PDA

View Full Version : Bonden&Promotors



The_Game
08-09-2007, 18:38
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel een beetje bezig mijn broer te helpen met zijn stage voor school (3e jaar HBO). Hij wou iets met de ringsporten gaan doen en had hiervoor een aantal bonden nodig waar hij contact mee wou opnemen. Ik wou daarom op dit forum aan jullie allemaal vragen of jullie nog vechtsportbonden weten waar hij mogelijk contact mee kan zoeken, aangezien jullie er wel verstand van zullen hebben.

Bij voorbaat dank!

Evilman
08-09-2007, 22:20
lol je broer.. een 3 HBOer helpen aan een stage??
dat begint al goed.

The_Game
08-09-2007, 23:58
k ben alleen voor m aan t ondvragen voor wat bonden enzo waarmee hij contact kan zoeken. hij had er zelf al een paar maar k d8 k zet t hier ook nog eens dr op mischien dat men hier nog een paar weet die wij niet hadden gevonden

Paganstars
09-09-2007, 01:13
wfca??

klepsi
09-09-2007, 02:37
k ben alleen voor m aan t ondvragen voor wat bonden enzo waarmee hij contact kan zoeken. hij had er zelf al een paar maar k d8 k zet t hier ook nog eens dr op mischien dat men hier nog een paar weet die wij niet hadden gevonden
****************

---Ronald---

Onzin verwijderd.

---/Ronald---

The_Game
09-09-2007, 05:03
K zit gwoon op de havo maar ja.
Ik probeerde alleen maar even een vraag te stellen en hoopte op normaal antwoord, maar blijkbaar geeft niemand dat (behalve Paganstars, bedankt!)

Jeru
09-09-2007, 05:06
lol.... ontgroeningsritueel ;)

Shooto Holland, MTBN.... UFC, PRIDE :whistling:

Ronald
09-09-2007, 05:16
Je zou het ook nog eens kunnen proberen bij de Nederlands Boks Bond op www.boksen.nl (http://www.boksen.nl).

The_Game
09-09-2007, 05:23
K wist niet dat ze hier ontgroeningsrituelen hadden maar kan er wel mee leven. UFC en Pride lijken me een beetje hoog gegrepen maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.

Jeru
09-09-2007, 05:25
Weet ook niet of je iets zoekt in Nederland of daarbuiten...
anders kun je upcoming bonden in het buitenland proberen zoals CageWars of iets dergelijks.

verder in Nederland. Rings, MON, FOG, NKBB.

The_Game
09-09-2007, 05:37
k weet ook niet precies wat hij nodig heeft voor zn stage enzo k zal t m nog eens een keer vragen en kijken of ie hier wat aan heeft. in ieder geval hartstikke bedankt

Dragon Tail
09-09-2007, 08:54
Laat hem meelopen met RINGS.
Binnenkort in Utrecht groot gala. Van voorbereiding, catering, kleedkamers, matchmaking, regelen DJ, ringgirls, catering, etc..... En tenslotte verslaggeving op fightfora.

Bobson
10-09-2007, 00:49
Idee van meelopen is goed. Krijg je een idee wat ze zoal doen. Lukt ook wel. Elk bondje wil graag laten zien dat ze de belangrijkste zijn.
Enne... zorg voor goede navigatie als je door het grote donkere bondenbos gaat!

blazin.arr0w::::
10-09-2007, 03:40
Laat hem meelopen met RINGS.
Binnenkort in Utrecht groot gala. Van voorbereiding, catering, kleedkamers, matchmaking, regelen DJ, ringgirls, catering, etc..... En tenslotte verslaggeving op fightfora.

Je ziet nu al wat een belangrijk onderdeel is van een gala!

En terecht :)