PDA

View Full Version : Wand interview



MilfhunterMMA
21-08-2007, 19:07
vrij recent interview met Wanderlei Silva over zijn komst naar de VS. Hoop niet dat dit een repost is.

http://www.dailymotion.com/relevance/search/fedor+interview+/video/x2r7f8_wanderlei-silva-interview-in-vegas_extreme

Evilman
21-08-2007, 20:46
cool thnx. leuk interview.. geweldig dat engels haha.
khoop dat hij chuck een rampagebehandeling geeft!

en daarna rampage nog eens!
kan de usa zien wie de axe murderer werkelijk is!

dreamone
21-08-2007, 22:29
cool thnx. leuk interview.. geweldig dat engels haha.
khoop dat hij chuck een rampagebehandeling geeft!

en daarna rampage nog eens!
kan de usa zien wie de axe murderer werkelijk is!

f*ck dat.. kzie liever rampage, wanderlei een pakkie geven.. mag nu wel eens gebeuren haha, de vorige keer was Rampage niet slecht, de eerste ronde eindigde hij in een erg dominante positie. Maarja.. toen ging t mis helaas.. (en hard ook)

Evilman
22-08-2007, 19:37
Nee.. heel de US denkt dat rampage nu zon badass is en kennen
die losses tegen wanderlei niet eens.
Ik wil t publiek geschockeerd zien daar.. heerlijk :D

Emilio
23-08-2007, 22:11
leuk interview.

Hij moet idd wat aan zn engels doen. I want to fight he :D

He is a good he :D

dreamone
24-08-2007, 01:05
leuk interview.

Hij moet idd wat aan zn engels doen. I want to fight he :D

He is a good he :D

Aanleren van een taal is voor de ene persoon makkelijker dan de andere. Ik denk dat hij het wel snel aanleert nu hij altijd amerikanen om zich heen heeft.

54321
24-08-2007, 01:43
rampage pakt m de volgende keer! side control tegen de cage...en dan ellebogen laten regenen!! shogun word denk ik een lastiger verhaal.

marcelt
24-08-2007, 01:45
Aanleren van een taal is voor de ene persoon makkelijker dan de andere. Ik denk dat hij het wel snel aanleert nu hij altijd amerikanen om zich heen heeft.


Aanleren van taal is niet zo makkelijk als je zo vaak door hele goeie punchers voor je hoofd geslagen bent .:wacko:

Tony
24-08-2007, 01:48
dan denk ik dat de oude tegenstanders van silva nog meer moeite hebben met het aanleren van een taal :P