PDA

View Full Version : UFC 74 Randy Couture vs Gabriel Gonzaga INSIDE *spoiler*



redjuh
26-08-2007, 17:31
enjoy!

http://www.megaupload.com/?d=BR4FKFFX

Justinian
26-08-2007, 17:32
Top, bedankt!! (reps)

redjuh
26-08-2007, 17:33
thnx. nu ga ik slapen

Justinian
26-08-2007, 17:36
thnx. nu ga ik slapen
:D ik ben net wakker en was erg benieuwd naar de uitslag van deze partij. Filmpje erbij is natuurlijk ideaal :thup:

Ralph
26-08-2007, 19:07
Bedankt!!!

Wheelie
26-08-2007, 19:17
Randy Couture is echt THE MAN.
Ongelovelijk.

blazin.arr0w::::
26-08-2007, 19:31
Randy Couture is echt THE MAN.
Ongelovelijk.

Why Wheelie Why? ;)

blazin.arr0w::::
26-08-2007, 19:49
Why Wheelie Why? ;)

Laat maar... zag het *spoiler* in de topic over het hoofd. Eigen schuld :whistling:

MB667
26-08-2007, 19:57
poe he! what a fight

Mike
26-08-2007, 20:23
Randy Couture is echt THE MAN.
Ongelovelijk.


x 10000000

Hij is de Ultimate fighter!

MB667
26-08-2007, 20:27
ik zou hem wel eens willen zien tegen een top pride vechter.

Wheelie
26-08-2007, 20:27
Laat maar... zag het *spoiler* in de topic over het hoofd. Eigen schuld :whistling:

sorry ;)

ValeTudo
26-08-2007, 20:56
ik zou hem wel eens willen zien tegen een top pride vechter.
Ran tah Man :D Randy si teh PWN ole ole

Waar in Limbabwe zit jij MB667 ?

The Bulldog
26-08-2007, 21:14
BEn speciaal voor de partij van Couture opgebleven...Wat een knokker zeg...

Strange Cutbean
26-08-2007, 21:21
Je kan ook hier kijken, minder gedoe:
http://www.dailymotion.com/relevance/search/Randy+Couture+vs+Gabriel+Gonzaga/video/x2u33d_randy-couture-vs-gabriel-gonzaga_sport

ValeTudo
26-08-2007, 22:16
Je kan ook hier kijken, minder gedoe:
http://www.dailymotion.com/relevance/search/Randy+Couture+vs+Gabriel+Gonzaga/video/x2u33d_randy-couture-vs-gabriel-gonzaga_sport welk gedoe ?

redjuh
27-08-2007, 03:03
geen reps nniks. gierigaards

KO TKO
27-08-2007, 04:59
Randy Couture heeft slim gevochten. Hij is sterk in de clinch en ging dus veel clinchen met Gonganza.

Ik zou graag Randy Couture tegen Fedor willen zien. Allebei boksen veel, zijn sterk in de clinch, hebben goed GnP en ze gebruiken allebei slimme tacktieken.

F@dur
27-08-2007, 06:19
Randy Couture heeft slim gevochten. Hij is sterk in de clinch en ging dus veel clinchen met Gonganza.

Ik zou graag Randy Couture tegen Fedor willen zien. Allebei boksen veel, zijn sterk in de clinch, hebben goed GnP en ze gebruiken allebei slimme tacktieken.
Laat staan tegen Fedor maar ik zou hem wel eerst een van de allerbeste willen zien en dat is Nogueira.Volgens mij maakt Rodrigo Nogueira hem in zonder twijfel.

KO TKO
27-08-2007, 07:26
Laat staan tegen Fedor maar ik zou hem wel eerst een van de allerbeste willen zien en dat is Nogueira.Volgens mij maakt Rodrigo Nogueira hem in zonder twijfel.

