PDA

View Full Version : K-1 FE 29 september, wie gaan er door?



Highline
20-09-2007, 23:18
de volgende partijen staan alweer over een dikke week op het programma! ik heb er weer zin in. wie denken jullie dat er doorgaat (liefst inclusief motivatie):

Hong Man Choi vs Mighty mo: ik denk choi omdat hij toch iedere wedstrijd groeite en ik denk dat mo buiten die stoot niet veel anders heeft.

Peter Aerts vs Ray Sefo: moeilijke pot maar denk dat aerts wel moet kunnen winnen, aerts draait de laatste 2 -3 jaar weer super (ook mijn favoriet voor de titel btw).

Yusuke Fujimoto vs Junuchi Sawayashiki: Ik denk fujimoto want de andere vechter ken ik niet..alhoewel fujimoto toch af en toe ook verassend verliest ...

Jerome le Banner vs Ruslan Karaev: ik vrees dat ruslan weer zwaar ko gaat....

Glaube Feitosa vs Chalid Arrab: ik vrees voor onze grote gg vriend arrab, ik denk dat Feitosa te all around is en slim zijn puntjes gaat pakken en het niet op een bokspartij en slagenwisseling laat uitlopen

Remy Bonjasky vs Stefan Leko: als bonjasky zijn dag heeft moet ie dit wel kunnen winnen. toch het voordeel van de twijfel naar stefan

Sem Schilt vs Paul Slowinsky: ik denk dat schilt deze weer op zijn kenmerkende stijl moet kunnen winnen... zal me stiekem niets verbazen als slowinsky voor een verassing kan zorgen, jongen groeit iedere partij.

Badr Hari vs Doug Viney: viney heb ik nog niet zien vechten maar ik denk dat badr wel moet kunnen winnen gezien zijn laatste partijen

finale wordt dus denk ik:
Choi
Aerts
Fujimoto
le Banner
Feitosa
Leko
Schilt
Hari

killerboy
20-09-2007, 23:24
Hong man Choi

Peter Aerts

Yusuke Fujimoto

Jerome Le Banner

Glaube Feitosa

Remy Bonjasky

Sem Schilt

Badr Hari

Influcted
20-09-2007, 23:43
Hong Man
Aerts
Fujimoto ( Twijfelgeval)
JLB
Chalid Arrab
Remy Bonjasky
Schilt
Badr Hari

Jer0en
20-09-2007, 23:49
Hong Man Choi vs Mighty mo: Choi maakt idd erg veel progressie en dit mede door zijn postuur maakt hem dit tot een kanshebber

Peter Aerts vs Ray Sefo: Hmm Moeilijk, Sefo is zeker niet slecht en heeft een goed incaseringsvermogen maar peter is de technisch betere

Yusuke Fujimoto vs Junuchi Sawayashiki: Ik ken die ander ook niet dus ja dan maar op safe spelen

Jerome le Banner vs Ruslan Karaev: Tenzij karaev heeft geleerd van zijn fouten en keihard heft getraind en mijn naamgenoot te veel bezig is geweest mat andere bezigheden zoals films etc denk ik dat jerome het wint

Glaube Feitosa vs Chalid Arrab: Ik denk dat Chalid zeker weet wat zijn eigen zwakke en sterke punten zijn maar dat ie absoluut gefixeerd is op een overwinning en gebruik zal maken van zijn sterke punt... zijn vuist

Remy Bonjasky vs Stefan Leko: vorige partij was stefan in een niet goede conditie die dag, dit jaar wel dus dit gaat ie winnen.

Sem Schilt vs Paul Slowinsky: Slowinsky zal groeien en beter zijn dan zijn andere partijen maar is nog niet opgewassen tegen Sem.

Badr Hari vs Doug Viney: badr is qua lichaam enorm vooruitgegaan en is volwassener geworden, dit samen met t feit dat ie al erg veel tallent had en heeft gaat ie dit wel winnen denk ik

finale zal dus kunnen zijn:
Choi
Aerts
Fujimoto
le Banner
Arrab
Leko
Schilt
Hari

Zal me niets verbazen als Hari erg ver komt.....

