PDA

View Full Version : Gary Goodridge ...



Marco
23-08-2007, 22:04
1 ding is duidelijk aan Gary Goodridge, het is geen mietje.....hij kan incasseren, en uiteraard alle respect voor hem dat hij er nog steeds staat maar wat heeft die man in vredesnaam nog te zoeken in de K1 ? hij doet niks anders dan verliezen en krijgt afgrijselijke pakken slaag te verwerken en doet amper wat terug. Er zijn betere vechters die zijn plek verdienen vindt ik....

check hier een aantal partijen van hem:

http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/Gary+Goodridge/1

Italian*Berlusconi*
23-08-2007, 22:07
voor hem een mooie paycheck.. hij is heel populair in japan en brengt nog veel kijkers mee met ppv en de gala's... Zou jij het in zijn plek niet doen dan? ;)

MilfhunterMMA
23-08-2007, 22:09
het is wel logisch. maar ik denk dat ie btr een paar mma partijen kan draaien tegen mindere of opkomende vechters.

Emilio
23-08-2007, 22:13
it's all about the money. Ik schat hem ook niet erg slim in dus ik denk dat hij weinig anders kan.

Marco
23-08-2007, 22:19
voor hem een mooie paycheck.. hij is heel populair in japan en brengt nog veel kijkers mee met ppv en de gala's... Zou jij het in zijn plek niet doen dan? ;)

dat hij zelf wil snap ik ook wel, het gaat erom dat de k1 hem nog steeds vraagt..

Marco
23-08-2007, 22:20
it's all about the money. Ik schat hem ook niet erg slim in dus ik denk dat hij weinig anders kan.


natuurlijk gaat het om het geld, ik schat hem ook niet erg slim in en met al die k.o.'s gaat de slimheid nog meer omlaag vrees ik:cool2:

F@dur
23-08-2007, 22:25
dat hij zelf wil snap ik ook wel, het gaat erom dat de k1 hem nog steeds vraagt..
Ik weet waarom de K-1 hem blijft vragen:hij is een sensatie vechter,ofwel slaagt em KO,ofwel gaat hem zelf KO!!!!!!:))))))

Marco
23-08-2007, 22:30
Ik weet waarom de K-1 hem blijft vragen:hij is een sensatie vechter,ofwel slaagt em KO,ofwel gaat hem zelf KO!!!!!!:))))))

idd, ik keek nog teveel vanuit het oogpunt van de Hollandse liefhebber die technisch kickboxen waardeerd haha....in Japan ligt het natuurlijk wat anders, sensatie en freaks zijn daar zeer geliefd...

Dennuz
23-08-2007, 22:38
Check die partij tegen Yatsu, die heeft ook wel een harde kop.

Spike_tm
24-08-2007, 02:58
Die keer dat z'n voortanden uit z'n hoofd werden getrapt, spuugt ze uit en dan staan wijzen " my tooth, my tooth" :eek:
(tegen Feitosa, zie http://www.youtube.com/watch?v=zv_NG018kts (http://www.youtube.com/watch?v=zv_NG018kts)tussen 3min40 en 4min)
Maar het is meer spectakel bij de opkomst dan in de ring. Erg veel verliespartijen en weinig mooie technieken.

Biiyen
24-08-2007, 03:20
idd, ik keek nog teveel vanuit het oogpunt van de Hollandse liefhebber die technisch kickboxen waardeerd haha....in Japan ligt het natuurlijk wat anders, sensatie en freaks zijn daar zeer geliefd...

Goodridge een freak noemen gaat me iets te ver! Hij is ook al 42 jaar hoor. Het is tegenwoordig minder ja, maar je kan niet zeggen dat de man geen skills heeft! Ik bedoel kijk de early pride en UFC. Ik bedoel de match tegen Don Frye is een ultieme klassieker. De man verdient respect, geen bashing!

Ik denk zelfs dat de K1 hem elke keer vraagt uit respect en dat ze Gary zelf willen laten bepalen wanneer dat hij stopt. Denk zelfs dat ze hem een fare-well partij geven met extra aandacht.

maartenjackie
24-08-2007, 05:54
weten jullie nog ufc 8? toen gaf Gary zn tegenstander van die heerlijke ellebogen op de grond. echt gewelig mooie partij

F@dur
24-08-2007, 06:08
Die keer dat z'n voortanden uit z'n hoofd werden getrapt, spuugt ze uit en dan staan wijzen " my tooth, my tooth" :eek:
(tegen Feitosa, zie http://www.youtube.com/watch?v=zv_NG018kts (http://www.youtube.com/watch?v=zv_NG018kts)tussen 3min40 en 4min)
Maar het is meer spectakel bij de opkomst dan in de ring. Erg veel verliespartijen en weinig mooie technieken.
Ja ok idd wel veel verliespartijen,buiten die paar mooie overwinningen gelijk tegen Don Frye en gelijk tegen Loyd Van Dams bij Pride Dynamite 2002.Maar ik ken er nog wel genoeg hoor die in Japan niks anders doen als verliezen en er niks van bakken in de ring maar die toch elke keer terug mogen vechten.

