PDA

View Full Version : Zaterdag 29 september 3e grappling wedstrijddag



Yoseikan Ede
14-08-2007, 04:36
Hierbij nodigen wij u uit voor de 3e competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 29 september 2007.
Er zal in totaal op 3 dagen worden gestreden en er zullen na die drie dagen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt .
Per dag zijn er dagprijzen te verdienen, ook worden de behaalde punten opgeteld en kan men T-shirts verdienen oplopend in de kleuren geel, oranje, groen, blauw, bruin en zwart.
Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse.
De weging zal in 2 groepen plaats vinden.
De 1e weging is van 10:00 tot 11:00 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 12:00 tot 13:00 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!
Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag. Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 15,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Groen in t-shirt klassement
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.
Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.
Er kan alleen via de website of het bijgeleverde formulier worden ingeschreven, elke andere vorm van inschrijven wordt niet geaccepteerd.
Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

Inschrijven kan via http://www.yoseikan.nl/?action=inschrijf (http://www.yoseikan.nl/?action=inschrijf)

joost
14-08-2007, 04:38
Gaaf! heb er zin in :D

Boem Boem
15-08-2007, 04:39
En anders ik wel......lekker knallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu

Chris

Zanshin
15-08-2007, 07:13
Yes, superrrrrrrr!! Ik heb me gelijk in geschreven, baalde al dat ik de laatste niet heb mee kunnen doen.
Ik ga alleen nu een gewichtsklasse zwaarder vechten -91 kg, dus dat zal weer een zware dag gaan worden.
Maar ik kijk er al weer naar uit, tot de 29e mensen!!

Christophe
17-08-2007, 00:37
Team Exit will be there! ;)

schurem
20-08-2007, 01:17
ik heb me ook ingeschreven. wordt mijn eerste wedstrijd. heb er zin in! Mijn huidige gewicht is drieentachtig half a vierentachtig, maar ik heb me ingeschreven voor -83, dat kilootje krijg ik er nog wel vanaf lol

Yoseikan Ede
30-08-2007, 05:16
Pump it up!!

Dragao
30-08-2007, 06:39
Ben er zeker weer aanwezig

MilfhunterMMA
30-08-2007, 07:12
hmmm ik misschien ook wel alleen weet ik niet of ik op tijd weer onder de 91 kan zitten en of ik weer in shape ben. komt er dit jaar nog een grappling dag?

joost
30-08-2007, 09:20
ben je er klaar voor sebas? ;)

HUNTER
30-08-2007, 17:27
As ready as I'll ever be!! :thup:


Gaat helemaal goedkomen, heb er zin in!

Christophe
30-08-2007, 21:03
hmmm ik misschien ook wel alleen weet ik niet of ik op tijd weer onder de 91 kan zitten en of ik weer in shape ben. komt er dit jaar nog een grappling dag?

Nope, dit is voor 2007 dag 3 van 3, dus voor een volgende zal je een paar maanden moeten wachten tot in 2008. Misschien dat er wel nog een Shooto grappling dag komt?!

Yoseikan Ede
02-09-2007, 19:36
ttt

Impulse
11-09-2007, 00:32
nog 2 a 3 weken

schrijf je in :thup:

The Bulldog
11-09-2007, 01:29
ik ben er bij met Heintz natuurlijk...

mama
11-09-2007, 02:06
heb er ook zin in
het is altijd gezellig in Ede!!!

Yoseikan Ede
11-09-2007, 03:00
Team Exit will be there! ;)

Hmmm nog geen inschrijvingen binnen zien komen:wacko:

ValeTudo
11-09-2007, 06:51
G-force gym wil B there 2 ;)

Christophe
11-09-2007, 22:29
Hmmm nog geen inschrijvingen binnen zien komen:wacko:

Tuurlijk niet, de helft weet nog niet zeker of ze gaan komen, en in welk gewicht ze zitten. But don't worry, je krijgt je lijstje een week op voorhand! ;)

Yoseikan Ede
20-09-2007, 05:44
volgende week is het zover :thup:

joost
20-09-2007, 05:51
heb der zin in :D

HUNTER
20-09-2007, 07:20
ik ook!

Zou leuk zijn als er weer een enorme opkomst is!

