PDA

View Full Version : Babalu ontslagen door ufc



kmr
31-08-2007, 10:51
Waarom lees ik daar geen thread over? :twak:

redjuh
31-08-2007, 10:58
beter voor hem... in cage rage kan ie tegen murilo ninja voor de titel, in WEC tegen Frank Shamrock, in Hero's tegen Manhoef, dusse... geld en keuze zat. ik denk zelf dat ie voor WEC gaat van elite x

chief108
31-08-2007, 15:35
precies...
het is heus niet het eind van de wereld voor hem...

Ronald
31-08-2007, 15:50
Goeie actie. Heeft tenminste nog iets weg van een schorsing, ook al kan ie ergens anders aan de bak.

fedor
31-08-2007, 16:39
Babalu staat toch niet echt bekend als onsportief dacht ik...ik hoorde wel dat er eea was gebeurd tijdens de weigh-in...heb het verhaal gevonden:
Babaloose: UFC Cuts Controversial Fighter (http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=8797)

Wheelie
31-08-2007, 17:36
Jammer dat Babalu niet los liet, hij vocht een zeer sterke partij en ik vind het jammer dat hij weg is.

cholitzu
31-08-2007, 19:38
WheelieJammer dat Babalu niet los liet, hij vocht een zeer sterke partij en ik vind het jammer dat hij weg is.

x 2 maar hij hield hem echt wel te lang vast.
en wat een bloed, die scheids had eigenlijk al lang moeten stoppen..

Had ik ook niet verwacht van Babalu...

maar wat een mooie gator role...:thup:

redjuh
31-08-2007, 22:42
ja die anaconda/clock choke was top. ik snap wel waarom hij hem vasthield... dat was vanwege de shit bij de weigh-ins en press conf.

Evilman
01-09-2007, 00:22
die ref moeten ze ook zn salaris van die keer afpakken.

MMA Fan
01-09-2007, 00:53
iemand weet waar dit filmpje is ?

RtoDeep
01-09-2007, 01:23
YouTube - Bloody Fight (http://www.youtube.com/watch?v=YLzj_Eg3puo&eurl=http%3A%2F%2Fforum%2Edutchbodybuilding%2Ecom% 2Ff134%2Fbabalu%2Donslagen%2Dufc%2D127126%2F)

Spike_tm
01-09-2007, 03:16
OMG wat een bloed...
En ook gewoon echt lekker vasthouden tot ie out gaat.

Mike
01-09-2007, 03:27
dat soort losers horen niet thuis in de ufc

schande voor de sport

levenslang schorsen, vond t sowieso al een suffe vechter. Good riddance!

Jeru
01-09-2007, 03:34
Nasty!

Die partij had al eerder onderbroken moeten worden voor een doktercheck.

Jani
01-09-2007, 03:36
jammer !!! ik zag graag een rematch tegen shogun

ik denk dat babalu nu naar cage rage zal gaan of naar heros
goede partij voor overeem ,belfort,manhoef of sokoujou

Mike
01-09-2007, 03:43
iemand die eigenhandig het imago van deze fantastische sport zo'n optater geeft mag van mij oprotten!

Door dit soort vechters blijft de grote groep outsiders/leken altijd roepen dat het een barbaarse sport is.

Hoe kunnen jullie dit nou steunen.... hier komen blessures van, hierdoor krijgt de sport een kutimago , of beter gezegd blijft het zn wereldwijde kutimago behouden. De ufc is juist zo goed bezig, ik ben blij dat dana een duidelijk signaal afgeeft en die trieste rukker van een babalu levenslang de ufc uitrapt.

Als het een NLse vechter was in die choke dan had iedereen hier moord en brand geschreeuwd.

NESCIO
01-09-2007, 05:16
Die scheids had het veel eerder moeten stoppen man die is niet goed wijs!!

remco pardoel
01-09-2007, 05:47
Mazagatti had de wedstrijd veel eerder moeten staken.
Dana White kon beter de scheids er op aan spreken.

Wat Babalu deed is erg jammer...

