PDA

View Full Version : RINGS "Risky Business" Utrecht 23-9-07



Richelieu
05-09-2007, 22:58
Line-up RINGS "Risky Business" Utrecht 23-9-07

1. K-1 NW -73Kg Peter Oosterkamp (SC Steenwijk) vs Gershon Polak (Mike's Gym)

2. K-1 B -66Kg Ruslan Mamedkhanov (Tooy Gym) vs Robin van Roosmalen (Slamm)

3. K-1 A open Andre Tete (Team Hardcore) vs Clyde van Dams (Van Dams)

4. K-1 A -70Kg Benito Caupain (v/d Vathorst) vs Kamal Chabrani (Vos Gym)

5. K-1 B -66Kg Thanit Im-On (Meola Gym) vs Romano "Desperado" Morjonor (Everybody Gym)

6. K-1 A -61Kg Karla Benitez (Spain) vs Germaine de Randami (Slamm) TITELGEVECHT

7. K-1 A -70Kg Warren Stevelmans (Vos Gym) vs William Diender (Team Aerts)

8. K-1 C -56Kg Alexandra Bakker (Meola Gym) vs Samantha van Doorn (Van Adonck)

9. K-1 B -66 Kg Fernando Groenhart (Mike's Gym) vs Anthony Kane (Slamm)

10. K-1 -95Kg Mitchell de Ligny (Pancration) vs Fred Sikking (Vos Gym)

11. RF A -75 Kg Marc Duncan (Martijn de Jong) vs Jan Overduin (Verstegen)

12. K-1 A -82,5 Nathan van t Hoft (Pattaya Gym) vs Donald "NBK" Berner (Mejiro/Everybody) TITELGEVECHT

13. K-1 A -100Kg Hesdy Gerges (Pancration) vs Wendell Roche (Team Aerts)

14. K-1 A -74Kg Imro Main (FFC) vs Joeri Mes (Mike's Gym)


http://img130.imageshack.us/img130/9422/afbeelding3vz8.png

(Fullsize poster RINGS)
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/Harmen/RINGS.jpg

Evilman
05-09-2007, 23:25
RED.. kunnen we wedden op germaine?? :D

Richelieu
05-09-2007, 23:46
Van mij mag hij de titelgevechten ook wel in het wedkantoor zetten...die zijn een stuk moeilijker om te voorspellen...;)

Highline
05-09-2007, 23:52
ff een vraagje alle mt partijen zijn op k-1 regels... ook de b. houdt dit dan in dat b 3 x 2 is en a 3 x 3?

Italian*Berlusconi*
05-09-2007, 23:56
beetje jammer dat de k1 naam beetje misbruikt word zo.. volgens mij geen officiele k1 gevechten toch? enkel maar de naam om wat publiek te trekken?
Wel een super line up!! denk dat ik er zeker bij zal zijn.

mntldr
05-09-2007, 23:56
de 2 partij is een B partij 3 x 3 minuten en Ruslan gaat knallen hij staat op scherp

Highline
05-09-2007, 23:57
wat een teleurstelling... zo is er ook nog weinig verschil tussen a en b is toch beide 3 x 3 is. doe mij maar gewoon 5 x3 en 5 x 2 :)

Richelieu
06-09-2007, 00:13
wat een teleurstelling... zo is er ook nog weinig verschil tussen a en b is toch beide 3 x 3 is. doe mij maar gewoon 5 x3 en 5 x 2 :)

Het kan twee kanten op werken Highline. Voorstanders van het Thaiboksen zullen zweren bij de oude 5x2 en 5x3, maar aan de ene kant staat het 3x3 spelletje in de meeste gevallen garant voor spectakel!!! Vind het totaal geen slechte ontwikkeling dat RINGS kiest voor het 3x3 systeem.

De man van 14K
06-09-2007, 00:18
doe maar 5x3..
ge je van de B 5x2 naar 3x3 in de A? vecht je nog korter ook..

Richelieu
06-09-2007, 00:21
doe maar 5x3..
ge je van de B 5x2 naar 3x3 in de A? vecht je nog korter ook..

Dat ene minuutje...;) Langere gevechten zijn niet bij voorbaat aantrekkelijker of spectaculairder. Ik denk zelf dat RINGS dat gegeven heeft aangegrepen om het 3x3 systeem te proberen.

