PDA

View Full Version : Ultimate Glory 5 zondag 9-9 Amersfoort



Shooto Holland
09-08-2007, 02:36
G4 Productions presents: Ultimate Glory 5 in Amersfoort.

Op zondag 9 september zal er weer een Ultimate Glory gala worden gehouden in de altijd gezellige Flint. Dit keer weer een super line up met meerdere Golden Glory vechters. Ook deze keer weer een groot aantal internationale vechters. Oktay Karatas zal het o.a. opnemen tegen de sterke Japanner Yoshitomo Watanabe en Raymond Jarman zal aantreden tegen de Zweed Corrasani die vorige keer een verpletterende indruk maakte tegen Dion Staring. Staring zal vechten tegen super talent Hans Stringer, techniek vs GnP. Vincent Latoel, vers na zijn overwinning tegen Kaas in de Arena vecht tegen Romano de los Reyes en we mogen ook weer gaan genieten tegen Pride vechter Murat Chunkaiev! Al met al weer een line up om voor te gaan zitten.

Oktay Karatas vs Yoshitomo Watanabe (Japan)
Vincent Latoel vs Romano de los Reyes
Dion Staring vs Hans Stringer
Murat Chunkaiev vs Robert Jocz (Poland)
Johan Kroes (Aruba) vs Gregorz Tredowski (Poland)
Raymond Jarman vs Hamid Corrasani (Sweden)
Daniel Sharifi vs Kuku Victor
Ati Göl vs Azad Soufi
Niecky Holtzken vs tba
Matthieu Lawalata vs tba

Line up wordt later deze week nog aangevuld.

Hier de poster

http://img265.imageshack.us/img265/379/ug5iw5.jpg

Osu,

Martijn

Richelieu
09-08-2007, 02:39
Deze editie ziet er wederom erg strak uit!!! Mooie poster trouwens. Ben benieuwd tegen wie Holzken staat!!

Mickey
09-08-2007, 02:56
GODDAMNIT! Wat een vette poster zeg!

Enige probleem is dat ik om 19:10 pas land in Amsterdam vanuit Londen (ufc 75)

Dus ik ga denk ik 2 uurtjes missen van dit gala!
Maar ik ga er ZEKER weten heen! Gelukkig heb je van dat pisendje het kanaal over geen jetlag ;)

viCo
09-08-2007, 03:16
zeker strakke poster en sterke line-up!

jammer dat ik niet kan 9 sept...

RisingSun
09-08-2007, 04:00
Vecht siyar ook, of wilde hij alleen op de poster ?;)

Impulse
09-08-2007, 05:39
wordt een drukke boel in september:D

Wheelie
09-08-2007, 06:12
GODDAMNIT! Wat een vette poster zeg!

Enige probleem is dat ik om 19:10 pas land in Amsterdam vanuit Londen (ufc 75)

Dus ik ga denk ik 2 uurtjes missen van dit gala!
Maar ik ga er ZEKER weten heen! Gelukkig heb je van dat pisendje het kanaal over geen jetlag ;)

Ik kom helaas ook te laat terug vanuit London

marcelt
09-08-2007, 06:25
Die posters zijn een klasse apart!

gymalkmaar1
09-08-2007, 06:59
Erg vet veel mma zo te zien.
Poster vind ik beetje gay maar wel gaaf ontwerp.

Ps is er ergens een agenda waar ik kan zien welke gala's er aan zitten te komen?

phranq
09-08-2007, 07:24
Gloeiende, ben ik op vakantie.....

Justinian
09-08-2007, 07:27
Ik kom helaas ook te laat terug vanuit London
Datum is k*t idd, want ook ik ben er te laat vanwege de UFC...

Mighty_Reza
09-08-2007, 07:42
Strakke poster en goede line up.
Zijn er tegenstanders te vinden voor de gebroeders
Keoma en Geronimo de Groot???
Het zou mooi zijn als ook zij vechten in hun woon-
en geboorteplaats Amersfoort..!!!

The Bulldog
09-08-2007, 07:45
drukke weken voor shooto holland haha...

heel vet!!!!!!!

Khanom Thom
09-08-2007, 08:23
Super... wij zullen er zeker zijn!!
Maarre drukke weken voor je Martijn.. 2 gala's achter elkaar en ook nog zelf vechten in Diepenveen! petje af...