K-1 wil m denk ik meer dan graag hebben..

De dikke nudist
01-09-2007, 07:11
Chiggedy-check yourself before you wreck yourself.

The Bulldog
01-09-2007, 07:14
Op het moment dat je de scheids aankijkt...hem toelacht en de choke doorzet ga je in mijn ogen vreselijk de foutr in.... of de partij nu eerder gestaakt hoorde te worden of niet...

heeft niks met deze actie te maken....hele vette sanctie...klaar....
De man tikte af for crying out loud....




Daarbij is het in mijn ogen ook zo dat de scheids even een hartig woordje verdiend... "do you wanne be a fucking refferee or not" lijkt me een goei voor DAna

FOCUS
01-09-2007, 07:32
Op het moment dat je de scheids aankijkt...hem toelacht en de choke doorzet ga je in mijn ogen vreselijk de foutr in.... of de partij nu eerder gestaakt hoorde te worden of niet...




dat was me niet opgevallen
kan idd niet

cholitzu
01-09-2007, 09:09
31.08.2007
Babalu's defence at Commission

The Brazilian alleges not to have felt Heath tap out

Renato Babalu Sobral is in the eye of the hurricane. One day after having his contract rescinded by Dana White, UFC president, who made the announcement at a press conference, the Brazilian fighter appeared before the Athletic Commission of the State of Nevada to justify his attitude at UFC 74, when he held onto his choke on David Heath even after Heath had given up. Babalu’s attitude cost him US$ 25,000, half of his purse.
“When he tapped, I didn’t feel it. So I looked at the ref and he pulled my arm, and I let go of Heath. I don’t understand why all of this is happening. I was surprised when it happened, the fans booing and all. I don’t know, maybe it was because of the blood. I would like to say sorry to David Heath and to the UFC, for causing problems for this sport I love so much. If there is one thing I know how to be in life it is a professional fighter. I have no other normal job,” said Babalu.
Executive-director of the Athletic Commission, Keith Kizer didn’t recommend Renato Babalu’s immediate suspension, nevertheless he did suggest a future hearing be held to better analyze the facts. In the meantime Babalu's purse remains withheld. "I believe perhaps there was some level of intention in what happened, despite Mr. Sobrals denials here today. Nevertheless, I don't believe it was at the same level as other episodes I've seen herre, like Mike Tyson biting Holyfield’s ear, and other attacks… I will not ask of this commission any type of suspension. I do not believe that is the path to take. I think the path to take is a fine,” declared Kizer.

Dit stond vandaag op graciemag.com

Dus hier wordt gezegd dat hij tijdelijk geschorst is bij UFC...totdat ze besloten hebben wat te doen.

Angelco
01-09-2007, 17:04
Op het moment dat je de scheids aankijkt...hem toelacht en de choke doorzet ga je in mijn ogen vreselijk de foutr in.... of de partij nu eerder gestaakt hoorde te worden of niet.
Ik heb Babalu niet zien lachen richting Mazagatti toen hij de choke doorzette, kheb hem enkel zien kijken naar de ref ... Maarja, hetzelfde kan gezegd worden over BJ in zijn gevecht tegen Pulver. Hij lachte wel, hield de choke ook langer vast en tegen hem doen ze niks. Wellicht omdat BJ een "golden boy" is ...

Angelco
01-09-2007, 17:06
K-1 wil m denk ik meer dan graag hebben..

Ik denk eerder dat EliteXC of Strikeforce hem graag wil. We zullen wel zien waar Babalu gaat eindigen :)

smike
01-09-2007, 20:17
iemand die eigenhandig het imago van deze fantastische sport zo'n optater geeft mag van mij oprotten!

Door dit soort vechters blijft de grote groep outsiders/leken altijd roepen dat het een barbaarse sport is.

Hoe kunnen jullie dit nou steunen.... hier komen blessures van, hierdoor krijgt de sport een kutimago , of beter gezegd blijft het zn wereldwijde kutimago behouden. De ufc is juist zo goed bezig, ik ben blij dat dana een duidelijk signaal afgeeft en die trieste rukker van een babalu levenslang de ufc uitrapt.

