PDA

View Full Version : Brock Lesnar wil voor de UFC vechten



Ralph
23-08-2007, 19:40
BROCK LESNAR WANTS UFC DEAL

http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/4556-headline.jpg
www.mmaweekly.com (http://www.mmaweekly.com/)
A former NCAA heavyweight wrestling national champion and pro wrestling superstar, Brock Lesnar made his mixed martial arts debut in impressive fashion on June 2nd against Min Soo Kim. That fight was fulfillment of a one-fight deal with K-1.

Now, the 30-year-old Lesnar wants to compete in the UFC.

With his collegiate wrestling accomplishments and pro wrestling popularity, Brock Lesnar is one of the highest profile free agents in MMA. Sporting an MMA record of 1-0, what Lesnar lacks in MMA experience, he more than makes up for in potential pay-per-view buys.

Contacted by several promotions, Lesnar is tired of the run-a-round and is ready to ink a deal.

"We're playing the games, but I'm tired of playing games,” stated Lesnar. “It's time for somebody to make a move. I'm going to go down to the UFC and see what the hell is going on down there."

Asked if he has talked to UFC President Dana White about his interest in competing in the Octagon, Lesnar answered, "We've spoken. I cannot deny or confirm anything. I'm just telling you this, I'm going to be there Saturday night and I'm looking for a win. I don't care who it is. If I had to fight somebody, I'd like to fight Randy [Couture]. I'll fight [Gabriel] Gonzaga. We'll see what happens."

He added, "I hope Randy wins that fight. I hope Randy wins that fight and then I can fight him in December."

"I'm going to be attending the UFC this weekend, and I'm going to go down and watch and see in person, because I've watched these guys fight on TV. I'm going to go down there and see for myself and watch these heavyweights that I know I can beat," Lesnar told MMAWeekly.

"I'm looking to fight somebody with credentials. I'm not just talking Silver Medals in Judo. I want a belt. I've fought a lot of tomato cans. I've already had it. You know? I want a fillet Mignon. Let's do it, and do it right. I want to fight somebody, somebody that's got credentials because I've got them too. There isn't a wrestler, there isn't a heavyweight out there my size that has done the things I've done."

Questioned if the UFC is where he'd like to eventually compete, Lesnar responded, "The UFC, they're the big dogs on the street, obviously. You've got Randy Couture, who he's definitely going to be past his prime here. You've got Fedor [Emelianenko]. There's nobody out there that is unbeatable. Okay? All the media builds Fedor into this great monster. Well, every monster has his day.

“There isn't a guy like me walking around that can do the things that I do. These guys, they don't know. Let's put it this way, in college, or everywhere that I've gone, everybody has said that I'm one strong son-of-a-bitch, and that's what I am, and I'm able to back it up."

Lesnar has a wrestling resume that rivals or surpasses most everyone competing in MMA. We've seen accomplished collegiate wrestlers like Randy Couture, Matt Lindland, Josh Koscheck, and others succeed in MMA.

Does Lesnar believe he has the ability to have the same success?

"Absolutely, no doubt in my mine. I mean, you take Randy Couture for example, I mean he's the heavyweight champion of the UFC, but he's a small heavyweight. Let's face it, Tim Sylvia was not a legitimate heavyweight champion," responded Lesnar.

"I enjoyed watching Randy beat the sh*t out of Tim Sylvia. I enjoyed that. I mean take a look at this guy, Tim Sylvia, the guy’s feet; they're damn near webbed. He looks like the Swamp Thing. The guy is a vulture. He can't wrestle worth a crap. He's got a jab and a little right hand. There's no way. I'd double-leg his a** right through that cage so fast, and that would be the end of the fight. I'm tired. I'm tired of this. Brock Lesnar wants to fight somebody, somebody with credentials, and Tim Sylvia ain't the guy."

"I'm a fighter, and I believe that if somebody should be holding a belt in the UFC, it's Brock Lesnar."

The UFC has negotiated with Kurt Angle to fight in the Octagon; it would only make sense for them to jump on the opportunity to sign Lesnar.


Hij is wel vol van zichzelf!!! Ik denk ook wel dat hij goed is en zou hem ook graag in de UFC zien vechten. Ik kan trouwens niet normaal naar zijn tattoo op zijn borst kijken zonder er een penis in te zien... Dat is een lelijke tatto!!!!