Succes alvast!! :thup:

rafi
09-08-2007, 08:40
ziet er vet uit! weet je wie ik daar ook graag wil zien knokken die gozer uit duitsland die op slamm heeft gevochten tegen brian lo anjoe.

HUNTER
09-08-2007, 08:41
drukke tijden in september!

maar wel super gaaf!

Mickey
09-08-2007, 08:57
Datum is k*t idd, want ook ik ben er te laat vanwege de UFC...

Eindhoven Amersfoort is volgende de routeplanner: 1 uur 05 minuten.
Wat ik weet van Eindhoven airport is dat de beveiliging 0,0 is dus geen lange wachtrijen bij het land weer in..

Of tewel: We landen om 19:10 en kunnen er om 20:30 wel zijn ;)

remco pardoel
09-08-2007, 09:23
volgens de planner van je Hummer ?? Mickey??? :-)
Mooie poster en vette line up!

Mickey
09-08-2007, 09:48
volgens de planner van je Hummer ?? Mickey??? :-)
Mooie poster en vette line up!

Loop je mijn bolide nou te dissen? ;)

Yamato Damashii
09-08-2007, 17:59
Vette line-up, daar wil ik zeker bij zijn. Ben vooral benieuwd naar de partij van Hans tegen Dion, zal een knaller worden.

P.I.M.P. die poster hoor :D

Marco (scheids)
09-08-2007, 18:19
Ben blij dat ik niet naar de UFC in London ga ... deze line-up doet er niet voor onder ... ok beetje overdreven, maar wat een super line-up.

Ton
09-08-2007, 21:05
Aaaah wat vet wat vet! Heerlijk avondje shooto! Ga ik zeker bij zijn! Kunnen er ook kaarten via mixfight gereserveerd/opgestuurd oid worden??

Top line up!!!

paspoes
09-08-2007, 21:35
vet:thup:

lopez86
09-08-2007, 21:43
line-up word telkens strakker:) goed bezig

Wheelie
09-08-2007, 22:05
Eindhoven Amersfoort is volgende de routeplanner: 1 uur 05 minuten.
Wat ik weet van Eindhoven airport is dat de beveiliging 0,0 is dus geen lange wachtrijen bij het land weer in..

Of tewel: We landen om 19:10 en kunnen er om 20:30 wel zijn ;)


Ik hoop dat het gala veel te laat begint, we rijden dan meteen door naar Amersfoort :)
Controle op Eindhoven is niks

rafi
09-08-2007, 22:13
ik hoop dat zij de partij holzken v.s slimani zetten. want dat ging verleden keer niet door.

Marco (scheids)
09-08-2007, 23:10
Ik hoop dat het gala veel te laat begint, we rijden dan meteen door naar Amersfoort :)
Controle op Eindhoven is niks

Moet er als scheidsrechter toch op toezien dat alles op tijd begint ... :D

mama
10-08-2007, 08:19
Dus het gala van de 16de gaat niet door?

Richelieu
10-08-2007, 08:53
ik hoop dat zij de partij holzken v.s slimani zetten. want dat ging verleden keer niet door.

Dat zou een hele mooie partij kunnen worden. Vond Slimani wel redelijk vechten tegen Zak in Lommel, terwijl Holzken ook goed in vorm is!

Shooto Holland
10-08-2007, 10:07
Helaas zit Slimani op die datum in Thailand. We dachten ook al gelijk aan hem. We hebben nog het eea uitstaan, maar als jullie meerdere suggesties hebben, graag!

Osu,

Martijn

@mama, gala 16e is niet vervallen, alleen verplaatst naar de 9e ;-)

mama
10-08-2007, 10:09
nee ok
dan kunnen wij de 16de gewoon de mixfightdag houden.

Shooto Holland
10-08-2007, 10:20
Ok dan, helpen we elkaar !!

Osu,

Martijn

payap
10-08-2007, 18:20
Alsnog de partij van Nicky Holzken vs Marco Pique die op gentlemen promotions gepland stond.

Die is helaas vorige keer ook niet door gegaan omdat Holzken vlak na die datum in japan tegen Buakaw moest.

Dit lijkt mij echt een toppartij worden!

