PDA

View Full Version : Fedor naar K1-Hero's (?)



Biiyen
18-08-2007, 07:33
Naar alle waarschijnlijkheid gaat Fedor vechten bij Hero's. Het gerucht gaat dat Fedor een contract heeft voor 5 wedstrijden en strijkt 1 miljoen per wedstrijd.

Bron: http://www.mmauniverse.com/news/SS1838

Aan de ene kant jammer want de sterkste zitten bij de UFC, aan de andere kant leuk want heel heel misschien kan K1 Hero's het gat dat Pride FC liet vallen weer opvullen! En wie beter in je stal dan de kampioen.

Eerste pot die ik wil zien : Fedor Vs Brock Lesnar :D

The Bulldog
18-08-2007, 07:36
Erg jammer gezien de match ups die niet door gaan...

had hem graag in de UFC gezien....

wordt dus weer regeren in een divisie..

maar dan wel een divisie met een stuk minder tegenstand...

laat zo toch een stukje status achter in mijn ogen...

terwijl ik een grote fan van hem ben...

Gulo gulo
18-08-2007, 07:39
Underdog heeft gelijk jammer dat hij in een op dit moment mindere divisie terecht komt. Maar ik zou zo één-twee-drie ook geen UFC HW kunnen noemen die Fedor zou verslaan..

Tony
18-08-2007, 08:01
nou, ten eerste geef ik fedor groot gelijk (als dit waar is)
Vechten is geen hobby, het is een fulltime baan. Het doel van deze baan is het verdienen van geld.

Nu heeft hij een contract voor 5 partijen.. Ervan uitgaande dat alles volgens plan gaat.... hoppa, 5 miljoen in de pocket... Zodra deze partijen om zijn zou het te gek zijn om even huis te houden binnen de hw divisie van de ufc.

Maargoed, ik zie een couture, sylvia, gonzaga, arlovski, minotauro of herring echt niet winnen van fedor...

(maar ik zou wel graag al die partijen zien)..


Maar ik bedenk me net... Brock Lesnar vs Fedor.. man man wat een upset als zo'n lesnar zou kunnen winnen... Maargoed, verdiend hij het om nu al tegen fedor te staan? Of moet hij eerst maar eens wat andere vechters tegenover zich krijgen?

lopez86
18-08-2007, 09:24
Dan is HERO'S heel hard bezig om concurrentie te bedrijven met UFC, want ook Sokoudjou was al benaderd om tegen Alistair te vechten op 17 september alleen gaat dat niet door, door visa problemen van Sokoudjou.

Al met al bestaat er door het (nog) geringe aantal vechters in de HW divisie van Hero's wel een kans dat ze Fedor tegenover Alistair matchen bijvoorbeeld...:eek:
En op een ander forum lees ik weer dat ze Fedor tegen Gilbert willen matchen.
Betekent dit dan dat Gilbert ook in onderhandeling is met HERO'S?

Ik snap er weinig meer van iig... maar ben wel heel benieuwd wie de meeste (en beste) toppers wegplukt uit het (totnogtoe) dode PRIDE.
White zal hier iig níet blij mee zijn want hij was ook in onderhandeling met Fedor.

De strijd is losgebarsten tussen heavyweight UFC en upcoming K-1 Hero's:thup::thup:

Ralph
18-08-2007, 10:56
Ik wil ook best nog wel een keer Fedor vs Fujita zien! Dat was een beste partij van beide kanten toen.

redjuh
18-08-2007, 13:46
zozo hij kiest geld boven zijn ongeslagen status (die neppe loss niet meegerekend). ik ga serieus alles zetten op Brock Lesnar als ze ooit tegen elkaar moeten. Brock Lesnar PWN3D Fedor

Tony
18-08-2007, 17:46
het zou werkelijk DÉ upset van de eeuw zijn...

