PDA

View Full Version : Pride en UFC *spoiler*



marcelt
09-09-2007, 21:26
Pride was the regerende league zei iedereen altijd, maar Henderson en Cro Cop hebben nog niet veel pret van hun overstap. Wat vinden jullie?

Influcted
09-09-2007, 21:28
Wat vind jij van Rampage zijn overstap..? Crocop is gewoon niet gewend aan de cage en heeft er een hekel aan. Rampage overklaste gister Henderson gewoon.

The Bulldog
09-09-2007, 21:29
pride vond ik vaak meer technisch in het all round werk...

mooie subs. e.d.

maae UFC is meer sloop werk over het algemeen...

Henderson vocht vanacht niet echte tegen een UFC man he...zelf ook pas de 3e partij in de UFC..

door het korte werk in de guard wat mogelijk is met de ellebogen word er denk ik minder ruimte gegeven voor de grote submissions...

betreft CC ...ben bang dat de klap vorige keer toch echt te groot is geweest...zonde hoor...

Biiyen
09-09-2007, 21:36
Ik denk echt dat CroCop last heeft van de nieuwe setting
*Kooi ipv Ring
*Ellebogen op de grond
*Geen knieën naar het hoofd op de grond

En om heel eerlijk te zijn denk ik dat zijn "truckje" een beetje is uitgewerkt.

En wat betreft Hendo, die partij kon alle kanten op, dat was echt hoogstaand grondwerk! Was een hele mooie partij.

smike
09-09-2007, 21:41
Pride was ook het beste, verreweg!
Ufc was gewoon een klein broertje van pride. Jammer dat pride nu kapot is, hopen dat uiteindelijk alles naar ufc gaat, dan wordt het gruwelijk!

marcelt
09-09-2007, 22:06
Ik denk echt dat CroCop last heeft van de nieuwe setting
*Kooi ipv Ring
*Ellebogen op de grond
*Geen knieën naar het hoofd op de grond

En om heel eerlijk te zijn denk ik dat zijn "truckje" een beetje is uitgewerkt.

En wat betreft Hendo, die partij kon alle kanten op, dat was echt hoogstaand grondwerk! Was een hele mooie partij.

Denk idd. ook dat het een beetje over is voor Mirko. Ik ben echt een fan dus hoop voor de volgende keer op een opleving. Maar het lijkt de afgelopen twee gevechten erop alsof het er niet meer in zit voor hem.

Influcted
09-09-2007, 22:15
Hij heeft nog 1 gevecht te gaan, Hardonk misschien?

ValeTudo
09-09-2007, 22:48
Ik denk echt dat CroCop last heeft van de nieuwe setting
*Kooi ipv Ring
*Ellebogen op de grond
*Geen knieën naar het hoofd op de grond

En om heel eerlijk te zijn denk ik dat zijn "truckje" een beetje is uitgewerkt.

En wat betreft Hendo, die partij kon alle kanten op, dat was echt hoogstaand grondwerk! Was een hele mooie partij.
yep

Strange Cutbean
09-09-2007, 23:19
MISSCHIEN EVEN SPOILER ERBOVEN ZETTEN?????

Evilman
10-09-2007, 03:21
SPOILER! hoe moeilijk zeg

Evilman
10-09-2007, 03:24
Pride was ook het beste, verreweg!
Ufc was gewoon een klein broertje van pride. Jammer dat pride nu kapot is, hopen dat uiteindelijk alles naar ufc gaat, dan wordt het gruwelijk!

geloof je t zelf.
tot nu toe is er nog niets van terecht gekomen.
fkng toppers als crocop en nogueira doen het gewoon middelmatig.
het is absurd en vaag als je terugkijkt.. en ik baal er ook van.

in mijn ogen zijn ze gewoon een stuk beter maar ze komen daar
niet goed uit de verf lijkt het wel.
Maarja.. de 2 toppers als fedor en shogun hoop ik wel in hun hoogstaande
glorie bezig te kunnen zien!