Oltje
20-09-2007, 23:50
de volgende partijen staan alweer over een dikke week op het programma! ik heb er weer zin in. wie denken jullie dat er doorgaat (liefst inclusief motivatie):


Yusuke Fujimoto vs Junuchi Sawayashiki: Ik denk fujimoto want de andere vechter ken ik niet..alhoewel fujimoto toch af en toe ook verassend verliest ...



Sawayashiki heeft le Banner tijdje terug verslagen, hij is een leuke vechter. Ik gun het hem iig meer dan Fujimoto, die bakt er echt helemaal niets van de laatste tijd. K1 van Hong Kong was echt om te huilen met Fujimoto als kampioen.

HUNEBED
21-09-2007, 00:21
Mo slaat Choi wederom neer

Highline
21-09-2007, 00:34
Mo slaat Choi wederom neer

dednk dat choi zijn handjes nu wel hoog houdt

sportfan
21-09-2007, 00:52
Karaev vecht niet

cholitzu
21-09-2007, 01:07
Mighty mo
Peter Aerts
Fujimoto
Ruslan Karaev (als hij meedoet)
Glaube Feitosa
Remy Bonjasky
Sem Schilt
Badr Hari

Remy Bonjasky vs Badr Hari

Lijkt me een knalpartij!!!!!!!!!!

Biiyen
21-09-2007, 01:22
de volgende partijen staan alweer over een dikke week op het programma! ik heb er weer zin in. wie denken jullie dat er doorgaat (liefst inclusief motivatie):

Hong Man Choi vs Mighty mo: ik denk choi omdat hij toch iedere wedstrijd groeite en ik denk dat mo buiten die stoot niet veel anders heeft.

Peter Aerts vs Ray Sefo: moeilijke pot maar denk dat aerts wel moet kunnen winnen, aerts draait de laatste 2 -3 jaar weer super (ook mijn favoriet voor de titel btw).

Yusuke Fujimoto vs Junuchi Sawayashiki: Ik denk fujimoto want de andere vechter ken ik niet..alhoewel fujimoto toch af en toe ook verassend verliest ...

Jerome le Banner vs Ruslan Karaev: ik vrees dat ruslan weer zwaar ko gaat....

Glaube Feitosa vs Chalid Arrab: ik vrees voor onze grote gg vriend arrab, ik denk dat Feitosa te all around is en slim zijn puntjes gaat pakken en het niet op een bokspartij en slagenwisseling laat uitlopen

Remy Bonjasky vs Stefan Leko: als bonjasky zijn dag heeft moet ie dit wel kunnen winnen. toch het voordeel van de twijfel naar stefan

Sem Schilt vs Paul Slowinsky: ik denk dat schilt deze weer op zijn kenmerkende stijl moet kunnen winnen... zal me stiekem niets verbazen als slowinsky voor een verassing kan zorgen, jongen groeit iedere partij.

Badr Hari vs Doug Viney: viney heb ik nog niet zien vechten maar ik denk dat badr wel moet kunnen winnen gezien zijn laatste partijen

finale wordt dus denk ik:
Choi
Aerts
Fujimoto
le Banner
Feitosa
Leko
Schilt
Hari

Ik ga in alles met je mee behalve Bonjasky. Remy gat winnen van Leko, in de vorige partij won Remy met 2 vingers in zijn neus, terwijl leko Remy in zijn ballen bleef schoppen.

chief108
21-09-2007, 01:26
Karaev vecht niet
da's wel zo verstandig idd

Slome
21-09-2007, 01:35
Hong man Choi

Peter Aerts

Yusuke Fujimoto

Jerome Le Banner

Glaube Feitosa

Remy Bonjasky

Sem Schilt

Badr Hari

A-team
21-09-2007, 01:47
Ik ga in alles met je mee behalve Bonjasky. Remy gat winnen van Leko, in de vorige partij won Remy met 2 vingers in zijn neus, terwijl leko Remy in zijn ballen bleef schoppen.

x2

Hitman
21-09-2007, 01:52
waarom vecht karaev niet dan ?? nog hoofdpijn van de arena ??


wie word zn vervanger ik zou zeggen MANHOEF maar dat zal er wel niet inzitten omdat het nederlanden niveau dan wat te hoog zou zijn.

dus zal musashi wel worden bah

Aarti
21-09-2007, 02:16
Eerstgenoemde zijn de winnaars ;-)
Mighty Mo-Choi: ik mag toch hopen voor Mighty Mo, ondanks dat ik van allebei geen hoge pet op heb, maar zeker niet van Choi. Alhoewel zijn laatste wedstrijden steeds beter werden!
Aerts- Sefo: lijkt me duidelijk, al zal het een lastige partij worden
Fujimoto- Sawayashiki: moeilijk, ik weet het eigenlijk niet, maar heb Fujimoto weleens zien vechten, dus kies ik hem!
Banner- Karaev (mits hij vecht); beiden zijn ze de laatste tijd niet echt sterk (tenminste, Karaev mist nog weleens zijn dekking!), maar als dit doorgaat dan denk ik Banner. Karaev komt er nog wel!
Feitosa-Arrab: Feitosa kan aardig incasseren en vecht goed en ik weet zeker dat hij dit wint!
Bonjasky-Leko: ben een fan van Bonjasky, maar dan nog redt hij het van Leko! Zeker als hij vecht zoals hij dat 3 jaar geleden deed!
Schilt- Slowinsky; helaas voor Slowinsky, maar ik denk dat Schilt hem zeker neerhoekt!
Hari- Viney: ook ik ken Viney niet, Hari wel, en hij is erg goed! Alleen hoop ik dat Hari ook buiten de ring zich wat verbeterd!

Dus:
Mo
Aerts
Fujimoto
Banner
Feitosa
Bonjasky
Schilt
Hari

En misschien staat Hari tegen Schilt in de finale...Lijkt me wel wat!

marcelt
21-09-2007, 03:09
Choi wint van Mo. wordt inderdaad beter en begrijpt nu wel en zal ook getraind hebben om die rechter moker niet te krijgen.
Aerts wint van Sefo. Moet ik dat nog uitleggen?
Sawa wint van Fuijimoto. Lees net dat ie van Jerome won en Fuji was enorm aan het knoeien op het laatste toernooi en kon onterecht door, dus wil ook niet dat ie wint.
Arrab wint van Feitosa. Zoveel bokstechniek en power. Heb een zeer goede indruk van hem. Als ie goed dekt tegen die hoge trappen, moet het lukken.
Remy wint van Leko tenzij Stefan weer ballietrap in zijn gameplan heeft staan.
Schilt wint van Slowinsky deze laatste hoort sowieso nog niet bij de laatste 8 en Semmy is door niemand aan te pakken (al hoop ik wederom op een wonder vanuit het houthakkerskamp)
Hari wint natuurlijk van Viney. Hari is allround en zelfverzekerd en de "champ" in licht zwaargewicht. Viney won een slechte voorronde.

Richart
21-09-2007, 03:36
:thup:
Choi wint van Mo. wordt inderdaad beter en begrijpt nu wel en zal ook getraind hebben om die rechter moker niet te krijgen.
Aerts wint van Sefo. Moet ik dat nog uitleggen?
Sawa wint van Fuijimoto. Lees net dat ie van Jerome won en Fuji was enorm aan het knoeien op het laatste toernooi en kon onterecht door, dus wil ook niet dat ie wint.
Arrab wint van Feitosa. Zoveel bokstechniek en power. Heb een zeer goede indruk van hem. Als ie goed dekt tegen die hoge trappen, moet het lukken.
Remy wint van Leko tenzij Stefan weer ballietrap in zijn gameplan heeft staan.
Schilt wint van Slowinsky deze laatste hoort sowieso nog niet bij de laatste 8 en Semmy is door niemand aan te pakken (al hoop ik wederom op een wonder vanuit het houthakkerskamp)
Hari wint natuurlijk van Viney. Hari is allround en zelfverzekerd en de "champ" in licht zwaargewicht. Viney won een slechte voorronde.

54321
21-09-2007, 04:32
het zou wel strak zijn als manhoef, karaev zou vervangen! verder ben ik het bijna helemaal eens met highline, op de bonjasky vs leko partij na. ik denk dat bonjasky helemaal terug is, en leko op punten of ko pakt.

Glen
21-09-2007, 04:46
Sawayashiki heeft le Banner tijdje terug verslagen, hij is een leuke vechter. Ik gun het hem iig meer dan Fujimoto, die bakt er echt helemaal niets van de laatste tijd. K1 van Hong Kong was echt om te huilen met Fujimoto als kampioen.

