PDA

View Full Version : Eurosport en KB Arnhem



mntldr
25-09-2007, 15:50
Ik vind het wel heel apart als ik fightclub kijk hoor ik elke week hoe goed de vechters van KB Arnhem zijn, weet ik exact wanneer wie van Kb Arnhem moet vechten en ook als er een naam van een promotor wordt genoemd in dat er 1 van KB Arnhem (Radju) ik vind het een beetje irritant en lachwekend worden. Jou school en je vechters komen er ook wel zonder deze gratis reclame

kickboxer1987
25-09-2007, 15:57
dit is niet eurosport en KB arnhem maar eerder Fred Rooyers en KB arnhem. ik vind het behoorlijk logish dat die sportschool vaak genoemt word omdat hij er veel interactie mee heeft. ik vind het niet overkomen als reclame

Marco (scheids)
25-09-2007, 16:26
Kickboxer = correct ....
Ik vindt t overgens niet storend hoor ...en dat Fred "reclame" maakt voor zijn vechters is niet meer dan logisch ... zou iedereen doen !!

MMAFAN-1122
25-09-2007, 16:34
Kickboxer = correct ....
Ik vindt t overgens niet storend hoor ...en dat Fred "reclame" maakt voor zijn vechters is niet meer dan logisch ... zou iedereen doen !!


X2

Richelieu
25-09-2007, 16:44
Kickboxer = correct ....
Ik vindt t overgens niet storend hoor ...en dat Fred "reclame" maakt voor zijn vechters is niet meer dan logisch ... zou iedereen doen !!

Daar ben ik het niet helemaal mee eens!! Fred is natuurlijk de trainer van KB Arnhem, maar als hij commentaar geeft voor Eurosport/Fightclub is hij de commentator voor Eurosport en niet de trainer van KB Arnhem die zijn vechters hoeft te promoten. Vind overigens dat Fred altijd wel goed objectief blijft in zijn verslaggeving!!

Strange Cutbean
25-09-2007, 16:49
Ik vind het wel meevallen. Fred noemt altijd veel vechters in "zijn" programma en daar tussen zitten ook wel eens vechters van
zijn KBA. Of zou hij ze ineens niet mogen noemen omdat ze uit Arnhem komen?

Ik heb meer het idee dat hij wat dat betreft redelijk tot sterk terughoudend is, juist om dit soort kinnesinne te voorkomen. Fred kondigd gewoon een gala aan en als er dan vechters van hem bij zitten kan je dat niet verzwijgen. Daarmee doe je ze (de vechters én promotors) weer tekort.

The Bulldog
25-09-2007, 18:17
hij benoemde meerdere gala`gisteren en meerdere partijen van aankomende maand...waaronder ook het feit dat er 2 van zijn puppilen naar Japan gaan...

dat doet hij ook als Badr naar Korea moet of zo...

Ik heb Battle of Arnhem 6 ook tich keer voorbij horen komen..

Tony Galento
25-09-2007, 18:26
Ik vind het wel heel apart als ik fightclub kijk hoor ik elke week hoe goed de vechters van KB Arnhem zijn, weet ik exact wanneer wie van Kb Arnhem moet vechten en ook als er een naam van een promotor wordt genoemd in dat er 1 van KB Arnhem (Radju) ik vind het een beetje irritant en lachwekend worden. Jou school en je vechters komen er ook wel zonder deze gratis reclame


Keloel.

Het valt mij juist op dat Royers vaak achtergrondcommentaar geeft over vechters die helemaal niet bij hem vandaan komen.

Bovendien is hij de enige commentator die zicht heeft op het spelletje, we mogen God op onze blote knieën danken dat hij bij Eurosport verslag doet.

Richelieu
25-09-2007, 18:28
Keloel.

Het valt mij juist op dat Royers vaak achtergrondcommentaar geeft over vechters die helemaal niet bij hem vandaan komen.

Bovendien is hij de enige commentator die zicht heeft op het spelletje, we mogen God op onze blote knieën danken dat hij bij Eurosport verslag doet.

...vergeet Ray Staring niet..;)

Tony Galento
25-09-2007, 18:38
...vergeet Ray Staring niet..;)

De meeste trainers mogen al hun handen dicht knijpen als ze één zo'n vechter voortbrengen. ;)

Richelieu
25-09-2007, 18:40
De meeste trainers mogen al hun handen dicht knijpen als ze één zo'n vechter voortbrengen. ;)

Das waar, maar ik doelde meer op de kwaliteiten van Ray als commentator!

Tony Galento
25-09-2007, 18:43
Das waar, maar ik doelde meer op de kwaliteiten van Ray als commentator!

Oh. :D

payap
25-09-2007, 19:38
Sluit me bij I love knockouts aan!

Altijd geweldig om het commentaar van Fred te horen bij de wedstrijden.

Verbaasde mezelfs hoe goed en professioneel hij verslag deed van wedstrijden van zijn pupillen Ray, Jimmy en Krista op eurosport.

Als je niet zou weten dat hij hun trainer was zou je dat ook absoluut niet merken aan het verslag! Werd eerlijk en neutraal gegeven!

