2007, 07:20
Rasmussen wordt toch wel op doping gecontroleerd ;)

Khanom Thom
14-08-2007, 19:32
Vette poster hoor!!!!!

Ja, wat een knappe vent onderin... rechts in het midden! ;)

Andre
15-08-2007, 17:52
Rafles la Rose vs Wim de putter of de Wint zou top zijn

Andre

negaojan
16-08-2007, 06:58
Tommy Rasmussen record

www.teamvalhall.com (http://www.teamvalhall.com) go to "about us " link and see profile

The Bulldog
16-08-2007, 07:46
Andy gaat ass gooien hoop ik...deamn...

Shooto Holland
24-08-2007, 04:08
Update line up:

SH Gr -76kg Rafles la Rose (Tatsujin Dojo, NL) vs Niek Tromp (Team Duncan, NL)
SH C+ -91kg Marciano Clare (Tatsujin Dojo, NL) vs Nousel Ammelouk (Mike’s Gym, NL)
SH C+ -100 Ernesto (Tatsujin Dojo) vs tba
SH B -76kg Michael Angelista (Tatsujin Dojo, NL) vs Golden Loyd (Free Lance, FR)
SH C+ -83kg Nathan Nevols (Tatsujin Dojo, England) vs Jonathan Haucourt (FR)
SH Gr -91kg Martijn de Jong (Golden Glory/Tatsujin Dojo, NL) vs Taro Obata (AACC, Japan)


SH C+ +100kg Ewout Mundt (Tatsujin Dojo, NL) vs Sander Duyvis (Mike's Gym, NL)
SH B -76kg Tobias Krone (Tatsujin Dojo, NL) vs Duane van Helvoirt (Pardoel Sports, NL)
SH A -83kg Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo, NL) vs Igor Arajou (Brazil)
SH A -70kg Marc Duncan (Tatsujin Dojo/Team Duncan) vs
SH A -67kg Marloes Coenen (Golden Glory, NL) vs tba
SH B +100kg Andy Jekel (Tatsujin Dojo, NL) vs Tommy Rasmussen (Team Brasa, NOR)

Mocht iemand nog suggesties hebben voor de TBA's, dan horen we dat graag.

Osu,

Martijn

Ben
24-08-2007, 05:13
hoop dat niek zn vorm weer heeft

Carmen
24-08-2007, 08:28
Poeh, zou daar wel bij willen zijn, nog een fotograaf nodig Martijn? Super poster ook, paar bekende foto's :-) Wie heeft het ontwerp gedaan, ziet er strak uit?

Shooto Holland
24-08-2007, 09:34
Beste Carmen,

Je bent altijd welkom om foto's te maken.

Ontwerp heeft RR gemaakt. Super als altijd.

Hierbij nog een keer de line up maar dan leesbaar:

SH Gr -76kg Rafles la Rose (Tatsujin Dojo, NL) vs tba
SH C+ -91kg Marciano Clare (Tatsujin Dojo, NL) vs Nousel Ammelouk (Mike’s Gym, NL)
SH C+ -100 Ernesto (Tatsujin Dojo) vs tba
SH B -76kg Michael Angelista (Tatsujin Dojo, NL) vs Golden Loyd (Free Lance, FR)
SH C+ -83kg Nathan Nevols (Tatsujin Dojo, England) vs Jonathan Haucourt (FR)
SH Gr -91kg Martijn de Jong (Golden Glory/Tatsujin Dojo, NL) vs Taro Obata (AACC, Japan)

SH C+ +100kg Ewout Mundt (Tatsujin Dojo, NL) vs Sander Duyvis (Mike's Gym, NL)
SH B -76kg Tobias Krone (Tatsujin Dojo, NL) vs Duane van Helvoirt (Pardoel Sports, NL)
SH A -83kg Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo, NL) vs Igor Arajou (Brazil)
SH A -70kg Marc Duncan (Tatsujin Dojo/Team Duncan) vs tba
SH A -67kg Marloes Coenen (Golden Glory, NL) vs tba
SH B +100kg Andy Jekel (Tatsujin Dojo, NL) vs Tommy Rasmussen (Team Brasa, NOR)

Osu,

Martijn

Missy
24-08-2007, 17:16
Wij zullen ook hier zeker bij zijn... half Deventer (de oude garde :)) vecht er!!