Influcted
10-09-2007, 04:07
Evilman, twee van pride vechters vochten om de UFC LHW Belt, en van Pride is niets terecht gekomen?

Wheelie
10-09-2007, 05:20
Wat vinden jullie?

Ik vind dat jij voortaan spoiler in de topic-titel moet zetten ;)

Wheelie
10-09-2007, 05:23
Pride Pwned UFC, helaas bestaat Pride niet meer.

Justinian
10-09-2007, 06:17
Evilman, twee van pride vechters vochten om de UFC LHW Belt, en van Pride is niets terecht gekomen?
X2!

Chico
10-09-2007, 06:36
Kun je anderson silva ook als pride zien? voor ufc zat ie toch bij cage rage? en daarvoor bij pride.. of haal ik nou wat dingen door elkaar..

Jeru
10-09-2007, 07:02
Als we organisaties gaan vergelijken ken ik er ook nog een paar ;)
Rings is de beste! Kijk maar: Kongo is er begonnen net als Fedor en ook Couture heeft er aardig wat wedstrijden gedaan :D

Ronald
10-09-2007, 08:48
Evilman, twee van pride vechters vochten om de UFC LHW Belt, en van Pride is niets terecht gekomen?
Influcted is de scherpste :lol:

marcelt
10-09-2007, 20:05
SPOILER! hoe moeilijk zeg

rustig maar jongen.

marcelt
10-09-2007, 20:06
Evilman, twee van pride vechters vochten om de UFC LHW Belt, en van Pride is niets terecht gekomen?
Goed punt, maar de Pride kampioen verloor.

bryan
10-09-2007, 20:15
Goed punt, maar de Pride kampioen verloor.

blijven 2 pride vechters en de derde en vierde komen eraan, wand en shogun..

en CC die gewoon zichzelf niet... mino komt wel goed denk ik..
en dan maar wachten op fedor...

vooralsnog pride > UFC easy

remco pardoel
10-09-2007, 20:21
UFC is een ander spel...
Gelukkig minder lay en pray wedstrijden.. of zijn we die allemaal vergeten?

Helaas, komt CroCop niet meer in zijn spel.
Maar er zitten altijd twee a drie hele vette partijen binnen elke UFC, die praktisch om de drie weken is om de fans te behagen... :-)
Of willen jullie liever eens in de twee maanden een UFC waar alleen maar hoofdpartijen op staan en de kaartjes 3 x zo duur zijn?

Het is, vindt ik, een beetje mosterd na de maaltijd gevoel
Het was natuurlijk beter geweest als beide bestaansrecht hadden gehad

fedor
10-09-2007, 21:58
Dana moet echt kappen met dat gedoe over wie nou echt de beste van de wereld is tussen de 2 organisaties...het is een Pride vechter geworden maar dat wisten we van te voren al..klaar..! (alhoewel Henderson ooit eerder in de UFC vocht dan Rampage)
en dan nog te weten dat Henderson niet eens vocht in z'n eigen klasse...als 'ie gewoon weer terug gaat naar 185 hebbie grote kans dat binnenkort ook op middelweight een voormalig pride man kampioen is...
IMO of course

Oh ja..wat ik zo nog zo mooi vond was hoe Randy elke keer maar bleef zeggen "Danny"

eidos
11-09-2007, 02:51
Strak doet Shogun het ook niet zo best....en Fedor idem....dat zou pas echt waardeloos zijn.
Misschien gaat Fedor toch naar Hero`s en dan is het een stuk meer zeker dat wij kunnen blijven juichen.

marcelt
23-09-2007, 23:58
Shogun weten we dus inmiddels. Hoop dat Fedor komt en ieders ass kickt. Dan hebben we tenminste nog een zekerheid als fan. Verlies steeds v-cash: Cro Cop, Henderson, Shogun, Lidell.

