PDA

View Full Version : Kharitonov bij GG



Wheelie
10-08-2007, 18:14
Hier een paar foto's, bedankt Fabrice

http://i12.tinypic.com/6bji054.jpg

http://i16.tinypic.com/6g9wgp3.jpg

http://i13.tinypic.com/66jtanl.jpg

DAJAK
10-08-2007, 19:45
Komt Khartinov hier een periode trainen, of blijft voor langere tijd?

Highline
10-10-2007, 01:08
oi net voor het eerst ontmoet op de sportschool..een flinke beer :)

kabouterstamper
10-10-2007, 01:25
Voor de Gruwelijk Grommer fans en sprookjesliefhebbers, als je een klap of rot trap van het Russische "sprookje" wilt voelen (die zogenaamd wegrende naar een ene Volk Han en niet bij gg tekende volgens de heldhaftige anonieme JSK fantast) kom even naar Breda en ga even flink doen in de dojo tegen dit " sprookjesfiguur" die na een lange reis uit het Russische "Sprookjesbos" in Breda is neergestreken. Kom daarna even vertellen als platgetrapte JSK'r hoe het voelt als een dubbeltje in grote mensen land.

Jochem
10-10-2007, 01:26
Ik hoef niet flink te doen, maar zou het leuk vinden om een keer te komen trianen met hem ;)

Highline
10-10-2007, 01:33
morgen is zijn eerste training ;).. vandaag leidde valentijn overeem hem rond door het wonderschone breda. helaas kan ik morgen niet kijken maar dat komt vast goed

Jer0en
10-10-2007, 01:36
wat een kollos is dat zeg! kwam hem net tegen in de gym in breda met o.a valentijn. ( en highline)

FOCUS
10-10-2007, 01:40
check die knuisten en die boeventronie:cool2:
bikkel zo te zien

Jer0en
10-10-2007, 01:48
idd, kan leuk worden bij de trainingen ! :) ( voor de GG mannen dan)

kwarkpsv1
10-10-2007, 04:22
[quote=Wheelie;437960]Hier een paar foto's, bedankt Fabrice

http://i12.tinypic.com/6bji054.jpg

Volgende keer bij een ander stadion foto's maken. Weet zeker dat
Bas Boon dat ook vindt.

Evilman
10-10-2007, 05:50
zeg t ff als ie rond gaat lopen in breda centrum..
kom k ook ff met mn camera :p

sergei is cool!

micha
10-10-2007, 06:24
hahaha ik wist het wel waar blijf tie nu met zijn sprookjes

GG rulezzzzzzzz

Influcted
10-10-2007, 07:01
De Gruwelijke Grommers! haha

Highline
10-10-2007, 07:12
jep en wederom is jeroen winters onderuit gehaald...

PigDog
10-10-2007, 07:15
Ik moet maar weer eens langskomen, zie ik....

:D

michaell
10-10-2007, 07:42
Wil iemand foto's van Sergey's training maken? Dat zou ik heel graag willen zien.

Highline
10-10-2007, 07:44
Ik moet maar weer eens langskomen, zie ik....

:D

joh ;) je mist zoveel :)

@ michaell..neen ;) waarschijnlijk binnekort mits toestemming want het is natuurlijk wel geheim wat er allemaal bij de ggteam trainingen gebeurd :P

PigDog
10-10-2007, 08:16
joh ;) je mist zoveel :)



Zit al jaren te zeuren voor een XXL shirt, zie ik de eerste de beste rus met mijn shirt aanlopen :D

Lee Hottie # 1 fan
10-10-2007, 08:19
Voor de Gruwelijk Grommer fans en sprookjesliefhebbers, als je een klap of rot trap van het Russische "sprookje" wilt voelen (die zogenaamd wegrende naar een ene Volk Han en niet bij gg tekende volgens de heldhaftige anonieme JSK fantast) kom even naar Breda en ga even flink doen in de dojo tegen dit " sprookjesfiguur" die na een lange reis uit het Russische "Sprookjesbos" in Breda is neergestreken. Kom daarna even vertellen als platgetrapte JSK'r hoe het voelt als een dubbeltje in grote mensen land.

echt kinderachtig dit!!. mensen ga is als volwassen de discusie aan. dit is echt zo sneu. mensen die met hun capaciteiten hun vechters managen, zouden hier toch boven kunnen/moeten staan

Highline
10-10-2007, 08:26
Zit al jaren te zeuren voor een XXL shirt, zie ik de eerste de beste rus met mijn shirt aanlopen :D

haha..tja ik heb inmiddels weer heel wat collector items gekregen (bv handschoenen van schilt)

kabouterstamper
10-10-2007, 13:03
echt kinderachtig dit!!. mensen ga is als volwassen de discusie aan. dit is echt zo sneu. mensen die met hun capaciteiten hun vechters managen, zouden hier toch boven kunnen/moeten staan