Boutsen83
20-09-2007, 16:37
Heb der zin in
1e x dat ik meedoe

Impulse
25-09-2007, 06:50
Tuurlijk niet, de helft weet nog niet zeker of ze gaan komen, en in welk gewicht ze zitten. But don't worry, je krijgt je lijstje een week op voorhand! ;)


where is the list?;)

Richelieu
25-09-2007, 19:22
Mixfight.nl zal ook proberen om er wat moois van te maken..;)

Christophe
28-09-2007, 06:21
where is the list?;)

Net verstuurd! Sorry voor de vertraging! ;)

ValeTudo
28-09-2007, 06:59
half 8 smorgens verzamelen :sleep1:

Yoseikan Ede
28-09-2007, 07:04
Morgen laatste dag voor de inschrijving.
Er kan tot 21:00 uur worden ingeschreven!!

Zaterdag inschrijven kost € 15,00

Dus voor degene nog nog willen meedoen.... inschrijven!!

ValeTudo
29-09-2007, 06:13
Slapen,,morgen vroeg dag....

Verheugmode inside :thup:

zane!
29-09-2007, 07:36
too bad... too bad..

vorige week vinger gebroken tijdens t trainen op weg naar deze dag.. de laatste keer ook voor t eerst mee gedraaid in Ede, wou graag weer terug komen voor de 100+ klasse..

anyway, do enjoy this day, ben benieuwd naar foto's, verhalen..

big'up, zane..

Richelieu
29-09-2007, 07:41
Zondagmiddag moet er een serie foto's van mij online komen Zane!, dus je mist niets.....op de sfeer dan..;)

HUNTER
29-09-2007, 08:24
pfffff

moet nu maar eens gaan slapen... morgen weer veel te vroeg in Ede zijn

123trisweat
29-09-2007, 15:59
Succes iedereen!

Ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen.

(ondertussen probeer ik een K-1 stream te vinden ;))

Justinian
29-09-2007, 21:36
Ik sprak Joost Wageman (Angelo gym) net en hij is kampioen geworden in de klasse -70kg bij de gevorderden! Gefeliciteerd met deze topprestatie Joostoooooo!

Jeru
29-09-2007, 21:39
Gefeliciteerd! Jammer dat dit niet op het bekende kanaal is te zien hehe.

Wobbli
29-09-2007, 22:35
Juusto! Top.

En natuurlijk niet zijn trainer Roy van der Wal (Wanna play?) vergeten!

Beide gefeliciteerd!!

:thup: :thup:

HUNTER
30-09-2007, 00:27
Joost gefeliciteerd!!!

ik heb er nog alles aan gedaan, eindelijk Joost gesubmit (yeah!), vandaag gedaan wat ik moest doen maar mn achterstand op Joost was net te groot..... Hoewel Edgar het nog even spannend maakte door mij naar voren te halen hahahahaha.

Maar het was een leuk kampioenschap dit jaar. Helaas zie je toch iedere keer weer enorme beginnerspoules en erg kleine gevorderden poules. Ik hoop dat de doorstroming volgend jaar weer beter zal worden.

Het was verder super tof, organisatie bedankt en tot volgend jaar!!

Dennuz
30-09-2007, 00:48
Joost Congratz jongen!

Hoef ik me ook niet meer te schamen als ik moet kloppen met trainen ;)

123trisweat
30-09-2007, 00:58
houden jullie ons op de hoogte zodra de vid's verschijnen op y-tub, dailymotion of welke vid site er dan ook wordt gebruikt.

The Bulldog
30-09-2007, 03:27
het was weer gezellig hoor...

Heintz heeft veel geleerd vandaag dus doel bereikt...iedereen bedankt voor de leuke dag...

De dikke nudist
30-09-2007, 03:34
Ooooooooow, dat was "Project Heintz", ik dacht al; ik ken die gasten ergens van.

Cool.

sootje
30-09-2007, 04:09
jaa ik ben voor vandaag 3de geworden en nederlandskamioen :D
iedreen gefeliciteerd was een leuke dag :D

The Bulldog
30-09-2007, 04:14
Ooooooooow, dat was "Project Heintz", ik dacht al; ik ken die gasten ergens van.

Cool.


haha ja idd ... we werden even vrij gelaten...

Moet zeggen erg leuk hoe mensen waaronder Zona mma reageerde op de inzet van |Heints..

Zona mma heeft Heintz zelfs een kleine sponsering aangeboden in de vorm van een broekje...

tochheel tof als extra motivatie...

Impulse
30-09-2007, 05:08
Iedereen die in de prijzen zijn gevallen: Congratz!!
allemaal goed gedaan. Helaas kon ik wederom niet alles zien maar Het was weer vanouds gezellig. Leuk om weer veel mensen terug te zien. Tot volgend jaar!!! :thup::thup:

cholitzu
30-09-2007, 05:20
Echt goeie sfeer, perfect georganiseerd, Mooie partijen , helaas niet alles gezien, maar er lag weer aardig wat talent op de mat....:thup:

En natuurlijk iedereen gefeiciteerd..