Beste liefhebbers, jullie vallen me en beetje tegen.........
Sawayashiki heeft dit jaar in de Arena gestaan tegen die Fransman in dat rokje.....Nicolas Vermont.
Goede vechter, wint van Fujimoto....

Shinbone
21-09-2007, 04:55
Wat is uw bron aangaande dat Karaev niet vecht?

Stallion
21-09-2007, 05:53
Hong Man Choi vs Mighty mo: Ik zou het niet weten. Choi wordt wel beter, maarja, het is makkelijker om van niets naar iets te gaan dan van goed naar hewel goed. Ik kan nog steeds niet aan Choi wennen en zie daarom Mo liever winnen, als is dat ook een beperkte vechter.

Peter Aerts vs Ray Sefo: Het zal een lastige partij worden voor Aerts die hij toch wint op beslissing. Sefo zal vooral proberen met bokswerk aan de gang te gaan terwijl Aerts wat completer gaat vechten. Hij zal daarom ook (dik) op punten winnen.

Yusuke Fujimoto vs Junuchi Sawayashiki: Heeft gewonnen van LeBanner door heel afwachtend te vechten. Als dat bij Jerome kan, dan kan dat ook bij Fujimoto.

Jerome le Banner vs Ruslan Karaev: Ik vind het jammer maar ik vrees een flinke KO voor Karaev. Ik vind zijn vechtstijl leuk maar hij is te licht om met de grote jongens aan de bak te gaan.

Glaube Feitosa vs Chalid Arrab: Feitosa is completer terwijl Arab zich meestal tot het bokswerk beperkt. Feitosa wint denk ik simpel op punten van Arab al moet Feitosa wel uitkijken voor zde fuisten van Arab.

Remy Bonjasky vs Stefan Leko: Remy Bonjasky zal winnen omdat ik denk dat hij weer vrijer vecht. Dit was al te zien tegen Goodridge en Feitosa en dit zal nu ook weer blijken. Ik denk op punten.

Sem Schilt vs Paul Slowinsky: Slowinsky is een leuke vechter en boekt veel progressie. Ik zie hem over een paar jaar als een kanshebber voor de WGP maar dit jaar zal hij nog het onderspit delven tegen Schilt die vooral zijn lengtevoordeel zal uitbuiten.

Badr Hari vs Doug Viney: Ik heb 1 partij van Niney gezien en die maakt niet de indruk dat hij gaat winnen van Hari. Ik ga voor Hari op KO

Spike_tm
21-09-2007, 06:02
Mo
Aerts (hoewel Sefo een lastige klant blijft)
Sawayashiki (Fujimoto niet bepaald indrukwekkend de laatste tijd)
Le Banner (Karaev een leuke vechter om te zien maar gaat nog al een hard KO)
Feitosa
Remy
Slowinsky (Ik ben niet zo'n fan van Schilt, in ieder geval niet van z'n style)
Hari

Ben wel benieuwd, zitten wat aardige partijen tussen.

Highline
21-09-2007, 06:50
het zou wel strak zijn als manhoef, karaev zou vervangen! verder ben ik het bijna helemaal eens met highline, op de bonjasky vs leko partij na. ik denk dat bonjasky helemaal terug is, en leko op punten of ko pakt.


jep dit gaat denk ik wel een leuke pot worden, staat naar mijn weten nu 1-1 tussen beide heren, ik kan me trouwens in beide vechters vinden als ze zich kwalificeren, mij om het even

micha
21-09-2007, 15:42
Choi
Aerts
Fujimoto
le Banner
Arrab
Leko
Schilt
Hari


ik denk dat de belt dit jaar in Breda komt te hangen

Highline
21-09-2007, 18:46
dat zal wel mooi zijn

Quato
21-09-2007, 18:55
Mo: Zie HMC nog niet de complete pot z'n dekking goed houden
Aerts: technisch beter
Sawa: leuke vechter met meer capaciteiten als 't er uit komt...
JLB: veel sterker dan Karaev
Feitosa: veel completere vechter
Leko: dit maal op punten
Schilt: duidelijk toch? Wint dit jaar gewoon weer.
Hari: Mits hij geen fouten maakt moet dit lukken

lopez86
21-09-2007, 18:57
ELIMINATIONS
Peter Aerts vs Ray Sefo

Jerome LeBanner vs Ruslan Karaev (mocht deze vechten)

