PDA

View Full Version : K1 GP Las Vegas (*SPOILER*)



marcelt
12-08-2007, 15:37
first name = winner

reserve: Doug Viney vs. Mahmoud Fawzy - first round by KO

Tournament:
Pitchkounov vs. Nakasako - Unanimous decison
Cheek vs. Lee - TKO Round 3
(strange, Lee was hurt and the ref early stopped. Lee complains, no idea why, perhaps a deep shot? It's imo not viewable if it was by a pure body shot or also a deep shot when the hands went down).

Barry vs. Nordstrand KO 2 (low kick)
Samedov vs. Ton - TKO 2R (kick to the body)

Viney in for Cheeks
Viney vs. Pitchkounov - Unanimous decison

Samedov vs. Barry - Split decision

Viney vs. Samedov - Unanimous decison
Final Winner Doug Viney


Superfights:
Mastov vs. Vondracek - TKO R3
Leko vs. Mo - Unanimous decison
Bregy vs. Sefo - Split decison

THNX to K1 Fans

Staat goed op Bregy's erelijstje!

marcelt
12-08-2007, 15:45
Nog wat commentaren van K1 Fans:

"Im totally disappointed from Las Vegas Superfights http://k-1fans.com/forum/images/smiles/icon_evil.gif

Mo vs. Leko & Sefo vs. Bregy - really bored fights http://k-1fans.com/forum/images/smiles/icon_confused.gif
I think best of this night superfight was Vondracek vs. Mastov http://k-1fans.com/forum/images/smiles/icon_exclaim.gif "

"This event was horrible...and that Samedov vs Barry decision was even worse.I don even care who "wins" this.
And Leko was hugging Mo like he is in love with him, nobody came to fight today it seemed to me http://k-1fans.com/forum/images/smiles/icon_sad.gif "

"I think the tournament was okay, not more not less.
Superfights dissapointing (but I was expecting that they are mismatches, so no big dissapointment for me), only Mastov vs. Vondracek was entertaining."

Nou ben blij dat ik ben blijven liggen, geloof ik.

ashi76
12-08-2007, 17:32
Wat een kut lineup trouwens. :twak:

Jeru
12-08-2007, 17:45
Gelukkig toch maar niet de wekker gezet ;)

Tsuki
12-08-2007, 17:59
ziet er behoorlijk waardeloos uit die line up maar dat zegt ook niet altijd alles ..................................

Joop Kasteel
12-08-2007, 18:05
Ik heb de wedstrijd nog niet gezien maar ben erg blij voor Bjorn. Hoe je 't ook went of keert; Sefo is een topvechter, ga er maar aan staan!

marcelt
12-08-2007, 18:38
Zie ook verslag bij de buren: http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=23782&start=0

remco pardoel
12-08-2007, 20:58
ik ben blij voor Breggy dat hij gewonnen heeft.
Ondanks dat hij met een blessure het gevecht toch aanging!
Sefo is een meer dan moeilijke tegenstander.

Je kan niet altijd een super gala neerzetten als je er elke maand een geeft
Ik kan me ook niet herinneren dat ik een weekend heb meegemaakt dat er met voetbal in een speeldag per wedstrijd 8 scores zijn gevallen.

Dus een K-1 zonder veel ko's kan ook gebeuren..

Richelieu
12-08-2007, 21:02
Ik heb de wedstrijd nog niet gezien maar ben erg blij voor Bjorn. Hoe je 't ook went of keert; Sefo is een topvechter, ga er maar aan staan!

Voor Bregy is het natuurlijk een zeer goede partij geworden..Winnen van Sefo, toch iemand die tot de harde kern van de K1 behoord. Ik denk dat ik die wedstrijd nog wel even ergens download.

Zoals al meer is gezegd..de rest van de line-up was crap...:(

The Bulldog
12-08-2007, 21:21
Alle comentaar op Breggy en dat hij niet met toppers kan meten..
nu ondanks zijn blessure vecht hij toch 3 rondes uit en wint...

pak aan zou ik zeggen..

Ralph
12-08-2007, 21:34
Ja, ik weet niet wat het is met Björn Bregy, maar echt populair is ie niet, wat hij ook doet. Ik vind dat hij wel op zijn plaats is in de K-1: de resultaten spreken voor zich.

De engelse K-1 commentator Will Vanders heeft het ook niet zo op Bregy gezien zijn uistspraak: "Bjorn Bregy: The place where speed and creativity go to die."

Ik snap niet hoe Bregy aan dat slechte image komt. Hij wint gewoon zijn gevechten en is ook niet echt een bad boy o.i.d. en volgens mij is hij ook vrij respectvol naar zijn tegenstanders. Misschien dat mensen niet kunnen verkroppen dat hij met zijn niet al te sierlijke vechtstijl toch menig partij weet te winnen (en ook tegen toppers)? Ik weet het anders ook niet.

Slome
12-08-2007, 21:43
2X
RALPH IS RIGHT

The Bulldog
12-08-2007, 21:44
in mijn ogen een echte sterke basis vechter ....

Ik vind hem ook niet spectaculair om naar te kijken, maar ja met basis werk scoorde hij nu toch wel...

marcelt
12-08-2007, 22:52
Ja, ik weet niet wat het is met Björn Bregy, maar echt populair is ie niet, wat hij ook doet. Ik vind dat hij wel op zijn plaats is in de K-1: de resultaten spreken voor zich.

De engelse K-1 commentator Will Vanders heeft het ook niet zo op Bregy gezien zijn uistspraak: "Bjorn Bregy: The place where speed and creativity go to die."

Ik snap niet hoe Bregy aan dat slechte image komt. Hij wint gewoon zijn gevechten en is ook niet echt een bad boy o.i.d. en volgens mij is hij ook vrij respectvol naar zijn tegenstanders. Misschien dat mensen niet kunnen verkroppen dat hij met zijn niet al te sierlijke vechtstijl toch menig partij weet te winnen (en ook tegen toppers)? Ik weet het anders ook niet.
Het is net als bij Schilt. Het zie er wat robottig uit.

Quato
12-08-2007, 23:20
x2, alleen is het leuke van Bregy dat je van tevoren niet weet wie er gaat winnen, das bij Sem wel anders :-)

Fightchick
15-08-2007, 00:08
Ik heb begrepen dat Bregy ook hier werd uitgefloten. Komt denk ik door zijn vechtstijl die niet mooi is. Ik denk dat men het er te "makkelijk" uit vindt zien, alsof hij zich niet helemaal geeft.