Richelieu
10-08-2007, 19:49
Alsnog de partij van Nicky Holzken vs Marco Pique die op gentlemen promotions gepland stond.

Die is helaas vorige keer ook niet door gegaan omdat Holzken vlak na die datum in japan tegen Buakaw moest.

Dit lijkt mij echt een toppartij worden!

Inderdaad!!! Beide heren zijn zeer aan elkaar gewaagd. Twee verschillende stijlen!

lopez86
11-08-2007, 02:05
Holtzken vs Pique staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje:)

rafi
11-08-2007, 02:11
wat 100% een keiharde partij wordt cris ngimbi vs holzken dan heb je een super partij. ik denk dat het aan cris niet zit die wil heel graag tegen hem.

Shooto Holland
11-08-2007, 09:33
Het jonge talent uit Amersfoort hebben we ook weer weten te strikken om te vechten op Ultimate Glory 5:

MT C -75kg Geronimo de Groot (team Relex/Dekkers) vs Marc de Bonte (sportschool Washi-Ni)

Osu,

Martijn

lopez86
11-08-2007, 10:05
Oja Martijn, een partij die óók op mijn verlanglijstje staat is een rematch tussen Arman Soufi en Daniel v. Corlaer!
Dit omdat Arman die partij in principe had gewonnen, waren het niet dat deze door vele waarschuwingen in een draw eindigde.

Richelieu
11-08-2007, 17:01
Het jonge talent uit Amersfoort hebben we ook weer weten te strikken om te vechten op Ultimate Glory 5:

MT C -75kg Geronimo de Groot (team Relex/Dekkers) vs Marc de Bonte (sportschool Washi-Ni)

Osu,

Martijn

Ziet er goed uit Marijn. Ben erg benieuwd naar deze partij!!!

bami112
12-08-2007, 01:55
Daniel van CORLER is het Lopez en daar Daniel van Corler 2 weken getraint heeft voor die partij had ik een barslechte conditie en was al leeg in ronde 4

lopez86
12-08-2007, 04:36
Tja met alle respect Daniel, maar jij koos er zelf voor om les te gaan geven ipv je voor te bereiden op deze partij dus dit mag echt geen excuus wezen.
En dan heb je bovendien toch bij deze mooi de kans om alle negativiteit omtrend jou prestatie de wereld uit te helpen?

bami112
14-08-2007, 00:33
ik geef alleen maar les 1x per week 1 uurtje, en zoveel valt er niet meer voor te bereiden hoor in 2 weekjes dat snap je zelf natuurlijk ook wel Lopez.. en ik heb gewoon getraint voordat ik les ging geven hoor.. ik train die avond van 1900-2000 en dan 20.30-21.30 les geven bij de sportschool dus dat maakt niet veel uit.. maar idd ja de kans om de ''negativiteit'' uit de wereld te helpen is er dan idd jah maar zowiezo niet op Ultimate Glory 5.. Misschien 6 ligt aan Martijn als hij dat wilt.

Richelieu
14-08-2007, 00:38
Daniel van Corler (Cool Gym) vs Arman Soufi (Team Karatas), lijkt me een mooie MT partij...is misschien wel wat voor UG VI..;)

DennK
14-08-2007, 03:05
Mooie lineup! Kom dit keer weer kijken!

Shooto Holland
24-08-2007, 09:42
Update line up Ultimate Glory 5 in Amersfoort:

MT C -70kg Jose (Calmaro Gym, ESP) vs
MT C -75kg Geronimo de Groot (team Relex/Dekkers, NL) vs Marc de Bonte (sportschool Washi-Ni, Belgium)
SH A -70kg Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, Poland) vs Johan Kroes (Hard Core Lions, Aruba)
SH B -83kg Arno Verbaak (V.C. de Groot, NL) vs Jamie “Hooligan” Saunders (Van Os Gym, NL)
MT C -74kg Matthieu Lawalata (B.A. Physical, NL) vs tba
SH B -70kg Daniel Sharifi (Team Hardcore, NL) vs Kuku Victor (Team Relex, NL)
SH A -76kg Raymond Jarman (B.A. Physical, NL) vs Hamid Corassani (Golden Glory,Sweden)
SH A -76kg Oktay Karatas (Golden Glory, NL) vs Yoshitomo Watanabe (AACC, Japan)

