PDA

View Full Version : Mundials 2007



remco pardoel
25-08-2007, 02:16
Even een heel klein report
alles is te volgen op www.ibjjf.org

Wiggert heeft zijn eerste pot verloren met 1-3.
wel sterk geknokt!

Yasmin....
1e!!
SUPERPRESTATIE ...

vandaag mag forum broeder Remco Rettob..
zou hij de volgende medaille winnaar zijn voor Nederland?


groetjes,

Remco

Paganstars
25-08-2007, 02:32
Jammer wiggert! Yas gefeliciteerd!

Justinian
25-08-2007, 05:11
Thanks Remco en gefeliciteerd Yasmin!!

Wheelie
25-08-2007, 05:28
Jammer Wiggert en topprestatie van Yasmin

slickensmooth
25-08-2007, 07:19
SUPERPRESTATIE yas! Woohooo!

cholitzu
25-08-2007, 08:18
Parabems Yas.....!:thup:

yas
25-08-2007, 14:51
thnx guys.. !!!!! het is ongelofelijk.. :D, ik heb gister 4 partijen geknokt en 3 gewonnen met punten en de laatste met een submission. fernando yamasaki heeft mij gecoached. remco welk hotel zitten jullie? en wanneer vertrekken jullie??

Atama
25-08-2007, 16:57
Gefeliciteerd Yasmin !

remco pardoel
25-08-2007, 17:15
Yo Yasmin,

We gaan maandag,... we zitten in t best western
Ik zie je morgen... Nogmaals.. gefeliciteerd!!

Wheelie
25-08-2007, 18:53
Doe jij niet mee Remco ?

Jeru
25-08-2007, 18:55
Foto's? ;)

Christophe
25-08-2007, 22:56
Supercool!!! Gefeliciteerd Yas! :thup:

HUNTER
26-08-2007, 00:40
gefeliciteerd Yas!!:thup::thup:

Chico
26-08-2007, 01:01
gefeliciteerd yas :D... jammer van wiggert

hoest gegaan met rettob?

remco pardoel
26-08-2007, 03:07
Yo Kevin,
Remco R mag om 14.00 de mat op.
Ik mag vanavond na 20.00 uur

Justinian
26-08-2007, 03:26
Yo Kevin,
Remco R mag om 14.00 de mat op.
Ik mag vanavond na 20.00 uur
Succes Remco en Remco ;) Ben erg benieuwd naar de resulaten.

Wheelie
26-08-2007, 03:41
Succes !!! Make us proud

koral27
26-08-2007, 06:52
dit is COOL
Gefeliciteerd Yasmin !! je bent goed geworden joh!
jammer wichert a.k.a. punani-master
Ben echt benieuwd wat de anderen gaan doen

Amazing James
26-08-2007, 16:35
Even een klein verslagje vanuit LA... 1e ronde had ik een bye... 2e ronde op punten gewonnen van een Fin... 3e ronde verloren op punten.. Voelde me een stuk beter dan vorig jaar. Vooral mentaal.. Remco P. heeft helaas in de 1e ronde verloren op punten van Big Mac (Open klasse winnaar Brasileiro). Zal binnenkort een paar foto's plaatsen hier..

Verder voor de BJJ kenners:

Kron Gracie heeft iedereen weer gesubmit in zijn klasse.. Margarida stond 5-0 voor (Schouderworp, guardpass..) op Roger Gracie, maar verloor helaas op punten.. Hele vette partij!

Romulo Barral wint op punten van Xande Ribeiro in semi-finale (Broer van Saulo en Open klasse winnaar 2006)..

Roger Gracie wint van Robert Drysdale (Brasa) in semi-finale open klasse..

Christophe
26-08-2007, 21:27
Even een klein verslagje vanuit LA... 1e ronde had ik een bye... 2e ronde op punten gewonnen van een Fin... 3e ronde verloren op punten.. Voelde me een stuk beter dan vorig jaar. Vooral mentaal.. Remco P. heeft helaas in de 1e ronde verloren op punten van Big Mac (Open klasse winnaar Brasileiro). Zal binnenkort een paar foto's plaatsen hier..

Verder voor de BJJ kenners:

Kron Gracie heeft iedereen weer gesubmit in zijn klasse.. Margarida stond 5-0 voor (Schouderworp, guardpass..) op Roger Gracie, maar verloor helaas op punten.. Hele vette partij!

Romulo Barral wint op punten van Xande Ribeiro in semi-finale (Broer van Saulo en Open klasse winnaar 2006)..

Roger Gracie wint van Robert Drysdale (Brasa) in semi-finale open klasse..

