PDA

View Full Version : ricky the hitman Hatton



TOON
26-09-2007, 07:01
Ben helemaal niet van het boksen, maar zag straks op eurosport deze Hatton tegen Castillo... mooie pot, geweldig sfeertje met die engelsen daar in las vegas, komt toch niet vaak voor dat ik bij een bokswedstrijd blijf hangen, maar was erg onder de indruk van Hatton

Volgens fred waarschijnlijk in december tegen mayweather?! Heeft ie een kans om mayweather tegen het canvas te jagen??????

kijk er iig wel naar uit!!!

Mastajc
26-09-2007, 07:31
Floyd is nog nooit zo gedreven geweest om iemand een pakslaag te geven.
Denk dat Hatton een zware avond zal hebben. Zie hem echt niet winnen van Floyd!

bryan
26-09-2007, 07:34
hatton heeft een kans....... als floyd met 1 hand en 1 been vecht...

floyd gaat een ass whooping geven...

Ronald
26-09-2007, 07:36
Floyd is nog nooit zo gedreven geweest om iemand een pakslaag te geven.
Denk dat Hatton een zware avond zal hebben. Zie hem echt niet winnen van Floyd!
Ik hoop dat MayWeather zich laat leiden door z'n emoties die avond. Kon ie nog wel eens voor het eerst een pak op z'n donder krijgen. Hatton is een beetje een "dirty fighter" die graag "toe to toe" vecht. Zou leuk zijn als Mayweather daar in mee gaat... maar dat denk ik niet.

Octavius
26-09-2007, 07:37
Er moet altijd nog gebokst worden. We zullen zien.

panther management
26-09-2007, 08:01
De kaarten waren al in 35 minuten uitverkocht!!!

leuk filmpje http://www.youtube.com/watch?v=ptbHP8uLEFM&mode=related&search=

Marco
26-09-2007, 08:04
Mayweather is bijna van een andere planeet zo snel in zijn stoten en reflexen, er zijn maar weinig die hem echt weten te raken, ik ben een Hatton fan en hoop dat Hatton wint maar ik schat de kans klein in...als Mayweather echt de slagenwisseling aan gaat maakt Hatton kans maar Mayweather zijn spelletje is juist veel bewegen en vrij wel alleen maar met enkele stoten scoren, een onvervalste jab, cross, leverstoot combo zul je Mayweather niet zien maken...

mossad
26-09-2007, 08:16
Hatton krijgt een pak rammel van Floyd. Floyd is een lul van jewelste, maar een fantastische bokser. Tenzij hij Hatton onderschat zie ik niet wat Hatton kan doen. Floyd heeft meer reach, snelheid en betere reflexen.

Maar ik hoop op Hatton, relaxte gozer.

Nopain85
26-09-2007, 08:39
Ik heb zo'n bloedhekel aan die mayweather niet normaal , die hatton is echt een relaxte gozer en ik hoop dat die mayweather zwaar k.o slaat zodat die voortaan door een slangetje kan eten .


Alles wat die jonge uitkraamt is pure bullshit , altijd met ze i'm the best fighter in the world , de beste boksers ja .

En nooit toont die respect naar zijn tegenstander.

Zou hem wel eens tegen k-1 max of mma vechters willen zien staan zoals , souwer, buakaw en sherk, kid yamamoto.


Boksen mooie art maar lui zoals hem hebben boksen verziekt.

lopez86
26-09-2007, 09:17
Ik hoop ook dat Hatton wint, en hoewel ik Floyd absoluut meer kans geef denk ik toch dat iedereen Hatton onderschat, een verrassing zit in een klein hoekje.

En over z'n arrogantie, tja... je kan zeggen wat je wil, maar hij kan het maken.
De man heeft zon beetje alles bereikt in z'n bokscarriére.
Als het nou een niemand was die n beetje tof komt doen mag je m van mij ook afvoeren, maar Floyd is de p4p.

FOCUS
26-09-2007, 20:06
Hatton is een mooie bokser om naar te kijken\
:thup:

Tony Galento
26-09-2007, 20:07
Hatton is een mooie bokser om naar te kijken\
:thup:

x2

Lee Hottie # 1 fan
26-09-2007, 20:37
mooie partij Hatton kreeg vleugels door zijn engelse schare Fans.. zelfs Wayne Rooney kwam nog de ring in na zijn overwinning of zag ik dat nou verkeerd?

dimitri
26-09-2007, 20:39
Hatton is een spectaculaire boxer, leuk om te zien, die fight tegen Castillo is inderdaad top.