MT B -63,5kg Ati Göl (Team Beast of the East, NL) vs Azad Soufi (Team Karatas, NL)
SH A -70kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Daniel “Bingo” Abrol (Cum Sut, Ireland)
MT B -68kg Arman Soufi (Team Karatas, NL) vs
SH A -95kg Dion Staring (Golden Glory, NL) vs Hans Stringer (Super Pro, NL)
MT B -99kg Said (Vos Gym, NL) vs
SH A -83kg Nathan Schouteren (V.C. de Groot, NL) vs Ahmed Bayrak (Team Karatas, NL)
SH A -91kg Murat Chunkaiev (Golden Glory, FR) vs Robert Jocz (Team Beast of the East, Poland)
MT A -70kg Niecky Holtzken (Golden Glory, NL) vs Youssef Ouahnini (Germany)

Osu,

Martijn

TheSkindo
25-08-2007, 04:53
SH B -83kg Arno Verbaak (V.C. de Groot, NL) vs Jamie “Hooligan” Saunders (Van Os Gym, NL)

SH A -83kg Nathan Schouteren (V.C. de Groot, NL) vs Ahmed Bayrak (Team Karatas, NL)


Dat word vuurwerk!!!

Ton
25-08-2007, 08:20
Als ik kaartjes wil bestellen, hier in het oosten des lands, moet ik dan naar fit en fun toe, of kan ik ze bestellen en aan de deur bij de Flint ophalen????
thx

Jochem
25-08-2007, 08:20
Nathan weer lichter? Zal em goed afgaan denk ik zo. Leuk om UG elke keer te zien groeien, steeds meer toppartijen. Volgens mij wordt dit de vetste tot nu toe!

Shooto Holland
25-08-2007, 09:25
Beste Ton,

Je kan de kaartjes ook reserveren door een mail te sturen naar [email protected]

Osu,

Martijn

lopez86
26-08-2007, 23:04
Zware partij voor Ahmed Bayrak trouwens Martijn... Schouteren heeft maar liefst 16 mma partijen gedraaid, en tegen o.a. Knaap en Chunkaiev gestaan.
Bayrak heeft nog maar een handvol partijen en komt net uit de B????
Een mismatch in mijn ogen, tenzij Schouteren KO gaat binnen de 1e 3 minuten.
Nicky krijgt ook weer een pannekoek geserveerd zie ik, die jongen moet zowieso veel zwaarder gematcht worden wil hij in de K-1 Max mee kunnen draaien.
Voor de rest vind ik de line-up top, maar deze 2 partijen springen er wel écht uit.

Shooto Holland
27-08-2007, 02:13
Beste Lopez,

Ahmed Bayrak heeft zijn laatste 5 partijen allemaal zeer overtuigend gewonnen (waaronder 1 tegen Nathan's teamgenoot Arno Verbraak). Daarnaast heeft Nathan in de laatste 3 jaar 2x gevochten en deze partijen allebei verloren... Wat niet wegneemt dat Nathan een goede vechter is. Lijkt mij niet echt een mismatch toch?!

Niecky Holtzken vecht tegen Youssef Ouahnini uit Duitsland. Hierbij even zijn record voor degene die hem nog niet kennen: 26-4-0 met 14 KO's. Daarnaast is hij de Europees kampioen van de IKBO in 2006 en winnaar van zowel de "best of German middleweights in 2005" en "best of Dreamfights 2006". Niet echt een pannekoek dus!

Niecky vecht hierna tegen Andy Souwer en nog wat zware NL toppers, dus wees maar niet bang dat hij niet zwaar wordt gematched en niet mee zou kunnen draaien in de K-1 Max. Buakaw zei in een interview na zijn partij met Niecky dat hij weinig tegenstanders had gehad die zo hard konden slaan als Niecky. Met andere woorden hij komt er echt wel en jullie hebben de kans om hem in Amersfoort te zien vechten tegen een Europees Kampioen met een super record!

Ik hoop dat ik met bovenstaand verhaal je twijfels over mijn matchmaking heb kunnen weghalen.