Jani
18-08-2007, 18:17
als het zo is is het jammer

geen fedor vs coutoure,gonzage,arlovski,crocop(remach)

maar er zijn ook geruchten dat kharitonov en barnett naar heros gaan
en dat zijn in ieder geval al 2 hele mooie mach ups voor fedor

Wheelie
18-08-2007, 19:44
Brock Lesnar PWN3D Fedor

Heb je koorts ? ;)

De dikke nudist
18-08-2007, 19:52
Ik denk niet dat het om geld gaat, aan Fedor's diensten zijn gewoon veel randvoorwaarden verbonden.
Zoals het sambo verhaal en mogelijkheden voor de teamleden van Red Devil.
UFC wilde daar naar verluidt niks van weten en nu zitten ze dus met de gebakken peren (als dit klopt).

Het gaat dus niet om geld, maar om trouw zijn aan je team en liefde voor je sport.

Maar dat is maar mijn ondeskundige mening.

54321
18-08-2007, 20:31
effe op een rijtje:
fedor vs barnett
fedor vs lesnar
fedor vs allistair
fedor vs sokoudjou
fedor vs choi
fedor vs mighty mo
fedor vs manhoef :)
idd niet hetzelfde niveau als in de ufc(behalve dan barnett allistair en soko) maar zekers wel entertaining matchups toch? en wie wil niet de eerste minuut van een manhoef vs fedor zien:)

54321
18-08-2007, 20:33
ik denk ook dat ze een paar k-1 legendes tegen fedor zullen plaatsen op mma regels. ik denk dan vooral aan aerts, le banner, sefo.

RtoDeep
18-08-2007, 20:52
ik hoop dat na fedor er dan meer zijn die de stap naar hero`s maken

en hoeveel partijen heeft crocop nog bij de UFC ?? 2 of 4 miss??

Evilman
18-08-2007, 21:41
Zou idd wel beter zijn ja. Maar naar heroes of exc.
Zijn de betere organisaties imo.

Fedor tegen mo haha.. dat wordt een goodridge verhaal.

Biiyen
18-08-2007, 21:56
Laat K1-Heroes maar uitgroeien tot het nieuwe Pride, en het zou zo maar kunnen. Ze hebben de know-how, ze hebben de poen, ze hebben al een reeks goede vechters onder contract en ze hebben publiek, miljoenen en miljoenen vechtsport gekken.

Ik ben voorstander, ben geen voorstander van een UFC totale dominantie. Is geen goeie zaak. Laat er maar 2 supermachten zijn, beter voor ons.

Tony
18-08-2007, 21:59
Laat K1-Heroes maar uitgroeien tot het nieuwe Pride, en het zou zo maar kunnen. Ze hebben de know-how, ze hebben de poen, ze hebben al een reeks goede vechters onder contract en ze hebben publiek, miljoenen en miljoenen vechtsport gekken.

Ik ben voorstander, ben geen voorstander van een UFC totale dominantie. Is geen goeie zaak. Laat er maar 2 supermachten zijn, beter voor ons.



right on spot :)

Helemaal met je eensch...

Gulo gulo
18-08-2007, 22:04
Ik ben voorstander, ben geen voorstander van een UFC totale dominantie. Is geen goeie zaak. Laat er maar 2 supermachten zijn, beter voor ons.

Je hebt grotendeels gelijk het enige nadeel is dat de organisaties eigenlijk nooit hun kampioenen tegen elkaar laten vechten. Waardoor je altijd de discussie krijgt die eigenlijk in de ring/octagon uitgevochten moet worden.