Dat lijkt mij een mooie gevecht. Ik denk als ze gaan vechten, dat Randy Couture het zal gaan winnen. Hij kan dezelfde tacktiek toepassen als tegen Gonganza. Gewoon tegen het hek aandrukken en zo nu en dan stoten. Dan wint hij een decision, want Nogueira gaat niet KO of wordt gesubmit.

redjuh
27-08-2007, 08:15
ja die pot zie ik ook alleen maar in een dec. eindigen. beiden gaan elkaar niet subben, nog's stand up is niet goed genoeg om randy te ko-en, en randy's ook niet andersom...

Evilman
27-08-2007, 08:46
DE doorslag zou ik toch zien in nogueiras sub op randy.
Ligt eraan hoe goed ze bij randy voorbereiden en weten
over nog.

RED SCORPION
27-08-2007, 09:06
Randy Couture heeft slim gevochten. Hij is sterk in de clinch en ging dus veel clinchen met Gonganza.

Ik zou graag Randy Couture tegen Fedor willen zien. Allebei boksen veel, zijn sterk in de clinch, hebben goed GnP en ze gebruiken allebei slimme tacktieken.

Randy is op dit momenet the man in UFC, maar:

ja, allebei boksen veel, maar stoten van Fedor zijn veel zwarder, en gewoon beter, dus staand zal Randy het niet redden tegen Fedor.

beide zijn sterk in clinch, no doubt.

beide hebben goed GnP, maar die van Fedor is beter, sterker, en plus is Fedor conditioneel sterker, en lichamelijk is toch ietsje sterker, en beide zijn goed op de grond, dus waarschijnelijk geen submission.

dus om eerlijk te zijn, zit er weinig in voor Randy :)

F@dur
27-08-2007, 09:11
Dat lijkt mij een mooie gevecht. Ik denk als ze gaan vechten, dat Randy Couture het zal gaan winnen. Hij kan dezelfde tacktiek toepassen als tegen Gonganza. Gewoon tegen het hek aandrukken en zo nu en dan stoten. Dan wint hij een decision, want Nogueira gaat niet KO of wordt gesubmit.
Couture winnen tegen Nogueira???!!!!Ik geloof er niks van!!!!!En dezelfde tactiek toepassen als bij Gonzaga????Vergeet het maar.... .Nogueira is zeker niet Gonzaga,belange niet.Nogueira is veel te veel te ervaren om te verliezen van Couture.Ik durf er zelfs geld op te zetten dat Nogueira de titel van hem afpakt. :)

Emilio
27-08-2007, 18:53
Nou ik zie die partij eerder eindigen in een puntenoverwinning voor couture. Als hij gonzaga naar de mat weet te krijgen dan gaat Noguira ook zeker op t ruggetje liggen. Vanuit daar moet het wel mogelijk zijn om hem te pounden zonder zelf in een submission terrecht te komen.

Ralph
27-08-2007, 19:24
Erg jammer dat Gonzaga zo snel tegen een gebroken neus aanliep. Ik vond hem daarna voor zijn doen ook vrij passief vechten en ik denk dat de partij toch wel anders was verlopen als dit niet was gebeurd. Maar zonder enige twijfel weer een topprestatie van Couture! Ben benieuwd hoelang hij nog doorgaat. ALs hij slim is stopt hij met MMA als hij de titel nog in handen heeft, dan blijft hij een legende.

detje
27-08-2007, 21:51
http://www.dailymotion.com/relevance/tag/Gonzaga/search/couture+/video/x2ud57_randycouturevsgabrielgonzaga_sport
mooie pot, jammer van de neus..

Tony
27-08-2007, 22:19
ja die pot zie ik ook alleen maar in een dec. eindigen. beiden gaan elkaar niet subben, nog's stand up is niet goed genoeg om randy te ko-en, en randy's ook niet andersom...

wtf :P

weet je hoe sterk minotauro's boxing skills zijn?

Ik denk echt heel serieus dat je hem onderschat.