Yusuke Fujimoto vs Junichi Sawayashiki (zetten jullie maar lekker je geld op fujimoto jongens:Ddeze man won van pannekoeken als Randy Kim maar ook van Mitsugu Noda, Lebanner en Nicolas Vermont en dat zijn zeker geen pannekoeken)

Remy Bonjasky vs Stefan"Blitz" Leko

Semmy Schilt vs Paul Slowinski

Glaube Feitosa vs Chalid "Die Faust"

Badr Hari vs Doug Viney

Hong-Man Choi vs Mighty Mo
--------------------------------------------

Randy Kim vs Yong-Soo Park (dont care, hoop dat beide KTFO gaan)



Karaev vecht niet

Kom ajb niet tof doen hier met inside informatie om het vervolgens niet te onderbouwen, zeg dan niets.
Waarom vecht Karaev niet?

MJOKKIE
21-09-2007, 19:15
Sportfan tof doen... Ik denk, zonder de achtergronden te kennen, dat sportfan dit niet zomaar zegt. Daarbij, 'it makes sense. Kareev moet gewoon eerst van een pannekoek winnen om zijn vertrouwen weer op te bouwen. Iedereen schijt in zijn broek, de eerste partij na een k.o!. Dan wil je niet graag tegen JBL. Zou het verbieden als ik zijn manager, trainer, moeder was.

Tony Galento
21-09-2007, 19:49
Mighty Mo: Ik denk dat Hong-Man Choi toch weer dat ene foutje gaat maken en tegen een rechtse haymaker aanloopt.

Peter Aerts: In principe is Aerts natuurlijk een veel betere kickbokser, het enige gevaar schuilt er in dat hij kwetsbaar is op z'n hoofd omdat hij altijd z'n dekking laat zakken. Maar het lijkt me dat Plas dat ook gezien heeft.

Sawayashiki: Ken 'm niet maar als ik de verhalen zo lees is hij beter dan Fujimoto. Hong Kong was een wanvertoning.

Jerome leBanner: Karaev kan beter een jaartje er tussenuit gaan of misschien is het zelfs verstandiger om helemaal te stoppen. Le Banner heeft natuurlijk ook z'n beste tijd gehad. De lamme tegen de blinde.

Glaube Feitosa: Ik zie Arab niet winnen, Feitosa is veel completer en heeft ook veel meer ervaring.

Remy Bonjasky: Ik hoop dat Bonjasky weer z'n oude niveau bereikt, vind hem sinds z'n vertrek bij Mejiro slecht combineren. Is in principe technisch een volmaakte vechter. Als hij in vorm is maakt Leko geen schijn van kans.

Sem Schilt: Slowinsky is een aardige vechter, Schilt is buitencategorie. Een Schilt in vorm kent geen gelijke, of het moet Aerts in supervorm zijn.

Badr Hari: Badr is de toekomst, moet alleen nog wat kilootjes aankomen en leren z'n kop goed in te pakken. Technisch één van de beste, en het lijkt dat Passenier 'm mentaal op de rails heeft gekregen.

el bastardo
21-09-2007, 21:01
Mighty Mo: Completer dan HMC.

Peter Aerts: Behoeft geen uitleg. Wel toevoegen dat ik het jammer vind dat iemand als Sefo er hier al uit kan gaan.

Sawayashiki: Beide niet al te sterk, maar Saw. lijkt me van Fuj. te moeten kunnen winnen.

Jerome leBanner: Karaev zal na zijn KO's met knikkende knietjes verschijnen. Weer tegen een Knock outer, dus ik denk dat ie weer KO gaat. Ik zie JBL ook niet ver komen in de finale. Beste tijd gehad denk ik.

Glaube Feitosa: Allrounder dan A. Hoop dat ie door komt. Als ie zn dag heeft vind ik m erg aantrekkelijk om te zien vechten.

Remy Bonjasky: Terugkeer van Remy. Goeie kans om weer orde op zaken te stellen na een aantal wat "mindere" partijen. Ook al door omstandigheden. Gun 't m!

Sem Schilt: Wie klopt Sem? Iig niet Slow.