Kameleon
06-09-2007, 00:23
Hmmm....ik weet het nog net zo niet. 5 x 3 vind ik natuurlijk het mooiste. Kijk maar naar het laatste gala in De vechtsebanen, het gevecht tussen Main en Akdeniz...dat was echt super. Maar ik zie liever 3 x 3 dan 5 x 2. Wordt voor de B-vechters toch even wat anders want het scheelt echt kracht per ronde ondanks dat het maar 3 ronden zijn.

Kan wel weer leuk worden daar. Lekkere catering altijd en goed zicht. Ben blij dat RINGS nu (eindelijk) overgestapt is naar het MMA. Met 1 minuut kan ik leven. Geen rope-escapes meer gelukkig.

Wordt een spannend potje tussen Jan en Marc. Ik gun het ze allebei.

Jeru
06-09-2007, 01:57
Vind dat 3x3 (buiten de echte K-1 toernooigevechten) ook helemaal niks... maar goed ze doen het puur om commerciële redenen. Is ook wat voor te zeggen.

Triker
06-09-2007, 02:33
Altijd topgala's van Rings ;)
1 van de enkele organisatoren waar ik de afgelopen jaren met plezier heen ging. Gewoon alles goede geregeld bij die mannen.

CDW
06-09-2007, 03:16
Niet alle K1 gevechten zullen worden gevochten op 3 x 3 min! Ik weet in iedergeval dat de titelgevechten 5 x 3 min worden gevochten!

Richelieu
06-09-2007, 05:42
Niet alle K1 gevechten zullen worden gevochten op 3 x 3 min! Ik weet in iedergeval dat de titelgevechten 5 x 3 min worden gevochten!

Zou de partij tussen Nathan 't Hoft en NBK Berner zolang duren...;)..??

Richelieu
06-09-2007, 16:38
Wie van de Mixfight leden gaat naar dit gala toe?...ondanks 1 MMA partij..;), maar een dijk van een MT machmaking !!!...:D

HUNTER
06-09-2007, 16:49
Wie van de Mixfight leden gaat naar dit gala toe?...ondanks 1 MMA partij..;), maar een dijk van een MT machmaking !!!...:D

ik heb het hele weekend judo toernooien dus ik denk dat ik die zondagavond lekker op de bank met een biertje voetbal zit te kijken. Hoewel het inderdaad een super vette matchmaking is

Richelieu
06-09-2007, 16:56
In verband met de matching van Fernando Groenhart de 22ste op het Revolutions gala in Osdorp zal Anthony Kane tegen een andere B-klasse vechter van Mike's Gym aantreden, namelijk:

9. K-1 B -66 Kg Danny Dervers (Mike's Gym) vs Anthony Kane (Slamm)

HUNTER
06-09-2007, 17:00
Go Danny!

Wheelie
06-09-2007, 21:31
Ik ga niet naar RINGS

Ik vond RINGS altijd zo leuk vanwege de MMA partijen

Richelieu
06-09-2007, 22:05
Ik ga niet naar RINGS

Ik vond RINGS altijd zo leuk vanwege de MMA partijen

Maak van partijen - partij..;) Vind dat ze een zeer aantrekkelijk programma aanbieden !!

mntldr
09-09-2007, 23:18
ik heb gelezen dat de vechters ook een tshirt krijgen super

Richelieu
09-09-2007, 23:27
ik heb gelezen dat de vechters ook een tshirt krijgen super

Goodies...:D

Bobson
09-09-2007, 23:44
Ik ben van de partij. Mooie matchmaking. Ik vind het ook zonder MMA de moeite waard.

gieloe
10-09-2007, 03:32
is die partij van main en mes ook 3 x 3 dan?

Ronald
10-09-2007, 08:33
RED.. kunnen we wedden op germaine?? :D
Da's idd geen wedden meer :D .

Main vs Mes lijkt me een goede partij. Hebben die 2 eigenlijk al eens eerder tegen elkaar gevochten?

Richelieu
10-09-2007, 10:04
Negatief..dit word hun eerste treffen volgens mij.

Kameleon
10-09-2007, 21:47
Da's idd geen wedden meer :D .

Main vs Mes lijkt me een goede partij. Hebben die 2 eigenlijk al eens eerder tegen elkaar gevochten?

Haha...Tja, Germaine is echt van een andere planeet. Niemand kan haar stoppen.

Imro Main vs Joeri Mes wordt echt oorlog. Allebei gaan ze geen stap opzij. Main was verleden keer opok al zo op dreef tegen Akdeniz. Wat een wedstrijd was dat. En als Joeri verlies is het over met hem. Dus dat wordt spannend.

Kameleon
10-09-2007, 21:50
Da's idd geen wedden meer :D .

Main vs Mes lijkt me een goede partij. Hebben die 2 eigenlijk al eens eerder tegen elkaar gevochten?

Germaine is een topper. Niemand kan in die klasse van haar winnen. Niemand.

Main tegen Mes wordt echt oorlog. Twee vechters die geen milimeter opzij gaan. Dat wordt een ouderwetse knalpartij!!

remco pardoel
10-09-2007, 22:11
Wat Mes ook doet, het is nooit over met hem.
een van de allerbeste in de wereld.
Iedereen heeft wel eens een minder seizoen of jaar.

Neemt niet weg dat hij een mindere vechter is geworden opeens
Zie topic over CroCop...

Richelieu
10-09-2007, 22:17
Haha...Tja, Germaine is echt van een andere planeet. Niemand kan haar stoppen.

Imro Main vs Joeri Mes wordt echt oorlog. Allebei gaan ze geen stap opzij. Main was verleden keer opok al zo op dreef tegen Akdeniz. Wat een wedstrijd was dat. En als Joeri verlies is het over met hem. Dus dat wordt spannend.

Kan me ook niet zo vinden in deze uitspraak. Mes zit nu eenmaal in een mindere periode, maar dat neemt niet weg dat het een absolute topvechter is !!! Iedere topvechter heeft een moeilijke periode waarin ze veel op rij verliezen, zoals Diender bijvoorbeeld.

MMAFAN-1122
10-09-2007, 22:19
Mes wint op punten.....

Solar
11-09-2007, 01:27
Wie van de Mixfight leden gaat naar dit gala toe?...ondanks 1 MMA partij..;), maar een dijk van een MT machmaking !!!...:D

Ik ben er wel bij.
Inderdaad jammer dat er maar één MMA partij is.

Het is voor mij echter het gala met de grootste namen waar ik tot nu toe bij ben geweest, dus het zal zeker de moeite waard zijn.
Ik kijk uit naar Joeri Mes en Germaine!

Germaine is onverslaanbaar, maar die Spaanse ziet er wel héél erg mean uit zeg!!!

Bobson
11-09-2007, 01:52
Ten onrechte wordt de term K-1 regels gebruikt om zogenaamd indruk te maken. Terwijl het er natuurlijk alleen maar een stuk minder heftig van wordt.

RINGS INFO
11-09-2007, 03:12
Ten onrechte wordt de term K-1 regels gebruikt om zogenaamd indruk te maken. Terwijl het er natuurlijk alleen maar een stuk minder heftig van wordt.

Waarom wordt de term 'K-1 regels' ten onrechte gebruikt? Er wordt gevochten volgens dit systeem, mag dat niet vermeld worden of zo? Die regels verschillen duidelijk van de Muay Thai-regels.

Als we 'gebruik' zouden willen maken van de K-1, dan zouden we dat wel op de poster vermeld hebben.

En over het feit of K-1 regels minder heftig zijn dan andere reglementen die in Nederland zijn verschillen we toch echt van mening.

Milco Lambrecht / Rings

Richelieu
12-09-2007, 03:23
.......uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Jorina erg veel traint voor deze partij en ze er erg veel zin in heeft!!!

Wat denken de Mixfight leden van de overige partijen??

gieloe
12-09-2007, 03:30
is partij van main en mes over 3 x 3?

Richelieu
12-09-2007, 03:34
Voor zover ik weet wel. 3x3min!

Kameleon
13-09-2007, 06:47
Voor zover ik weet wel. 3x3min!

Dat is in het nadeel van Main. Hij is een slow-starter. ik hoop voor hem dat hij nu wat aan z'n dekking heeft gedaan, anders wordt het moeilijk. Hoop wel dat ie wint.

Fonz
14-09-2007, 03:47
Gaan alle partijen nog door? Of zijn er veel wijzigingen. Wordt weer gezellig daar met een balletje gehakt...haha.

gieloe
15-09-2007, 01:42
kan de rings organisatie dit mischien bevestigen?
die 3x3.
persoonlijk vind ik dat helemaal niks
3x niks zeg maar

no one
15-09-2007, 04:59
hey ik zie zelfs een c-klasse dames party op k-1 regels.
klopt dat?
en is dat dan ook 3x3 minuten?