Iggy
30-09-2007, 05:35
Joost gefeliciteerd man, klasse!

joost
30-09-2007, 07:01
Justi, Sebas, iggy en de rest bedankt :)

Vandaag was de opkomst weer groot in ede, de opkomst in mijn poule wat minder..
de opkomst in de -70 gevorderden waren vandaag 4 man (incl. mezelf)! Niets aan te doen! Gewoon gaan.. drie partijtjes draaien.
Was niet zo`n topdag voor mij beetje slecht gedraaid. 2 keer verloren 1 gewonnen!
Verloren op punten van PJ en een submission tegen van Sebastiaan (congratz sebas, nu heb je me eindelijk laten kloppen hehe.. 2-1 ;))
En 1 pot heb ik gewonnen op punten!

Het was nog even spannend.. PJ en ik hadden allebei 1 punt behaald! mocht PJ verliezen tegen de ''andere speler'' dan zouden we alle drie 1 punt hebben (sebastiaan die alle 3 de potjes had gewonnen op submission had al 6 punten dus verzekerd van de 1e plaatst)
Dus mocht PJ verliezen dan zou er nog een partij komen voor de 3e plek.. zou ik dan op de 4e plek terecht komen zou ik geen punten behalen in het klassement en zou Sebastiaan er met de titel vandoor gaan.. dus ik werd al aardig benauwd aangezien ik mn duim licht had gekneusd tijdens de partij tegen sebastiaan.
Dus had PJ ff flink onder druk gezet dat ie MOEST winnen! Haha.. en dat deed ie gelukkig ook :thup:

Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!! tot volgend jaar mannen!!
Ik ga in ieder geval weer aan de bak want was vandaag niet echt tevreden over mijn resultaat! maarja win some lose some.. ik ben in ieder geval blij met mn titel en blij dat ik Roy trots heb kunnen maken :)!!


OSU!!!

Patty
30-09-2007, 07:16
Feli Joost!

Heb de foto's ff bekeken via een trotse Roy.

joost
30-09-2007, 10:46
Feli Joost!

Heb de foto's ff bekeken via een trotse Roy.


thnx :D

Christophe
30-09-2007, 17:53
Was inderdaad weer een topdag, ik vind Ede altijd geweldig! Jullie vragen verslagen, dan krijgen jullie ze ook! ;)

Tot mijn grote vreugde merk ik dat de -83 gevorderden klasse elke "Ede" groter en groter word, en het is - naar mijn subjectieve mening - ook één van de moeilijkere klassen waar kracht en techniek perfect gecombineerd worden. En het mooie is: met heel veel wederzijds respect en vriendschap. Deze klasse heeft alles om een publiekslieveling te zijn (effe beetje reclame maken ... waar blijven de sponsors?! :p).

Aangezien er gisteren zoveel mensen meevochten in de -83 gevorderd werd hij opgedeeld in 2 poules (voor de allereerste keer, als ik me niet vergis). Ik zat in een zware poule met Niels Tuhumury en Pieter Moore van Rickson Gracie, Marco Querreveld van Physical, Arno Verbraak van Team de Groot, Willem Peeters van Pardoel en dan ben ik volgens mij nog iemand vergeten. Maar wel allemaal erg technische en sterke jongens.

M'n eerste partij was tegen Marco Querreveld, waartegen ik tijdens de eerste "Ede" van dit jaar had moeten afkloppen op heelhook (ik had die week een serieuze griep gehad, en begon tijdens die partij tegen Marco onmiddelijk te draaien waardoor ik als een mak lammetje in de heelhook terecht kwam. Gelukkig begon door die verliespartij m'n adrenaline te pompen, en heb ik de rest van m'n partijen van die dag - o.a. tegen Oktay K. - met submission kunnen winnen). Ik had dus iets goed te maken, en was dan ook blij dat ik Marco kon heelhooken binnen de 25 sec.

Arno Verbraak is een erg sterke en verrassende vechter. Ik was dan ook blij dat ik de partij toch met een submission (armbar) kon binnenhalen (hij wou maar niet tikken voor m'n poging tot choke van de mount ;)). Met Team Rickson heb ik het erg moeilijk gehad, ze worden sterker en technischer op een supersnel tempo. Ik heb bij beiden een minuut overtime moeten vechten, en telkens zei de scheids dat de beslissing alleen over de laatste minuut zou vallen. Ik win niet graag op punten, laat staan op beslissing dus dit was telkens het toverwoord om me nog even extra te motiveren. Ik kon Pieter met een guillotine en Niels met een heelhook submitten (al had deze laatste al eerder last van z'n enkel ... sorry Niels)!