MB667
27-08-2007, 22:39
Ran tah Man :D Randy si teh PWN ole ole

Waar in Limbabwe zit jij MB667 ?

linne vlakbij roermond. jij?

Couture winnen tegen Nogueira???!!!!Ik geloof er niks van!!!!! :)

lijkt me ook stug!

redjuh
27-08-2007, 22:59
wtf :P

weet je hoe sterk minotauro's boxing skills zijn?

Ik denk echt heel serieus dat je hem onderschat.

gab, hij boxt pas echt sinds een jaar of 4. net als met bjj, kun je dat nooit meer inhalen. niet om een dusdanig niveau te bereiken om iemand als couture ko te slaan.

KO TKO
27-08-2007, 23:26
wtf :P

weet je hoe sterk minotauro's boxing skills zijn?

Ik denk echt heel serieus dat je hem onderschat.

Maar het probleem is dat hij niet zo hard slaat voor dat nivo, dus ik zie hem ook niet Couture KO'en.

KO TKO
27-08-2007, 23:30
Randy is op dit momenet the man in UFC, maar:

ja, allebei boksen veel, maar stoten van Fedor zijn veel zwarder, en gewoon beter, dus staand zal Randy het niet redden tegen Fedor.

beide zijn sterk in clinch, no doubt.

beide hebben goed GnP, maar die van Fedor is beter, sterker, en plus is Fedor conditioneel sterker, en lichamelijk is toch ietsje sterker, en beide zijn goed op de grond, dus waarschijnelijk geen submission.

dus om eerlijk te zijn, zit er weinig in voor Randy :)

Ik denk ook dat Fedor zal winnen, want dat is gewoon de beste vechter ter wereld. Maar het lijkt mij wel een mooi gevecht, want ze hebben allebei een zelfde soort kwaliteiten.

Trouwens Randy Couture is conditioneel ook heel sterk.

Biiyen
28-08-2007, 05:00
Ik heb genoten van Randy! De man is een legende.

Rico Suave
28-08-2007, 05:41
gab, hij boxt pas echt sinds een jaar of 4. net als met bjj, kun je dat nooit meer inhalen. niet om een dusdanig niveau te bereiken om iemand als couture ko te slaan.

Ik dacht gezien te hebben in een docu dat Bas Rutten vertelde dat Nog er al 40 amateurbokspartijen erop had zitten.

Remco
28-08-2007, 19:08
Randy is god, ik ging gisteren (toen ik de partij zag) bijna door het plafond van de spanning. Vantevoren was ik doodsbang voor een harde KO, die Gonzaga is een oermens en slaat minstens zo hard als Liddell. Ook die rare zwiep-trappen zijn tricky en kwamen 2x dicht bij het gewenste effect. Randy bleek echter gelukkig te kunnen incasseren. Geweldige partij en ik maak me geen zorgen over eventuele matches tegen Nogueira, CroCop en what the hell: Fedor.

Niet dat hij van deze heren makkelijk zal winnen, maar hij zal ze in ieder geval partij bieden.

Tony
28-08-2007, 19:42
Nogueira begon op zijn 14e met BJJ.. Voordat ie met bjj begon deed hij al aan boksen... Dus dat ie pas 4 jaar bokst... daar klopt niks van.

hij heeft talloze amateurboks wedtrsijden erop zitten (en gewonnen)...

Over zijn power ben ik het met je eens.. het is geen echtte hard hitter zoals fedor, vovchanchyn etc..

maar technisch is ie wel.. en met techniek kan je wel degelijk iemand ko'en.

just my 2 cts

Remco
28-08-2007, 20:29
Nog heeft wel een vrij scherpe directe hoor, kan best voor een gebroken neus zorgdragen.