michaell
19-08-2007, 01:42
Zoals het sambo verhaal en mogelijkheden voor de teamleden van Red Devil.Hij heeft gelijk inderdaad. Dat zijn juist de punten waar Dana White niks over wil horen.
Jullie moeten begrijpen dat Fedor de enige echte is in Rusland en hij wil zijn best doen dat wanneer hij 'met pensioen' gaat, er een nieuwe generatie mma-vechters in Rusland ontstaat.
Dat is dus promotie van andere Red Devil leden, in World Sambo vechten (promotion van Russische sport is ook geen raar als je Fedor bent).
Nog een punt vanwreving met Dana is het voornemen van Vadim Finkelstein (manager van Fedor) van het organiseren van UFC event in Rusland (Moscou of St.Petersburg). Het laatste klinkt zelfs voor mij (ben Rus) gek, echt waar.
MMA begint net populair te worden en ik twijfel dat er veel geld terug wordt verdiendmaar ja, dat zijn de voorwaarden van Finkelstein.
Zoals Biiyen hier zei, 2 supermachten is beter dan een hoewel ik zeker meer ervaren tegenstanders in UFC zie.
We zullen zien watskebeurt ik denk binnen een maand maximaal omdat tijd dringt...

michaell
19-08-2007, 01:55
Oh ja, ben vergeten te zeggen dat ik helemaal niks over het ondertekene van de contract bij K-1 gehoord heb.
Bovendien gisteren zei Dana White in UFC 74 press-conference het volgende:
"- Fedor will fight for the title when he comes in. "
Merk maar op dat het net gebeurd is en hij zei "wanneer" maar niet 'als'....

TheSkindo
19-08-2007, 02:52
Man wat mis ik Pride....

Khanom Thom
19-08-2007, 03:58
Man wat mis ik Pride....

Yep, x2!

KO TKO
19-08-2007, 04:21
Laat K1-Heroes maar uitgroeien tot het nieuwe Pride, en het zou zo maar kunnen. Ze hebben de know-how, ze hebben de poen, ze hebben al een reeks goede vechters onder contract en ze hebben publiek, miljoenen en miljoenen vechtsport gekken.

Ik ben voorstander, ben geen voorstander van een UFC totale dominantie. Is geen goeie zaak. Laat er maar 2 supermachten zijn, beter voor ons.

Ik hoop dat Fedor naar de UFC gaat, ik wil graag de topvechters tegen elkaar zien.

Briant
19-08-2007, 04:45
Oh ja, ben vergeten te zeggen dat ik helemaal niks over het ondertekene van de contract bij K-1 gehoord heb.
Bovendien gisteren zei Dana White in UFC 74 press-conference het volgende:
"- Fedor will fight for the title when he comes in. "
Merk maar op dat het net gebeurd is en hij zei "wanneer" maar niet 'als'....

Wishful thinking maybe?

michaell
19-08-2007, 05:38
Wishful thinking maybe?
Misschien wel. Dana White lult enorm af en toe. Zijn commentaar over Sean Sherk's steroidssituatie bijvoorbeeld :)

Maar iig wat K-1 contract betreft is dat niets meer dan rumor die al een paar weken circuleert, dus het wordt weer wachten wat er uitkomt.

Gary
19-08-2007, 14:04
Het zou idd echt zonde zijn... De beste HW vechters zitten eenmaal bij UFC op dit moment en hij zou meteen een title shot krijgen...

Maarja, ik kan hem geen ongelijk geven met een bod van vijf miljoen, en de matchups die er mogelijk uit zouden kunnen komen zijn heel interessant.

Ik denk dat lesnar, hong man choi, semmy schilt, allistair, barnett en soko allemaal een soort van bedreiging vormen. Evenveel als de UFC supersterren

micha
19-08-2007, 18:42
K1 heroes is goed dan kan hij tegen GG leden

DAJAK
19-08-2007, 19:15
Misschien wel. Dana White lult enorm af en toe. Zijn commentaar over Sean Sherk's steroidssituatie bijvoorbeeld :)

Wat had hij hier over verteld dan?

Tony
19-08-2007, 20:20
Wat had hij hier over verteld dan?

ben ook benieuwd ja :)

Biiyen
19-08-2007, 20:28
Wat had hij hier over verteld dan?

Dana White zei hierover dat hij eerst de vervolgonderzoeken wilde afwachten en dat hij Sean niet per direct wil schoferen omdat Dana in Sean geloofd en niet kan geloven dat Sean schuldig is. Om die reden bezit Sean ook nog steeds de belt en staat hij officieel nog in de boeken als Champ.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat hier slecht aan is? Ik vind het wel nobel van Dana dat hij achter zijn vechters / werknemers blijft staan totdat het echt bewezen is.