Succes allemaal!!!! :thup:



ja tog



suc6 allemaal

Ben
29-08-2007, 05:12
is er al een laatste line up

M.Hersisia
29-08-2007, 07:44
Danny Hoyer zal het gaan opnemen tegen Marc Duncan!!!

Sportieve groeten Maritzarda

HUNTER
29-08-2007, 17:10
Danny Hoyer zal het gaan opnemen tegen Marc Duncan!!!

Sportieve groeten Maritzarda

toe maar.... knap dat ie de uitdaging aandurft op shooto regels. Er zijn niet heel veel mensen die Marc op zijn eigen terrein kunnen verslaan

Shooto Holland
29-08-2007, 20:44
Laatste line up:

G4 Productions powered by Martial Arts Extreme (otcbb:MXEH) presents a Shooto Holland event: "Ultimate Glory 4"

SH Gr -76kg Rafles la Rose (Tatsujin Dojo, NL) vs Issaias Santos (Brazil)
SH C+ -91kg Marciano Clare (Tatsujin Dojo, NL) vs Nousel Ammelouk (Mike's Gym, NL)
SH C+ -100 Ernesto (Tatsujin Dojo) vs tba
SH B -76kg Michael Angelista (Tatsujin Dojo, NL) vs Golden Loyd (Free Lance, FR)
SH C+ -83kg Jonathan Haucourt (France) vs Danny Covin (Team Vitor Shaolin, Belgium)
SH Gr -91kg Martijn de Jong (Golden Glory, NL) vs Taro Obata (AACC, Japan)

SH C+ +100kg Ewout Mundt (Tatsujin Dojo, NL) vs Sander Duyvis (Mike's Gym, NL)
SH B -76kg Tobias Krone (Tatsujin Dojo, NL) vs Duane van Helvoirt (Pardoel Sports, NL)
SH B -83kg Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo, NL) vs Igor Arajou (Brazil)
SH A -70kg Marc Duncan (Tatsujin Dojo/Team Duncan, NL) vs Danny Hoyer (Hoyer Gym, NL)
SH A -67kg Marloes Coenen (Golden Glory, NL) vs tba
SH B +100kg Andy Jekel (Tatsujin Dojo, NL) vs Tommy Rasmussen (Team Brasa, Norway)

Sunday 2 September 2007
Ultimate Glory 4
Hof van Salland
Dorpsstraat 30
Diepenveen, Holland
www.hofvansalland.nl (http://www.hofvansalland.nl/)

Doors open: 14.00h
Event starts: 16.00h

More info:
www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com)

Wij zijn nog met spoed op zoek naar een tegenstander voor Ernesto Muller de Almeida. Dit zal zijn eerste partij worden. Graag suggesties!

Osu,

Martijn

Richelieu
29-08-2007, 21:16
Ziet er goed uit !!!

Ben
31-08-2007, 04:59
go duncan

Shooto Holland
31-08-2007, 10:51
We hebben helaas geen tegenstander kunnen vinden voor Marloes Coenen (op 1 of andere manier willen niet veel meisjes tegen haar vechten) MAAR zij zal een demonstratie geven samen met niemand minder dan Shooto Light Heavy Weight World Champion Siyar "da killa" Bahadurzada!!

(http://www.youtube.com/watch?v=nVorh4dR_2g)

Ook staat op het programma een demo met 2 van de "K-1's best eight 2006":
Chalid "die Faust" Arrab en Stefan "Blitz" Leko!

Wordt een gezellige dag!

Osu,

Martijn

MMundo
01-09-2007, 09:41
Deze kwam ik tegen in de krant!

http://www.destentor.nl/sport/regiogrootdeventer/regiosport/article1819985.ece

Leuk stukje!!