De man van 14K
25-09-2007, 19:43
x2
Fred zn commentaar is top! niets op aan te merken en een van de weinige sport verslaggevers die er ook echt verstand van heeft.
vergelijk het maar met motorsport, daar zet ik de taal op engels want het verslag is om te janken!
Fred is daarbij objectief en als hij een gala noemt, is echt niet zo dat hij alle jongens van KBA er tussen noemt.
wees blij dat er iemand verslag doet met verstand van zaken, luister anders maar voor vergelijk naar het engelse commentaar voor vechtsport; dat is echt te droevig voor woorden!

Richelieu
25-09-2007, 19:49
x2
Fred zn commentaar is top! niets op aan te merken en een van de weinige sport verslaggevers die er ook echt verstand van heeft.
vergelijk het maar met motorsport, daar zet ik de taal op engels want het verslag is om te janken!
Fred is daarbij objectief en als hij een gala noemt, is echt niet zo dat hij alle jongens van KBA er tussen noemt.
wees blij dat er iemand verslag doet met verstand van zaken, luister anders maar voor vergelijk naar het engelse commentaar voor vechtsport; dat is echt te droevig voor woorden!

Ik vind die twee Engelse gasten ook wel goed eigenlijk. Op de website van Rutz geven ze commentaar op de Showtime trophy Final -75Kg wedstrijden. Volgens mij is dat dezelfde commentator die de Robot Wars serie op de BBC deed, jaren terug.

Marco
25-09-2007, 21:19
Fred Royers is een autoriteit op vechtsportgebied, de man is kundig, ojectief en maakt reclame voor alle kickboksers/gala's die er maar zijn en niet alleen maar KBArnhem als je goed oplet.
Het mooiste vindt ik nog dat hij het nooit over zichzelf heeft als hij bijv. een partij van zijn pupillen verslaat en hij op dat moment in de hoek is te zien, dat is een heel verschil met Ronald Wustenburg die ontzettend blij is met zichzelf om het maar voorzichtig uit te drukken...

Highline
25-09-2007, 21:22
meest waardeloze topic van 2007

Richelieu
25-09-2007, 21:52
Fred Royers is een autoriteit op vechtsportgebied, de man is kundig, ojectief en maakt reclame voor alle kickboksers/gala's die er maar zijn en niet alleen maar KBArnhem als je goed oplet.
Het mooiste vindt ik nog dat hij het nooit over zichzelf heeft als hij bijv. een partij van zijn pupillen verslaat en hij op dat moment in de hoek is te zien, dat is een heel verschil met Ronald Wustenburg die ontzettend blij is met zichzelf om het maar voorzichtig uit te drukken...

Ben jij niet blij met jezelf dan Marco...:rolleyes:

Marco
25-09-2007, 22:16
Ben jij niet blij met jezelf dan Marco...:rolleyes:

heel blij haha, gelukkig wel !

A-team
25-09-2007, 22:31
Keloel.

Het valt mij juist op dat Royers vaak achtergrondcommentaar geeft over vechters die helemaal niet bij hem vandaan komen.

Bovendien is hij de enige commentator die zicht heeft op het spelletje, we mogen God op onze blote knieën danken dat hij bij Eurosport verslag doet.

Je kunt ook overdrijven hoor.

payap
25-09-2007, 22:37
Je kunt ook overdrijven hoor.

Vindt zelf ook dat idd kniebeschermers wel toegestaan moeten zijn! :cool2:

Tony Galento
25-09-2007, 22:45
Je kunt ook overdrijven hoor.


Ik kus desnoods z'n schoenen als ik daar Wustenberg mee uit de buurt van de microfoon kan houden.

Stallion
25-09-2007, 23:00
Ik vind Royers juist altijd terughoudend t.o.v. zijn eigen vechters. Als ik in Fightclub Ray Straing samen met Royers in de hoek zie staan, heb ik Fred nooit horen zeggen wat hij toen wel niet vertelde tegen Staring. Hij zegt dan meestal iets van:"Hij zal wel flink wat instructies krijgen, daar in de hoek van KB Arnhem." Hij zegt ook nooit dat het zijn vechters zijn.

En tsja tuurlijk zal hij Eimers en Staring wel eens complimenteren in Fight Club maar dat doet hij ook bij Schilt, Spong, Manhoef, mes, Lima etc. Ik ben echt blij dat we zo'n commentator met hebben voor Fight Club, ik kan me eigenlijk geen betere wensen.

paspoes
25-09-2007, 23:36
Kickboxer = correct ....
Ik vindt t overgens niet storend hoor ...en dat Fred "reclame" maakt voor zijn vechters is niet meer dan logisch ... zou iedereen doen !!

x100:thup:

Effective
26-09-2007, 00:11
meest waardeloze topic van 2007

X2!

dietrik
26-09-2007, 00:48
Ik vind het wel heel apart als ik fightclub kijk hoor ik elke week hoe goed de vechters van KB Arnhem zijn, weet ik exact wanneer wie van Kb Arnhem moet vechten en ook als er een naam van een promotor wordt genoemd in dat er 1 van KB Arnhem (Radju) ik vind het een beetje irritant en lachwekend worden. Jou school en je vechters komen er ook wel zonder deze gratis reclame



Gezeur om niks.

Jeru
26-09-2007, 02:02
Ik denk dat we nog best veel aan Fred te danken hebben qua Martial Arts op tv. Bovendien maakt hij ook regelmatig reclame voor Mixfight :D