Osu,

Martijn

lopez86
27-08-2007, 02:37
Steve Neumann had ook een aantal (duitse) titels op ze naam staan, maar werd desondanks genadeloos naar het canvas gestuurd @ UG 3.
Ik hoop dat deze Yousseff echt weerstand kan bieden maar het duitse niveau ligt een stuk lager dan hier.
Zijn startlijst ziet er iig niet verkeerd uit.
Ahmed is een echte straatvechter, en ik zie hem ook echt wel winnen maar deze stap (vind ik) erg groot.
Neemt niet weg dat het hoe dan ook een spektakel word want als er iemand een mooie pot neer kan zetten is het Bayrak wel :D er kwam op UG 3 veel publiek alleen al voor die partij, omdat hij het op UG 2 zo goed deed.


We zullen het gaan zien, als Ahmed zo doorgaat als ie al gedaan heeft gaat hij zijn naam heel snel vestigen.

Arno verbraak
28-08-2007, 03:38
achmed is heus geen koekje voor nathan hoor, nathan is een goeie vechter en achmed ook, simpel. ik neem aan dat achmed ook weet tegen wie die vecht en hij heeft zelf ja gezegd denk ik. we zullen zien, may the best man win (ik ben wel partijdig toevallig hahaha)

lopez86
28-08-2007, 07:21
Ja Arno, ik weet ook wel waarom :)
May the best fighter win, het word hoe dan ook vuurwerk.
Amersfoort gaat uit ze dak bij deze partij dat kan ik je garanderen :thup:

The Bulldog
01-09-2007, 07:49
Super net als in diepenveen ben ik er hier ook bij...

Wordt een wereld gala denk ik...

MMundo
01-09-2007, 09:36
Klinkt allemaal goed!
Ik ben er ook bij!

marcelt
06-09-2007, 08:10
TTT

Wie gaan er nog meer?

RisingSun
06-09-2007, 17:56
Als het goed is ben ik ook van de partij

Richelieu
06-09-2007, 18:00
TTT

Wie gaan er nog meer?

Present..:D, heb er na UG III erg veel zin in de 5de editie. Staan ondanks het hoge MMA gehalte enkele mooie MT partijen op de line-up, waaronder Holzken, Lawalata & de Groot.

HUNTER
06-09-2007, 18:00
I'm there!

Shooto Holland
07-09-2007, 05:16
De tegenstander van Niecky Holtzken is helaas uitgevallen, MAAR we hebben een nog betere tegenstander voor hem gevonden. Dit wordt echt een knalpartij!!

Name : Barakat

Surname : Bakar

Date of Birth :20.03.1981

City :Köln

Country : Germany

Nationality : Syrer

Club :Energy Gym Euskirchen

Number of Pro. Fights / 98 win: 60 KO: 43 lost: 30 draw :2

Title in Pro. :Europa-Meister IKBC März 2002 / German ChampionKickboxing WKN
No. 2 Europäishen Muaythai Förderation
WKL (Abu Dhabi) Worldchampion 2004, Weltmeister IPTA 2005
Title in Amateur :Deutscher Meister MAA April 2001

Left or right handed : R

Height :170 cm

Weight : 70 KG / 72,5 KG

Favourite Thai Boxer : Ramon Dekker

What was your harder fight / where / against who :Amsterdam-Junior Gonzales

Plan for the future : K 1 Champion

Why & When do you start Thai/kick/Full contact : mit 18 Jahren

Do you practice others sports and which one :Fussball

Last fight result: win vs. Petr Pollack KO 3.round

Osu,

Martijn

lopez86
07-09-2007, 19:58
Heb je mooi geregeld Martijn :eek:
Won van o.a. Mark Vogel en zette een slooppartij tegen Lima neer in superleague.
Een knokker die zeker niet opgeeft en altijd voorruit vecht.
Een slooppartij voor beiden.

Shooto Holland
08-09-2007, 01:14
Weer een kleine aanpassing (mensen blijven maar uitvallen etc)...

SH A -70kg Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, Poland) vs Chris Stringer (Cum Sut, Ireland)

Vorige tegenstander Johan Croes is uitgevallen wegens een blessure. De dappere vechter uit Ierland werd gebeld en nam gelijk de uitdaging aan om tegen de gevaarlijke Pool van Team Beast of the East aan te treden.