De match tegen Willem was het "komisch" intermezzo: hij had me in Hasselt in de finale van een BJJ-tornooi mooi te pakken met een takedown in de verlenging, en Jochem (Branderhorst) moest hem (en mij) daar in het begin van deze partij nog eens aan herinneren. Spijtig genoeg voor Willem had ik bij het no-gi gedeelte in Hasselt vrij snel een staande guillotine kunnen zetten, en dank zij Jochem moest ik ook daar terug aan denken. Dus toen Willem voor de take-down ging ... deed ik dat nog eens over! Willem kon er gelukkig mee lachen (zei nog "replay"), Jochem ook. Toffe kerels bij Team Pardoel. Nog een funny detail: m'n leraar was maar aan 't roepen dat ik op die take-down attempt moest reageren door naar de half-guard te gaan en vroeg zich af waarom ik "niks" deed. Tot Willem aftikte! :p

Over het verdere wedstrijdverloop kan ik vrij kort zijn. In de halve kruis-finale kwam ik uit tegen m'n goede vriend Niek Tromp, die ook deze keer onverslaanbaar bleef voor mij. Een beetje het klassieke Christophe-Niek verhaal: hij komt in m'n guard, ik kan 'm niet echt in gevaar brengen, hij passeert na een tijd m'n guard, controleert even en de tijd is voorbij. Halve finale verloren, 5 submissions (volgens mij vergeet ik nog iemand met een heelhook) gemaakt en toch "maar" derde van de dag ... balen! :(

Niek verliest de superspannende en erg technische finale tegen Sebastiaan van Tatsujin en de dag zat erop.

Toch nog een "Happy End". Ik werd toch nog eindwinnaar en dus Nederlands kampioen van deze kampioenenklasse. En ik niet alleen: nog 4 andere Exit-toppers wisten de beker te behalen: Khoetyev Tamerlan (wij noemen hem op de training gewoon Capoeira Tim), Maurice Goffart, Wim de Putter en Suzanne Joossen. En daar zijn we als team erg trots op! ;)

PS: M'n gevechten van deze "Ede" zijn gefilmd. Als de kwaliteit goed genoeg is, en jullie vinden het leuk wil ik ze wel op youtube plaatsen. Maar dan alleen als Justi belooft er geen photoshop-toestanden mee uit te halen! ;)

Richelieu
30-09-2007, 18:00
Leuk verslag Christophe!! Ben nu even bezig met een foto impressie en die moet over een half uurtje denk ik online komen...;)

Christophe
30-09-2007, 18:13
Leuk verslag Christophe!! Ben nu even bezig met een foto impressie en die moet over een half uurtje denk ik online komen...;)

Bedankt amigo, was erg cool je eens op een grappling-event te zien. Ik hoop dat je het leuk genoeg vond om nog eens te komen! Ik beloof dat ik dan beter m'n best zal doen om niet tegen die monsterachtig grote lens van je te stoten! ;)

nicolas the red
30-09-2007, 18:45
jesus christ, 8 keer gevochten gisteren... mijn lichaam haat mij momenteel. maar wel eerste plaats! :hooray:
ik dacht, de jongens in de -91 kg divisie zullen wel minder sterk dan die in -100. niet dus. :eek:

marcelt
01-10-2007, 02:05
Zijn de uitslagen ergens te bekijken?

fireblade900
01-10-2007, 03:11
Hey Christophe,

Leuk verslagje, vergeet ook het publiek niet he. Vooral die brunette met dat staartje haha.

Greetz Maarten

yaware
01-10-2007, 08:35
Het was nog even spannend.. PJ en ik hadden allebei 1 punt behaald! mocht PJ verliezen tegen de ''andere speler'' dan zouden we alle drie 1 punt hebben

Hoi Joost, Sebastiaan en PJ, proficiat met jullie podiumplaatsen! Was leuk tornooi in Ede.

Christophe
01-10-2007, 15:20
Hey Christophe,

Leuk verslagje, vergeet ook het publiek niet he. Vooral die brunette met dat staartje haha.

Greetz Maarten


Hahahaha ... leuke anekdote!

Ik sta langs Maarten tegen de muur bij de mat waar we moeten vechten en daar staat ook een érg leuke brunette met een staartje. Ik tik met m'n elleboog tegen Maarten en zeg "Kijk, helemaal niet verkeerd hé". Waarop Maarten vraagt of ik haar nummer moet hebben. Ik zeg van niet, omdat ik al een vriendin heb. "Ken je haar dan" vraag ik nog. En met de meest gelukzalige glimlach op z'n gezicht laat Maarten me weten dat het zijn vriendin is!

