PDA

View Full Version : Maroon 5-zanger miste gekreun Sharapova



MB667
21-08-2007, 19:46
Adam Levine heeft verklapt waarom zijn romance met tennisbabe Maria Sharapova maar van korte duur was. "Ze maakte geen enkel geluid tijdens de seks", vertelt de zanger in het Russische tijdschrift Exile.

"Ik was zo teleurgesteld, ik dacht echt dat ze het uit zou schreeuwen."

De blonde tennisster zou er tijdens de daad als 'een dode kikker' bij liggen. "Ze werd zelfs boos als ik kreunde" vertelt de 28-jarige zanger, die met Maroon 5 hits scoorde als 'She will be loved' en 'Makes me wonder'. "Ze zei dat ze zich dan niet kon concentreren."

Levine, die eerder het bed deelde met Jessica Simpson en Natasha Bedingfield, grapt dat hij na zijn affaire met Sharapova een maand lang medicijnen tegen paniekaanvallen moest gebruiken. "De schok was groter dan toen ik erachter kwam dat de paashaas niet bestaat."
-----

Wat een jankerd, tis sharapova for gods sake.

The Bulldog
21-08-2007, 20:19
heeft toch een leuk lijstje van afgewerkte projectjes staan zo...

doet hij goed...gouden lul?

phranq
21-08-2007, 22:39
gouden lul?

Dan had ze wel gegild..

chief108
21-08-2007, 23:28
:stupid:

MB667
21-08-2007, 23:38
Dan had ze wel gegild..

Daar zit wel iets in ja!!!!

The Bulldog
21-08-2007, 23:40
hahah idd heel scherp

MB667
30-08-2007, 22:06
'Sharapova is geen dode kikker in bed'
Uitgegeven: 30 augustus 2007 09:56

AMSTERDAM - Maroon 5-zanger Adam Levine ontkent dat hij zijn ex-vriendin Maria Sharapova een "dode kikker in bed" heeft genoemd. Een Russisch tijdschrift schreef onlangs dat Levine in een interview had onthuld dat de seks met Sharapova te wensen overliet.

Levine zou tegen het tijdschrift gezegd hebben: "Sharapova maakte geen enkel geluid tijdens de seks. Ik was erg teleurgesteld, aangezien ik dacht dat ze het uit zou schreeuwen in bed." Verder zou de zanger gezegd hebben dat de beroemde tennisster er als een dode kikker bij ligt tijdens de seks.

Levine zegt nu dat hij dit nooit gezegd heeft. De woordvoerder van de zanger heeft een verklaring doen uitgaan waarin staat dat de citaten "absoluut onwaar zijn."

Levine had eerder romances met Jessica Simpson en Natasha Bedingfield.

smike
02-09-2007, 21:12
Nou weten we het nog niet.. ik benecht benieuwd hoe ze nou is, als ze net zo schreeuwt als op de tennisbaan dan wil je dat wijf toch maanden lang kapotneuken of niet?!