Als het een NLse vechter was in die choke dan had iedereen hier moord en brand geschreeuwd.


reps voor Mike die als 1 van de weinigen het lijkt te snappen... leek wel het oude rome, vechten tot 1 iemand nooit meer opstaat... diep triest.

The Bulldog
01-09-2007, 21:17
Ik heb Babalu niet zien lachen richting Mazagatti toen hij de choke doorzette, kheb hem enkel zien kijken naar de ref ... Maarja, hetzelfde kan gezegd worden over BJ in zijn gevecht tegen Pulver. Hij lachte wel, hield de choke ook langer vast en tegen hem doen ze niks. Wellicht omdat BJ een "golden boy" is ...

luister naat het ringside commentaar die er tegen aan kijken...

Mike heeft in mijn ogen gelijk...

Als iemand afklopt en de scheids verbaal en fysiek aangeeft te stoppen...heb je te stoppen...na de partij zei hij zelf dat hij het expres deed...

Pride_187
01-09-2007, 22:09
Nou ja als iemand je publiekelijk vernederd door met de arrestatie foto met je hoofd erop naar de ring te lopen en je ook nog uit loopt te schelden op de weging zonder enige aanleiding, heeft hij hem nu een lesje geleerd wat m in ieder geval bij blijft. Die Heath weet nu wel voor eens en voor altijd wie de baas is. Alleen kut voor Babalu dat hij zich dat niet kan veroorleven na net 2 verloren partijen.. een Chuck Liddel komt er wel mee weg. Die prikt mensen rustig met een vinger in hun oog. Tis maar net hoe je imago is, er wordt zoveel vuil spel gespeeld. Alleen Babalu wordt nu gepiepeld.

Dutch Dynamite
01-09-2007, 23:30
Als je zo een partij afsluit, wil t publiek je alleen nog maar vet zien verliezen, het fluiten was terecht en m.i. heeft iemand met deze kwaliteiten en zo'n stomme actie zeker niet t recht om nog voor ufc te vechten.

the boxer
02-09-2007, 01:58
Nou ja als iemand je publiekelijk vernederd door met de arrestatie foto met je hoofd erop naar de ring te lopen en je ook nog uit loopt te schelden op de weging zonder enige aanleiding, heeft hij hem nu een lesje geleerd wat m in ieder geval bij blijft. Die Heath weet nu wel voor eens en voor altijd wie de baas is. Alleen kut voor Babalu dat hij zich dat niet kan veroorleven na net 2 verloren partijen.. een Chuck Liddel komt er wel mee weg. Die prikt mensen rustig met een vinger in hun oog. Tis maar net hoe je imago is, er wordt zoveel vuil spel gespeeld. Alleen Babalu wordt nu gepiepeld.


x2!!!!!!!!

MilfhunterMMA
02-09-2007, 02:52
Nou ja als iemand je publiekelijk vernederd door met de arrestatie foto met je hoofd erop naar de ring te lopen en je ook nog uit loopt te schelden op de weging zonder enige aanleiding, heeft hij hem nu een lesje geleerd wat m in ieder geval bij blijft. Die Heath weet nu wel voor eens en voor altijd wie de baas is. Alleen kut voor Babalu dat hij zich dat niet kan veroorleven na net 2 verloren partijen.. een Chuck Liddel komt er wel mee weg. Die prikt mensen rustig met een vinger in hun oog. Tis maar net hoe je imago is, er wordt zoveel vuil spel gespeeld. Alleen Babalu wordt nu gepiepeld.

nee, want intimideren e.d. hoort helaas bij het spelletje en een choke vasthouden pertinent niet. misschien had de scheids hem een paar footstomps moeten geven.

migyur
02-09-2007, 03:59
Sinds wanneer is "fucken" met de tegenstander "vernedering".
Volgens mij doen meeste dat, of zijn we de toffe t-shirt van ortiz vergeten?