Biiyen
19-08-2007, 20:31
o ja de bron:

- DANA WHITE ADDRESSES SHERK SITUATION
Tuesday, August 07, 2007 - by Jeff Cain - MMAWeekly.com
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/4470-HEADLINE.jpg
UFC president Dana White spoke with MMAWeekly about the Sean Sherk situation and what Zuffa will do with the UFC Lightweight Title if Sherk's one year suspension is upheld by the California State Athletic Commission.

Sherk was granted an extension yesterday and will go in front of the commission in October seeking to win his appeal, or at the very least get a reduction in the one year suspension handed down by the commission for his positive test for the steroid Nandrolone following his UFC 73 lightweight title bout against Hermes Franca.

“I’ll see what the Commission says and I’ll go from there," the UFC president told MMAWeekly.

Asked if Sherk is suspended for a year, will he be stripped of his title? White answered, "I don't know. I want to sit down with him. I want to talk to him. He’s a good man. I want to talk to him.”

White continued, “He looked me in the eye and told me like a man, ‘I didn’t do it.’ I believe him. I don’t think he’s a liar. I don’t think he’s a cheater. He’s a good guy, he works hard and I’m going to take his word for it.”

Sherk's not the first UFC champion to test positive for steroids, and the UFC does not necessarily have to strip him of his title. There are a few different options the UFC could elect to use that they have implemented in the past when dealing with champions testing positive, not defending their titles or leaving the UFC altogether.

There have been two previous UFC champions that tested positive for steroids following a title fight, and each situation was handled differently.

Josh Barnett tested positive for steroids, something he still denies to this day, after defeating Randy 'The Natural' Couture at UFC 36 March 22, 2002. Barnett was subsequently stripped of his UFC heavyweight title. Couture and Ricco Rodriguez then fought for the vacant title at UFC 39.

Tim Sylvia tested positive for steroids following his UFC 44 win over Gan Mcgee September 26, 2003. Sylvia admitted guilt to the Nevada State Athletic Commission and willingly relinquished his belt. After serving his suspension, Sylvia fought Frank Mir for the vacant title at UFC 48. Unlike the Barnett situation where the number one and two contenders fought for the vacant title, the UFC did not strip Sylvia, as Sylvia chose to relinquish his title.

There have been four other circumstances with UFC title holders that forced Zuffa to take action, or not take action in two of the cases.

Jens Pulver obtained the UFC lightweight title by defeating Caol Uno at UFC 30 February 23, 2001. He defended the belt two times before leaving the UFC to fight in other promotions. Two years after Pulver first won the belt BJ Penn and Uno fought to a draw for the vacant title. The UFC dropped the lightweight division for a brief period before bringing it back and crowning Sean Sherk as champion at UFC 64 October 14, 2006. There wasn't a lightweight champion in the UFC for nearly six years.

In a similar situation, Murilo Bustamante became UFC Middleweight Champion by defeating Dave Menne at UFC 35 January 11, 2002. Bustamante defended his belt once before leaving the UFC to fight in Japan. There wouldn't be another UFC middleweight title bout for more than three years when Evan Tanner gained the middleweight belt by defeating David Terrell at UFC 51 February 5, 2005.

Tito Ortiz won the UFC Light Heavyweight Championship by defeating Wanderlei Silva at UFC 25 April 14, 2000. After defending the belt five times Ortiz was injured, was pursuing an acting career and in contract re-negotiations with the UFC that resulted in him setting out from competition for ten months. During that time the UFC was pushing for the long awaited match up between Ortiz and Chuck Liddell. When they were unable to put the bout together, and negotiations with Ortiz were at a stand still, the UFC lined up Liddell vs. Randy Couture at UFC 43 for the UFC light heavyweight interim title. Ortiz then fought Couture for the actual light heavyweight belt at UFC 44.