Hierbij nog eens de volledige line up:

Opening Ceremony

MT C -82kg Niels Toren (Team Karatas, Amersfoort) vs Jori Meeusen (De Stads Ring Middelburg)
SH B -70kg Danny Hoyer (Hoyer Gym) vs Kuku Victor (Team Relex, NL)
SH A -70kg Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, Poland) vs Chris Stringer (Cum Sut, Ireland)
SH B -83kg Arno Verbaak (V.C. de Groot, NL) vs Jamie “Hooligan” Saunders (Van Os Gym, NL)
MT C -70kg Jose (Calmaro Gym, ESP) vs Remco de Bos (Siam Style, NL)
SH A -76kg Raymond Jarman (B.A. Physical, NL) vs Hamid “Akira” Corassani (Golden Glory,Sweden)
SH A -76kg Oktay Karatas (Golden Glory, NL) vs Yoshitomo Watanabe (AACC, Japan)

Pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze

MT C -75kg Geronimo de Groot (team Relex/Dekkers, NL) vs Marc de Bonte (sportschool Washi-Ni, Belgium)
SH A -70kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Daniel “Bingo” Abrol (Cum Sut, Ireland)
SH A -95kg Dion Staring (Golden Glory, NL) vs Hans Stringer (Super Pro, NL)
MT B -63,5kg Ati Göl (Team Beast of the East, NL) Arras Mohamed (Belgium)
SH A -83kg Nathan Schouteren (V.C. de Groot, NL) vs Ahmed Bayrak (Team Karatas, NL)
SH A -91kg Murat Chunkaiev (Golden Glory, FR) vs Robert Jocz (Team Beast of the East, Poland)
MT A -70kg Niecky Holtzken (Golden Glory, NL) vs Barakat Bakar (Energy Gym Euskirchen, Germany)

Osu,
Martijn

The Bulldog
08-09-2007, 01:25
tis weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb er vreselijk zin in..

bastaard
08-09-2007, 09:48
hey martijn gaat die partij van mij nu wel of niet door?
gr niels

Shooto Holland
08-09-2007, 11:15
Yooo Niels,

Je staat gewoon op de line up hoor. Ik heb hemel en aarde bewogen om die partij voor je rond te krijgen ;-)

Tot zondag (of zaterdag op de weging).

Osu,

Martijn

bastaard
08-09-2007, 22:37
oke man, thnx
ik zie je op de weging!!

Shooto Holland
09-09-2007, 04:41
Laatste line up:

MT C -82kg Niels Toren (Team Karatas, Amersfoort) vs Jori Meeusen (De Stads Ring Middelburg)
SH B -70kg Danny Hoyer (Hoyer Gym) vs Kuku Victor (Team Relex, NL)
SH A -70kg Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, Poland) vs Chris Stringer (Cum Sut, Ireland)
SH B -83kg Arno Verbaak (V.C. de Groot, NL) vs Ufuk Isgusarer (B.A. Ede, NL)
MT C -70kg Jose (Calmaro Gym, ESP) vs Remco de Bos (Siam Style, NL)
SH A -76kg Raymond Jarman (B.A. Physical, NL) vs Hamid “Akira” Corassani (Golden Glory,Sweden)
SH A -76kg Oktay Karatas (Golden Glory, NL) vs Yoshitomo Watanabe (AACC, Japan)

Pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze

MT C -75kg Geronimo de Groot (team Relex/Dekkers, NL) vs Marc de Bonte (sportschool Washi-Ni, Belgium)
SH A -70kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Daniel “Bingo” Abrol (Cum Sut, Ireland)
SH A -95kg Dion Staring (Golden Glory, NL) vs Hans Stringer (Super Pro, NL)
MT B -63,5kg Ati Göl (Team Beast of the East, NL) Arras Mohamed (Belgium)
SH A -83kg Nathan Schouteren (V.C. de Groot, NL) vs Ahmed Bayrak (Team Karatas, NL)
SH A -91kg Murat Chunkaiev (Golden Glory, FR) vs Robert Jocz (Team Beast of the East, Poland)
MT A -70kg Niecky Holtzken (Golden Glory, NL) vs Barakat Bakar (Energy Gym Euskirchen, Germany)

Osu,
Martijn

Arno verbraak
09-09-2007, 05:06
mooi, toch knokken

RisingSun
09-09-2007, 05:12
Geen tegenstander voor matthieu lawalata kunnen vinden zo te zien... jammer!

Iwan
09-09-2007, 05:26
Martijn, bedankt voor je inzet maat!