PDA

View Full Version : IS het dan toch zo ver??? FE in de UFC



The Bulldog
01-09-2007, 08:11
August 31st Tagg Radio has heard from a very reliable source in Fedor's camp that the UFC has offered Fedor Emelianenko two million dollars per fight for four fights. Fedor's deal will also allow him to fight in Russia. Emelianenko's camp is on their way back to Russia to as we speak to hopefully seal the deal.

http://taggradio.com/index2.php?page=news&id=75

Zou echt te gek zijn...:thup:

Chico
01-09-2007, 08:22
nieuws van de eeuw al zou dat zo zijn...

but don't get your hopes up...

Influcted
01-09-2007, 08:23
2 mill, niet mis.

detje
01-09-2007, 09:09
4 partijen, hopelijk tegen gonzaga, couture, sylvia en nog maar een keer tegen cro-cop, of michael bisping, wanneer die volgend weekend weer wint, is hij nog steeds ongeslagen in de ufc...15-0-0, is dan z'n record...

Chico
01-09-2007, 09:12
bisping is toch lhw

F@dur
01-09-2007, 09:26
Fedor killed iedereen daar maar ook iedereen!!!!!!!

niels
01-09-2007, 09:33
bisping is toch lhw

yep!

Angelco
01-09-2007, 18:09
Ik geloof het pas als ik het van Dana of van Fedor himself hoor. Dit was toch net hetzelfde met Wanderlei. Je hoorde van alle kanten dat Wanderlei een contract had ondertekend met de UFC en telkens een aantal dagen erna hoorde je van Dana dat er niet eens onderhandelingen waren. Als Fedor inderdaad een contract gaat ondertekenen in de komende dagen met de UFC, dan denk ik dat we het te horen gaan krijgen van Dana tijdens UFC 75 ofzo

detje
01-09-2007, 18:14
bisping is toch lhw
:blush:....dan maar tegen noguiera, bisping moet nog een kilo of 7 aankomen voor hw...pardon

fedor
01-09-2007, 19:34
Waar rook is is vuur.....zagen we uiteindelijk ook met Silva..!

54321
01-09-2007, 19:36
sooo...2 mil per gevecht. op zich weinig vergeleken met de boks payouts, maar toch best veel hoor vergeleken met randy, chuck en de andere populaire ufc fighter's. hoop dat fedor pride goed vertegenwoordigt, net als rampage dat doet!!

BJJCORE
01-09-2007, 19:45
2 miljoen is de basis. Ze krijgen nog sponsor geld en een deel van de PPV buys. Dus ze verdienen genoeg ;-)

Yamato Damashii
01-09-2007, 20:37
2 miljoen is de basis. Ze krijgen nog sponsor geld en een deel van de PPV buys. Dus ze verdienen genoeg ;-)

STEL dat Fedor getekend heeft bij de UFC, dan vraag ik me af of 2 miljoen het 'basisbedrag' is. Randy Couture, Chuck Liddell, Tito Ortiz en Crocop krijgen allen een 'flat fee' van rond de $300.000. Met de PPV opbrengsten erbij zouden ze dan volgens verschillende insiders rond de anderhalf a 2 miljoen per pot verdienen.

Fedor is volgens vele kenners dan wel de beste HW vechter op dit moment, de doorsnee UFC fan (in de USA) heeft geen flauw idee wie hij is, dus tickets verkopen zoals Chuck, Randy en Tito zal hij nog zeker niet doen. Wellicht later, maar ik vraag me af of Dana White zoveel meer geld wil betalen dan gebruikelijk voor zijn andere topvechters, voor een vechter die nog niet zo'n grote marketingwaarde heeft.

Ik denk eerder dat Fedor een vergelijkbaar contract als Randy, Chuck en Crocop gekregen heeft: tussen de $300.000 en $500.000 aan 'flat fee' en een % van de PPV opbrengsten, wat zijn totale inkomsten per pot zo rond die 2 miljoen zal brengen.