Tony
23-08-2007, 19:57
tja wat moet ik erop zeggen..

Het eerste dat bij me invalt is... Vent lul niet zo veel.. je hebt net 1 mma partijtje gedraaid, en nu ben je al vol over jezelf. Maar van de ene kant.. ook al is hij een showworstelaar.... Die gasten zijn top atletisch, beresterk en kunnen flink wat pijn verdragen. Daarnaast is hij ook nog eens een top amateur worstelaar.

Dusja... het is "all the way or the highway".....

En heeeeeeel stiekem (en ik ben nu voorbarig en dom bezig) maar ergens heb ik zo'n beeld in mijn hoofd waarbij zo'n brock lesnar een emelianenko fedor verslaat.. en zo fedor's eerste verliespartij bevestigd...

maargoed... zover zal het toch niet komen... toch?


of wel?

phranq
23-08-2007, 20:00
issie familie van Baroni? wat een blaaskaak...

Jochem
23-08-2007, 20:03
I hear roids talkin`

MilfhunterMMA
23-08-2007, 20:08
als dat opgepompte brock hormonen van Fedor wint ga ik voor de rest van mijn leven stoeptegels doormidden slaan met mijn hoofd.

MB667
23-08-2007, 20:11
Kan ie beter naar japan gaan, daar doen ze niet zo moeijk over 1 kuur meer of minder, als ie niet lief doet tegen dana dadelijk, hang ie direct.

Emilio
23-08-2007, 20:34
Hij heeft een match gedraaid tegen een opgewarmd lijk.

T wordt tijd dat deze jongen kennis maakt met een goede striker :D

Iemand als alexander Emilianenko lijkt me wel wat.

chief108
23-08-2007, 20:47
tja
:stupid:

Nopain85
23-08-2007, 20:53
Uhmm vreemde gozer , Hoe haalt hij het in ze hoofd om te denken dat hij het al verdiend om tegen randy couture te staan ? Hij heeft niks bewezen in mma , zet hem eerst maar is tegen een arlovski of jeff monson.

Tony
23-08-2007, 20:55
als dat opgepompte brock hormonen van Fedor wint ga ik voor de rest van mijn leven stoeptegels doormidden slaan met mijn hoofd.

x2

Wheelie
23-08-2007, 20:57
Brock Lesnar is een praatjesmaker, ik hoop dat hij de kans krijgt om publiekelijk vernederd te worden ;)

Tony
23-08-2007, 20:59
:stupid:

hehe, ik snap je reactie... Het blijft een opgepompte roid monster met showworsteltruukjes...

Echter tijdens zijn amateurworsteltijd was hij zeeeer succesvol. En we weten allemaal wat dat voor impact kan hebben tijdens een mma partij...

Wat dacht je van een josh coscheck... Ik zeg niet dat het een geniale vechter is.. (ze noemen hem niet voor niks de coscheck mat)... Als hij op je ligt dan is het vaak een kwestie van lay 'n pray... even de ronde volmaken en dat x3..

hoppa, dankzij dana white's 10 point must system krijgt de "mat" 10 punten en zijn tegenstander 9 of minder..

Dus nee.. ik vind het niet vreemd om te zeggen dat ik een kans zie dat zo'n monster als lesnar een fedor kán verslaan.. (ook al zou het dan een mega saaie lay n pray wedstrijd zijn)

MB667
23-08-2007, 21:02
Volgens mij ben je aan die inrichting toe naast het AZC in Echt ;)

Ralph
23-08-2007, 21:05
Weet iemand trouwens hoe zwaar die Lesnar is? De bovengrens voor de HW divisie is toch 265 lbs? Zou me niks verbazen als hij zwaarder is dan dat.

The_Rock
23-08-2007, 21:38
Brock Lesnar (in WWE) woog 295 pounds.
Momenteel is hij 262 pounds zwaar dus hij kan makkelijk voor UFC vechten.

Believe the hype. Lesnar is een beest!

Vale Tudo
23-08-2007, 21:56
wat een praatjesmaker, ik hoop dat ie snel een pak slaag krijgt!!