Frank Mir won the UFC heavyweight title defeating Tim Sylvia at UFC 48 June 19, 2004. Mir didn't get a chance to defend his belt due to a motorcycle accident on September 17, 2004 that broke his femur in two places. While Mir recovered from his injuries, the UFC created an interim title. Andrei Arlovski was crowned the UFC Interim Heavyweight Champion when he defeated Tim Sylvia at UFC 51 February 5, 2005. When Mir's recovery took longer than anticipated, Mir was stripped of the belt after fourteen months of inactivity. Arlovski was named the "undisputed champion" later that year.

At this point, the UFC doesn't know what they're going to do with the lightweight title if Sean Sherk has to serve a year suspension from competition. It's a waiting game, and clearly they have a few different options. Sherk could be stripped, he could relinquish the belt on his own, the UFC could crown an interim title or they could leave the title vacant until Sherk's suspension runs out or any duration of time they choose.

The UFC doesn't have to make any decision until October when Sherk will appear before the athletic commission to appeal his case. White stated, “We’ll see what happens. We’ll see what the Commission says.”

Quato
19-08-2007, 22:23
Rematch Schilt vs Fedor!!! Lijkt me een vette pot!

F@dur
19-08-2007, 23:02
Ik geef hem dik gelijk.Hij kiest voor het geld en geef hem eens ongelijk.En het zal hem een worst schelen dat hij amper tegenstand heeft daar.... mss nog beter zelfs,voor minder blessures enzo.Neeh?Ma ja aan de andere kant zal zijn niveau ermee door naar achteren gaan als hij niet echt tegenstand blijft hebben.Ik had hem ook veel liever in de UFC gezien met die ellebogen tegen de hoofd op grond..... .Was echt benieuwd hoe hij daarmee ging omgaan want denk toch wel dat het een hele aanpassing is hoor.

michaell
19-08-2007, 23:03
Wat had hij hier over verteld dan?

http://www.fightopinion.com/2007/08/14/more-stupid-human-tricks-with-dana-white/
en dit nog
http://fightlinker.com/?p=402

Ralph
19-08-2007, 23:19
Dana White heeft toch ook geroepen dat hij alle vechters die steroïden gebruiken (of die zo dom zijn dat ze ermee gepakt worden) een bitchslap zou verkopen? Ik moet het nog maar eens zien...

Tony
20-08-2007, 00:25
ja inderdaad.. dan kan dana white 85% van zijn vechters een bitch slap geven...

Highline
21-08-2007, 01:36
Yep, x2!

hier nog 1 :(

FOCUS
21-08-2007, 03:03
Fedor heeft gewoon schijt aan die White, die met zn imperium iedere andere (Pride)vechter onder ZIJN voorwaarden een contract door de neus douwt.
Goede keus van Fedor, hopelijk zullen er anderen volgen

Emilio
21-08-2007, 05:16
Rematch Schilt vs Fedor!!! Lijkt me een vette pot!

dit meen je serieus?

Schilt richt zich voornamelijk op K1. Denk dat Schilt verstandig genoeg is om zich daar mee bezig te houden ipv dat hij een haast kansloze match tegen fedor aangaat.

Gulo gulo
21-08-2007, 07:27
dit meen je serieus?

Schilt richt zich voornamelijk op K1. Denk dat Schilt verstandig genoeg is om zich daar mee bezig te houden ipv dat hij een haast kansloze match tegen fedor aangaat.

Lijkt mij ook, Schilt heeft zijn draai gevonden in K1 en is de absolute top daarin. Is imo niet logisch als hij de overstap zou maken naar mma. Toegegeven in mma heeft hij ook tegen toppers gestaan, maar dat is op dit moment een gepasseerd station.

MB667
21-08-2007, 17:32
Nou, Why not, zich zelf weer bewijzen tegen de grootste mma topper ooit, die zelf iedere keer in interviews zegt dat Schilt zijn moeilijkste tegenstander ooit was.