Badr Hari: Badr is goed bezig. In een winning mood en ik denk dat ie in de finale ook hoge ogen kan gooien.

micha
21-09-2007, 21:05
kunnen wij er mee op de foto highline

Highline
21-09-2007, 22:59
kunnen wij er mee op de foto highline

jep :), en er hard mee weg rennen :D, wat zullen ze op ebay bieden?

redjuh
21-09-2007, 23:11
gewoon in de grote GP finale Peter Aerts vs JLB. ben schilt moe.

lopez86
22-09-2007, 01:20
Sportfan tof doen... Ik denk, zonder de achtergronden te kennen, dat sportfan dit niet zomaar zegt. Daarbij, 'it makes sense. Kareev moet gewoon eerst van een pannekoek winnen om zijn vertrouwen weer op te bouwen. Iedereen schijt in zijn broek, de eerste partij na een k.o!. Dan wil je niet graag tegen JBL. Zou het verbieden als ik zijn manager, trainer, moeder was.

Dat zal best, het is alleen heel irritant als er weer zon gerucht op internet verschijnt.
Als hij zulke betrouwbare info heeft kan ie dat toch gewoon zeggen? dan zijn er ook nergens speculaties, maar als er niets mag uitlekken kan je ook gewoon niks zeggen.

Illest
22-09-2007, 02:19
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie Badr nou niet bepaald hoge ogen gooien. Natuurlijk is ie wel gegroeid, maar hij is -vooral onder druk- erg kwetsbaar. Z'n dekking is slecht en ik vind hem nog niet slim genoeg vechten. Voordat ie Karaev k.o. sloeg ging ie zelf ook hard naar het canvas en als je dan kijkt met welk gemak Melvin diezelfde Karaev neersloeg...hmmm tja....ik weet het niet hoor.
Daarbij komt dat Badr nog nooit tegen de absolute top heeft gestaan.

Leko komt aardig in de buurt, maar ook tegen hem ging hij zwaar k.o. alvorens hem zelf k.o. te trappen. En toernooi vechten is toch wat anders dan een losse bout.

Ben benieuwd of hij het echt waar gaat maken...

Shytown
22-09-2007, 19:30
Dat zal best, het is alleen heel irritant als er weer zon gerucht op internet verschijnt.
Als hij zulke betrouwbare info heeft kan ie dat toch gewoon zeggen? dan zijn er ook nergens speculaties, maar als er niets mag uitlekken kan je ook gewoon niks zeggen.

Lopez, Sportfan post hier al jaren en is altijd een uiterst betrouwbare bron gebleken, als ik me niet vergis zelfs nog in het Shoto-tijdperk.
Maar zoals altijd in vechtsportland doen sommige partijen er alles aan om ervoor te zorgen dat "inside geruchten" niet ij het grote publiek terechtkomen (hoodpartijen die niet doorgaan etc) dusheb een beetje respect als er mensen zijn die de inside info wel willen delen met het (mixfight) publiek. Wat de voor Sportfan moverende redenen zijn en hoe hij aan deze informatie komt doet er niet toe lijkt me.Hij kletst niet uit zijn nek zover mij bekend.

ArjanV
23-09-2007, 02:25
Ik heb het "gerucht" ook gehoord dat Karaev niet vecht...
Onderstaande post is een post van Joop Kasteel.... (ook) moderator op www.anabolicresource.nl (http://www.anabolicresource.nl)



Heb net Bjorn Breggy gesproken. Le Banner vecht WAARSCHIJNLIJK niet tegen Karaev. Er is een kans dat Bjorn in mag vallen en bij winst zich kan plaatsen voor Tokio. Ik ben erg blij voor Bjorn, temeer omdat ik denk dat Karaev niet van hem kan winnen. Karaev is bovendien al 4 keer (in 1 jaar) zeer zwaar K.O gegaan dus ik denk dat hij de impact van Bjorn niet kan houden. Overigens vind ik dit rot voor Karaev omdat zijn management die jongen een jaar binnen zou moeten houden en die jongen niet opnieuw zou moeten blootstellen aan eventueel (blijvend) letsel. Als je zo zwaar neer bent gegaan, vooral tegen Manhoef, moet je gewoon niet vechten.