Beste Len
Sprookjesbosfiguren moeten de mond gesnoerd worden door grote mensen, de dagelijkse jaloerse fantasie van dit soort impotente kaboutertjes maakt meer kapot dan je lief hebt. Jij kent nog niet 10% van fabeltjes, verzinsels en tonnen met modder wat gegooid wordt door dit soort fantasten. Zo proberen deze JSK'r brieven te schrijven naar nederlandse tv,sponsoren en promoters en dagbladen met verhalen over hoe gevaarlijk de gruwelijke grommers wel niet zijn en vooral geen zaken met de GG te doen and dat Boris Boef een crimineel is etc etc (dus niet alleen maar een verhaaltje op een forum hier). E-mails, brieven, telefoontjes met taal en uitspraken waar de honden geen brood van lusten en dat allemaal omdat een team succes heeft! Verder veel indianen verhalen ooh de gg doet dit en ooh de manager doet dat, i.p.v dat men de sport promoot, schreeuwt men rotzooi van het hoogste roddelgehalte wat de sport alleen maar schaad.

Wat heeft het voor zin om boven dit soort figuren te staan maar ze niet ontmaskeren? Iedereen moet gewoon weten dat die fantasie kabouter uilskuikens gewoon gefrustreerde JSK'rs zijn en gewoon keer op keer onzin uitkramen. Zo werd een GWK'r al een keer ontmaskerd op dit forum omdat hij per ongeluk onder zijn eigen naam had ingelogd dit gebeurede op dit forum omdat hij totaal gefrusteerd werd van het repliek dat hem gegeven werd op datzelfde forum. Maar het is niet alleen de GWK'r er zijn veel jaloerse fantasten die i.p.v werken aan de promotie van de sport en samenwerken, alleen maar afgeven op mensen die succesvol zijn. S'avonds dromen zij om ook lid of aan het roer te staan van de Gruwlijke Grommers, maar ja dan moet je wel keihard werken en niet fantaseren maar presteren!

Ralph
10-10-2007, 17:34
Snap ik het nu goed dat de deal tussen Kharitonov een GG eigenlijk al rond was voor het gevecht met Alistair, maar dat het allemaal wat uitgesteld is omdat ze tegen elkaar moesten vechten?? Dan snap ik dat er 'sprookjes' ontstaan... En hoe zit het nu met Volk Han? Daar heeft Kharitonov voor zijn partij tegen Alistait toch wel getraind?
Maar het is in ieder geval duidelijk hoe het vanaf nu zit.

kabouterstamper
10-10-2007, 19:37
Snap ik het nu goed dat de deal tussen Kharitonov een GG eigenlijk al rond was voor het gevecht met Alistair, maar dat het allemaal wat uitgesteld is omdat ze tegen elkaar moesten vechten?? Dan snap ik dat er 'sprookjes' ontstaan... En hoe zit het nu met Volk Han? Daar heeft Kharitonov voor zijn partij tegen Alistait toch wel getraind?
Maar het is in ieder geval duidelijk hoe het vanaf nu zit.

Probeer begrijpend te lezen.

Er was een JSK'r die hier een verhaal moest posten over dat de Gruwelijke Grommers en Boris boef op hun bek waren gegaan. Er is toen gelijk door de kabouterstamper gepost hoe het echt zat!
Daar staat heel duidelijk hoe het allemaal zat, voor de partij en wat er daarna zou gebeuren!

Ralph
10-10-2007, 20:37
Ik probeer echt begrijpend te lezen (en ben er ook vrij goed in!), maar door alle mooie schuilnamen als Boris Boef, Gruwelijke Grommers (deze twee kan ik nog wel gokken...), etc. en de verhaallijnen van sprookjes zie ik door de bomen het bos niet meer... Ik zal die andere topic er nog eens bij pakken, een kopje thee erbij, leesbril op en het nog een keertje proberen. :)

mossad
10-10-2007, 20:44
Ik probeer echt begrijpend te lezen (en ben er ook vrij goed in!), maar door alle mooie schuilnamen als Boris Boef, Gruwelijke Grommers (deze twee kan ik nog wel gokken...), etc. en de verhaallijnen van sprookjes zie ik door de bomen het bos niet meer... Ik zal die andere topic er nog eens bij pakken, een kopje thee erbij, leesbril op en het nog een keertje proberen. :)

Ik zal je de tijd besparen. Kharitonov zat voor ййn gevecht bij Volk Han omdat Japanners het onprettig vonden als twee teammaten tegenover elkaar werden gezet. Het is een tijdelijke constructie geweest waarbij al duidelijk was dat Kharitonov na het gevecht met Alistair bij GG zou komen.

Ralph
10-10-2007, 21:00
Bedankt voor de samenvatting! Dan had ik toch wel goed begrepen

Evilman
10-10-2007, 21:19
boeiend :D als k m maar zie vechten!