El
24-09-2007, 00:12
Ik denk dat het verschil tussen de prestaties van vechters bij pride en ufc ook mentaal is. Bij pride had je als vechter het gevoel te vechten op wereldniveau, bij ufc voelt het meer alleen voor amerika denk ik. Denk dat bij toppers zoals mirco de koek wel een beetje op is, welke eer valt er te behalen in de ufc ? Verder hebben de amerikaanse ufc vechters veel meer ervaring binnen de cage en het hele gebeuren eromheen dat ze zich lekkerder en zelfverzekerder voelen dan een outsider, en dat helpt ook mee. Doet niets af aan hun prestaties maar het zijn factoren die mentaal meespelen naar mijn idee.

Mack
24-09-2007, 00:12
Year of the upsets. :(
Ik denk dat de overschakeling voor veel vechters nog even te groot is. Het kan even duren voordat ze het spelletje van de kooi doorhebben. In de touwen hangen of tegen een kooi zijn toch 2 verschillende dingen. Geen stop-dont-move meer.

backfist
24-09-2007, 00:12
ik denk dat ik ufc heb onderschat
Ze zijn daar volgens mij minder technisch, maar erg hard

Ik ben teleurgesteld in Shogun, maar zijn laatste partij vond ik ook niet echt denderend, en ik denk dat hij ook nog aan de omgeving en regels moet wennen
Nu hopen dat fedor in ufc komt en iedereen en lesje leert, hoewel dat ook wel eens verkeerd kanaflopen

ben046
24-09-2007, 01:01
heeft iemand de beelden van shogun? Dit had ik nooit verwacht...

Chico
24-09-2007, 01:03
ik denk dat backfist een goed punt maakt.. ufc is minder technisch, maar erg hard en conditioneel misschien ook beter..

ik hou zowiezo meer van een kooi dan een ring... dus ik vind alles best... hoewel ik ook wel meer had verwacht van de pride sterren.. me enige hoop is fedor..

The Bulldog
24-09-2007, 01:14
ben het met backfist en chico eens...

wat een conditie monsters in de UFC dat is toch wel duidelijk dacht ik zo...

Jani
24-09-2007, 01:33
heeft iemand de beelden van shogun? Dit had ik nooit verwacht...


Video shogun vs griffin - shogun, vs, griffin, ufc, mma - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/relevance/search/ufc+76/video/x31j5x_shogun-vs-griffin_sport)

ik denk dat de pride vechters zeker nog moeten wennen.
als er ufc vechters naar pride hadden gekomen hadden ze ook moeten omschakelen

marcelt
24-09-2007, 07:09
heeft iemand de beelden van shogun? Dit had ik nooit verwacht...

Hier allerlei filmpjes van ufc 76

http://mmafightvideos.blogspot.com/

michaell
25-09-2007, 04:24
als er ufc vechters naar pride hadden gekomen hadden ze ook moeten omschakelen

Precies wat ik wou zeggen.

michaell
25-09-2007, 04:29
Year of the upsets. :(
Leuke quote van sherdog:
It's been the year of the upset. Shannon Ritch (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=328), thy time has come. Go get Fedor.

FOCUS
25-09-2007, 04:34
Fedor gaat echt niet verliezen
die man past in het rijtje der groten
Tyson, Ali, Dekker, Myamoto Mushashi.. etc
Pride of UFC maakt niet uit

michaell
25-09-2007, 05:26
d4nd3l10n (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?u=4604)
Hoop dat het nooit gebeurt :)

Tony
25-09-2007, 06:00
PRIDE zou voor mij altijd dé organisatie der organisaties zijn, mede door de sfeer, de vechters en de regels. Het was helemaal top toen 'The Fightprofessor' en 'El Guapo' samen commentaar gaven. Drie uur lang naar het beeldscherm staren totdat mijn download klaar was en dan snel mijn vrienden opbellen omdat ik PRIDE 19 al op dvd had... Good ol' times!



Zucht, wat een tijd was dat....

fedor
26-09-2007, 06:26
Zucht, wat een tijd was dat....