Bedankt voor het verslagje amigo, en proficiat met je goede partij! Je bent een supergoede vechter ... maar dat zijn de andere mensen die aan de Mundial deelnemen natuurlijk ook! Supervet dat je zo ver bent geraakt! :thup:

Die Big Mac is one big Brazilian ... en hij is blijkbaar ontzettend goed, dus vervelend dat Remco daar in z'n eerste partij tegen moest.

Kron Gracie, het submission-monster gaat elk jaartje een show geven op de Mundial denk ik! Vet, maar langs de andere kant had hij al erg lang zwart kunnen zijn, dus of het helemaal correct is ...! Maar hij is goed, daar kan niks van gezegd worden! ;)

Ik kijk al uit naar je foto's ... niet vergeten! ;)

remco pardoel
27-08-2007, 02:00
Hoi,

Even snel...
eerste kreeg ik een bye omdat mijn tegenstander naar huis was gegaan.
de tweede pot was de wereldkampioen afhouden. Hij liet me niet eens vast pakken en kreeg nog zelfs twee maal een straf voor te weinig aanvallen..
balen maar kon er verder ook niks aan doen... slim van de tegenstander..
hij was te klein en te compact om te shooten en hij hield te veel af om de afstand te overbruggen.. was deze pot wel gewonnen was ik altijd 3e geweest... (ben niet te oud voor et spelletje)heel veel ervaring opgedaan. mooie wedstrijden gezien. wederom bevestigd dat de Jappanners erg goed worden in de lagere gewichten (zie resultaten), vandaag lekker genieten van de finales die komen gaan.

Saula Ribeiro komt op zeker een seminad geven in het aankomende seizoen! dus weer een topper erbij op de lijst met gast docenten...

Christophe... volgend jaar mee komen doen!!

ICON
27-08-2007, 02:46
weer een mooie ervaring dus.top
yas gefeliciteerd!

Wim
27-08-2007, 07:48
Proficiat Yasmine!

remco pardoel
27-08-2007, 15:45
Roger Gracie = wederom een klasse apart
Romollo Barros = heer en meester in zijn klasse

Jochem
27-08-2007, 17:56
Saulo? Wat vet he! Jammer Remco, next year? ;)

Christophe
27-08-2007, 20:11
Hoi,

Even snel...
eerste kreeg ik een bye omdat mijn tegenstander naar huis was gegaan.
de tweede pot was de wereldkampioen afhouden. Hij liet me niet eens vast pakken en kreeg nog zelfs twee maal een straf voor te weinig aanvallen..
balen maar kon er verder ook niks aan doen... slim van de tegenstander..
hij was te klein en te compact om te shooten en hij hield te veel af om de afstand te overbruggen.. was deze pot wel gewonnen was ik altijd 3e geweest... (ben niet te oud voor et spelletje)heel veel ervaring opgedaan. mooie wedstrijden gezien. wederom bevestigd dat de Jappanners erg goed worden in de lagere gewichten (zie resultaten), vandaag lekker genieten van de finales die komen gaan.

Saula Ribeiro komt op zeker een seminad geven in het aankomende seizoen! dus weer een topper erbij op de lijst met gast docenten...

Christophe... volgend jaar mee komen doen!!

Verliezen tegen de wereldkampioen is zéker geen schande. Goed gedaan!

Saulo terug een seminar bij Pardoel ... I'm there! :thup:

Ik hoop zeker mee te kunnen doen volgend jaar. Al hoop ik wel dat het dan terug in Brazilië is zodat ik er een trainingsstage en een vakantie aan kan vastplakken! ;)

remco pardoel
28-08-2007, 04:18
Je kan op meer dan genoeg goede plekken trainen hier..
Ribeiro zit in San Diego
Gracie Barra in Lake Forest
Rickson in LA, Gracie academy in LA
Ralph Gracie in SanFransisco..

Alle toppers gaan daar ook een twee weken van te voren zitten ..
Je hoeft niks te missen qua training
:-)

Kimura
28-08-2007, 08:27
Gefeliciteerd Yas! Supercool. Jammer van de anderen! Maar sowieso weer een ervaring rijker....!

Boem Boem
28-08-2007, 09:10
Gefeliciteerd allen! Top hoor...en zeker een mooie ervaring....

Osu

Chris

Christophe
29-08-2007, 00:38
Je hoeft niks te missen qua training
:-)

Qua training misschien niet nee, maar ...


http://images.worldcupblog.org/arg/cleats.jpg

http://www.brasilhandebol.com.br/galeria/imagens/2006/mundial-beach/1811/fNA1H2316.jpg

;)

remco pardoel
29-08-2007, 09:24
tja...
daar kan ik niks tegen inbrengen
:-)