Highline
10-10-2007, 21:21
boeiend :D als k m maar zie vechten!

als ik hem zie trainen is dat ook al voldoende ;)

MB667
10-10-2007, 21:28
joh ;) je mist zoveel :)

@ michaell..neen ;) waarschijnlijk binnekort mits toestemming want het is natuurlijk wel geheim wat er allemaal bij de ggteam trainingen gebeurd :P

toch wel een paar voor zijn russische fans op ValeTudo.ru - Главная (http://www.valetudo.ru) en Mix Fight M-1 - бои без правил: обзоры боев, интервью с бойцами, публикации, фотографии, видео (http://www.mixfight.ru?)

Lee Hottie # 1 fan
10-10-2007, 21:47
Beste Len
Sprookjesbosfiguren moeten de mond gesnoerd worden door grote mensen, de dagelijkse jaloerse fantasie van dit soort impotente kaboutertjes maakt meer kapot dan je lief hebt. Jij kent nog niet 10% van fabeltjes, verzinsels en tonnen met modder wat gegooid wordt door dit soort fantasten. Zo proberen deze JSK'r brieven te schrijven naar nederlandse tv,sponsoren en promoters en dagbladen met verhalen over hoe gevaarlijk de gruwelijke grommers wel niet zijn en vooral geen zaken met de GG te doen and dat Boris Boef een crimineel is etc etc (dus niet alleen maar een verhaaltje op een forum hier). E-mails, brieven, telefoontjes met taal en uitspraken waar de honden geen brood van lusten en dat allemaal omdat een team succes heeft! Verder veel indianen verhalen ooh de gg doet dit en ooh de manager doet dat, i.p.v dat men de sport promoot, schreeuwt men rotzooi van het hoogste roddelgehalte wat de sport alleen maar schaad.

Wat heeft het voor zin om boven dit soort figuren te staan maar ze niet ontmaskeren? Iedereen moet gewoon weten dat die fantasie kabouter uilskuikens gewoon gefrustreerde JSK'rs zijn en gewoon keer op keer onzin uitkramen. Zo werd een GWK'r al een keer ontmaskerd op dit forum omdat hij per ongeluk onder zijn eigen naam had ingelogd dit gebeurede op dit forum omdat hij totaal gefrusteerd werd van het repliek dat hem gegeven werd op datzelfde forum. Maar het is niet alleen de GWK'r er zijn veel jaloerse fantasten die i.p.v werken aan de promotie van de sport en samenwerken, alleen maar afgeven op mensen die succesvol zijn. S'avonds dromen zij om ook lid of aan het roer te staan van de Gruwlijke Grommers, maar ja dan moet je wel keihard werken en niet fantaseren maar presteren!

beste kabouterstamper.

ik snap wel dat er frustaties onstaan bij zulk soort verhalen en aantijgingen, maar doe je op deze manier niet zelf mee aan het verhaal? ik bedoel zou het niet verstandiger zijn omdit op een volwassen manier op te lossen? ipv met modder gooien op een forum. Op deze manier schaad het ook u imago en mist de actie dus deels zijn doel in my opinion ( lees het is dus mijn mening en geen kritiek of iets dergelijks)

kabouterstamper
11-10-2007, 03:13
beste kabouterstamper.

ik snap wel dat er frustaties onstaan bij zulk soort verhalen en aantijgingen, maar doe je op deze manier niet zelf mee aan het verhaal? ik bedoel zou het niet verstandiger zijn omdit op een volwassen manier op te lossen? ipv met modder gooien op een forum. Op deze manier schaad het ook u imago en mist de actie dus deels zijn doel in my opinion ( lees het is dus mijn mening en geen kritiek of iets dergelijks)

Frustraties? hahahahaha weet je hoe lang het geduurd heeft voordat een nederlandse tv zenders eindelijk onze helden uitzend of dagbladen er over berichten zonder criminele inslag ? Juist sinds de oprichting van de sport niet.
Ik gooi niet met modder maar laat wel zien dat andere er mee gooien en het voor onze liefhebber proberen te verzieken omdat hun eigen ego niet gestreken kan worden. En dat het allemaal onwaarheden zijn en dus leugens gemaakt uit jaloezie. Ik ben een kabouterstamper en heb zelfs in het grote sprookjesbos een goeie naam.
Heeft de desbetrefende JSK'r nog iets stoms te melden gehad nadat de fameuze kabouterstamper hem van repliek had gegeven en de waarheid aan het licht had gebracht?
Actie bereikt doel!
Als deze JSK'r het gewoon onder zijn eigen naam had gepost had het ook zo opgelost geweest, maar deze heldhaftige JSK'r zijn natuurlijk anoniem in hun brieven en roddelverhalen aan dagbladen,tv, sponsoren en forum bezoekers.
Hele zielige JSK'rs,shame on you