PDA

View Full Version : Henderson op weg naar de top



Evilman
23-08-2007, 08:52
enjoy :cool2:

http://www.youtube.com/watch?v=Ue0OaLbhPm0

http://www.youtube.com/watch?v=PZLM-0-OeVo

Emilio
23-08-2007, 19:41
cool thanx. ik zie hem wel winnen hoor.

Rampage is nog niet serieus getest in de ufc in my opinion.

MilfhunterMMA
23-08-2007, 19:52
bedankt. zet 'm op rampage!

Evilman
23-08-2007, 20:55
Ik ga ook voor Henderson.
Ik zie nog steeds rampage niet als een topper eigenlijk.
dit wordt zijn 1e echte test imo in de UFC.

Kaun
23-08-2007, 21:33
zie Rampage zeker wel als een topper,,overwinningen op o.a. Randleman, Liddell (2x!), Minowa, Arona getuigen toch zeker wel van grote klasse,,ga wel voor Henderson,,word zeker een toppartij!

Evilman
23-08-2007, 21:38
zie Rampage zeker wel als een topper,,overwinningen op o.a. Randleman, Liddell (2x!), Minowa, Arona getuigen toch zeker wel van grote klasse,,ga wel voor Henderson,,word zeker een toppartij!

Randleman is een opgepompte worstelaar

liddell is een aparte striker die wel aardig vecht en vooral
aardig lijkt door 3 keer een aap als tito te verslaan

Minowa.. die werd gestaakt na n zware knie maar hij
was niet knock ofso. Daarnaast is minowa ook VEEL
kleiner.

Arona.. die had rampage al knock getrapt maar dat zag de scheids niet.
Daarna kreeg hij een slam MET kopstoot. die partij had een no contest
geweest moeten zijn.

Daarnaast is hij 3 keer aan gort getrapt door chuteboxe leden.
Dus.. voor mij is hij nog steeds geen topper, maar staat ie ergens
middenin.

T feit dat hij als zon enorme champ wordt gehyped in de usa geeft
mij alleen maar meer voeding om hem te zien verliezen.
En hij verloor 2 maal van wanderlei.. en henderson won van m.
(ja ook al was silva niet helemaal lekker) .. weet je wel.

It all adds up. Welke ufc is t trouwens.. 75 pas ofso he.

Emilio
23-08-2007, 22:02
ufc 75 idd. maar is al op 8 september hoor.

Dat van henderson won van silva en silva van rampage vind ik een slecht argument. zo werkt het nu eenmaal niet in MMA. gelukkig maar :D

Ik zie Rampage wel als een topvechter. Alleen wordt hij nu idd overhyped door de UFC. De 2de overwinning tegen liddell zie ik niet echt als een echt gevecht. Liddell maakte gewoon een domme fout en rampage counterde goed.

Dit wordt zijn echte eerste test in de UFC.

Virus
23-08-2007, 22:59
lol Evilman :)

Iedereen heeft recht op een eigen mening, jij dus ook, maar wat je nu doet in jouw post is imo een beetje vreemd. Iedere partij 1 voor 1 analyseren en vervolgens tot de conclusie komen dat ie ergens in het midden bungelt...

Je kunt dan hetzelfde andersom doen...

Liddell is volgens iedereen de MW topper van de UFC en hij won oa van
Babalu, 2x Couture, Randleman, 2x Tito, Jeremy, en vele vele anderen.

Vervolgens won Rampage weer van Liddell en niet zo`n beetje ook...
Wat is daar dan de conclussie van? In mijn ogen maakt iemand dat een topper! ;)

Ow btw... Die opgeblazen worstelaar waar je het over had, KO`de wel Crocop na 1,5 minuten... En als die 2e partij tussen wandy en rampage in de eerste ronde iets langer had geduurd, had Jackson met de winst naar huis gegaan...

Tony
23-08-2007, 23:34
helemaal mee eensch...

Rampage heeft de belt omdat hij schijnbaar beter is dan de vorige eigenaar van de belt...

De vorige eigenaar van de belt noemde men een topper...
Hoe noem je iemand die een topper verslaat?

Juist, een iets grotere topper.

go rampage :)

(alhoewel ik het dan henderson ook absoluuuuuuut gun)

The Bulldog
23-08-2007, 23:38
Mensen kom op...vechters die op dit nivo vechten zijn allemaal toppers...

Rampage heeft van grote namen gewonnen en van grote namen verloren ..thats in the game...

Daarom vind ik hem zeker een topper...hij is terug gekomen na wat afslachtingen..

En ik denk ook dat de kans groot is dat hij de titel binnen nu en 1 jaar weer kwijt is aan of een chute boxe lid of een andere opstomende vechter..

In het tegenwoordige MMA ligt de boel zo dicht bij elkaar ...kijk naar de upsets van de afgelopen maanden....