Ralph
28-08-2007, 20:38
Erg jammer dat Gonzaga zo snel tegen een gebroken neus aanliep. Ik vond hem daarna voor zijn doen ook vrij passief vechten en ik denk dat de partij toch wel anders was verlopen als dit niet was gebeurd. Maar zonder enige twijfel weer een topprestatie van Couture! Ben benieuwd hoelang hij nog doorgaat. ALs hij slim is stopt hij met MMA als hij de titel nog in handen heeft, dan blijft hij een legende.

Ik neem mijn woorden terug! Lees net dat verhaal over zijn gebroken arm waarmee hij doorgeknokt heeft: Couture moet lekker doorvechten! Wat een bikkel.

redjuh
28-08-2007, 22:36
Ik dacht gezien te hebben in een docu dat Bas Rutten vertelde dat Nog er al 40 amateurbokspartijen erop had zitten.

ach na zijn 1ste nederlaag tegen fedor is ie naar cuba gegaan om te trainen... zal dus wel lichtelijk overdreven zijn. in het begin van pride dat ie meedeed, kon ie helemaal niet boxen. ik meen trouwens ook wel iets in die richting gehoord te hebben, maar het zal bitter weinig voorgesteld hebben dan.

rafi
28-08-2007, 23:25
noguera traint al een jaartje of 10 heel vaak met peter aerts. hier in nererland saman met pedro rizzo. dat zijn ook hele goeie vrienden.

Mike
29-08-2007, 05:29
couture verslaat ook nogueira, op KO zelfs :D

haha nee hoor die partij daar zou ik nooit op durven gokken, dat is echt een super matchup, mmakenners zullen moeten erkennen dat die partij iedere kant op kan gaan. Ik wil zo graag couture vs fedor zien, al is maar omdat we straks anders over 5 jaar zullen balen dat we ze nooit tegen elkaar hebben gezien. T moet binnen nu en een jaar gebeuren anders is randy echt te oud. Lijkt me een mooie partij.

fedor
31-08-2007, 06:04
Couture is echt een freak..heb de pre-interviews gezien en Randy is echt een rolmodel voor ieder mens.

Vond het wel apart om te zien dat Randy zich niet afzondert in een trainingskamp ofzo. Hij gaat trainen met z'n jongens en gaat 's avonds gewoon lekker een bbq houden met diezelfde jongens.
Ben erg benieuwd hoe Forest op tijd klaar gaat zijn voor z'n gevecht tegen Shogun..hij was aan het sparren met Randy en Randy vertelde dat Forest tegen de 240 woog. Dat betekent dat Forest in korte tijd nog 15 (!!!)KG moet afvallen voor z'n gevecht...

fedor
31-08-2007, 17:38
DE uitspraak van UFC 74:

Randy Couture: "I hit 'm with everything but the kitchensink"

Die takedown die Randy ook uitvoerde die Gabe z'n neus brak...echt niet normaal meer..ik zat te kijken en riep nog "pas op dat lukt je nooit" en 2 seconden later zie ik de beentjes van Gonzaga de lucht invliegen...bizar..

FOCUS
31-08-2007, 22:43
die couture vecht als een leeuw

redjuh
31-08-2007, 23:30
die couture vecht als een leeuw

couture vecht zoals elke vechter zou moeten vechten.

Italian*Berlusconi*
31-08-2007, 23:35
couture vecht zoals elke vechter zou moeten vechten.

Denk dat je Fedor bedoeld??
Wel netjes hoor van Couture.. een echt voorbeeld voor MMA fans / vechters / participanten...

ValeTudo
31-08-2007, 23:37
linne vlakbij roermond. jij?


lijkt me ook stug!
Mestreech jong,,Mestreech :lol:

redjuh
31-08-2007, 23:39
Denk dat je Fedor bedoeld??
Wel netjes hoor van Couture.. een echt voorbeeld voor MMA fans / vechters / participanten...

Fedor ook. maar qua klasse komen er weinig (gsp) in de buurt van die 2. van randy, fedor of gsp heb ik nog nooit een pot gezien waarin ze afwachtten, of langzaam puntjes pakken.