PDA

View Full Version : Werdum naar Chute Box



Mesut
09-08-2007, 05:32
Lees net dat Werdum naar Chute Box is gegaan. Denk voor beide partijen een goede zet.

http://www.graciemag.com/?c=144&a=7770

ashi76
09-08-2007, 08:37
idd.
Goede combinatie lijkt me.
Die mannen kunnen een hoop van elkaar leren.

Yamato Damashii
09-08-2007, 20:30
Ik denk ook dat het een goede move is!

Ik heb toen Werdum met CroCop ging trainen ergens op Sherdog gelezen dat hij ook toen al een aanbod van Chuteboxe had om daar te gaan trainen, maar dat het aanbod van CroCop (incl. een aantal partijen in Pride) toen aantrekkelijker was.

Biiyen
09-08-2007, 21:30
Goeie keus van Werdum! Blijft hij wel bij de UFC?

remco pardoel
10-08-2007, 02:03
De enige die er echt beter van worden zijn de gasten van CB.
Schembri had toen de overstap ook al gemaakt en heeft iedereen op een hoger nivo geholpen en zijn carriere op een verkeerd spoor gezet...

F@dur
10-08-2007, 08:22
De enige die er echt beter van worden zijn de gasten van CB.
Schembri had toen de overstap ook al gemaakt en heeft iedereen op een hoger nivo geholpen en zijn carriere op een verkeerd spoor gezet...
x2 Maar moet ook wel ergens zeggen dat precies gepraat word alsof CB niet veel waard is maar als je kijkt:Shogun,Anderson Silva,Wanderlei,Cyborg,... .Dat is toch wel wat kwaliteit bij mekaar hé.Dus denk ik ook wel zeker dat Werdum ook gaat bijleren.En Schembri,tja... ,daar hoort ge echt wel niks meer van.

KO TKO
10-08-2007, 23:54
x2 Maar moet ook wel ergens zeggen dat precies gepraat word alsof CB niet veel waard is maar als je kijkt:Shogun,Anderson Silva,Wanderlei,Cyborg,... .Dat is toch wel wat kwaliteit bij mekaar hé.Dus denk ik ook wel zeker dat Werdum ook gaat bijleren.En Schembri,tja... ,daar hoort ge echt wel niks meer van.


Anderson Silva zit bij Black House. Antonio Rodrigo Nogueira, Antonio Rogerio, Nogueira, Lyoto Machida, Vitor Belfort en Nino Schembri zitten daar ook bij.

KO TKO
10-08-2007, 23:59
De enige die er echt beter van worden zijn de gasten van CB.
Schembri had toen de overstap ook al gemaakt en heeft iedereen op een hoger nivo geholpen en zijn carriere op een verkeerd spoor gezet...

Werdum is een betere striker dan Schembri, hij kan dus meer striking leren van chute boxe.

En Chute boxe kan altijd wel een goed grappler gebruiken, want hun sterke punt is striking.

remco pardoel
11-08-2007, 01:53
CB is een van de beste teams in de wereld
Je ziet me niet schrijven dat ze geen kwaliteit in huis hebben

F@dur
11-08-2007, 10:57
Anderson Silva zit bij Black House. Antonio Rodrigo Nogueira, Antonio Rogerio, Nogueira, Lyoto Machida, Vitor Belfort en Nino Schembri zitten daar ook bij.
Black House???Da's eerste keer dat ik dat hoor.Ma zijn de Nogueira's enzo weg bij Brazilian Top Team of wat?Dus Anderson Silva ook weg bij Chute Boxe dan?

CDW
11-08-2007, 16:18
Yep Anderson Silva is al een tijdje weg bij CB! Van Nogueria weet ik niet of hij weg is bij BTT!