PDA

View Full Version : RAMPAGE vs CYRIL ABIDI



nick
14-09-2007, 06:40
http://www.dailymotion.com/relevance/search/rampage/video/x87vz_rampage-vs-cyril-abidi-k1-vs-pride


Nooit geweten dat deze partij heeft plaats gevonden.
Is al een tijd geleden maar vindt het wel de moeite waard :box:

De man van 14K
14-09-2007, 07:24
verspild talent die Abidi, daar was echt veel meer uit te halen!

thrillseekah
14-09-2007, 07:39
verspild talent die Abidi, daar was echt veel meer uit te halen!

ik vind t persoonlijk niet erg, ik had het hem echt niet gegund als ie ver was gekomen

Tony
14-09-2007, 08:11
Ik vergeet nooit meer die winst van Abidi op Aerts.. En die enorme voetbal op de kop van Le Banner tijdens een van zijn latere wedstrijden. :)

Khanom Thom
14-09-2007, 08:34
Klopt, maar het was wel altijd sensatie in de ring als hij moet vechten, en niet de "show-sensatie" van al die freaks in de K1 van tegenwoordig (buiten de toppers om dan...)!

chief108
14-09-2007, 17:20
En die enorme voetbal op de kop van Le Banner tijdens een van zijn latere wedstrijden. :)
LOL...
dat was geweldig

en dat commentaar van Fred d'r bij: Le Banner is bezig een tweede hoofd aan te groeien (zoiets iig...)

Richelieu
14-09-2007, 17:57
Ik vond Abidi wel een echt K1 vechter met een kickbox achtergrond!! Zijn partij tegen le Banner is voor mij legendarisch (en zijn opstootje in Bercy een jaar daarvoor toch wel..;))

Ook vocht hij in 2004 (volgens mij) ook een heel goed toernooi in Bercy, maar de lowkicks van Ignashov in de Finale werden hem toch te veel.

Wel een eigenaardige vechter (met valse trekjes en rare beweginingen..zoals zijn rug naar de tegenstander draaien), maar ik vond het wel een goede K1 vechter (mooie hoge trappen, bijv tegen Botha) en altijd spektakel...iets wat ik nu in de K1 ver te zoeken vind.

+ nog acteur in wording met zijn rolletje in Taxi van Luc Besson..:D

Highline
16-09-2007, 06:33
ik vond abidi altijd wel cool, hoop dat hij zijn oude vrom weer kan hervinden en terug de ring in gaat

dtgerald
16-09-2007, 06:45
Ik dacht dat Abidi ging winnen op lowkicks.Maar het liep anders.

DAJAK
16-09-2007, 09:52
En niet te vergeten die 2 slug partijen die Abidi vocht tegen Ray Sefo!! De eeste partij was een slugpartij die Abidi ook nog eens won! De 2de partij kreeg ie een ontzettende pak rammel van Sefo, ik dacht nu gaat ie neer, maar abidi bleef elke keer maar staan.

donmofu
16-09-2007, 19:52
Abidi heeft 2 keer tegen Rampage gestaan! (En 2 keer verloren)

Tweede partij was niet om aan te zien, was tijdens een Inoki gala.

Hoorde van de manager van Abidi op een forum dat hij weer in gesprek is met K-1 over een nieuw contract.