Je moet geen medaille krijgen om een kampioen te zijn! ;)

Christophe
01-10-2007, 15:22
Er stonden trouwens nog twee erg leuke dames te kijken bij onze mat (ik denk een tweeling). Is dat door de Rock 'n Roll-uitstraling van de -83 gevorderden? Waarschijnlijk waren het gewoon vriendinnen van Sebastiaan, maar hoop doet leven! ;)

Justinian
01-10-2007, 16:26
PS: M'n gevechten van deze "Ede" zijn gefilmd. Als de kwaliteit goed genoeg is, en jullie vinden het leuk wil ik ze wel op youtube plaatsen. Maar dan alleen als Justi belooft er geen photoshop-toestanden mee uit te halen! ;)
Ik beloof dat ik de filmpjes niet zal photoshoppen... :D Gefeliciteerd met je eerste plek trouwens!

nicolas the red
01-10-2007, 17:02
Er stonden trouwens nog twee erg leuke dames te kijken bij onze mat (ik denk een tweeling). Is dat door de Rock 'n Roll-uitstraling van de -83 gevorderden? Waarschijnlijk waren het gewoon vriendinnen van Sebastiaan, maar hoop doet leven! ;)

doe niet belachelijk, iedereen weet dat de -91 beginners de plaats was waar het hardst gevochten werd ;)

joost
01-10-2007, 19:37
Er stonden trouwens nog twee erg leuke dames te kijken bij onze mat (ik denk een tweeling). Is dat door de Rock 'n Roll-uitstraling van de -83 gevorderden? Waarschijnlijk waren het gewoon vriendinnen van Sebastiaan, maar hoop doet leven! ;)



1tje was er van mij ;)... haha..

Necrodamus
01-10-2007, 22:32
De min 91 klasse klapte er zeker op..was mijn eerste keer dat ik deel nam en volgende keer ben ik weer van de partij..nog gefeliciteerd he Nicolas..de kerel waar je van verloor in de eerste partij was aardig sterk..

Prpooow

schurem
01-10-2007, 22:47
Maar het was een leuk kampioenschap dit jaar. Helaas zie je toch iedere keer weer enorme beginnerspoules en erg kleine gevorderden poules. Ik hoop dat de doorstroming volgend jaar weer beter zal worden.



Er zaten bij mij in de beginnerspoule wel een paar gasten die ik toch moeilijk als beginner kan aanmerken... (-83kg)

nicolas the red
01-10-2007, 23:03
De min 91 klasse klapte er zeker op..was mijn eerste keer dat ik deel nam en volgende keer ben ik weer van de partij..nog gefeliciteerd he Nicolas..de kerel waar je van verloor in de eerste partij was aardig sterk..

Prpooow
dat maakte de finale er des te spannender op! wel grappig, allebei uitgeput zo naar elkaar staren van: maak jij de eerste move? haha

54321
01-10-2007, 23:27
Er zaten bij mij in de beginnerspoule wel een paar gasten die ik toch moeilijk als beginner kan aanmerken... (-83kg)

yup...had hetzelfde gevoel:) paar goeie gozers ertussen hoor.

mama
02-10-2007, 00:26
Er stonden trouwens nog twee erg leuke dames te kijken bij onze mat (ik denk een tweeling). Is dat door de Rock 'n Roll-uitstraling van de -83 gevorderden? Waarschijnlijk waren het gewoon vriendinnen van Sebastiaan, maar hoop doet leven! ;)

haha dat ben ik toch
;)
maar het kan ook Kim geweest zijn. En haar vriendje huppelt hier ook rond. Dus zou dan maar uitkijken Christophe

Christophe
02-10-2007, 02:56
1tje was er van mij ;)... haha..

En de zus?! ;)

Christophe
02-10-2007, 02:58
Ik beloof dat ik de filmpjes niet zal photoshoppen... :D Gefeliciteerd met je eerste plek trouwens!

Ik weet dat photoshop alleen voor fotobewerking is, ik heb alleen geen idee wat er allemaal op de markt is voor bewegende beelden! Maar goed, erger dan die vorige foto zal het niet kunnen vrees ik! ;)

Bedankt voor de felicitaties, zodra ik m'n camera terug heb, zal ik ze op youtube plaatsen!

