PDA

View Full Version : Advertentie: VECHTSPORT BENODIGHEDEN NODIG? kijk snel!!



The Fightstore
20-09-2007, 21:42
Wat heeft The Fightstore u te bieden?

De hoogste kwaliteit bokszakken, trap en stootkussens, boksartikelen en sportvoeding voor de scherpst mogelijke prijzen.

The Fightstore is een webwinkel met een assortiment op het gebied van vechtsport en fitness artikelen.Thefightstore.nl is het gemak van online winkelen met de service van een echte shop.

Wij kunnen de prijzen laag houden, omdat wij zeer lage kosten hebben. De kosten voor het hebben van een pand, werknemers en andere vaste kosten hebben wij niet.
De service is voor ons het uitgangspunt. Daarom is een goede service voor ons zeer belangrijk en hechten we er daarom ook veel belangstelling aan.
Merken zoals; Everlast, Super Pro, Thef Boxing, Dominator zijn bij ons te verkrijgen.

Al onze producten wordt bij de officiële agentschappen van de merken ingekocht.


Mocht u op- of aanmerkingen hebben over ons assortiment of onze winkel dan vernemen wij die graag! Mail deze naar [email protected] ([email protected])





September aanbieding:


Everlast 6 in 1 Boksbalset


http://www.thefightstore.nl/images/smaller/469404b.jpg


Voor maar 79,95 euro!
Gegarandeerd laagste prijs!


www.thefightstore.nl (http://www.thefightstore.nl/)

http://shop.shoptrader.nl/shop1082/images/visite.jpg

Italian*Berlusconi*
20-09-2007, 21:59
ik zou zeggen..maak een banner en speel die door naar de mixfight crew zodat die boven op de pagina te zien is... deze topics beetje spam, no?

Noel
20-09-2007, 22:01
Vechtsport benodigdheden?
Als in, meer dan alleen maar boksen?
Ik wil wel MMA handschoenen, en een grapple short of MMA tight.
Ow, geen vechtsport benodigdheden, wel genoeg boksmateriaal.
Misschien dat jullie motto aangepast moet worden? ;)

Begrijp me niet verkeerd, het ziet er goed uit, maar wel waarmaken wat je adverteerd! "Voor AL uw vechtsport benodigdheden" ( staat bovenin het schem als je jullie website opent)

The Fightstore
20-09-2007, 22:13
Hallo Noel,

ons assortiment word (bijna) dagelijks bijgewerkt met nieuwe producten.
We hebben freefight handschoenen en hebben onderhandelingen met meerdere free fight leveranciers.

Dus ons doel is om in de toekomst een uitgebreider assortiment te creeeren met verschillende richtingen en niet alleen kick-boks.

Onze excuses voor het verkeerde beeld over onze webshop.

Groet,
The Fightstore


Vechtsport benodigdheden?
Als in, meer dan alleen maar boksen?
Ik wil wel MMA handschoenen, en een grapple short of MMA tight.
Ow, geen vechtsport benodigdheden, wel genoeg boksmateriaal.
Misschien dat jullie motto aangepast moet worden? ;)
Standaar vechtsport benodigdheden: BITJE, TOK.
Hmm, ook niet op de site, wel een everlast muts, cool, dan kan ik die opdoen als ik een ros voor mn kop krijg, blijven mn tanden daar wel van in mn kop zitten?

Begrijp me niet verkeerd, het ziet er goed uit, maar wel waarmaken wat je adverteerd! "Voor AL uw vechtsport benodigdheden" ( staat bovenin het schem als je jullie website opent)

Noel
20-09-2007, 22:15
Maakt niet uit hoor, ik vind dat jullie wel goede en goed uitziende spullen hebben,
overigens had ik t fout met bitje en tok, die hebben jullie ( gellukig) wel degelijk!
Succes met de zaken!

FOCUS
20-09-2007, 22:35
Wat doet deze reclame op een forum
Weghalen, MODS

Fr3ddy
20-09-2007, 23:09
Ja, het begint ondertussen echt vervelend te worden

MB667
20-09-2007, 23:33
dan klik je toch gewoon niet op het onderwerp?

jopke
21-09-2007, 01:29
als ik aan een vechtsport zaak denk denk ik ook aan judo,karate,teakwond pakken etc. ... maar die hebben jullie niet??

Iwan
21-09-2007, 03:34
What the fuck, bestaan er nog steeds mensen die ons mooie MMA 'freefight' noemen???

marcelt
21-09-2007, 03:59
Ja ik!

Er zijn ook best nog een stel sportscholen hoor verenigt in de Free Fight Federation.

Free fight dekt wat mij betreft ook beter de lading. Martial arts als taekwondo, aikido, pencak silat enz zie ik niet terug in MMA.

patrick1980
21-09-2007, 05:25
er zijn maar een paar echte vechtsportzaken die alles op dat gebied hebben aiki budo, nikko en benima sport!!

Dragon Tail
21-09-2007, 09:13
er zijn maar een paar echte vechtsportzaken die alles op dat gebied hebben aiki budo, nikko en benima sport!!

Ik zoek nog steeds shurikens, maar die verkopen ze daar niet.

Jeru
21-09-2007, 16:21
Ik zoek nog steeds shurikens, maar die verkopen ze daar niet.

Daarvoor moet je naar Salou :D

Iwan
21-09-2007, 17:59
Ja ik!

Er zijn ook best nog een stel sportscholen hoor verenigt in de Free Fight Federation.

Free fight dekt wat mij betreft ook beter de lading. Martial arts als taekwondo, aikido, pencak silat enz zie ik niet terug in MMA.

Je vind dat de term Freefight (vrij vechten) de lading beter dekt als MMA (mixed martial arts)?
Er zijn toch een heleboel mensen die vinden dat Freefight de suggestie wekt dat alles kan/mag. Vind Mixed Martial Arts toch een stuk duidelijker wat dat betreft. Waarom denk je dat RINGS over is gestapt op de term RING-fight ipv Freefight.

Aan de term Freefight zit in NL nu eenmaal een slechte bijklank die er nog heel lang aan zal blijven kleven...