It's a UFC world now and we just live in it.. :(

@ d4nd3l10n
niet doen hoor er ligt al teveel druk op de vechters as is ;) ...zie Shogun..ik heb die man nog nooit zien gassen terwijl je in Pride 1 maal 10 minuten en 1 maal 5 minuten constant hoorde "ACTION"...het kan toch niet anders dan dat de mentale druk dusdanig hoog is dat je longen een stuk sneller leeg zijn dan normaal. (Forest vocht overigens een puike partij maar toch wij Pride "veteranen" weten wat die man allemaal heeft aangericht in Japan)
Rampage had het ook zwaar in z'n eerste partij tegen Eastman terwijl het een compleet andere vechter was daarna tegen Chuck...

marcelt
30-12-2007, 12:42
ik denk dat backfist een goed punt maakt.. ufc is minder technisch, maar erg hard en conditioneel misschien ook beter..

ik hou zowiezo meer van een kooi dan een ring... dus ik vind alles best... hoewel ik ook wel meer had verwacht van de pride sterren.. me enige hoop is fedor..

Zou het ook leuk vinden als Fedor some UFC ass kickt.

Maarre vond een paar vet technische partijen vandaag in UFC 79. Clementi, Machida en vooral GSP.

W.b. de superioriteit van Pride; ik haat Dana's guts maar vrees dat hij wel gelijk heeft. Zie de gevechten van Cro Cop, Henderson, Shogun, Sokoudjou en Wanderlei Silva. Alleen Nog won eerder van Herring en Rampage heeft al een paar UFC overwinningen.

The Bulldog
30-12-2007, 12:48
ja die yanken heben het toch goed voor elkaar dus...

en idd DANA gun je het dan niet ,maar wat een afglijders van de oude pride knokkers..

Jani
30-12-2007, 13:04
er zijn er idd al veel afgegaan

shogun,sokoudjou,silva,crocop,aurellio,nakamura, chonan en werdum

maar meschien heeft het ook met wennen te maken ,en zullen ze volgende keer beter presteren.

eens kijken hoe henderson het er van afbrengt tegen silva !!!

en big noguera tegen sylvia voor de hw title .

(ook zat gomi in het publiek bij ufc79,meschien gaan we hem ook nog zien in de ufc)

123trisweat
30-12-2007, 13:39
toch maar weer een bomb droppen

Is het toch de gebruikte juice in Pride!


gisteren ooks met sanchez tegen die Aussie. Joe kwam nog op voor de Aussie, dat ie in pride bekend stond als aggresief, naar voren etc. Nou gisteren niks van gezien, alleen hangend op Sanchez.

MilfhunterMMA
30-12-2007, 13:40
als big nog de titel wint is het voor mij weer helemaal goed!

The Bulldog
30-12-2007, 13:42
bullshit...

Wandy was wat betreft vorm lekker bezig met de partij....


en dat je even naar de klote bent na zo aangeslagen te zijn heeft niet met je cardio of spieruithouding te maken....

Liddell vocht een tactische slimme pot...
voelde in de 2e ronde de druk en ging in de 3e voor de take down om Wandy even wat voorzichtiger te maken met zijn combo`s

gewoon slim,scherp en goed gevochten...

hoopte alleen in de laatste 2 minueten wel dat Liddell echt voor de finish zou gaan i.p.v. van zo behouden...

maar ook dat snap ik wel na zijn 2 vorige partijen...

123trisweat
30-12-2007, 14:02
@the_underdog,

vind de juice verklaring minder ver gezocht en makkelijker dan andere verklaringen :)

nog een aantal opmerkingen mbt wandy - lidell
- wandy had toch een nieuwe bokscoach, was daarom zijn gameplan te blijven striken?
- had het gevoel dat beide niet wilden verliezen ipv willen winnen = heel tactisch/strategisch/volwassen gevochten
- toen chuck neerging had ik verwacht dat Wandy erop zou springen met some ground & pound

marcelt
30-12-2007, 14:58
Wand had veel meer low kicks moeten gebruiken om t.o. het reachvoordeel van Chuck te zetten

YoMarK
30-12-2007, 15:04
Wandy werd door Liddell gewoon of afstand gehouden...deed ie gewoon goed.
Conditioneel was Wandy gewoon goed.
Ik had graag een clinch situatie willen zien, en inderdaad wat grondwerk(toen Chuck neerging was daar inderdaad de mogelijkheid voor).

