PDA

View Full Version : UFC bijna geen kaartje



micha
07-09-2007, 20:42
Krijg net dit mailtje op mijn van mijn vrouw:

schatje
durf het bijna niette zeggen..
ik was de papieren voor morgen aan het checken en toen zag ik op die mail van die tickets van de UFC die ik uitgeprint, dat er staat dat de tickets opgestuurd worden,ik dacht dat die print voldoende was.
maar er zijn nooit tickets hier aangekomen toch? probeer nu al heel de ochtend die gozer t ebereiken maar die woont in amerika.
heb al wel via ticketmaster gekeken en ik kan aan nieuwe kaartjes komen, ben even aan het kijken of je die dan hier of in london ergens op kan halen, maar die kosten dan weer wel of 100 pond op 150 per stuk.
echt heel kut, snap er niks van.
soryy sorry sorry sorry



maar gelukkig volgde daar na dit mailtje:

Hi Anna,

We apologize for the inconvenience. The tickets never arrived via Ticketmaster UK to our location. We have arranged for your tickets to be picked up at the BOX OFFICE at the O2 Arena on Saturday evening. You will need a couple of documents that you need to have in order for you to pick up the tickets. Do you have a working FAX number that we can fax you these documents?

Thank you in advance,

EATG, Inc.





Dus ik ben er gewoon bij:cool2:

Justinian
07-09-2007, 20:56
Heel goed Micha! Pak jij vanavond ook het vliegtuig in Eindhoven?

micha
07-09-2007, 20:58
nee ik heb vanavond nog wat verplichtingen maar morgen om 09:30 zit ik in het vliegtuig. Zien we jullie in de Holiday Inn?

Justinian
07-09-2007, 21:16
nee ik heb vanavond nog wat verplichtingen maar morgen om 09:30 zit ik in het vliegtuig. Zien we jullie in de Holiday Inn?
Zeker! Ik zal je m'n tel. nr. ff sturen, dan kun je me bellen als je er bent.