Justinian
02-10-2007, 07:02
Ik weet dat photoshop alleen voor fotobewerking is, ik heb alleen geen idee wat er allemaal op de markt is voor bewegende beelden! Maar goed, erger dan die vorige foto zal het niet kunnen vrees ik! ;)
Je moet mij en jezelf niet onderschatten hahaha :D

sanmiguel
02-10-2007, 07:13
heel leuk tornooi! Hoog niveau en mega organisatie!
Proficiat aan Exit voor de results!... en Christophe... nice 2 met you! cool guy

Greetz

Yoseikan Ede
02-10-2007, 07:20
De uitslagen komen deze week nog op de yoseikan site te staan.
Als ze er staan zal ik het hier even melden.

123trisweat
02-10-2007, 07:40
kwam ik toevallig tegen

http://www.youtube.com/watch?v=yiLb1e5FoFU (http://www.youtube.com/v/yiLb1e5FoFU)

YouTube - ede 29-09-07 (http://www.youtube.com/watch?v=iQ2Wu00YBFw)

etc

cholitzu
02-10-2007, 09:19
Christophe : Ik weet dat photoshop alleen voor fotobewerking is, ik heb alleen geen idee wat er allemaal op de markt is voor bewegende beelden! Maar goed, erger dan die vorige foto zal het niet kunnen vrees ik!

Hey Christophe was goed je weer te zien en nog gefeliciteerd.

Is bovenstaande een uitdaging???:D

Boutsen83
02-10-2007, 18:01
kwam ik toevallig tegen

http://www.youtube.com/watch?v=yiLb1e5FoFU (http://www.youtube.com/v/yiLb1e5FoFU)

YouTube - ede 29-09-07 (http://www.youtube.com/watch?v=iQ2Wu00YBFw)

etc


Bovenste filmpje heb ik geplaatst.
is -83kg beginners.

Heb nog meerdere filmpjes gemaakt, die zet ik van de week op Youtube

Christophe
03-10-2007, 03:14
Hey Christophe was goed je weer te zien en nog gefeliciteerd.

Is bovenstaande een uitdaging???:D

Bedankt Patrick, ook altijd leuk jou te zien!

En nee, dat was helemaal geen uitdaging. Ik weet dat het niet moeilijk is om "speciale" foto's van me te trekken waar dan nadien niet meer veel Photoshop-werk aan is, dus laat AUB zitten! ;)

Christophe
03-10-2007, 03:16
heel leuk tornooi! Hoog niveau en mega organisatie!
Proficiat aan Exit voor de results!... en Christophe... nice 2 met you! cool guy

Greetz

Ook fijn jullie te zien op een tornooi! Tot op de Dutch Open! :thup:

sebastiaan
03-10-2007, 04:13
ben ook alle partijen die we gefilmd hebben aan het plaatsen,binnenkort staan ze er allemaal op,gewoon op grappling ede zoeken, of Sebastiaan Mook

Christophe
04-10-2007, 15:58
ben ook alle partijen die we gefilmd hebben aan het plaatsen,binnenkort staan ze er allemaal op,gewoon op grappling ede zoeken, of Sebastiaan Mook

Of hier effe een linkje (misschien met wedstrijdverslag per partij?)?! ;)

Christophe
10-10-2007, 08:25
M'n eerste partij was tegen Marco Querreveld, waartegen ik tijdens de eerste "Ede" van dit jaar had moeten afkloppen op heelhook (ik had die week een serieuze griep gehad, en begon tijdens die partij tegen Marco onmiddelijk te draaien waardoor ik als een mak lammetje in de heelhook terecht kwam. Gelukkig begon door die verliespartij m'n adrenaline te pompen, en heb ik de rest van m'n partijen van die dag - o.a. tegen Oktay K. - met submission kunnen winnen). Ik had dus iets goed te maken, en was dan ook blij dat ik Marco kon heelhooken binnen de 25 sec.

YouTube - Grappling Ede (29/09/07) Marco vs Christophe (http://www.youtube.com/watch?v=ncWaWl242bA)



Arno Verbraak is een erg sterke en verrassende vechter. Ik was dan ook blij dat ik de partij toch met een submission (armbar) kon binnenhalen (hij wou maar niet tikken voor m'n poging tot choke van de mount ;)).

YouTube - Grappling Ede (29/09/07) Arno vs Christophe (http://www.youtube.com/watch?v=FmKv3-8imVs)



Met Team Rickson heb ik het erg moeilijk gehad, ze worden sterker en technischer op een supersnel tempo. Ik heb bij beiden een minuut overtime moeten vechten, en telkens zei de scheids dat de beslissing alleen over de laatste minuut zou vallen. Ik win niet graag op punten, laat staan op beslissing dus dit was telkens het toverwoord om me nog even extra te motiveren. Ik kon Pieter met een guillotine en Niels met een heelhook submitten (al had deze laatste al eerder last van z'n enkel ... sorry Niels)!