Maar Castillo is Floyd niet. Ik zie niet hoe Hatton zou kunnen winnen (tenzij Floyd zware fouten makt).

FOCUS
26-09-2007, 20:56
De kaarten waren al in 35 minuten uitverkocht!!!

leuk filmpje http://www.youtube.com/watch?v=ptbHP8uLEFM&mode=related&search=


wat een eikel is die mayweather,
ik ben voor de underdog
hoewel het verschil -vrees ik- te groot zal zijn.
Wanneer is de partij en wanneer wordt het op Eurosport uitgezonden?

Bud S
26-09-2007, 22:21
hatton redt het niet tegen floyd
zou m graag es tegen miguel cotto zien

Jani
27-09-2007, 04:17
hatton redt het niet tegen floyd
zou m graag es tegen miguel cotto zien

miguel cotto staat 10 nov tegen kampioen shane mosley

de winnaar van die partij tegen floyd zou super zijn!!!!

verder zie ik idd niet hoe hatton kan winnen van floyd

( die gozer is zoooo snel)
YouTube - floyd mayweather highlight (http://www.youtube.com/watch?v=VZBr-h2_hEs&mode=related&search=)

FOCUS
27-09-2007, 05:53
vette highlight zeg!
nr; ik hoor biggie, op muziek van Tuff Crew, is dit een remix, kent iemand dit nr?!


wordt wel meer een floyd Mayweather topic, maar zag ook deze staan op dezelfde pagina:
http://www.youtube.com/watch?v=2wFfDvU63lY&mode=related&search=

muziek van NWA :-)


en ik wist niet dat ie zo goed was, wat een timing :-/

Ronald
27-09-2007, 06:41
Ik zou heel graag Pete Spratt vs Floyd Mayweather een keer zien... in the octagon :p .

panther management
27-09-2007, 07:21
Floyd is inderdaad snel maar net als Roy Jones &
Prince Naseem Hamed kan hij ook tegen een heavy hitter KO gaan.

Als Hatton de klus niet klaart binnen 4 rondes gaat hij verliezen, 20 van zijn 31 ko's waren voor de 5e ronde.

Emilio
27-09-2007, 19:24
Dat wordt 10 rondjes achteruit en wegcirkelen voor Floyd intussen zn puntjes maken. Zn naam is prettyface en dat gaat hij echt niet riskeren tegen een puncher als Hatton hoor.

FOCUS
09-10-2007, 05:29
http://uk.youtube.com/watch?v=F88N7XHrWo0

:thup:

Ronald
09-10-2007, 06:27
Mooi stukje :D

Influcted
09-10-2007, 06:28
Is floyd niet 15 lbs zwaarder ofzo?

CAPO58
09-10-2007, 07:19
Floyd is inderdaad snel maar net als Roy Jones &
Prince Naseem Hamed kan hij ook tegen een heavy hitter KO gaan.

Als Hatton de klus niet klaart binnen 4 rondes gaat hij verliezen, 20 van zijn 31 ko's waren voor de 5e ronde.

Roy Jones Jr. ging KO klopt, maar Naseem Hamed niet! Hij kreeg wel een pakkie van Barrera maar ging niet KO. Ik zie Floyd winnen, maar Hatton maakt zeker een goeie kans. Ik heb trainingsbeelden van Hatton gezien waar hij 15 rondes alleen maar zn bodypunches oefent. Dus conditie zat om de (T)KO na de 4e ronde te forceren. Floyd traint altijd als een beest, dus het wordt een interessante wedstrijd.

FOCUS
09-10-2007, 08:40
8 december gaat het los, El Turco, ik hoop dat je gelijk hebt en dat Hatton die prettyface he-le-maal sloopt.
ik zie parallelen met the Rumble in the Jungle; Mayweather doet een (slechte) imitatie van Ali, maar in tegenstelling tot Foreman doet het Hatton niets! Ook foreman probeerde trouwens de hele partij lang de lucht uit ALi te slaan met bodyshots (HARDE STOTEN VAN FOREMAN), maar Ali kon het allemaal hebben en BRAK Foreman mentaal en fysiek...
mwah, ik denk zo dat die mayweather het nog zwaar gaat krijgen, ALS HATTON hem gaat raken natuurlijk...

zodoon
09-10-2007, 11:12
hatton ziet er wel erg anders uit in zijn nette pak :lol: