PDA

View Full Version : Gerucht... Remy Bonjasky vs Peter Aerts @ final Elimination K1 2007



Italian*Berlusconi*
14-08-2007, 04:05
Hoorde net di tgeruchtje....
Discuss mocht het doorgaan.
Ik denk Peter op (t)ko 2de of 3de ronde... ik denk dat mocht Remy winnen dit op Beslissing zal zijn.... ben echt benieuwd naar deze partij sinds de arena waar die niet doorging. Hoop echt dat dit vaststaat.

Richelieu
14-08-2007, 04:08
Tijd zal het leren. Wanneer geeft de K-1 Comp. de officiele matchmaking vrij voor de Final Elimination?

Wheelie
14-08-2007, 04:09
Lijkt mij echt een toppartij alleen jammer dat ze dan in de eerste ronde tegen elkaar uitkomen

Biiyen
14-08-2007, 04:09
Hoorde net di tgeruchtje....
Discuss mocht het doorgaan.
Ik denk Peter op (t)ko 2de of 3de ronde... ik denk dat mocht Remy winnen dit op Beslissing zal zijn.... ben echt benieuwd naar deze partij sinds de arena waar die niet doorging. Hoop echt dat dit vaststaat.

Ik hoop het niet eigenlijk want dat houdt in dat we een van beide moeten missen in de finals.:(

CDW
14-08-2007, 04:17
Zou wel een gruwelijke partij zijn maar dan idd liever in de finale!

Italian*Berlusconi*
14-08-2007, 04:21
nee ben blij dat ze dit zo doen.. voor 1 van hun lullig natuurlijk want die gaat niet door dan.. Maar nu zijn ze beide 'fris' en dus geen vermoeidheid etc opgelopen van evt eerdere partijen...

JeMalleMoer
14-08-2007, 08:37
Echt super om te zien, maar ik zie ze liever in een superfight oid op een ander event. Want ik zie ze beide graag bij de laatste acht. Want naast dat gevecht heb je 2 knudde gasten tegen elkaar waarvan 1 ook naar de laatste 8 gaat. Dat klopt niet.

Ze moeten het doen zoals K-1 Max. Daar kregen de gevestigde vechters allemaal een potentieel nieuw talent tegenover zich. Dat is voor mij iets logischer. Stel dat buakaw tegen masato moest, en Andy tegen Kraus, dan heb je al 2 topvechters die de finals moeten missen.

marcelt
14-08-2007, 09:46
Ze zijn graag een Nederlander kwijt. Ze willen wel eens een winnaar uit een ander land.

Thomasmurda
14-08-2007, 09:52
Ze moeten juist blij zijn met al die top vechters uit Nederland! Zonder Nederlanders zou de K-1 weinig aan zijn..

detje
14-08-2007, 10:26
Ze zijn graag een Nederlander kwijt. Ze willen wel eens een winnaar uit een ander land.
op zich ook best begrijpelijk...we zijn ook zo goed...

redjuh
14-08-2007, 11:49
Ze zijn graag een Nederlander kwijt. Ze willen wel eens een winnaar uit een ander land.

aint gonna happen

stiffler
14-08-2007, 17:04
ik ben blij dat het er nu toch van gaat komen. Denk dat Peter dit gaat winnen ! Maar wel jammer dat ze al zo snel tegen elkaar moeten!!

payap
14-08-2007, 18:15
Zou zonde zijn! Zo'n partij hoort als een superbout of als finake er te zijn en niet als Elimination gevecht.

Heb er dit jaar goede hoop op dat :

Peter Aerts de K-1 wint en Andy Souwer de K-1 Max!

Ralph
14-08-2007, 19:21
Dit zou natuurlijk een superpartij zijn, maar net als anderen hier, zie ik 'em ook liever tijdens de finale. Peter is echt in topvorm en ik hoop voor hem dat hij dit jaar de finale weet te winnen.

En verder kan ik me wel aansluiten bij payap: Aerts en Souwer gaan het dit jaar doen voor Nederland!

Remco
14-08-2007, 19:25
Jullie zijn aanstellers. Als er ieder jaar 2, 3 of zelfs 4 Nederlanders in de Grand Prix staan, is het ook niet zo gek dat er dan soms 2 elkaar al tijdens de final elimination treffen. Daarbij komt dat iedereen het erover eens is dat het op papier een mooie partij is, dus wat is het probleem. We kunnen met zoveel talent in Nederland nou eenmaal niet verwachten dat de weg geplaveid wordt om 4 Nederlanders ieder tegen een buitenlander in de eerste ronde van de Grand Prix te krijgen. Laten we liever in september genieten van deze partij en in december zien wie er uiteindelijk op mogen draven op het eindtoernooi.

Ralph
14-08-2007, 19:37
Is ook wel zo Remco, maar in andere jaren zag je bijna altijd dat de gevestigde namen het tegen de mindere goden/opkomende namen opnamen. En Remy en Peter horen eigenlijk beiden bij de gevestigde namen en in de finale te staan.

Mike
14-08-2007, 19:45
lijkt me een toppartij en ik vind het juist relax dat ze fris tegen elkaar beginnen ipv in finale met blessures en vermoeidheid.

boeit me niks dat ze niet in de finale elkaar pas treffen , er kan er sowieso altijd maar 1 winnen dus wanneer je uitgeschakeld wordt doet er niet zo veel toe

marcelt
14-08-2007, 22:54
Jullie zijn aanstellers. Als er ieder jaar 2, 3 of zelfs 4 Nederlanders in de Grand Prix staan, is het ook niet zo gek dat er dan soms 2 elkaar al tijdens de final elimination treffen. Daarbij komt dat iedereen het erover eens is dat het op papier een mooie partij is, dus wat is het probleem. We kunnen met zoveel talent in Nederland nou eenmaal niet verwachten dat de weg geplaveid wordt om 4 Nederlanders ieder tegen een buitenlander in de eerste ronde van de Grand Prix te krijgen. Laten we liever in september genieten van deze partij en in december zien wie er uiteindelijk op mogen draven op het eindtoernooi.
Remy en Peter horen bij de top 8 , dus wil ze liever allebei in de finale.

A-team
15-08-2007, 00:11
lijkt me een toppartij en ik vind het juist relax dat ze fris tegen elkaar beginnen ipv in finale met blessures en vermoeidheid.

boeit me niks dat ze niet in de finale elkaar pas treffen , er kan er sowieso altijd maar 1 winnen dus wanneer je uitgeschakeld wordt doet er niet zo veel toe

Tja en dan gaan ze er vol voor :rolleyes:

redjuh
15-08-2007, 00:17
in de semi's zie je imo een mooiere all or nothing pot dan in het hoofdtoernooi (behalve de finale)

Fightchick
15-08-2007, 00:56
Zal een vette partij worden. Ik denk dat Peter 'm gaat winnen. Ik had eigenlijk gehoopt dat deze partij de volgende keer in de ArenA plaats zou vinden...

MB667
15-08-2007, 01:57
Als Peter Aerts niet tot de finale doordringt, is er toch maar weer 1tje die 1000 procent kans maakt op de titel en dat is Sem Schilt.