Jochem
23-08-2007, 21:59
Ik zou hem wel eens tegen tim sylvia willen zien. Als ie Tim zo makkelijk ownt, zou ik leuk vinden. En als ie verliest, zou ik dat helemaal hilarisch vinden. Can`t lose!

dimitri
23-08-2007, 22:03
Ik hoop dat Tim Sylvia de kans krijgt om Lesnar wat manieren bij te leren ...

Evilman
23-08-2007, 22:33
Idd.. sylvia lesnar zou zn 1e partij moeten zijn!
Kunt wel zeggen dat ie je niet waard is..
maar dat is triest gedrag. Step up or shut up

redjuh
23-08-2007, 23:55
Brock gaat ownen

Wheelie
24-08-2007, 01:48
Brock gaat ownen

Daar is die dan :thup:
Redjuh is on the Brock Lesnar bandwagon

Tony
24-08-2007, 02:20
Volgens mij ben je aan die inrichting toe naast het AZC in Echt ;)

Lol, ik woon daar zo'n 300 meter vandaan ofzo.

Wie weet waar ik ooit terecht kom ;)

Biiyen
24-08-2007, 03:05
Lesnar cleaned de hele modderfakking house, die maakt korte mette met de hele zooi. Alleen een top-striker met super grond skills gaat hem pakken. Noguiera kan hem aan en Fedor kan hem aan, CroCop alleen als die kan blijven staan.

Hij heeft misschien geen MMA ervaring maar de man is een top-worstelaar, de man kan omgaan met fysieke pijn, heeft de kracht van een oermens, is toch al weer bijna 2 jaar bezig met stand-up training/fighting, heeft uithoudingsvermogen (bewezen in de WWE met krakzinnig lange partijen Vs Angle en/of HHH met echt fysiek geweld) en hij weegt 130 kilo.... .

Top WWE worstelaars noemen zijn kracht "belachelijk" en "krankzinnig"... en dat bewees hij door als enige ooit The Big Show en Rikishi boven zijn hoofd te tillen én te gooien.

Ik ben in ieder geval super benieuwd naar wat hij gaat doen, hij zal zeker verliezen én op zijn bek gaan hier en daar, maar hij zal ook tegenstanders compleet door de vloer slammen, dat je zo iets hebt van "Heb ik dat echt gezien?". Maar ik durf te wedden dat aan het einde van de rit de mensen zullen zeggen "Die Brock Lesnar, dat was goeie poeier"

Tony Galento
24-08-2007, 03:27
Zet 'm meteen maar tegen Fedor, dat wordt lachen.

appelsap
24-08-2007, 04:33
Hij zal zich moeten bewijzen, maar iemand die NCAA zwaargewicht kampioen wordt kan een behoorlijk potje worstelen....

Gulo gulo
24-08-2007, 05:24
denk dat niemand hier aan zijn capaciteiten twijfelt maar laat hem maar knokken om zich te bewijzen.

Hiermee heeft hij zich imo niet echt populair gemaakt... Time will tell in ieder geval een goede vechter erbij in de UFC

Jochem
24-08-2007, 07:13
Lesnar cleaned de hele modderfakking house, die maakt korte mette met de hele zooi. Alleen een top-striker met super grond skills gaat hem pakken. Noguiera kan hem aan en Fedor kan hem aan, CroCop alleen als die kan blijven staan.

Hij heeft misschien geen MMA ervaring maar de man is een top-worstelaar, de man kan omgaan met fysieke pijn, heeft de kracht van een oermens, is toch al weer bijna 2 jaar bezig met stand-up training/fighting, heeft uithoudingsvermogen (bewezen in de WWE met krakzinnig lange partijen Vs Angle en/of HHH met echt fysiek geweld) en hij weegt 130 kilo.... .

Top WWE worstelaars noemen zijn kracht "belachelijk" en "krankzinnig"... en dat bewees hij door als enige ooit The Big Show en Rikishi boven zijn hoofd te tillen én te gooien.