Je zou bovenstaande post ook kunnen lezen alsof JLB niet vecht maar ik neem aan dat Joop een foutje heeft gemaakt en een keer de naam Karaev poste ipv JLB

lopez86
23-09-2007, 21:29
Lopez, Sportfan post hier al jaren en is altijd een uiterst betrouwbare bron gebleken, als ik me niet vergis zelfs nog in het Shoto-tijdperk.
Maar zoals altijd in vechtsportland doen sommige partijen er alles aan om ervoor te zorgen dat "inside geruchten" niet ij het grote publiek terechtkomen (hoodpartijen die niet doorgaan etc) dusheb een beetje respect als er mensen zijn die de inside info wel willen delen met het (mixfight) publiek. Wat de voor Sportfan moverende redenen zijn en hoe hij aan deze informatie komt doet er niet toe lijkt me.Hij kletst niet uit zijn nek zover mij bekend.

Maakt niet uit, niemand is bij geruchten gebaat toch?
Uit Rusland hoor ik net dat dit niet waar is en Karaev wel vecht, hij heeft alleen een visa probleempje en moet daarom behoorlijk omreizen, dat zou de enige reden zijn dat hij niet vecht.
Waar ik dat vandaan heb zeg ik niet want dat is mode geloof ik:rolleyes:
Snap je nu wat ik bedoel?

Mephisto
23-09-2007, 21:46
Choi, denk net als de rest dat Mo te eenzijdig is, als Choi een lowkick leert uit te delen blijft Mo nergens.

Aerts, Sefo is op zijn retour terwijl Aerts een tweede jeugd beleefd, is mijn titelkandidaat.

Sawayashiki, op basis van wat ik van hem heb gelezen, denk niet dat ik hem ken.

Le Banner, ook als Karaev niet vecht...

Glaube Feitosa, deze partij gaat tot het eind en de (niet uit Nederland vechtende) karateka zal de uitslag mee krijgen

Bonjasky, completere vechter die Leko alle hoeken van de ring laat zien, als het goed zit in zijn hoofd.

Slowinsky, ze zullen Schilt nu toch wel een keer door hebben? Schilt is een echte kampioen en een groot atleet, vindt het alleen niet om aan te zien.

Hari, Hari is top...

sportfan
26-09-2007, 00:56
Maakt niet uit, niemand is bij geruchten gebaat toch?
Uit Rusland hoor ik net dat dit niet waar is en Karaev wel vecht, hij heeft alleen een visa probleempje en moet daarom behoorlijk omreizen, dat zou de enige reden zijn dat hij niet vecht.
Waar ik dat vandaan heb zeg ik niet want dat is mode geloof ik:rolleyes:
Snap je nu wat ik bedoel?

K1 fans, nee die zijn betrouwbaar.

Marco (scheids)
26-09-2007, 01:05
LOL @ Sportfan ....

Die wederom beweest geen loze geruchten hier neer te zetten !!!

GO MELVIN !!!!

sportfan
26-09-2007, 04:39
Volgens mijn info is er nog een uitvaller... maar ik zeg niets meer :-)

Anders gaat Lopez69 weer de sier maken op k1fans... of mij beschuldigen van een 'gerucht'...

Met sportieve groet,

Sportfan.

Jeru
26-09-2007, 05:06
Aaaaah en we hebben je nog wel reps gegeven ;)

Shinbone
26-09-2007, 05:28
Kunt u het ons alstublieft vertellen sportfan?

Marco (scheids)
26-09-2007, 17:02
Volgens mijn info is er nog een uitvaller... maar ik zeg niets meer :-)

Anders gaat Lopez69 weer de sier maken op k1fans... of mij beschuldigen van een 'gerucht'...

Met sportieve groet,

Sportfan.

Stuur iedereen maar een PM behalve Lopez69 dan !!! :D

Zie je wat je nou met je reacties uitlokt Lopez??:twak:

Biiyen
26-09-2007, 17:55
Stuur iedereen maar een PM behalve Lopez69 dan !!! :D

Zie je wat je nou met je reacties uitlokt Lopez??:twak:

damnit lopez.... :twak: .. leer eerst eens even een lesje geschiedenis vordat je begint te schreeuwen.

Shinbone
28-09-2007, 04:51
Sportfan, met een dag voor de wedstrijd wie zal er dan nog uitvallen?

micha
28-09-2007, 05:28
ik heb er zin in