Emilio
21-08-2007, 18:34
volgens mij heeft cro cop die positie al overgenomen hoor.

En wat valt er te bewijzen aan een hard pak slaag krijgen? Fedor heeft zich alleen maar door ontwikkeld en Schilt zn focus ligt nu eenmaal op t kickboksen.

Remco
21-08-2007, 18:36
Het is haast alsof Vladimir Poetin zelf erachter zit om zijn beste soldaten niet onder Amerikaans bewind te brengen. Geef hem eens ongelijk!

Overigens is het naar mijn mening voor de UFC ondoenlijk om iedereen onder contract te krijgen. De vechters komen dan simpelweg te weinig aan de bak, hetgeen niet in het belang van het MMA is. Beter zou zijn: twee afzonderlijke organisaties die wel bereid zijn tot een unifying championship. Een beetje zoals hetgeen ons bij de overname van Pride is voorgehouden, maar wat mijlenver lijkt te meer nu K1 Hero's alsmaar blijft groeien.

dreamone
22-08-2007, 08:31
Man wat mis ik Pride....

x3

Ik blijf maar naar de oude shows kijken, en de UFC stelde echt geen drol voor tegenover de goede oude PRIDE shows.. PRIDE was gewoon echt spektakel met een andere sfeer, en je kan zeggen wat je wilt over die jappies, maar ze zijn echt goed vechtsport publiek, en aan de reactie in de zaal op dingen die er in de ring gebeuren kan je horen dat ze er ook wat van snappen ook (ge'wauw bij submission-pogingen etc).. Het zag er ook veel beter uit dan zo'n naar mijn mening ranzige UFC show, met zuiplappen-publiek.. die overal op lopen te boo'en.. f*ck dat..

bryan
22-08-2007, 09:06
hmmm nww wachten op waat barnett en hunt gaan doen...

hunt back to k-1 ! en ik wil fedor vs barnett zien.. is eigenlijk de laatste
fedor match waar ik op wacht..

F@dur
24-08-2007, 10:11
x3

Ik blijf maar naar de oude shows kijken, en de UFC stelde echt geen drol voor tegenover de goede oude PRIDE shows.. PRIDE was gewoon echt spektakel met een andere sfeer, en je kan zeggen wat je wilt over die jappies, maar ze zijn echt goed vechtsport publiek, en aan de reactie in de zaal op dingen die er in de ring gebeuren kan je horen dat ze er ook wat van snappen ook (ge'wauw bij submission-pogingen etc).. Het zag er ook veel beter uit dan zo'n naar mijn mening ranzige UFC show, met zuiplappen-publiek.. die overal op lopen te boo'en.. f*ck dat..
x10

MilfhunterMMA
24-08-2007, 22:39
hmmm nww wachten op waat barnett en hunt gaan doen...

hunt back to k-1 ! en ik wil fedor vs barnett zien.. is eigenlijk de laatste
fedor match waar ik op wacht..

k-1 heroes i presume. ik vind het technisch een sterke boksen maar ik denk dat hij ook aardig kan brawlen, hij was bouncer he :twak:

redjuh
25-08-2007, 00:50
Ik hoop dat ie naar K-1 Hero's gaat. Dan is de kans groter dat we hem wellicht volgend jaar in de ArenA zien ;)

op een flyer zeker

michaell
28-08-2007, 09:23
Nou, Why not, zich zelf weer bewijzen tegen de grootste mma topper ooit, die zelf iedere keer in interviews zegt dat Schilt zijn moeilijkste tegenstander ooit was.

Dat is wel zo maar je moet ook begrijpen dat Fedor zich best goed ontwikkeld heeft terwijl Schilt zijn plek (heel succesvol) in K-1 gevonden heeft.
Dat wordt strijker vs mma en iedereen kent de uitkomst dan.
P.S. Emilio zei het al best :)

michaell
28-08-2007, 09:31
Vadim Finkelstein is momenteel in the USA om te onderhandelen met UFC en andere organisaties... Dat wordt dus wachten, een week hoop ik...