Ik ben in ieder geval super benieuwd naar wat hij gaat doen, hij zal zeker verliezen én op zijn bek gaan hier en daar, maar hij zal ook tegenstanders compleet door de vloer slammen, dat je zo iets hebt van "Heb ik dat echt gezien?". Maar ik durf te wedden dat aan het einde van de rit de mensen zullen zeggen "Die Brock Lesnar, dat was goeie poeier"

En als ie zo over zichzelf praatte als jij nu deed sprong ik meteen aboard the bandwagon! Maar dat amerikaanse show-worstel gelul en gepoch trek ik echt slecht.

redjuh
24-08-2007, 11:43
maar dat doet hij helemaal niet, van ik sloop ze allemaal. hij geeft zijn mening over sylvia, en verder zegt hij alleen dat hj tegen een topper wil vechten. zwaar respect dat hij dat meteen aandurft, en niet eerst 6 cans wil oid

redjuh
24-08-2007, 11:44
Daar is die dan :thup:
Redjuh is on the Brock Lesnar bandwagon

sterker nog... ik bestuurde hem al voordat ie had gevochten!

Remco
24-08-2007, 19:41
Ik ga bijna hopen dat Sylvia hem vernederd. Maar goed, het zit in de aard van het showworstel-beestje om zo hoog van de toren te blazen. Ik denk dat dat na meer partijen snel plaats zal maken voor het wederzijdse respect dat we van MMA-vechters gewend zijn.

Heeft iemand trouwens links naar beelden van Lesnar? (waaruit blijkt hoe krankzinnig sterk hij is)

Remco
24-08-2007, 19:45
Curieus:

http://www.youtube.com/watch?v=4pGDUz8pfY4


Highlight:

http://www.youtube.com/watch?v=MUWga-rF87s&mode=related&search=

chief108
24-08-2007, 20:12
het zou toch grappig zijn als hij een aantal van die wrestling moves in een MMA match zou uitvoeren :p

Emilio
24-08-2007, 20:48
tja. kracht is leuk. maar het is wel allemaal afgesproken werk he.

MMA vechters blijven niet netjes hangen wanneer ze gereed worden gemaakt voor de piledriver. Heb het idee dat die WWE gasten ook altijd wel meespringen etc..

Toch zal hij een aardige takedown kunnen doen en flinke ground and pound.

T is alleen afwachten hoe hij op echte stoten reageert. Brock heeft ook een kin hoor :D

Biiyen
25-08-2007, 02:46
En als ie zo over zichzelf praatte als jij nu deed sprong ik meteen aboard the bandwagon! Maar dat amerikaanse show-worstel gelul en gepoch trek ik echt slecht.

Das aard van het beestje hé... maar ik moet zeggen dat nadat ik op mma-weekly het radio interview had beluisterd, waarvan dit een korte samenvatting is, je wel kan zeggen dat het onvriendelijker oogt dan dat het in feite was. Het radio interview was openhartig, hij ging lelijke vragen niet uit de weg en gaf er eerlijk zijn mening over. Je kon ook wel merken dat naarmate het interview vorderde Brock er een beetje een showtje van maakte met stoere mannenpraat enzo, en ja, als dat droog op papier komt dan is het idd poche en onvriendelijk.

Gulo gulo
25-08-2007, 03:59
Tja als Rampage het doet gaat iedereen uit zijn dak. Ook toen hij nog geen LHW-champ was.

Tony
25-08-2007, 04:22
en wat dacht je van een ken shamrock ofzo ;)

die was er ook niet vies van hehe.

ICON
25-08-2007, 04:30
is toch gewoon marketing man. waarschijnlijk heeft ie al getekend bij de ufc en wordt zn volgende partij tegen sylvia. gewoon hypen zodat het geld binnenkomt

Jochem
25-08-2007, 08:23
het zou toch grappig zijn als hij een aantal van die wrestling moves in een MMA match zou uitvoeren :p

Was het niet bob sapp die een piledriver met nogeira uitvoerde? vrij bizar iig, 1 maal gezien.

edit
http://i91.photobucket.com/albums/k295/fugleman/Nog_v_Sapp_Slam.gif

Gulo gulo
25-08-2007, 08:25
Was het niet bob sapp die een piledriver met nogeira uitvoerde? vrij bizar iig, 1 maal gezien.

Ja, klopt was Sapp tegen Nogeira, was erg stuntelig en het heeft hem weinig geholpen.

Vergeet ook niet Hunt met the atomic buttdrop tegen Silva