Ben
03-09-2007, 03:18
zijn er al uitslagen bekent

Richelieu
03-09-2007, 03:28
zijn er al uitslagen bekent

Niet dat ik weet. Volgende week zondag in de Flint is er wel een goede mogelijkheid om een PBP te verzorgen !!!

Wheelie
03-09-2007, 04:21
Deze kwam ik tegen in de krant!

http://www.destentor.nl/sport/regiogrootdeventer/regiosport/article1819985.ece

Leuk stukje!!


De Jong is als een chirurg in de ring

door Floris Brandriet



DEVENTER - Hij staat zondag op zijn 'eigen' toernooi voor het laatst in de ring.


Het vechtsportgala Ultimate Glory IV in Diepenveen staat in het teken van Martijn de Jong (33). Twintig jaar zit hij in het wereldje. Bekenden van de Deventenaar schetsen een portret van de trainer, promoter en vechtsporter.

Stadsgenoot Siyar Bahadurzada (23) is een van de wereldkampioenen die De Jong als trainer heeft afgeleverd. De Afghaan van oorsprong is vooral dankbaar als hij over zijn leermeester spreekt. ,,Hij heeft mij vanaf het begin gemotiveerd en geholpen de vechter te worden die ik nu ben. En bovenal gaf hij me altijd hoop, ook al zag de toekomst er nog zo donker en somber uit.''

Bahadurzada wachtte zeven jaar op een verblijfsvergunning, die hij in juli kreeg. ,,Ik werd daar best wel eens depressief door'', erkent Bahadurzada. ,,Martijn nam me dan apart en praatte met me. 'Als dat paspoort komt, ben je klaar om de wereld te veroveren' zei hij dan.'' Persoonlijk is De Jong een goede vriend, een aardige en loyale jongen. In de ring liggen de verhoudingen anders. ,,Hij is super relaxed, maar streng als het erop aankomt. Dan moet je hem geven wat hij vraagt. Tijdens een gevecht is hij net een chirurg'', meent Bahadurzada. Met akelige precisie weet hij precies de juiste opmerkingen te maken. ,,Als hij in de hoek iets roept, doe ik mijn ogen dicht en voer het uit. Ja, dat is blindelings vertrouwen.''

Andersom staat De Jong ook overal voor open, meent Andy Jekel (41). De zevenvoudig Nederlands worstelkampioen beschouwt De Jong als zijn beste vriend. ,,Zo'n tien jaar geleden maakte ik kennis met hem bij Fit & Fun in Deventer. Hij gaf daar les, daarmee begon hij rond zijn twintigste. Opmerkelijk, want de meeste trainers die ik ben tegengekomen, zijn een stuk ouder.''

Jekel roemt De Jongs creativiteit op vechtsportgebied. Hij verfijnt technieken alsof hij diamanten slijpt. ,,En hij zegt altijd dat-ie nog elke dag bij leert.'' Op de wereldranking van het shooto was De Jong ooit derde van de wereld, als trainer heeft hij een nog indrukwekkender staat van dienst. Peter Aerts, SemSchilt, Alistair Overeem en Stefan Leko zijn grote namen. Ze leerden bij De Jong.

Ook Marloes Coenen (26), afkomstig uit Olst. Ze werd wereldkampioene aan de hand van De Jong. ,,Ik train als sinds m'n veertiende bij hem, inmiddels beschouw ik Martijn als mijn derde broer. Alles wat ik bereikt heb, heb ik aan hem te danken. Eén keer stond ik zonder hem in de ring, toen verloor ik meteen.'' Coenen en Jekel benadrukken de diversiteit van de trainer De Jong. ,,Dat maakt hem zo goed.''

Ze hopen allen op een succesvol gala. Met veel bezoekers. ,,Allemaal ter ere van Martijn. Hij verdient het.''

schurem
03-09-2007, 04:22
damn, 'k had er maar wat graag bij geweest, maar ja, soms gaan andere dingen voor he :crying:

Ben
03-09-2007, 04:45
hoorde dat martijn zn grappling partij heeft gewonnen,en dat marc duncan gewonnen heeft op backmount choke.eerste ronde klasse marc