PDA

View Full Version : Gevraagd hulp bij opzetten martial arts event voor de HvA



Semmy
23-09-2007, 02:13
Beste mensen,

Ik ben 1 van de 5 leden van de evenementgroep Yom Chi. Wij zijn 5 studenten van de Hogeschool van Amsterdam en wij moeten dinsdag 15 januari een martial arts evenement op poten zetten. Aan dit evenement zullen rond de 170 mensen meedoen wat voor ons als 1ejaars studenten een grote opgave zal worden. Tijdens dit evenement gaan wij clinics verzorgen van verschillende vechtsporten. Wij hebben al een goede Tae-Kwon-Do leraar geregeld die ons zal helpen. Wij hebben een krap budget dus proberen we eigenlijk zo weinig mogelijk kosten te maken. Wij zijn op zoek naar mensen die ons op de een of andere manier zouden kunnen helpen. We willen proberen een grote K1 ster te benaderen en hem te vragen die dag clinics te geven voor een groepen van 30 mensen. Wanneer wij een grote naam op ons evenement krijgen gaan we ook kijken of we een krant of sbs6 kunnen aantrekken. Wij willen het groots aanpakken, maar met dit budget gaat het niet makkelijk. We zijn op zoek naar sponsors, vchtsportliefhebbers of hulp van promotors om die dag te gaan knallen.
Denk jij ons ergens bij te kunnen hebben laat het ons weten.
Alvast bedankt

Groeten
Sam Geijer

Chico
23-09-2007, 02:17
ik wil wel een judo of jiujitsu clinic voor je geven.. en kan misschien contact voor je leggen voor iemand die een aikido clinic kan geven en eventueel ook nog wel een wado karate clinic..

Patty
23-09-2007, 02:18
Ik zal eens vragen...! Klinkt leuk!

The Bulldog
23-09-2007, 02:23
klinkt vet zeg...

mooie opdracht..ik denk dat er zat mensen te porren zijn...koppel er een goed doel aan en je zult zien dat er buiten dat je je opdracht volbrengt je ook mensen heb laten bijdragen aan goede doelen.... succes...

Wheelie
23-09-2007, 05:50
Neem eens contact op met Remco Pardoel

http://nl.wikipedia.org/wiki/Remco_Pardoel

redjuh
23-09-2007, 05:52
ik kan wel een tap regelen

HUNTER
23-09-2007, 09:42
laat maar ff weten als je hulp nodig hebt.... heb genoeg connecties op t USC en in amsterdam

Semmy
24-09-2007, 00:15
Ik had niet verwacht dat mensen zo snel en zo enthousiast hierop zouden reageren. Ik ga deze week nog even goed met mijn groep om de tafel zitten en laat zowiezo nog wat van me horen.
Top dat mensen die je niet kent je graag willen helpen.:thup:
Jullie horen zeker nog van mij voor concretere dingen.
Vriendelijke groet
Sam

Chico
24-09-2007, 01:51
hahaha... je moet nog ff bijkomen van de schok zie ik ;)

Evilman
27-09-2007, 03:43
Als je iemand nodig hebt om banners of andere promotie
materiaal te maken.. kan ik helpen.
maar die heb je wellicht al? :)