The Bulldog
30-12-2007, 15:13
@the_underdog,

vind de juice verklaring minder ver gezocht en makkelijker dan andere verklaringen :)



Oke geef mij aan dan waar in dit mogelijk te zien was...

Ik vind het weer zo`n opmerking waar je niks mee kunt...
in tegenstelling tot een shogun zag Wandy er nu heel goed, musculair en hard uit.Conditioneel deed hij zijn werk super...
trok niet leeg , werd wel behoorlijk aangeslagen , maar bleef komen....

Shogun daarintegen toonde vlakker, vetter en slap, daarbij had hij ook geen drive naar voren bijna...

ik zeg niet dat het niet zo is hè...

ik vind alleen de opmerking aan de hand van de partij van vanacht niet kloppend...

chief108
30-12-2007, 17:57
Ik zweer het je en daar mag iedereen mij aan houden: Als Fedor verliest van een UFC heavyweight dan hak ik mijn pink eraf, Yakuza style, en maak er nog een filmpje van ook! Die ik uiteraard vervolgens hier post...
je weet dat dit soort dingen hier nooit vergeten worden

trouwens...
moet jij niet vollyballen ofzo??? :whistling:

FOCUS
30-12-2007, 18:20
Ik vind idd de afwezigheid van agressie/focus bij exPRIDe vechters op zn zacht gezegd opvallend.
Mirko leek in zn laatste partij zwaar onzeker en zelfs wat lusteloos.
Ik ben van nature al lekker paranoia, dus ik ben zelf geneigd om te denken dat Dana-fucking-White de boel beinvloedt; Boel, zo niet alle vechters gebruiken, PRIDE en UFC (denk ik althans). Dana White zorgt dat PRIDE vechters niet kunnen gebruiken door scherpe controles aan te kondigen, maar laat UFC vechters hun gang gaan. gevolg: UFC vechters kunnen zich beter voorbereiden, hebben meer wilskracht/aggressie en voelen minder pijn. Dat zie je terug in de partijen. PRIDE gast, UFC nog volop conditie te over.
DW kan vervolgens zn gelijk opeisen....

Biiyen
30-12-2007, 19:01
Speculeer wat je wil maar als je 2x hard KO gaat en je stapt daarna zonder al te veel wedstrijd ritme tegen Lidell in de kooi dan is dat op zijn minst "eng". Lidell heeft dan weliswaar 2x verloren maar de tweede keer niet op KO en de tweede keer puur omdat hij Jardine gewoon te weinig credits had gegeven.

Maar Wandy was Wandy niet, de mythe die altijd rond hemm hing is een beetje weg. Het is op zijn minst opmerkelijk dat hij voor de wedstrijd al zegt dat het niet uitmaakt of hij wint of verliest als de fans maar tevreden zijn.

De LHW Champ Rampage komt van Pride en de MW Champ Anderson Silva is ook van Pride. Dus ik begrijp het juice gelul niet zo.

The Bulldog
30-12-2007, 19:12
ja en alles wat betraptwordt is ufc volk...

dussss

FOCUS
30-12-2007, 20:02
ja dat was ik even vergeten...ik heb een selectief geheugen, sorry jongens

123trisweat
30-12-2007, 21:04
ja en alles wat betraptwordt is ufc volk...

dussss

.... zijn de pride gasten gestopt met juice :)

Maar idd mijn mijn juice-opmerking kan je wellicht weinig. Andere verklaring(-en):

De pride gasten hebben meer het gevoel van "been there done that" / hebben al wat verdiend / zijn over de top

Begrijp me niet verkeerd ik wil de pride gasten niet negatief benaderen en de UFC verdedigen maar ik probeer een aantal aannemelijke verklaring te vinden.