RINGS INFO
15-09-2007, 07:16
Ik zie dat er wat onduidelijkheid is omtrent de wedstrijdduur van enkele partijen. Even wat toelichting.

Alle MTK-wedstrijden worden de 23e a.s. gevochten op de K-1 regels.
Deze regels verschillen niet significant van de regels die gebruikelijk zijn bij de Muay Thai kickboxing wedstrijden die nagenoeg door alle bonden in Nederland gehanteerd worden.

Het grote verschil ligt in het 'clinchwerk' . Bij de K-1 regels is het clinchen niet toegestaan. De Japanners hebben deze aanpassing destijds gemaakt om de snelheid in de partij zo hoog mogelijk te houden.

Oke, een goede clinchpartij is mooi om naar te kijken, maar in de praktijk wordt het clinchen vaak 'misbruikt' om even op adem te komen. Dat haalt het tempo vaak uit de partij.

Verder hebben de Japanners het 3x3 rondesysteem ingevoerd. De gedachte daarbij is om het spektakelgehalte zo hoog mogelijk te krijgen. Immers, als je een ronde verliest moet je vreselijk je best doen om de overwinning binnen te trekken. Het jury-systeem is '10-9', waarbij de meest aanvallende cq dominante vechter de 10 punten krijgt en de 'mindere' 9 punten (per ronde).

Een aantal partijen zijn afgesloten op 5 ronden van 3 minuten (Diender-Stevelmans / Van 't Hoft-Berner / Roche-Hesdy).

Een aantal anderen op 3x3 minuten.

De wedstrijd tussen Imro Main en Joeri Mes zal op 3x3 minuten plaatsvinden. Dit is op nadrukkelijk verzoek van Joeri geweest. Zelf weet ik niet of hij daar slim aan doet, aangezien hij in zijn wedsdtrijden meestal in de 4e en 5e ronde het beste uit de verf komt. Bij deze wedstrijd is wel een extra ronde mogelijk indien er een onbeslist uitkomt. Imro Main en Joeri Mes moeten dan ook vanaf het begin het initiatief zien te nemen. Het zijn beide zeer aanvallende vechters, dus....

Richelieu
16-09-2007, 23:08
Volgende week zondag zal er in de Vechtsebanen - RINGS, "Risky Business", bij alle partijen Thaise muziek worden gedraaid.

De partijen zullen op K-1 regels gevochten worden (3x3 & 5x3), maar RINGS is van mening dat deze muziek hoort bij het (Muay Thai) kickboksen en het een sfeer verhogende factor is.

Het is volgens mij nog niet gedaan, maar RINGS kiest voor een combinatie van traditie, spektakel en sfeer, omdat het anders wel een stille boel word.

Sta zelf wel achter dit idee. De muziek is op 5x3 ronden ingespeeld, maar de DJ kan natuurlijk ook de pitch wat hoger zetten, of gewoon bij de 3de ronde beginnen.

RINGS INFO
18-09-2007, 06:51
Volgende week zondag zal er in de Vechtsebanen - RINGS, "Risky Business", bij alle partijen Thaise muziek worden gedraaid.

De partijen zullen op K-1 regels gevochten worden (3x3 & 5x3), maar RINGS is van mening dat deze muziek hoort bij het (Muay Thai) kickboksen en het een sfeer verhogende factor is.

Het is volgens mij nog niet gedaan, maar RINGS kiest voor een combinatie van traditie, spektakel en sfeer, omdat het anders wel een stille boel word.

Sta zelf wel achter dit idee. De muziek is op 5x3 ronden ingespeeld, maar de DJ kan natuurlijk ook de pitch wat hoger zetten, of gewoon bij de 3de ronde beginnen.

Het zou inderdaad wel een goed idee zijn om andere muziek te draaien als achtergrond bij de K-1 wedstrijden. maar welke muziek. Het moet wel enigszins motiverend werken voor de vechters.

ulysse
18-09-2007, 06:56
Het zou inderdaad wel een goed idee zijn om andere muziek te draaien als achtergrond bij de K-1 wedstrijden. maar welke muziek. Het moet wel enigszins motiverend werken voor de vechters.

Jumpstyle?

Richelieu
19-09-2007, 00:30
Jumpstyle?

Alles behalve deze verknipte happy hardcore meuk...:twak: