PDA

View Full Version : Pride = steroids *spoiler*



123trisweat
23-09-2007, 18:27
Sorry voor het vloeken in de kerk maar is het waar???

UFC zegt wel te controleren en pride heeft het niet gedaan in het verleden.

Jullie gedachte, graag

micha
23-09-2007, 18:28
wat een domme vraag. heb je wel eens goed naar figuren als Sapp en Baroni gekeken. wat is controleren? een beetje wielrenner fietst al 20 jaar door alle controles heen

123trisweat
23-09-2007, 18:31
maar wat is je verklaring dan, voor de verliezen van de pride vechters

@micha, domme vragen bestaan overigens niet (maar uh het zegt genoeg)

Italian*Berlusconi*
23-09-2007, 18:33
maar wat is je verklaring dan, voor de verliezen van de pride vechters

@micha, domme vragen bestaan overigens niet (maar uh het zegt genoeg)

Quinton Jackson doet het anders aardig goed in de UFC.
Hele andere sfeer, organisatie etc voor de vechters etc.

lopez86
23-09-2007, 18:55
Dana White zal hoe dan ook stiekempjes gniffelen "hehehe krijgen die PRIDE sukkels toch klop, zie je nou wel dat mijn organisatie betere vechters heeft:mad:"

123trisweat
23-09-2007, 18:59
begrijp me niet verkeerd ik gun het "Dana + UFC("wij hebben het echte MMA uitgevonden")-fans absoluut niet.

Maar ik krijg het gevoel alsof er iets in hun water wordt gedaan of iets dergelijks

Jani
23-09-2007, 18:59
het is heel goed mogelijk dat top vechters van pride gebruikte
(er werd gewoon niet gecontroleerd)

verder is de ufc gewoon een heel ander spelletje dan pride
(de kooi,andere sfeer,de regels.vooral het knieen naar het hoofd van een zittende of liggende tegenstander zou de ufc al heel erg doen veranderen)

als er ufc vechters naar pride zouden komen zouden ze het ook heel moeilijk krijgen met de veranderingen


sommige vechters zullen schijnen in de kooi ,andere schijnen in de ring

micha
23-09-2007, 19:17
je hebt gelijk hoor stomme vragen bestaan niet.

je weet wel zondagochtend nog geen koffie op

123trisweat
23-09-2007, 19:31
@micha, haha was ook net wakker :)

Ik schrok/was teleurgestellend over de conditie van shogun.

wilde vancht de stream nog wel live kijken, maaruh ga dadelijk 10 mijl hardlopen ;)

phranq
23-09-2007, 19:41
@micha, haha was ook net wakker :)

Ik schrok/was teleurgestellend over de conditie van shogun.

wilde vancht de stream nog wel live kijken, maaruh ga dadelijk 10 mijl hardlopen ;)

SPOILER *^%$#^%$@#!!!!!!!!!

FOCUS
23-09-2007, 22:18
spoiler indeed:mad:

maarre,
kijk topsport is doping, ook in PRIDE, maar ook bij UFC
ff los van de discussie of het nou wel of niet mag/kan/moet
het gebeurt overal, in elke topsport
controles zijn niet wat je ervan verwacht, en zijn duur, erg duur zelfs. een sporter wordt op een aantal waarden onderzocht, maar om op elk mogelijke substantie te controleren is ondoenlijk,
de opmerking 'ik wordt regelmatig gecontroleerd en ben nog nooit positief bevonden' is een opmerking die het grote publiek geruststelt, maar het niet zo moeilijk om een dopingcontrole te omzijlen. Dat weet de sporter die dat roept zelf ook;).
Als er mensen betrapt worden is het omdat ze
-niet zo slim gebruikt hebben
-er een politiek spelletje wordt gespeeld
-ze gepakt willen worden

En er worden heel wat stalen met positieve gevallen door de vingers gezien.

The Bulldog
23-09-2007, 22:35
Dana White zal hoe dan ook stiekempjes gniffelen "hehehe krijgen die PRIDE sukkels toch klop, zie je nou wel dat mijn organisatie betere vechters heeft:mad:"


en hij heeft gelijk zoals het er nu uitziet toch?

Judas
23-09-2007, 22:51
en hij heeft gelijk zoals het er nu uitziet toch?

Pas als Fedor verslagen wordt, geef ik hem gelijk;)

F@dur
23-09-2007, 23:02
Ik snap het helemaal niet meer met de Pride sterren in de UFC.IK schrok eig gisteren wel toen ik het live bekeek van de slechte prestatie(of de goede van Griffin!!!!)van Shogun.Ik had echt wel verwacht dat Shogun hem gewoon ging afmaken.Ben nu alleen nog maar benieuwd naar Fedor en Arona en eig ook nog Wanderlei(hij gaat het wel beter doen denk omdat hij toch wel vroeger genoeg in de kooi heeft gevochten).

CDW
23-09-2007, 23:19
Shogun heeft vroeger ook al meerdere malen in een kooi gevochten! Het leek wel of Shogun niet zich zelf was! Hij zette wel druk maar niet zoals in zijn wedstrijden in Pride! Griffin vocht ook echt geweldig goed!!

ashi76
23-09-2007, 23:36
Kap nou eens met die klote spoilers !!!! :twak:

123trisweat
24-09-2007, 02:00
hmm, kan de titel aanpassen misschien kan een moderator er bijschrijven?

ps: overigens staat nergens wie er wint. Er vielen mij alleen dingen op

Slome
24-09-2007, 02:30
SPOILER *^%$#^%$@#!!!!!!!!!

daforze
24-09-2007, 03:07
thanks voor de verpesting :S

FOCUS
24-09-2007, 04:25
en hij heeft gelijk zoals het er nu uitziet toch?


andere regels, tijdje in onzekerheid gezeten, sommigen hebben een tijd niet gevochten, wellicht minder motivatie om hard te trainen, slechts de basis bijgehouden....

phranq
24-09-2007, 06:37
hmm, kan de titel aanpassen misschien kan een moderator er bijschrijven?

ps: overigens staat nergens wie er wint. Er vielen mij alleen dingen op

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Een half woord is genoeg om een partij te verklappen, enniewee.... ik vind de zaak "Shogun" nu wel behoorlijk verdacht.

lopez86
24-09-2007, 07:24
en hij heeft gelijk zoals het er nu uitziet toch?

Dat ontken ik ook absoluut niet, ik gun het hem alleen gewoon niet met ze UFC monopoly/marionetten spel.

123trisweat
24-09-2007, 07:40
ha ik heb het geheim van UFC gevonden

http://www.xtremecouture.tv/images/CoutureNutrition_Banner.jpg

Tony Galento
24-09-2007, 10:40
Shogun heeft vroeger ook al meerdere malen in een kooi gevochten! Het leek wel of Shogun niet zich zelf was! Hij zette wel druk maar niet zoals in zijn wedstrijden in Pride! Griffin vocht ook echt geweldig goed!!


De regels van UFC zijn in het voordeel van worstelaars.

UFC sucks in vergelijking met Pride.

ArjanV
24-09-2007, 14:19
Topsport zonder steroids is in mijn ogen niet meer denkbaar...

Ook in bijvoorbeeld de K-1 wordt zat gebruikt of in het muay thai....als er geen out of competition controles zijn is de kans erg klein dat er iemand betrapt wordt...alles is slechts een bepaalde tijd terug te vinden in het lichaam..

michaell
25-09-2007, 04:36
Fedor zei dat hij geensteroids gebruikt. Ma ja, dat zou toch niemand erkennen maar toch geloof ik hem nog.
btw hij is vandaag in Nederland.

chief108
25-09-2007, 04:49
waar?

michaell
25-09-2007, 05:22
Top Secret :)
Hij zou Vadim Finkelstein in Nederland ontmoeten om te bespreken hoe het verder gaat met potentiele contract.

Tony
25-09-2007, 18:20
Fedor zei dat hij geensteroids gebruikt. Ma ja, dat zou toch niemand erkennen maar toch geloof ik hem nog.
btw hij is vandaag in Nederland.

Ik weet het niet.. Tuurlijk zullen de vechters het niet toegeven.
Maar om te presteren op zulk topniveau kan ik het me haast niet voorstellen dat je niet aan de roids gaat.

En dan heb ik het niet over roids in de zin van randleman/baroni/coleman.. maar gewoon roids om te herstellen van alle schade die de spieren ondervinden.

Kijk ik ben niet tegen roids in de mma wereld.. (mits ze puur en alleen gebruikt worden om te herstellen en niet voor de extra kracht etc).

echter, hoe in godsnaam zou je dat kunnen controlerne. Ik denk dat dat gewoon niet kan.

MilfhunterMMA
25-09-2007, 18:50
gewoon geen roids.

Tony
25-09-2007, 19:32
gewoon geen roids.

Dat is een utopie en absoluut niet realistisch. (ook al zou ik ook, net als jij, het liefst een volledig cleane fightcard zien)... Het is gewoon simpelweg niet reëel.. helaas.

sebastiaan
25-09-2007, 20:31
Shogun sloeg echt alles, de man draaide een nonstop partij van 20min tegen Lil nog,zonder te hijgen, en hij Gast in de eerste 3 minuten in de UFC? What the hell?
Wat voor doping gebruikt ie dan? Speed? Cocaine?
Dat Nakamura niet won is niet echt schokkend,maar zoals Shogun presteerd was vreemd, en Crocop zal wel gewoon geen zin meer hebben...

FOCUS
25-09-2007, 20:33
ik zie die Dana White nog wel PRIDE gasten 'drogeren'
of is dit nu paranoia van me:rolleyes:

Tony
25-09-2007, 20:35
a) hij had zijn dag niet
b) hij stond onder spanning (is veel sneller "gassen")
c) Overtraint
d) Jetlag
e) ongewennig = spanning = zie b
f) slecht voorbereid

etc etc.. het kunnen honderdduizend mogelijkheden zijn. Hoeft niet perse met doping te maken hebben.

en speed en coke in de ring gebruiken heeft geen toegevoegde waarde (want hartslag is sneller op zijn max)... daarnaast wordt erop getest.

F@dur
25-09-2007, 22:16
Dat is een utopie en absoluut niet realistisch. (ook al zou ik ook, net als jij, het liefst een volledig cleane fightcard zien)... Het is gewoon simpelweg niet reëel.. helaas.
Ik vind dat Dacide wel 100x gelijk heeft hier.Ik gebruik ook geen doping maar alleen wat sportvoeding(eiwitten,amino's,vitaminen,shake's)en moet wel zeggen dat ik regelmatig ook wel train met mensen die wel gebruiken en idd ik kan niet echt op tegen hun kracht en herstel.Als ik een dag heeel zwaar getrained heb ben ik de dag erna echt "gebroken" en moet ik tegen men zin een dagje rust nemen terwijl de "andere"mannen heel makkelijk de dag erna weer zwaar aan de slag kunnen en dat is het verschil.Zeker de topmannen die mss 2x of 3x per dag trainen,die moeten zeker zien dat hun lichaam recupereert dus denk ik wel dat het haast "verplicht" is om op die niveau te gebruiken.Ik weet ene ding en dat is dat het echt niet gezond is en dat wie laatst lacht het best lacht...... :):):)

chief108
25-09-2007, 22:56
topsport is nooit gezond

Tony
25-09-2007, 23:25
En van trekken word je doof :lol:





(sorry, zit hier op een oersaai kantoor te wachten tot ik weer los gelaten word)

Jochem
26-09-2007, 02:08
Ik vond Shogun juist goed, tot ongeveer de helft van de 2e ronde. En van steroids krijg je geen betere conditie, maar van trainen verdomme. misschien had ie gewoon ring-rust, lang niet gevochten toch.

dimitri
26-09-2007, 18:24
UFC = extreme weight cutting

Die Forrest was twee maatjes groter/zwaarder dan Shogun. Shogun woog waarschijnlijk 95kg tijdens het gevecht, die Griffin woog er minstens 7 kg meer.

Forrest heeft continu druk gezet op Rua, gebruik makend van zijn hoger gewicht en grotere kracht (en techniek uiteraard). Je zou van minder gaan gassen.

MilfhunterMMA
26-09-2007, 18:31
Dat is een utopie en absoluut niet realistisch. (ook al zou ik ook, net als jij, het liefst een volledig cleane fightcard zien)... Het is gewoon simpelweg niet reëel.. helaas.

volgens mij zijn er zat gasten op hoog niveau die clean zijn. een volledig cleane fightcard is misschien idd een utopie, maar een grotendeels cleane fightcard lijkt me geen utopie en wenselijker dan een volledige "gedopete" fight card.

YoMarK
26-09-2007, 18:33
???
LHW is 205 pond, dus 93 kilo, en dat is ook precies wat ze beiden wogen.

dimitri
26-09-2007, 18:35
???
LHW is 205 pond, dus 93 kilo, en dat is ook precies wat ze beiden wogen.

Da's een grapje hoop ik..

YoMarK
26-09-2007, 18:39
Shogun en Griffin vechten niet in Heavyweight, dus zullen ze zich aan de 93kg moeten houden lijkt me.

dimitri
26-09-2007, 18:56
Shogun en Griffin vechten niet in Heavyweight, dus zullen ze zich aan de 93kg moeten houden lijkt me.

Pfff. Je weet toch dat de weging een dag eerder is dat het eigenlijke gevecht?

Volgens mij moet je eerst dit eens lezen: Cutting and making Weight for MMA, BJJ and grappling (http://www.grapplearts.com/How-to-Cut-Weight.html)

Of dit interview met Tito Ortiz, master weight cutter:

Q: You’re still relatively young for the fight game but you’re not as young as you once were. You cut a ton of weight before a fight. Is it possible that maybe your body isn’t recovering as quickly from the cut as in years past and maybe that’s hurting your stamina during a match?

TO: The weight cutting has never been a problem for me. Ever. Not at anytime at all. The only time I’ve missed a weigh-in on the first time was when I fought (Ken) Shamrock the second time. But I made weight in like, five minutes.

I usually walk around at about 215 pounds. It’s not like I’m 230 or 235 cutting down. I cut from 215, 213, around there. But I’m able to get my weight back up to 220 just because of the hard training I put in up in Big Bear in altitude training where the body really gets dehydrated. Your muscles get dehydrated so when you go back down to sea level your muscles re-hydrate so I put the weight on automatically. And that’s something I’ve mastered. I’ve been doing it for ten years so through ten years of trial and error I’ve figured the perfect way to do it so that I don’t burn my body out. My energy is not sucked off and I’m not cutting weight too hard so I have it pretty much mastered because I’ve never thought at all about the weight cut.

YoMarK
26-09-2007, 23:53
Die Forrest was twee maatjes groter/zwaarder dan Shogun. Shogun woog waarschijnlijk 95kg tijdens het gevecht, die Griffin woog er minstens 7 kg meer.
Tuurlijk zou het wel 1 a 2 kilo kunnen schelen inderdaad, maar toch geen 7(~18pounds). ;)

dimitri
26-09-2007, 23:58
Tuurlijk zou het wel 1 a 2 kilo kunnen schelen inderdaad, maar toch geen 7(~15pounds). ;)

Volgens Tito wel, hij heeft in het verleden gezegd dat hij tot 220 weegt als hij in de ring stapt. Da's 7 kg verschil. Mannen als Liddell wegen net zo veel hoor.


Wrestling Observer - headlines
(http://www.wrestlingobserver.com/wo/news/headlines/default.asp?aID=19447)

"Many fighters are dropping anywhere from 10-25 lbs in order to make weight.
Matt Hughes, champion at 170 lbs, walks around at 190 lbs. He cuts 20 lbs in
order to make weight! If he fights someone who naturally walks around at 170
lbs, he has a twenty-pound weight advantage. For a guy who relies upon
strength and power, twenty pounds can be a world of difference. It isn't
that Hughes is cheating, he's taking advantage of the system. But he is
gaining an unfair advantage over those who do not cut weight. It's the same
argument against steroids: if one guy does it, everyone has to do it just to
keep up."