123trisweat
30-12-2007, 21:30
oh las dit op sher


I am a huge Pride fan. I wanted to look at the struggles that the Elite Pride fighters are having in the UFC/WEC. I hope that responses will be thought out.

THE CAGE- the extra "floor" that is created by the fence seems to cause confusion. Clinching against the fence, Being on the ground up against the fence, etc. They seem to not know how to defend and/or use the cage to thier advantage.

DOPING- that's right I said it. If you don't think this is an issue, you believe Roger Clemens is clean. The speed and power is gone from fighters that you and I love.

WEIGHTCUTTING- Wand, Shogun, Crocop and filho look way too small for their weightclass. The influence of wrestlers weightcutting techniques is the standard in the UFC. These guys haven't done it and may never get it.

HYPE- For years the most exciting fights were in Pride. The production, rules and doping had alot to do with this. Alot of fans, including myself, believed these fighters in these exciting fights were the real thing. And that if ever these fighters were to fight UFC's elite they would dominate. Maybe they believed it too.

This may be the answer or it may not, but reality has set in, Pride fighters are not and never were dominate over the UFC fighters. Were the events more entertaining? I believe they were. What about Rampage, Henderson and A. Silva? While each of those fighters were great in Pride, they were not the Elite, with maybe the exception of Henderson.

The Bulldog
30-12-2007, 22:33
What about Rampage, Henderson and A. Silva? While each of those fighters were great in Pride, they were not the Elite, with maybe the exception of Henderson


idd interesante opmerking van hem...

Jochem
30-12-2007, 23:15
Verschil is in mijn ogen 100% de kooi. door de kooi zie je veel meer staand werken op afstand. Bv een Liddell doet dit erg goed. In de veel kleinere ring kan je nergens heen, en dit was erg goed om naar de clinch te komen.

FOCUS
31-12-2007, 00:10
en misschien ook doordat de regels net ff anders zijn, waardoor net een andere manier van vechten????
(ellebogen, soccerkicks)

FOCUS
31-12-2007, 09:55
om nog ff terug te komen op het juice verhaal.

-Randy Couture heeft op zn 44?-45ste? het lichaam van Hercules en draait mee op het hoogste niveau....JUICED
-Gonzaga (110kg wegend, zeker zware botten) gaat de tot dan toe ONBETWISTE nr 2 van PRIDE te lijf zonder enige angst of respect. Het is zijn vijfde of zesde partij... Mirco kijkt Gonzaga niet aan, oogt timide en onzeker. WTF??? Mirco off cycle, en dan weten we de helft nog niet.
-Liddel neemt in het weekend meer drugs dan de gemiddelde gabber, hij is nog nooit positief bevonden. Nick Diaz wordt dan wel weer gepakt op het roken van wiet. HALLO>? da's de omgekeerde wereld... Liddel wordt toch regelmatig getest zou je zeggen! Maar niets gevonden, jongens die gast geeft licht in het donker!

wat ik dus wil zeggen; er wordt wel degelijk met twee maten gemeten.
Met prestaties op dit niveau kan het ook niet anders.
Mensen die dit niet willen inzien zijn imo naief.
Zelfde als bij honkbal in Amerika. Gebruik van amfetamines en bollen sinds WAAAAY back, en zelfs als Barry Bonds in de nadagen van zn carriere (hee, lijkt Couture, 'the natural' wel) opeens de ene homerun na de andere slaat, alle record breekt en beweegt als een fitte twintiger, staat het publiek nog in naieve bewondering te klappen. En dan voelen de fans zich achteraf verraden als uit informatie blijkt dat hij hoogstwaarschijnlijk (innocent till proven guilty, jaja) gebruikt heeft...oogkleppen af, mensen! Zelf ff nadenken, had je kunnen weten.
heb het vaker gezegd, mij maakt het niet uit dat ze gebruiken. Ik vind wel dat er duidelijkheid over moet komen richting de fans. Ook een duidelijk beleid naar de vechters toe. Sta het toe of sta het niet toe, maar geen dubbele moraal ajb.Nu voert schijnheiligheid de boventoon.
Dana White zuigt.