Gulo gulo
24-08-2007, 06:09
Gary doet al praktisch vanaf het begin mee. Oké hij draait misschien mindere partijen in K1, maar daar lopen de laatste tijd toch van die koekies rond....

Marco
24-08-2007, 06:12
Goodridge een freak noemen gaat me iets te ver! Hij is ook al 42 jaar hoor. Het is tegenwoordig minder ja, maar je kan niet zeggen dat de man geen skills heeft! Ik bedoel kijk de early pride en UFC. Ik bedoel de match tegen Don Frye is een ultieme klassieker. De man verdient respect, geen bashing!

Ik denk zelfs dat de K1 hem elke keer vraagt uit respect en dat ze Gary zelf willen laten bepalen wanneer dat hij stopt. Denk zelfs dat ze hem een fare-well partij geven met extra aandacht.

ik noem Goodridge geen freak, ik geef alleen maar aan dat men in Japan graag sensatie ziet en freaks, Goodridge valt onder de sensatie omdat hij vaak k.o. gaat of (soms) iemand k.o. slaat., dat ze in Japan gek op freaks zijn bewijst het enthousiasme voor Akebono, Da Silva etc. wel.
Goodridge krijgt van mij respect voor het feit dat hij er staat en uiteraard heb ik respect voor zijn verleden, ik heb ook niet gezegd dat hij geen skills heeft, ik zeg alleen dat hij ze niet meer laat zien omdat hij alleen nog maar klappen krijgt zonder iets terug te doen.
Ik hoop dat die farewell partij heel snel komt voor Gary...

micha
24-08-2007, 18:26
Hij heeft 7 jaar geleden bij mij in de auto gezeten toen vocht hij de volgende dag tegen Bob en daar won hij vrij eenvoudig van

Remco
24-08-2007, 18:32
Goodridge is een begrip.

In Nederland zou zo iemand inderdaad snel afgeserveert worden, in Japan hebben ze veel meer gevoel voor traditie, karakter en respect. Ik vind het prima om Goodridge te zien vechten, niet zo heel lang geleden kwam ie toch maar tot de finale van een K-1 toernooi en vocht hij een berepartij tegen Chalid Arab.

lopez86
24-08-2007, 20:32
Idd, vechters worden hier veel te snel afgeschreven.
Er is echt niemand meer die zich de las vegas GP herinnert waarin hij zich een weg naar de finale beukte, en chalid nog een harde 8 tellen gaf voordat hij zelf KO ging.
De man maakt er altijd wat moois van, en daarom vind ik t ook niet erg om naar z'n partijen te kijken.

cholitzu
24-08-2007, 20:35
F@dur: Ja ok idd wel veel verliespartijen,buiten die paar mooie overwinningen gelijk tegen Don Frye en gelijk tegen Loyd Van Dams bij Pride Dynamite 2002.Maar ik ken er nog wel genoeg hoor die in Japan niks anders doen als verliezen en er niks van bakken in de ring maar die toch elke keer terug mogen vechten.


Lloyd van Dams heeft verloren van Goodridge, Lloyd had die partij 1 week van te voren aangenomen, en nog nooit op de grond gevochtten...
Goodridge maakt hiervan gebruik en haalt hem natuurlijk zo snel mogelijk naar de grond waar LLoyd een intressante techniek toepast die nog nooit was gezien bij Pride...


THE FISHHOOK:D

Goodridge gewonnen op G&P

Spike_tm
24-08-2007, 22:07
Ja ok idd wel veel verliespartijen,buiten die paar mooie overwinningen gelijk tegen Don Frye en gelijk tegen Loyd Van Dams bij Pride Dynamite 2002.Maar ik ken er nog wel genoeg hoor die in Japan niks anders doen als verliezen en er niks van bakken in de ring maar die toch elke keer terug mogen vechten.
Tja, dat is net voor de tijd dat ik echt actief vechtsport ging volgen op tv. En aangezien ik geen toegang heb tot het multi media gedeelte hier op het forum :( zit ik vast aan Eurosport en SBS en daar is alleen K1 te zien. Pride en UFC zie ik nooit helaas.
Duidelijk is wel dat Goodridge met de jaren wat aan incasserings vermogen heeft ingeleverd. Hij wisselt aardige met matige partijen af.

Tony
24-08-2007, 23:05
Voor mij blijft gary ook een topper... en ja, idd, hij is op zijn retour..

Maar ik vind gary absoluut een veel mindere freak dan een akebono, choi, giant silva of wie nog meer...

Gary werd echt gevreesd in de early UFC days... (en ja idd die partij waarbij hij zijn tegenstander in no time in een soort crusifix legt en vol op hem in begint te knieen en ellebogen..)