Ook met het posten van de filmpjes maken Pieter en Niels het me niet gemakkelijk. Ik krijg telkens de vermelding dat de bestanden te groot zijn (die minuut overtime doet het 'm weer) wanneer ik ze in Youtube probeer up te loaden. Tips, iemand?!



De match tegen Willem was het "komisch" intermezzo: hij had me in Hasselt in de finale van een BJJ-tornooi mooi te pakken met een takedown in de verlenging, en Jochem (Branderhorst) moest hem (en mij) daar in het begin van deze partij nog eens aan herinneren. Spijtig genoeg voor Willem had ik bij het no-gi gedeelte in Hasselt vrij snel een staande guillotine kunnen zetten, en dank zij Jochem moest ik ook daar terug aan denken. Dus toen Willem voor de take-down ging ... deed ik dat nog eens over! Willem kon er gelukkig mee lachen (zei nog "replay"), Jochem ook. Toffe kerels bij Team Pardoel. Nog een funny detail: m'n leraar was maar aan 't roepen dat ik op die take-down attempt moest reageren door naar de half-guard te gaan en vroeg zich af waarom ik "niks" deed. Tot Willem aftikte! :p
De match tegen Willem is bij het bekijken van het filmpje zelfs lolliger dan ik aanvankelijk dacht. M'n leraar (Maurice Goffart) is me aan 't filmen en aan 't coachen tegelijkertijd. In deze partij probeert hij me naar een guard te laten gaan, en wanneer dat niet lukt (en één van m'n benen tussen die van Willem zit) doet hij nog z'n best om me naar halfguard te laten gaan. Lollig hoe zijn stem verstomt, en hoe hij even nodig heeft om te snappen wat er gebeurde ... en er dan smakelijk om moet lachen! :lol:
YouTube - Grappling Ede (29/09/07) Willem vs Christophe (http://www.youtube.com/watch?v=RXlmp2dDvfI)

Evilman
10-10-2007, 20:34
Cool man die videos!
Leuk om zo een impressie te krijgen.

Heeft iemand enig idee hoeveel beginners
er onder de 65kg zitten voor mannen?

Christophe
11-10-2007, 01:48
Cool man die videos!
Leuk om zo een impressie te krijgen.

Heeft iemand enig idee hoeveel beginners
er onder de 65kg zitten voor mannen?

Geen idee, maar ik weet wel dat je geluk hebt dat onze Tim (Tamerlan Khoetyev) volgend jaar bij de gevorderden gaat vechten! ;)

Evilman
11-10-2007, 02:33
ja ik zag op zon site dat hij met 17 punten stuk boven de rest
uitstak. ik zag 5 in een rijtje.. maar waren er meer deelnemers
dan dat?

en ja geluk.. voor een beginner is zoiets toch een win/win situatie,
want echt verliezen kun je niet vind ik. En je leert er van :)

Christophe
12-10-2007, 06:57
ja ik zag op zon site dat hij met 17 punten stuk boven de rest
uitstak. ik zag 5 in een rijtje.. maar waren er meer deelnemers
dan dat?

en ja geluk.. voor een beginner is zoiets toch een win/win situatie,
want echt verliezen kun je niet vind ik. En je leert er van :)

:thup:

Arno verbraak
13-10-2007, 02:26
he christophe, over die 2 mooie dames he die naast onze mat stonden. hahahhaha we hebben dezelfde smaak dan want dat was mijn vriendin hahaha.

Ronald
13-10-2007, 04:08
he christophe, over die 2 mooie dames he die naast onze mat stonden. hahahhaha we hebben dezelfde smaak dan want dat was mijn vriendin hahaha.
Tja... dat geeft Christophe weer kansen hè :D .

Christophe
13-10-2007, 17:20
he christophe, over die 2 mooie dames he die naast onze mat stonden. hahahhaha we hebben dezelfde smaak dan want dat was mijn vriendin hahaha.

:thup: Hahahahaha ... goed zo amigo! Dat heb je netjes gedaan! ;)

Christophe
13-10-2007, 17:22
Tja... dat geeft Christophe weer kansen hè :D .

Nou Ronald (jij :evil:), ik weet niet of mijn vriendin daar wel mee kan lachen. En trouwens, als ik me niet vergis was het een tweeling. Arno is wel sterk, maar of hij er twee aankan ...!? Dus er is inderdaad nog een kans! ;)

Arno verbraak
13-10-2007, 23:04
beste christophe, het is geen tweeling! zijn wel zusjes van elkaar, dus 2 tegelijk is er niet bij he. dan krijg ik ruzie met mn trainer denk ik, hahahaha

Iwan
14-10-2007, 00:31
beste christophe, het is geen tweeling! zijn wel zusjes van elkaar, dus 2 tegelijk is er niet bij he. dan krijg ik ruzie met mn trainer denk ik, hahahaha

Dat weet ik wel zeker...:whistling:

Arno verbraak
14-10-2007, 02:11
respect!