Als jij voor titel mag knokken ben je een topper...win or lose

cholitzu
24-08-2007, 05:03
http://www.zona-mma.com/img/mixfightfotos/ufc75.jpg




the underdog: Als jij voor titel mag knokken ben je een topper...win or lose

x2

Biiyen
24-08-2007, 05:32
Mensen kom op...vechters die op dit nivo vechten zijn allemaal toppers...

Rampage heeft van grote namen gewonnen en van grote namen verloren ..thats in the game...

Daarom vind ik hem zeker een topper...hij is terug gekomen na wat afslachtingen..

En ik denk ook dat de kans groot is dat hij de titel binnen nu en 1 jaar weer kwijt is aan of een chute boxe lid of een andere opstomende vechter..

In het tegenwoordige MMA ligt de boel zo dicht bij elkaar ...kijk naar de upsets van de afgelopen maanden....

Als jij voor titel mag knokken ben je een topper...win or lose

The dog = correct

MilfhunterMMA
24-08-2007, 07:19
hij is een topper. daar komt bij dat hij echt spectaculair vecht. altijd voor een KO gaan. man jackson dat is de creme de la creme. slams, knieen, ground & pound, alles wat een gevecht tof maakt (het enige dat ie niet echt kan is subs). bovendien vond ik hem in zn laatste gevechten erg solide knokken. ik ga voor rampage!

54321
24-08-2007, 07:46
Mensen kom op...vechters die op dit nivo vechten zijn allemaal toppers...

Rampage heeft van grote namen gewonnen en van grote namen verloren ..thats in the game...

Daarom vind ik hem zeker een topper...hij is terug gekomen na wat afslachtingen..

En ik denk ook dat de kans groot is dat hij de titel binnen nu en 1 jaar weer kwijt is aan of een chute boxe lid of een andere opstomende vechter..

In het tegenwoordige MMA ligt de boel zo dicht bij elkaar ...kijk naar de upsets van de afgelopen maanden....

Als jij voor titel mag knokken ben je een topper...win or lose

lol...ik wou nog geirriteerd reageren op de mensen die rampage geen topper vinden. but the dog said it all!

chief108
24-08-2007, 17:46
The dog = correct
yup....

The Bulldog
24-08-2007, 22:23
:DWOEF!!!!!!!

ben046
25-08-2007, 07:20
nou ik hoop toch zeker dat Rampage gaat slopen, maar het word een zware pot voor beide!

KTFO
25-08-2007, 19:24
enjoy :cool2:

http://www.youtube.com/watch?v=Ue0OaLbhPm0

http://www.youtube.com/watch?v=PZLM-0-OeVo

Intressante filmpjes...... Komisch stukje met die radio presentator.
Ik ga voor henderson hoop het ook echt is een favo vechter van me en ik gun het hem gewoon meer dan rampage.
Zou wel heel vet zijn 2 pride en een ufc titel in je bezit.

KTFO
25-08-2007, 19:26
hij is een topper. daar komt bij dat hij echt spectaculair vecht. altijd voor een KO gaan. man jackson dat is de creme de la creme. slams, knieen, ground & pound, alles wat een gevecht tof maakt (het enige dat ie niet echt kan is subs). bovendien vond ik hem in zn laatste gevechten erg solide knokken. ik ga voor rampage!

Zijn ze allebei vind ik.
Dit is gewoon een hele goeie match up hoop dat de partij echt heel vet wordt
ze zijn echt aan elkaar gewaagd maar ik hoop henderson

Jeru
25-08-2007, 19:35
Ik hoop dat Henderson het red. Een undisputed LHW champ zou echt te gek zijn! Bovendien gun ik het hem ook.
Nog wel spannend dat rond diezelfde datum zijn kind wordt geboren.

Remco
25-08-2007, 19:44
Rampage is een topper, zijn comeback na die verschrikkelijke verliespartijen tegen Wanderlei bewijzen dat op zich al. Daarnaast zie ik hem graag meer winnen in de UFC, omdat men moet weten hoe goed hij is.

Helaas staat ie nu al tegen Henderson, overigens wel voor een goed doel: unification! Henderson is eenzaam in zijn klasse. Vecht al langer dan tien jaar in de top van alle organisaties. Is gewoon een professioneel atleet en altijd bij de top. Denk dan ook dat Henderson dit wint en moet winnen, al vind ik het niet leuk dat Rampage nu al weer tegen een verlies aanloopt.

Mooi trouwens was Rampage opmerkte na winst op Chuck over die CRIB van Henderson. Die geintjes maken hem wat mij betreft altijd de moeite waard, naast zijn goede partijen.

Dutch Dynamite
26-08-2007, 02:14
Rampage geen topper? De verliespartijen tegen Chute Box geven geen reden om hem geen topper te noemen, tegen Silva was hij er ook heel dicht bij. De chute box stijl is nu eenmaal de beste, maar Rampage is en blijft een topper.

Gulo gulo
26-08-2007, 03:34
Thanks voor de filmpjes.

Ben benieuwd, twee toppers.