PDA

View Full Version : Demonstratie's ABCC & Muay Boran Gym



Khanom Thom
25-08-2007, 02:15
Voor de mensen uit de omgeving Apeldoorn...

Op donderdag 30 augustus vind weer het SHAKE sportevenement plaats op het Marktplein en het raadhuisplein.
Dit jaarlijks terugkerende evenement is bedoelt voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar en natuurlijk ook de ouderen tussen ons.
Tijdens SHAKE presenteren tal van sport- en muziekverenigingen hun kunstje en is meer informatie te vinden over wat zij doen.

Ook ABCC en Muay Boran Gym geven hier demonstratie's;
Ringsportcentrum Apeldoorn, bestaande uit de Apeldoornse Boks- en Conditie Club en Muay Boran Gym, geeft op donderdag 30 augustus tijdens de bruisende jongerenmanifestatie SHAKE op het Raadhuisplein vanaf 16.00 uur verschillende trainings- en sparringsdemonstraties.
Tijdens deze demonstraties zullen er verschillende aspecten van de sporten Olympisch boksen en Thaiboksen worden getoond door leden van verschillende leeftijden, waaronder verschillende Nederlands Kampioenen bij de jeugd, dames en heren. Ook recreanten en (aankomende) wedstrijdvechters laten zien dat ze prima samen de sport kunnen bedrijven.
Natuurlijk wordt er in de ring aan belangstellenden de gelegenheid geboden een les mee te doen.

Om 20.00 uur zullen de wedstrijdheren van de ABCC een aantal demonstratiepartijen laten zien waaronder ABCC'er Dimitri Serdjoek die in oktober naar de WK in Chicago wordt uitgezonden. Ook de andere heren hebben (inter)nationale ervaring en titels dus dat belooft een aantal demonstraties op topniveau te worden. Ongeveer 21.30 uur zal het afgelopen zijn.
Meer informatie: www.boksclub-abcc.nl en www.muayborangym.com

Kom kijken... :thup:

Groet, Geronimo!

Jeru
25-08-2007, 03:43
Leuk! Hopelijk is het een beetje mooi weer... Apeldoorn is mij echter iets te ver ;)

Op 8 & 9 september is trouwens een vechtkunstweekend in het Tropenmuseum te Amsterdam met Muay Thai en Turks olieworstelen als onderwerp.
http://www.tropenmuseum.nl/smartsite.shtml?id=13910

Bagheera
25-08-2007, 06:11
zit in denemarken, anders was ik zeker even komen kijken!.

Gulo gulo
25-08-2007, 07:41
Ff kijken of ik weg kan van mijn werk, kom ik zeker kijken.

Missy
25-08-2007, 16:40
gezellig hoop dat k wat eerder van me werk weg kan ;)

Hendy
26-08-2007, 18:01
leuk initiatief !

Khanom Thom
26-08-2007, 21:28
Voor de mensen uit de omgeving Apeldoorn...

Op donderdag 30 augustus vind weer het SHAKE sportevenement plaats op het Marktplein en het raadhuisplein.
Dit jaarlijks terugkerende evenement is bedoelt voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar en natuurlijk ook de ouderen tussen ons.
Tijdens SHAKE presenteren tal van sport- en muziekverenigingen hun kunstje en is meer informatie te vinden over wat zij doen.

Ook ABCC en Muay Boran Gym geven hier demonstratie's;
Ringsportcentrum Apeldoorn, bestaande uit de Apeldoornse Boks- en Conditie Club en Muay Boran Gym, geeft op donderdag 30 augustus tijdens de bruisende jongerenmanifestatie SHAKE op het Raadhuisplein vanaf 16.00 uur verschillende trainings- en sparringsdemonstraties.
Tijdens deze demonstraties zullen er verschillende aspecten van de sporten Olympisch boksen en Thaiboksen worden getoond door leden van verschillende leeftijden, waaronder verschillende Nederlands Kampioenen bij de jeugd, dames en heren. Ook recreanten en (aankomende) wedstrijdvechters laten zien dat ze prima samen de sport kunnen bedrijven.
Natuurlijk wordt er in de ring aan belangstellenden de gelegenheid geboden een les mee te doen.

Om 20.00 uur zullen de wedstrijdheren van de ABCC een aantal demonstratiepartijen laten zien waaronder ABCC'er Dimitri Serdjoek die in oktober naar de WK in Chicago wordt uitgezonden. Ook de andere heren hebben (inter)nationale ervaring en titels dus dat belooft een aantal demonstraties op topniveau te worden. Ongeveer 21.30 uur zal het afgelopen zijn.
Meer informatie: www.boksclub-abcc.nl en www.muayborangym.com

Kom kijken... :thup:

Groet, Geronimo!

Hoor net dat Dimitri Serdjoek gisteren tijdens een partij met een fransman zijn aanhechting van zijn bicep heeft afgescheurd. Hij moet worden geopereerd en is 4 tot 6 maanden uit de roulatie, hij is dus niet aanwezig tijdens de demonstratie's, ook deelname WK in oktober is ook uitgesloten.

:(

Missy
27-08-2007, 01:10
oooh men flippen...


beterschap dimitri