harry
31-12-2007, 14:15
-Liddel neemt in het weekend meer drugs dan de gemiddelde gabber, hij is nog nooit positief bevonden. Nick Diaz wordt dan wel weer gepakt op het roken van wiet. HALLO>? da's de omgekeerde wereld... Liddel wordt toch regelmatig getest zou je zeggen! Maar niets gevonden, jongens die gast geeft licht in het donker!

Vraag ik me toch af hoe jij dat 100 % kan weten.

FOCUS
31-12-2007, 15:23
http://video.google.nl/videoplay?docid=7140259476137837384&q=liddel+wasted&total=9&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0


http://www.youtube.com/watch?v=8hFlYS-nMFw&feature=related


wat denk je zelf?

Quato
31-12-2007, 16:41
Duidelijk toch? ;-)

MilfhunterMMA
31-12-2007, 17:39
Ik denk dat voor de ufc Aleksander Emelianenko en Sergei Kharitonov hele goeie zijn. Waarom? Omdat ze de laatste tijd allebij vrij stabiel gepresteerd hebben, een aantal gevechten hebben gehad in 2007, ze groot zijn, goeie striking skills hebben en redelijke ground skill, een goeie kaak, weinig zenuwen en bovenal zijn het houthakkers die altijd vooruitgaan maar er niet onbenullig invliegen. ik zou deze twee heel graag willen zien tegen een Arlovski , Sylvia, Kongo, Napao, Vera of andere UFC HW contenders.

harry
31-12-2007, 17:55
http://video.google.nl/0&type=search&plindex=0


[URL]http://www.youtube.com/watch?
wat denk je zelf?

Die filmpjes zijn allang bekent maar wat ik, jij of andere hiervan denken, wil dat dan zeggen dat Chukkie een gebruiker is?

Het is een feestbeest, en hij reageerd als iemand die veel gebruikt maar dat is toch geen bewijs dat hij een snuivert is?
Of moet iedereen het door een fimpje maar voor zeker aannemen?Lijkt me een beetje kort door de bocht

MilfhunterMMA
31-12-2007, 19:41
Verschil is in mijn ogen 100% de kooi. door de kooi zie je veel meer staand werken op afstand. Bv een Liddell doet dit erg goed. In de veel kleinere ring kan je nergens heen, en dit was erg goed om naar de clinch te komen.

ik denk dat deze post de spijker op zijn kop slaat. De ufc biedt counterpunches meer ruimte.

De dikke nudist
31-12-2007, 20:45
Als er genoeg ruimte is zoals in een kooi zijn die zwaaien van Silva beter te vermijden. Vreemd van Silva dat ie het toch zo bleef proberen.

Zou iemand eigenlijk aan Manhoef moeten vragen, die heeft uitgebreide ervaring in de kooi, in de ring, op het Leidseplein en in de telefooncel.

FOCUS
01-01-2008, 03:56
Lijkt me een beetje kort door de bocht

ja da's een slechte karaktereigenschap van me:whistling:
maar tis toch wel iets om over na te denken,
ik had het moeten nuanceren....
anyway,
beste wensen voor 2008..

The Bulldog
01-01-2008, 13:05
e FOCUS...ik vind serius dat e sence maakt krel echt waa...

maar over RAny ...HGH is NATUARAL hoor....;)

FOCUS
01-01-2008, 13:19
rough night heh? lastig typeh!!:)
LOL!
ik kom toevallig net op ergogenics weer een stukje tegen over anabolen.
Het verhoogt blijkbaar de aanmaak van rode bloedcellen, dus meer zuurstofopname, dus betere conditie.
(weet je nog hoe die PRIDE gasten 'kapot gingen' in de octagon..?).