Christophe
14-10-2007, 10:21
?!? Zijn het de zusjes van Iwan, of ...?!

Iwan
14-10-2007, 16:33
?!? Zijn het de zusjes van Iwan, of ...?!

Hahaha, nee man. De oudste is mijn vriendin, en de jongste is Arno's vriendin.

Christophe
14-10-2007, 20:22
Hahaha, nee man. De oudste is mijn vriendin, en de jongste is Arno's vriendin.

Tenzij er nog ergens een derde zus verborgen is, is deze zaak gesloten. Of nee, wacht ... als ze die vermeende derde zus verborgen hebben zal dat ongetwijfeld niet zonder reden zijn! Laten we de zaak hoe dan ook maar sluiten! ;)

Iwan
14-10-2007, 23:18
Tenzij er nog ergens een derde zus verborgen is, is deze zaak gesloten. Of nee, wacht ... als ze die vermeende derde zus verborgen hebben zal dat ongetwijfeld niet zonder reden zijn! Laten we de zaak hoe dan ook maar sluiten! ;)

Hahaha, er is inderdaad nog een derde zus...

Yoseikan Ede
15-10-2007, 00:01
De uitslagen van de 3e wedstrijddag zijn geplaatst.
Tevens de Nederlandskampioenen.
Kijk voor alle uitslagen op de yoseikan website.
http://www.yoseikan.nl/?action=nieuws

Yoseikan Ede
15-10-2007, 00:29
De foto's 56 stuks zijn ook geplaatst

Ritchie Vink
15-10-2007, 01:02
:thup:

Evilman
15-10-2007, 01:27
Hahaha, nee man. De oudste is mijn vriendin, en de jongste is Arno's vriendin.

lol :D zorg dat ze hun van voortaan te voren zien..
mindgames :pimp:

Briant
15-10-2007, 01:34
3e wedstrijddag Grappling 29 september 2007 (http://www.yoseikan.nl/fotos/grappling/sept2007/index.html)

fotos

nicolas the red
15-10-2007, 17:32
De uitslagen van de 3e wedstrijddag zijn geplaatst.
Tevens de Nederlandskampioenen.
Kijk voor alle uitslagen op de yoseikan website.
http://www.yoseikan.nl/?action=nieuws

geen -91 kg beginners nederlands kampioen?

Christophe
16-10-2007, 02:29
Hahaha, er is inderdaad nog een derde zus...

Als dat toevallig de knapste is ...

Of moet je bij De Groot trainen om bij die familie binnen te mogen?! ;)

Iwan
16-10-2007, 06:47
Als dat toevallig de knapste is ...

Of moet je bij De Groot trainen om bij die familie binnen te mogen?! ;)

Jij bent wel erg direct he? Gelijk bij de familie BINNEN mogen?

Christophe
16-10-2007, 16:03
Jij bent wel erg direct he? Gelijk bij de familie BINNEN mogen?

Hahahaha, in mijn brave hoofd bedoel ik er de voordeur mee ... wat jij onder die duivelse hersenpan allemaal afspeelt voor harde porno met het woord "binnenmogen" is daarentegen iets minder braaf! :p

Christophe
16-10-2007, 16:15
De uitslagen van de 3e wedstrijddag zijn geplaatst.
Tevens de Nederlandskampioenen.
Kijk voor alle uitslagen op de yoseikan website.
http://www.yoseikan.nl/?action=nieuws



Nederlands kampioen 2007 zijn:

Dames beginners
Soraya Borg

Dames gevorderd
Suzanne Joossens - Exit BJJ

Heren -65kg beginners
Tamerlan Khoetyev - Exit BJJ

Heren -65kg gevorderd
Maurice Goffart - Exit BJJ

Heren -70kg beginners
Nazim Hikmet

Heren -70kg gevorderd
Joost Wageman

Heren -76kg beginners
Rudolf Tevosyan

Heren -76kg gevorderd
Wim Deputter - Exit BJJ

Heren -83kg beginners
Bart Albers

Heren -83kg gevorderd
Christophe Deferme - Exit BJJ

Heren -91kg gevorderd
Jochem Branderhorst

Heren -100kg beginners
Dominik Sotiyovic

:thup:

mdk
16-10-2007, 22:48
Zijn er voor 2008 al nieuwe data bekend?