Als Fedor wel 2 miljoen flat fee per pot krijgt plus PPV opbrensten, dan hebben de heren managers straf onderhandeld en zijn er weer grenzen qua salarissen voor MMA vechters :eek:

Tony
01-09-2007, 20:44
Duimen dat dit nieuws waar is... zou fantastich zijn..

en dan eerst een keer tegen sylvia als opwarmer... dan tegen gonzaga... Dan nog eens crocop en dan de grande finale tegen couture... :)

whoppa..

leks
01-09-2007, 20:51
all-in Fedor, 2 miljoen is een koopje voor de topdog, ufc kan het lijen dussah...

Biiyen
01-09-2007, 21:20
Dan kan Dana echt zeggen "Ladies and Gentleman... We've got him!"
The big dog in the yard

Angelco
01-09-2007, 22:54
ik denk eerder dat het 2milj. verdeeld over 4 gevechten is, dus 500.000 zonder het percentage van de ppv's en zonder sponsorgeld. lijkt me het meest realitische.

michaell
01-09-2007, 23:41
Klinkt grappig aangezien Fedor dit nieuws nog zelf niet kent (dat is zeker).

Het volgende: UFC verdient zo'n 30mln per een event. Er wordt minder dan 1mln aan de vechters gegeven. 2mln per fight voor Fedor laat Dana niet arm geloof ik.

En tenslotte:

The following is a rumor (http://www.mmanews.com/ufc/Rumor:-Fedor-Likely-To-Sign-$2-Million-Per-Fight-Deal.html)-killer update from CBS Sports writer Sam Caplan's FiveOuncesOfPain.com (http://fiveouncesofpain.com/2007/09/01/rumor-killer-fedor-not-close-to-signing-with-the-ufc/) website:

I didn’t hear the show but I’ve read in several places that Tagg Radio reported today that the show heard from a reliable source in Fedor Emelianenko’s camp that he’s been offered a four fight deal worth $2 million per bout that would also allow him to fight in Russia. The reports I am reading suggests that Fedor is close to accepting.

If that story is in fact being reported I can tell you that a reliable source I spoke to from the UFC left me with a completely different impression of Thursday’s meeting. I did not ask the source specifically about Tagg Radio’s report and simply asked about how the meeting on Thursday went. The answer was not good and no indication was given that a deal was even close to being agreed to.

leks
01-09-2007, 23:44
Ik volg het bedragencircus in het geheel niet, maar ik ben het er volledig mee eens dat de UFC een moneymachine is, en dat het uiteindelijk om de centen draait en de commerciele belangen.

Maar volgens mij gaat het in dit geval niet zozeer om wat de commerciele werking van Fedor in de ufc zal zijn, maar meer hoe graag de ufc Fedor wil hebben.

Fedor kan overal terecht en kan waarsch. op verschillende plekken een miljoen ofzo per gevecht incasseren zoniet meer.

Dus als de ufc hem niet tegemoet komt is het gewoon toedeledoki.

Als pure fightfan zie ik dat bv Chuck dik geld binnenhaalt en hij mag geeneens in Fedor's kontschaduw staan, dussah gewoon overhandigen die flappen.

Overigens mag ik Chuck behoorlijk hoor ;)

marcelt
02-09-2007, 00:48
DE UFC is gewoon een bedrijf hoor, net als Pride , K1 en de anderen.

joost
02-09-2007, 00:52
money money moneeeeyyyyyyyy

De dikke nudist
02-09-2007, 07:01
(hoog stemmetje) mooooooney...

FOCUS
02-09-2007, 09:38
I’ve read in several places that Tagg Radio reported today that the show heard from a reliable source in Fedor Emelianenko’s camp

via-via-via-vaag

smike
02-09-2007, 21:49
Fedor in de UFC zou mooi zijn, misschien krijgt ie wat tegenstand maar ik denk dat ie ook heer weer zwaar gaat heersen!